3ks na 2.2dci po 190t km sli von bez problemov.IgorGSM píše:A to ako vsetci co tu menili vstrekovace mali na to sadu na vyberanie vstrekovacov? Neveriim...
Vstřikovače v Laguně dCi
Moderátor: Moderators General
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Já jsem popsal nejhorší variantu, kdy to je zapečené.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Než začnete shánět novej vstřik,tak je zkuste prohodit, já měl korekce na válcích cca 1válec-1,2v-1,3v-4 a 4v- 2 tak jsem zkusil prohodit druhej za třetí a ted mám korekce 1v-1,2v-2,3v-1,4v-1 .Takže bůh ví jak to vůbec je. Dokud se to bude chovat trochu normálně tak už to neřeším.Mám to auto rád,jen nemám rád tu spotřebu kvůli které jsem se vůbec o ty vstřiky zajímal.Jo a mimochodem,když jsem ty vstřiky měnil,tak jsem je nejdřív nepřekodovával,auto beželo úpně stejně jako po správném nakódování a hodnoty korekcí mělo přibližně stejné.Mě z toho plyne-neřešit to
Laguna 2.2DCi,2002
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Já jsem třeba jezdil asi rok s korekcí na jednom vstřiku 2,5 až se zhoršil na 2,8 a auto přestávalo startovat teplé. Přepad byl taky špatný. Pak jsem koupil sadu vstřiků za 4 tis - repas a 25 tis jezdily-, prohodil jen ten jeden-mimochodem šel ven uplně krásně- a laguna vesele startuje a mnohem líp jede v nízkých otáčkách. Ten špatný vstřik jsem hodil v práci pod mikroskop a jedna dírka byla úplně ucpaná, další se začínaly pěkně obalovat karbonem. Tu špičku jsme hodily do vany s ultrazvukem a je jak nová. Až bude venku teplo tak si dám práci a schválně hodím tady ten vyčištěný vstřik zpátky jestli se ta korekce nějak změní. Někdy se z ní moc nepozná, korekce v normálu a přepad na nic. Auto pak špatně startuje třeba..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
Re:
Ja by som povedal ze hlavny problem tvojho vstrekovaca je vadny prepad - poskodeny gulickovy ventil. Vsetko ostatne su len nasledky, aj upchate trysky.dr. Solfernus píše:Já jsem třeba jezdil asi rok s korekcí na jednom vstřiku 2,5 až se zhoršil na 2,8 a auto přestávalo startovat teplé. Přepad byl taky špatný. Pak jsem koupil sadu vstřiků za 4 tis - repas a 25 tis jezdily-, prohodil jen ten jeden-mimochodem šel ven uplně krásně- a laguna vesele startuje a mnohem líp jede v nízkých otáčkách. Ten špatný vstřik jsem hodil v práci pod mikroskop a jedna dírka byla úplně ucpaná, další se začínaly pěkně obalovat karbonem. Tu špičku jsme hodily do vany s ultrazvukem a je jak nová. Až bude venku teplo tak si dám práci a schválně hodím tady ten vyčištěný vstřik zpátky jestli se ta korekce nějak změní. Někdy se z ní moc nepozná, korekce v normálu a přepad na nic. Auto pak špatně startuje třeba..
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
hoši,kde se dají sehnat ty podložky pod vstřiky co se mají měnit po každém vyndání?
jo a ještě proč vadí větší přepad paliva?
jo a ještě proč vadí větší přepad paliva?
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Podlozky v Renaulte ale celkom drahe - su to sice bezne medene podlozky ale s hrubkou cca 3mm som nikde nenasiel (ak by si mal zaujem mozem pohladat presny rozmer).magadafagada píše:hoši,kde se dají sehnat ty podložky pod vstřiky co se mají měnit po každém vyndání?
jo a ještě proč vadí větší přepad paliva?
Vo vstrekovaci to vyzera takto, jeden kanal s palivom pod tlakom ide z rampy ku hlavnemu vstrekovaciemu ventilu a druhy kanal do komorky za tymto ventilom (tam tlak paliva tlaci zozadu na ventil a zatvara ho). Z komorky sa cez gulickovy ventil vypusta tlak do prepadu, pricom priemer napustacieho kanalu je kalibrovany tak, aby palivo rychlejsie vytekalo ako stiha natiect z rampy. Ked treba vstrekovat tak sa tym gulickovym ventilom vypusti tlak paliva do prepadu, ventil sa otvori a vtedy sa vstrekuje palivo do valca. Teda ak mas extremne velky prepad tak nie je dostatocny tlak v komorke a zrejme nie je ani poriadne zavrety vstrekovaci ventil.
Ale v prvom rade zistis vadny prepad pri startovani ked su otacky VT cerpadla velmi nizke - nedokaze dodat take mnozstvo paliva aby tlak v rampe dosiahol 250bar - pri nizsom tlaku RJ nevstrekuje a nehlasi ziadny problem.
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ty podložky by se asi měly měnit, ale já jsem tam dal tu původní a jede normálně..
Co se týče přepadu, hlavně to poznáš podle toho že bude dél točit než chytne. Až někdy nechytne vůbec. U mě to studené nastartovalo docela pěkně, ale teplé točilo docela dlouho. Tuším jednou až na druhý cyklus. To byl jen jeden špatný, komu jich teče víc tak už zřejmě nestartuje.
Co se týče přepadu, hlavně to poznáš podle toho že bude dél točit než chytne. Až někdy nechytne vůbec. U mě to studené nastartovalo docela pěkně, ale teplé točilo docela dlouho. Tuším jednou až na druhý cyklus. To byl jen jeden špatný, komu jich teče víc tak už zřejmě nestartuje.
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ty podložky musí mít stejné rozměry, nejde tam dát co dům dal, protože to pak vstřikuje v jiné poloze a auto nejede, to samé když se prohazují, tak dát pozor aby někde nebyly dvě na sobě a někde vůbec žádná. Jinak renovace stávajících měděných podložek spočívá v tom, že se musí znovu změkčit, tj. ohřát hořákem podložku do červena a hodit do vody(u mědi to funguje přesně obráceně oproti oceli).
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Podložky dát pod vstřik určitě nový! Jsou vymačkaný! Nemusíš to poznat hned, ale v případě netěsnosti se ti tam vytvoří takový černý mazlavý sajrajt, protože vstřik bude podfukovat.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
tak jsem je tři vyndal, čtvrtý mi nešel. jeden mám prasklý ten spodní závit. a zrovna ten měl docela dobrou korekci vstřiku...
z přepadu mi teče nafta jak prase, ale že by mi to nějak dlouho startovalo, to bych zrovna neřekl. i spotřeba je tak nějak v pohodě. jen mi přijde, že když to ženu do otáček tak okamžitá stoupá trochu rychleji a výš než třeba u tatího, který má průměrnou spotřebu cca o litr nižší.
z přepadu mi teče nafta jak prase, ale že by mi to nějak dlouho startovalo, to bych zrovna neřekl. i spotřeba je tak nějak v pohodě. jen mi přijde, že když to ženu do otáček tak okamžitá stoupá trochu rychleji a výš než třeba u tatího, který má průměrnou spotřebu cca o litr nižší.
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Prave koli hrubke a naslednej polohe vstrekovacov som stare kruzky nezihal - predsa len 2x stlacene a pred tym vyzihane kruzky asi budu mat inu hrubku.Šamša píše:Ty podložky musí mít stejné rozměry, nejde tam dát co dům dal, protože to pak vstřikuje v jiné poloze a auto nejede, to samé když se prohazují, tak dát pozor aby někde nebyly dvě na sobě a někde vůbec žádná. Jinak renovace stávajících měděných podložek spočívá v tom, že se musí znovu změkčit, tj. ohřát hořákem podložku do červena a hodit do vody(u mědi to funguje přesně obráceně oproti oceli).
Mam tu odmerane rozmery podloziek: pouzita d=7,9 D=15 h=2,7mm a nova d=7,2 D=14,9 h=2,9mm - takze o 2 desatiny sadne uz po prvom pouziti, po vyzihani a naslednej montazi asi o dalsie 2 desatiny.
Re:
amat píše:Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér ).
Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Jestli se můžu vrátit ještě k tomuhle,schválně jsem se díval a mám Odchýlku reg.slucky tl.prepln - 73. Má být 0-40mBar .Co to vlastně vůbec znamená?Co může být špatně?Kolega amat tam má 13
Laguna 2.2DCi,2002
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Tak dnes som sa dokopal že zmeram tie prepady ale ked som odpojil tie čierne hadicky co idu zvrchu do vstrekovacov aby som mohol na vstrekovace pripojiť odmerne nádoby tak po zasunuti karty mi z tých čiernych hadiciek strieka nafta. Ked ste odpojili prepady tak vám nestriekala nafta z tých čiernych hadiciek?
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Nestrieka ale slabo vyteka a len z najnizsie polozenej koncovky - treba ju vlozit do nadoby (odrezana PET flasa).IgorGSM píše:Tak dnes som sa dokopal že zmeram tie prepady ale ked som odpojil tie čierne hadicky co idu zvrchu do vstrekovacov aby som mohol na vstrekovace pripojiť odmerne nádoby tak po zasunuti karty mi z tých čiernych hadiciek strieka nafta. Ked ste odpojili prepady tak vám nestriekala nafta z tých čiernych hadiciek?
-
- Junior member
- Příspěvky: 187
- Registrován: pon čer 25, 2007 15:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Chtěl bych se zeptat - pociťuji v autě - hlavně na pedálech - vibrace. Pokud chytnu řadící páku, cítím vibrace i v ní - vlastně je to taková střídavé vibrace - vteřinu ne, vteřinu ano, vteřinu ne...
Mohl by to způsobovat vstřik?
Mám najeto 180 000. Díky
Mohl by to způsobovat vstřik?
Mám najeto 180 000. Díky
laguna II, 2001, 1,9dci
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Laco měl bych dotázek, když si postavím ten tvůj skvělý vynález, tak pak nafta nejde do motoru, ale do tohoto. Chápu to dobře, že jo? Pak otočím klíčkem a uvidím, kolik to tam nažene nafty po dobu startování
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ale ved ty odpajas prepady a nie trysky od common-railu... To znamena ze nafta s prepadov ti nejde naspat do filtra ale ide do tych odmernych nadob. A normalne nastartujes a uvidis kolko ide s ktoreho prepadu nafty.krt.ecek píše:Laco měl bych dotázek, když si postavím ten tvůj skvělý vynález, tak pak nafta nejde do motoru, ale do tohoto. Chápu to dobře, že jo? Pak otočím klíčkem a uvidím, kolik to tam nažene nafty po dobu startování
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
takže jsem to špatně pochopil, tzn. ten vstřik neprotéká, ale naopak je ucpán, chápu to dobře?? Teď už i chápu projev cukáním atd, děkuji
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Zle si to pochopil. Precitaj hore na stranke, pisal som ako vstrekovac funguje - musi z neho vytekat do prepadu palivo (je ovladany hydraulicky tlakom paliva) ale nie vela len tak akurat.krt.ecek píše:takže jsem to špatně pochopil, tzn. ten vstřik neprotéká, ale naopak je ucpán, chápu to dobře?? Teď už i chápu projev cukáním atd, děkuji
Z mnozstva paliva v prepade sa ale neda urcit v akom stave su trysky vstrekovaca ale mam skusenosti ze ked je prepad velmi velky tak sa nasledne karbonom zalepia trysky.
Ak mas zaujem o tom vediet viac pohladaj dokumenty od BOSCH alebo napis mailovu adresu - nieco ti poslem. Ale na to aby si zdiagnostikoval motor ti staci vediet ze objem paliva v 4 odmernych nadobach (foto ako to vyzera pripojene na 2.2dci je na prvej strane) ma byt cca rovnaky.
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
děkuji, již jsem si to našel a pochopil
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: ned led 10, 2010 14:19
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ahoj. Lidi.Tak jsem konečně zprovoznil DDT a po chvilce hraní jsem zjistil toto. Ten třetí bude asi zralý na výměnu. Ale auto zatím jezdí tak jak má. Startuje v pořádku, tak uvidím, jak dlouho ještě. Mohl by se mi k tomu někdo povolanější vyjádřit? Díky za všechny názory.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Proč si tam nenamontuješ slovenštinu ???
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: ned led 10, 2010 14:19
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Já jsem tam kopíroval celkem 9 souborů v SK, tak nevím kde se stala chyba. Ale ještě se na to chci mrknout.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Chlapi mam L2 1,9dCi po face,najeto 188tkm servis od nova v renaultu.Mel jsem pocit ze pri tech km bude lepsi pridvat cistici aditivum.Bohuzel po 2tkm vypadava vykon,hlasi Injection check.Doufam ze jsem to tim nepo..al.Hodne lidi pise ze to bude tlakem pro turbo,intercooler a egr,nekdo zminoval i ucpany FAP.Zkusim neco ted o vikendu.Jen se bojim aby to nebyly vstrikovace..Pro zajimavost ceny Bosch servis u Kolína:test 1ks 600kc,Repase 1ks cca 4500kc(zalezi ktera cast-nebot se pry da rozebrat).Jinak tu v Koline novy vstrik u renaultu 8tisic kc neorig,12tisic orig.Tak snad to bude intercooler.
to Dehumanizer:v nejhorsim pripade- bylo by mozno vyuzit tve schopnosti a zkusenosti?
to Dehumanizer:v nejhorsim pripade- bylo by mozno vyuzit tve schopnosti a zkusenosti?
Laguna II 1,9dCi 96kW,2006
Ex Megane I ph2 1,9dCi 72kW, 1999
Ex Megane I ph2 1,9dCi 72kW, 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů