Turbo

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Horal
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 25, 2010 20:20

Turbo

Příspěvek od Horal » stř črc 28, 2010 20:31

Ahoj
na toto téma je tu mnoho příspěvků,ale ani jeden tak nějak neřeší můj problém.Jeden opravář mi řekl,že mám děravý intercooler,že mi syčí turbo.Tak jsem si ho nechal natlakovat a je v pořádku.Takže bych rád věděl při jakých otáčkách zapíná turbo u Laguny (r.v. 2000) a jeli možné zjistit kde k úniku tlaku dochází i při volnoběhu.
Díky Horal

Uživatelský avatar
Adriann
Junior member
Příspěvky: 146
Registrován: pon čer 21, 2010 17:57
Bydliště: Slovensko- TR

Příspěvek od Adriann » stř črc 28, 2010 20:41

Ahoj, turbo sa nezapína, ide stále. Na mojom motore začínam cítiť nástup turba približne od 2000ot. pri 2800-3000 som na maximálnom plniacom tlaku (záleží ale aj od záťaže na motor).
Na voľnobehu toho moc nezistíš, je tam takmer nulový tlak. Ja som skúšal sacie potrubie tak, že som odpojil hadicu od turba (turbo -> intercooler) a spravil som si prípravok cez ktorý som tam fúkal vzduch z kompresora a počúval kde to fučí.
Passat B5 1,8T
EX: Laguna 1,9 dTi RTE -> odstránený FAP + EGR -->> strela Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » stř črc 28, 2010 20:44

Turbo ti nastoupí někde kolem + - 1800 otáček (ropáci upřesní )
Já teď o víkendu hledal netěsnost kolem sání a syčení jsem slyšel kolem 5500 otáček. Tak někoho posaď do kabiny ať ti šlape na plyn a ty strč hlavu pod haupnu a poslouchej. :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Horal
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 25, 2010 20:20

Příspěvek od Horal » sob srp 21, 2010 16:05

Tak jsem se dopracoval k tomu abych nějak zjistil jak mi to utíká.A šel jsem po hadicích a došel jsem na jednu která byla prasklá ale vedla z potrubí od vzduchového filtru do takového válce (podobný filtru) na motoru.A teď nevím,jestli to má něco společnýho s turbem nebo ne?Nemáte někdo prosím takový ten diagram co jsou na něm rozkreslené díly na tu určitou věc,

Uživatelský avatar
Adriann
Junior member
Příspěvky: 146
Registrován: pon čer 21, 2010 17:57
Bydliště: Slovensko- TR

Příspěvek od Adriann » sob srp 21, 2010 16:11

aký máš motor ??
Passat B5 1,8T
EX: Laguna 1,9 dTi RTE -> odstránený FAP + EGR -->> strela Obrázek Obrázek

Horal
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 25, 2010 20:20

Příspěvek od Horal » sob srp 21, 2010 16:17

1,9 dCI

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů