Imobilizér
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát zář 28, 2012 11:20
- Bydliště: Dolní Lánov v Krkonoších
Re: Imobilizér
Všechny čísla s klíče a WIN sem dám tak to prosím zkuste WIN je-VF1B56F0515215181 a kody s klíčku 09733227D INF, VA75076-na ten mi to vyhopdí kod 1426 a 1113 zkusim nafotit ten klíč podrobně a pošlu fotky díky.
Re: Imobilizér
Kody jsou správné , zadával bych ten 1113 (je kratší) není možné že si necháš špatně probliknout diodu ?
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát zář 28, 2012 11:20
- Bydliště: Dolní Lánov v Krkonoších
Re: Imobilizér
Právě že né že si na to dávám opravdu bacha, jen sem teda váhal jestli platí už to uplně první pomalé bliknutí ale podle toho co jsem četl tak platí už to první,ten kod 1113 to vyplivne když zadám typ B56C ale já mám v TP.B56F tak tomu moc nerozumim:-( co tam mám vlastně zadávat? Jinak kamarád co měl u jiného naftového auta jiné značky stejný problém s IMO.tak mi poradil at napíchnu naft.čerpadlo na přímej plus že se rozepne el.magnetický ventyl a pustí přívod nafty je to takové nouzové řešení na dojetí napíchl jsem přívodní kabel k ventylu a cvaká jen už sem měl vybitou baterku jak jsem si hrál s tim IMO.tak nabijím baterku a zítra to zkusím doufám že alspoň todle řešení mu vdechne život i když jen nouzově,na klíčku mám ještě jeden čís.kod na tom plošném spoji jak je u toho nápisu VALEO na ten mě to vyplivlo také dva kody jeden na B56F-5669 a jeden na B56C-1344 už sem s toho opravdu jelen jak to maj ty Frantíci promyšlený. Jediné co mě ještě napadlo jestli na to nemá vliv třeba trochu vybitá baterka hlavně ani nechápu proč to tak nečekaně přestalo fungovat myslím to dálkové batérky jsem měnil za nové furt stejné příjmací čidlo u zpět.zrcatka jsem měl sundané a čistil sem ho taky nic.
Re: Imobilizér
musíš zadat to co je v TP
a nebo zkusit tenhle postup zadání kodu 1426
klíč do polohy II
plyn pedál nadoraz 1x stiskni čudl na páčce stěračů - pustit plyn
znovu plyn nadoraz 4x čudl na páčce- pustit plyn
znovu plyn 2x čudl - pustit plyn
znovu plyn nadoraz a 6x čudl- pustit plyn a mělo by to přestat blikat
a nebo zkusit tenhle postup zadání kodu 1426
klíč do polohy II
plyn pedál nadoraz 1x stiskni čudl na páčce stěračů - pustit plyn
znovu plyn nadoraz 4x čudl na páčce- pustit plyn
znovu plyn 2x čudl - pustit plyn
znovu plyn nadoraz a 6x čudl- pustit plyn a mělo by to přestat blikat
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Imobilizér
2,2 D má alektronickej plyn? Ale s tím spínačem na páčce to mě nenapadlo.
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát zář 28, 2012 11:20
- Bydliště: Dolní Lánov v Krkonoších
Re: Imobilizér
Když nejhorší je že já už snad všechny možné postupy zkoušel a stále nic ten kod 1426 je nejpravděpodobnější,ten čudl s tou diodou reaguje přesně jak popisujete bliká pomalu atd.jen po zadání posledního čísla se zase rozbliká rychle a nastartovat nejde už mám nafocenej klíč detailně z obou stran ale nejdou mi sem vložit fotky sou moc velký a já je neumím zmenčit,jak to myslíte s tím že tam mám zadat to co je v TP.myslíte jako typ?? a plyn mám mechanickej klasika holej dýzl čerpadlo BOSCH a bohužel nejde ani po napojení na živí plus od baterky maj to asi ještě něák víc opatřený bohužel:-( to mi neřikejte že neexistuje něákej jednoduchej postup jak obejít imo.něák ho vyskratovat či ošálit,už si opravdu myslím že se mi opravdu podělal definytivně IMO.nebo mám stále špatnej kod.
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát zář 28, 2012 11:20
- Bydliště: Dolní Lánov v Krkonoších
Re: Imobilizér
Nejhorší je že já tady u nás na Vrchlabsku nemůžu sehnat člověka co by měl diagnostiku na Renaulty tady to sou samí VW tu maj na každém rohu.
Re: Imobilizér
s tím plyn. pedálem jsem si to neuvědomil , IMo odstranit jde ale doma to sám neuděláš. Nemáš náhodou ještě jeden klíč ?
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát zář 28, 2012 11:20
- Bydliště: Dolní Lánov v Krkonoších
Re: Imobilizér
Druhý klíč bohužel nemám jen jeden když mi napíšeš tvůj e-mail tak ti pošlu fotky toho klíče všechny ty čísla jsou tam dobře čitelný a můžeš zkusit jestli se ti nepodaří najít správný kod třeba dělám něco špatně ale už sem skoušel snad kombinace všech čísel co tam jsou a bez vísledku.
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát zář 28, 2012 11:20
- Bydliště: Dolní Lánov v Krkonoších
Re: Imobilizér
Nejhorší je že to auto má samo o sobě skoro nulovou cenu sice motor atd.jsou ok.ale kastle už nic moc otlučená poškrábaná koroze,tak se mi opravdu nechce dávat 5tis.za odstranění imobilizéru ve značkovém servisu Renault to ho radši odvezu na poslední cestu ikdyž hodně nerad pač tomu autu vlastně krom toho že to neni zrovna krasavec vubec nic neni jezdilo do poslední chvilky statečně,no prostě sláva elektronice a době compjůtrů
Re: Imobilizér
Tak tady podle dohody přikládám fotky klíče od Vítka3:
1. fotka
2. fotka
Bohužel ti musím říct, že pokud si tam zadával PCI 9624 nebo 09733227D INF, tak to je špatně. Bohužel na těch fotkách neni to co potřebujem nebyl v klíči nějakej papírek? Kód podle kterého se generuje ten 4 místný kód má podobu jednoho počátečního písmene (u mě je na jednom klíči P a na druhém V) a poté následuje šestimístná kombinace písmen a čísel. Já tenhle kód mám natištěný na spodní hraně plošňáku (jak je očko na připnutí k dalším klíčům) ze strany plošňáku jak je baterie. Ten kód potom ještě pokračuje dál na druhém řádku a to se tam už nezadává.
Vehicle type na to má vliv a ty by si tam teda měl zadávat to co máš v papírech B56F (pokud jsem se nepřekoukl).
Teď už fakt nevím jak ti pomoct kód z toho klíče smazat nejde, takže tam asi nikdy nebyl, ale na předchozích stránkách jsem vyčetl, že u některých klíčů tam byl opravdu někde papírek. Jediný co mě ještě napadá, je zkouknout pořádně stav klíče (propájet ho) ale vzhledově vypadá dobře .
Zkus s papírama a klíčem zajet do renaultu popiš jim situaci a jestli by ti nějak třeba podle VINka nemohli zjistit kód. Ale nevím jestli to podle VIN vůbec lze.
Jo a ještě kód končící INF a další kódy ze švábu v klíči mám naprosto stejné s tebou.
1. fotka
2. fotka
Bohužel ti musím říct, že pokud si tam zadával PCI 9624 nebo 09733227D INF, tak to je špatně. Bohužel na těch fotkách neni to co potřebujem nebyl v klíči nějakej papírek? Kód podle kterého se generuje ten 4 místný kód má podobu jednoho počátečního písmene (u mě je na jednom klíči P a na druhém V) a poté následuje šestimístná kombinace písmen a čísel. Já tenhle kód mám natištěný na spodní hraně plošňáku (jak je očko na připnutí k dalším klíčům) ze strany plošňáku jak je baterie. Ten kód potom ještě pokračuje dál na druhém řádku a to se tam už nezadává.
Vehicle type na to má vliv a ty by si tam teda měl zadávat to co máš v papírech B56F (pokud jsem se nepřekoukl).
Teď už fakt nevím jak ti pomoct kód z toho klíče smazat nejde, takže tam asi nikdy nebyl, ale na předchozích stránkách jsem vyčetl, že u některých klíčů tam byl opravdu někde papírek. Jediný co mě ještě napadá, je zkouknout pořádně stav klíče (propájet ho) ale vzhledově vypadá dobře .
Zkus s papírama a klíčem zajet do renaultu popiš jim situaci a jestli by ti nějak třeba podle VINka nemohli zjistit kód. Ale nevím jestli to podle VIN vůbec lze.
Jo a ještě kód končící INF a další kódy ze švábu v klíči mám naprosto stejné s tebou.
Naposledy upravil(a) Single dne ned zář 30, 2012 19:01, celkem upraveno 2 x.
Re: Imobilizér
Vítku , teď jsem si vzpoměl a projel jsem emaily a na jednom z května jsem našel radu pro zjištění kodu IMO z toho tišťáku jsem kod nevygeneroval ale čísla z plastového krytu ( černého ) klíče ano a to se potom podařilo nastartovat.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Imobilizér
Podle vin to v renaultu jde.Single píše:Tak tady podle dohody přikládám fotky klíče od Vítka3:
1. fotka
2. fotka
Bohužel ti musím říct, že pokud si tam zadával PCI 9624 nebo 09733227D INF, tak to je špatně. Bohužel na těch fotkách neni to co potřebujem nebyl v klíči nějakej papírek? Kód podle kterého se generuje ten 4 místný kód má podobu jednoho počátečního písmene (u mě je na jednom klíči P a na druhém V) a poté následuje šestimístná kombinace písmen a čísel. Já tenhle kód mám natištěný na spodní hraně plošňáku (jak je očko na připnutí k dalším klíčům) ze strany plošňáku jak je baterie. Ten kód potom ještě pokračuje dál na druhém řádku a to se tam už nezadává.
Vehicle type na to má vliv a ty by si tam teda měl zadávat to co máš v papírech B56F (pokud jsem se nepřekoukl).
Teď už fakt nevím jak ti pomoct kód z toho klíče smazat nejde, takže tam asi nikdy nebyl, ale na předchozích stránkách jsem vyčetl, že u některých klíčů tam byl opravdu někde papírek. Jediný co mě ještě napadá, je zkouknout pořádně stav klíče (propájet ho) ale vzhledově vypadá dobře .
Zkus s papírama a klíčem zajet do renaultu popiš jim situaci a jestli by ti nějak třeba podle VINka nemohli zjistit kód. Ale nevím jestli to podle VIN vůbec lze.
Ty kody co se generovaly těch 1426 je z těch čísel začínajících na VA .....
Mám tu jeden funkční kod který byl generován z plastového krytu klíče S1E2T a potom vin JA0F cvrnk a auto odjelo
v návodech je psáno zadat 7číselný kod v dalším je první dvě písmena potom tři čísla
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Imobilizér
Jo, ale ten kód je generovanej z čísel co jsou na tom švábu, takže to určitě neni on a proto nemůže odjet (jsou na té první fotce). Z plastů o tom čtu prvně, ale pokud mu to pomůže tak proč ne. Tak Vítku, stoupla malá naděje, tak hledej a hodně štěstí
Re: Imobilizér
jde o to že pokud zadáš potřebnou kombinaci písmen a čísel ( špatných ) tak to vyplivne kod což je pravděpodobně tento případ.
Ty čísla z krytu co jsem generoval tam jsou nastříknuté nejsou odlité při výrobě krytu.
Ty čísla z krytu co jsem generoval tam jsou nastříknuté nejsou odlité při výrobě krytu.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát zář 28, 2012 11:20
- Bydliště: Dolní Lánov v Krkonoších
Re: Imobilizér
Vsem vam mckrat dekuju za rady nic z toho se nepovedlo,tak mi zbyva uz jen ta navsteva Renaultu pokud mi za rozumnou cenu kod zjisti tak budu rad a urcite dam vedet.
Re: Imobilizér
tak že ani ty čísla z obalu klíče ??
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Imobilizér
Je ještě druhá možnost, zrušení imobilizéru, ale jak to udělat, to ti nepovímVítek3 píše:Vsem vam mckrat dekuju za rady nic z toho se nepovedlo,tak mi zbyva uz jen ta navsteva Renaultu pokud mi za rozumnou cenu kod zjisti tak budu rad a urcite dam vedet.
Re: Imobilizér
možná ti to pomůže možná ne tady je adresa a dole píšou že umí zrušit imo možná bych tam zavolal snad ti poradí
Novinka
Klíče vozů Renault 1995 – 2002 nemají klasické imobilizéry, ale mají infra DO, pomocí kterého je ovládaný imobilizér. Nyní tento problém - odblokování umíme vyřešit, a to smazáním imobilizéru v ECU. Dále můžeme nabídnout čipování klíčů a karet pro vozy Renault, které jsou vyrobené od r. 2002 – 2009+.
http://www.axmann.cz/autoklice#
Novinka
Klíče vozů Renault 1995 – 2002 nemají klasické imobilizéry, ale mají infra DO, pomocí kterého je ovládaný imobilizér. Nyní tento problém - odblokování umíme vyřešit, a to smazáním imobilizéru v ECU. Dále můžeme nabídnout čipování klíčů a karet pro vozy Renault, které jsou vyrobené od r. 2002 – 2009+.
http://www.axmann.cz/autoklice#
laguna 1,8 RT 95 PRODÁNO
Škoda Fabia 1,4 mpi
Volkswagen Golf Plus 1,6 fsi
Škoda Fabia 1,4 mpi
Volkswagen Golf Plus 1,6 fsi
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Re: Imobilizér
hmm, to je nějaké divné-laguny a megany měli už před rokem 2002 rádio dálkové a ne infra...
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Re: Imobilizér
Trochu sem zanesu twingo ale mohlo by to být stejné i u laguny.
Švagr koupil twingo kterému nefungoval centrál ani imo a normálně to startovalo, řekl bych že někdo odpojil imobiliser. Teď koupil použitou sadu zámků ( potřeboval zámek kufru ) a k tomu si vzal i stropní přijímač ten vyměnil a najednou začal s novým klíčem fungovat centrál na dálku, nic divného ale po cca 10min se aktivoval imo a musí zamknout- odemknout dálkou aby auto startovalo. Po odemčení ručně a pomocí vygenerovaného kodu z nového klíče po zadání taky startuje. Jak je možný že ŘJ stačí signál z jiného klíče??
Švagr koupil twingo kterému nefungoval centrál ani imo a normálně to startovalo, řekl bych že někdo odpojil imobiliser. Teď koupil použitou sadu zámků ( potřeboval zámek kufru ) a k tomu si vzal i stropní přijímač ten vyměnil a najednou začal s novým klíčem fungovat centrál na dálku, nic divného ale po cca 10min se aktivoval imo a musí zamknout- odemknout dálkou aby auto startovalo. Po odemčení ručně a pomocí vygenerovaného kodu z nového klíče po zadání taky startuje. Jak je možný že ŘJ stačí signál z jiného klíče??
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Imobilizér
Ahoi,
mám lagunu 2,0 8v automat rok 1999 je to už facelift. Včera jsem nechal dobít baterku v autě a dnes když jsem chtěl odjet, tak mi auto hlásí, že immobilizer je aktivní a nejde nastartovat. Zkoušel jsem i druhý klíč a baterku v autě na minutu odpojit ale vše bez úspěchu.
Baterii jsem při nabíjení nechal v autě.
Máte nějakej postup jak věc řešit aby auto startovalo?
mám lagunu 2,0 8v automat rok 1999 je to už facelift. Včera jsem nechal dobít baterku v autě a dnes když jsem chtěl odjet, tak mi auto hlásí, že immobilizer je aktivní a nejde nastartovat. Zkoušel jsem i druhý klíč a baterku v autě na minutu odpojit ale vše bez úspěchu.
Baterii jsem při nabíjení nechal v autě.
Máte nějakej postup jak věc řešit aby auto startovalo?
Laguna 2,0 84Kw grandtour r.v.99 automat
Re: Imobilizér
zdravym.mam problem s imobilizerem.zadam ten 4mistni kod ale kontrolka mezi sedakmy stale sviti a auto nestartuje.prosim o radu co delat uz jsem stoho normalne zoufaly.dekuji vam za odpoved mam lagunu 1,8 1997.
Re: kod radia
erny441 píše:prosim o zaslani kodu na autoradia zn.philips. 22dc593-62e,nebo 7700412005r711.moc dekuji za odpoved a kod a preji krasny novy rok vsem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů