1.9 dci 88kw Megane II

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Rtep78
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát kvě 23, 2014 07:36

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od Rtep78 » pon úno 22, 2016 12:33

Odpojil sem vahu vzduchu a dal 50 km po prazskym okruhu a spadlo to na 6,2l ...
Megane CC 2004 1.9dci 88kw

Rtep78
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát kvě 23, 2014 07:36

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od Rtep78 » pon úno 22, 2016 12:35

Odpojil jsem vahu vzduchu a dal 50 km po prazsky okruhu a spadlo to na 6,2l ....
Megane CC 2004 1.9dci 88kw

jikiclio
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: sob led 03, 2009 18:18
Bydliště: Přerov

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od jikiclio » pon úno 22, 2016 15:00

takovi veci jako vaha filtr pevnych castic a pod jsou uplne na nic a vymysleny jen na to aby te to stvalo

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1037
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od lakinooo » pon úno 22, 2016 19:58

To len ked netusis k comu su.

Skor cele auto je na to stvorene.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

jikiclio
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: sob led 03, 2009 18:18
Bydliště: Přerov

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od jikiclio » pon úno 22, 2016 20:11

ja vim jak funguji ale jsou auta co to nemaji a taky jezdi-ne li lepe!

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1037
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od lakinooo » pon úno 22, 2016 21:06

Aj renault 5GT Turbo jazdilo lepsie ako 90 dnesnych aut. A aj tak sa ten motor nikam nemontuje.

Je to pokrok.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od Šamša » pon úno 22, 2016 22:53

Bez váhy vzduchu asi po Praze jezdit můžeš, jednotka jede v režimu tabulkových hodnot, ale pokud pojedeš do vyšších nadmořských výšek, tak budeš výkonem tak trochu mimo. Doporučuji ti koupit novou váhu, protože je evidentní, že už nefungovala správně.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Rtep78
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát kvě 23, 2014 07:36

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od Rtep78 » úte úno 23, 2016 15:38

Tak vahu jsem objednal VDO za 3100,- snad to bude ok
Megane CC 2004 1.9dci 88kw

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od Šamša » úte úno 23, 2016 21:45

Doporučuji taky vyměnit regulátor turba (elmagnetický ventil), nevydrží jak 100 000km, tedy jako jo, ale hodnoty jsou taky mimo, hlavně progresivita plnění(lenost auta). Každý komu jsem to doporučil, vždy jásal, že to podstatně lépe jede a méně kouří.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Rtep78
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát kvě 23, 2014 07:36

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od Rtep78 » stř úno 24, 2016 10:14

Vaha vzduchu vymenena, ted jeste ten ventil
Megane CC 2004 1.9dci 88kw

Arnošt5
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon čer 26, 2017 23:23

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od Arnošt5 » pon čer 26, 2017 23:35

Dobrý den prosím o radu . Mam Megan II grandtour 2004 1.9 dci 88 Kw a po nejake dobe co sem jezdil bez problemu na naftu s adetivem a pak sem dojel nadrz a natankoval bez tak mi to haze chyby na EGR ventil -zkrat na kostru ci preruseny obvod DF 209 dal DF 622 EGR ventil - vazne otevreny a DF 049 snimac tlaku teploty chladiva - zkrat na kostru ci preruseny
pridam foto a dekuji za radu

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1.9 dci 88kw Megane II

Příspěvek od Šamša » stř čer 28, 2017 22:49

Tohle naftou nebude, zaměřil bych se na kabeláž k EGR, případně EGR samotný vyčistit. Snímač tlaku chladiva je součástí klimatizace a může zazlobit, nebo nějaká oxidace v konektoru. Najdeš ho na sahaře kondenzátoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], lordmat a 22 hostů