Vybíjení baterie

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Creamer
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: pát led 02, 2009 10:08
Kontaktovat uživatele:

Vybíjení baterie

Příspěvek od Creamer » pon led 19, 2009 18:10

Nazdar děcka,

mám další problém který se mám takový pocit pořád motá kolem jednoho.

:arrow: mám problém s přesuvníkem vačkové hřídele (občasné zarachocení při startu)
:arrow: diagnostika mi vyhodila chybu snímače polohy vačkové hřídele

a novinka:

:arrow: přišel jsem k aute a nová baterie úplně vybitá

jeden uživatel psal o sceniku jemu se to stávalo že zůstával viset elektromagnetický ventil přesuvníku....

Máte ještě někdo zkušenosti s občasným náhlým vybitím autobaterie?

Už mě to začíná zlobit....

Díky za jakoukoliv radu
Renault Megane II Grandtour combi 1.6 16V dynamique lux r.v.2005

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pon led 19, 2009 20:05

Creamer,

- diagnostika by vyhodila chybu elmag ventilu, keby bol zly, alebo zaseknuty
- presuvnuk rachoti ako suciastka, lebo je pokakany, takze elmag to nebude
- omeral si ci altik dobija?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Re: Vybíjení baterie

Příspěvek od wc » pon led 19, 2009 20:57

Creamer píše: jeden uživatel psal o sceniku jemu se to stávalo že zůstával viset elektromagnetický ventil přesuvníku....


Díky za jakoukoliv radu
Tomu nevěř, to je blábol...chyba by musela být v ECU nebo SW.

Pokud ti něco bere štrum, vyhazuje se postupně jedna pojistka po druhé a nahrazuje ampérmetrem, až to najdeš...

A přesuvník se musí vyměnit...

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Creamer
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: pát led 02, 2009 10:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Creamer » pon led 19, 2009 22:47

Chlapi,

něco musí zůstat někdy viset protože když se vymlátí baterka najednou tak to podle mě musí něco zůstat zaseklý... jedu s autem poslední dobou den jedu den stojí, den jedu den stojí... a najednou po dnu staní baterka prázdná... kdyby mi něco žralo při stání proud bude to vybitý pokaždý při stání auta a ne až po čtrnácti dnech ne...
to že den jedu znamená delší trasu cca 50km...

jedině že by to bylo něco ne pozemského
:twisted: :twisted: :shock:
Renault Megane II Grandtour combi 1.6 16V dynamique lux r.v.2005

lubosov
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: úte srp 29, 2006 18:30

Příspěvek od lubosov » úte led 20, 2009 17:37

Mne len napadlo: nová batéria neznamená, že musí byť dobrá hm?!?
Ako dlho ju tam máš?

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » úte led 20, 2009 20:46

Kouslo - nekouslo - vetsina techto "bazmegu" jsou stridy, ty nikdy nejsou pod stalym napetim. Klidne si ten elmag. ventil odpoj - je tam obycejny "zacvakavaci" dvojpin. Sice ti budou svitit emise, ale aspon se ujistis, ze to tim neni. Taky si myslim, ze je to slepa stopa...Navic v i kdyby se to "kouslo" a permanentne "zralo" (coz je ale skutecne nesmysl), nema podle ten ventil sanci baterii za noc vybit - ten ventilu ma minilani odber. Ja bych sel po nejakem ukostreni, alternatoru a tak...

Creamer
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: pát led 02, 2009 10:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Creamer » stř led 21, 2009 00:18

Baterie je nova cca 14dní... kamarad ma scenika z 2004 a povídal mi že se mu to taky jednou stalo a že si myslí že mu zůstalo něco rozsvíceno v interiéru a od té doby auto pořád zamyká i v garáži aby mu všechny světla vevnitř zhasnuli a má klid...

Ten přesuník bych rád opravil jde jen o prachy.... :zo:
Renault Megane II Grandtour combi 1.6 16V dynamique lux r.v.2005

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 21, 2009 06:30

Pokud ti to dělá jen občas, bude se slepovat nějaké relé nebo to taky rády dělají rádia (obecně, ne u M II).

Taky někdo tady kdysi psal, že to udělal poškozený zámek palubní schránky a že mu pak svítilo světlo, ale to myslím nepřipadá v úvahu, protože UCH ho časem vypne spolu se zbytkem auta.

Až se ti to stane, dobij baterku a měř odběry nejdřív z baterie, pak přes ty 3 velké pojistky, pak v ochranné a pínací jednotce a nakonec u pojistek v autě.

A najdeš to.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Creamer
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: pát led 02, 2009 10:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Creamer » stř led 21, 2009 17:07

No wecka,

díky za radu až bude trocha času asi se na to podívám.
V jednom topicu jsem našel že je to taky jednomu stávalo
a zůstávalo viset relé.... byl tam celej návod s fotkema jak
oddělat pojistkovou skříň u motoru aby se k tomu rele dalo dostat.

Nejdřív zkusím pořešit vyčištěním ten snímač vačkové hřídele
a pak se dostanu tady na to.

Já nevím že s autem sou problémy vždy jen v zimě :(
Renault Megane II Grandtour combi 1.6 16V dynamique lux r.v.2005

troubo
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv led 22, 2009 13:14
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

vybití baterie

Příspěvek od troubo » čtv led 22, 2009 13:38

Ahoj Chlapi
Mě se to stalo taky byla sobota zaparkoval jsem před barákem a v neděli jsem nenastartoval.
Ještě to provázela jedna podezřelá věc a to že megan nebyl zamklý.
Po nabití baterky a připojení se rozsvítily světla a už jsem věděl co se stalo

Problém byl v tom že při parkování mi zdechl motor a já už jsem ho nestartoval. Vyndal jsem kartu bouchl dveřma a šel domů.

Když nekorektně ukončíšchod motoru tak si palubní počítač furt myslí že má zasunutou kartu a že běží motor.Zůstanou svítit světla a palubní síť pod napětím jak dlouho to chudák baterka může vydržet?
Než prodiagnostikuješ majlant Zapřemýšlej zda se ti nestalo to samé.

S pozdravem Staňa
renault megan 1.4 16V Grandtour rv2006 90000km

Uživatelský avatar
arno
Experienced member
Příspěvky: 669
Registrován: stř srp 27, 2008 17:44
Bydliště: Nitra

Příspěvek od arno » čtv led 22, 2009 14:47

troubo, máš pravdu, vždy treba korektne vypnúť vozidlo po takomto incidente. A ak si dobre pamatám tak aj elektromotor riadenia stále beži
Scenic Grand 1.9 96kW 2010
Megane Grand 1.5 66kW 2011

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv led 22, 2009 14:55

No ale ja mam pocit ze auto po case aj tak elektriku komplet vypina. Na takyto stav museli na poradach mysliet...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Miro.J
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon zář 08, 2008 09:21

Příspěvek od Miro.J » pát úno 06, 2009 18:17

Čau. Ak sa Ti vybíja akumulátor a vrčí ti elektromagnetický ventil vačkovej hriadele, tak uvolni stredný zväzok na riadiacej jednotke.Ak tak urobíš tak budeš počuť ťuknutie. Upevni zväzok naspäť a elektromagnetický ventil by mal biť vypnutý. Ak sa tak stane tak musíš si dať preinštalovať softvér riadiacej jednotky. To iste som mal aj ja, a menil mi aj čidlo vačkovej hriadele. Nevravím že máš to isté, ale príznaky mi pripomínajú moje vybíjanie akumulátora. Skús uvídiš. :wink:
MEGANE II 1.6 16V HB 2003

šela123
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř pro 26, 2012 11:04

Re: Vybíjení baterie

Příspěvek od šela123 » stř pro 26, 2012 19:12

Dobrý den.
Jsem na těchto stránkách poprve a hned prosím o radu.
Mám Renault Megane 1,6 benzín ,r.v 2007. Nepravidelně musím dobíjet akumulátor,přestože mi kontrolka od dobíjení nesvítí. Již za 2 roky mám koupené 2 nové akumulátory, v servisech Renault a Bosch mi řekli, že je auto v pořádku, žádnou chybu nenašli. Jsem bezradný. Prosím, jestli máte někdo podobnou zkušenost, čím by to mohlo být. Děkuji.

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů