Vybíjení baterie
Moderátor: Moderators General
Vybíjení baterie
Nazdar děcka,
mám další problém který se mám takový pocit pořád motá kolem jednoho.
mám problém s přesuvníkem vačkové hřídele (občasné zarachocení při startu)
diagnostika mi vyhodila chybu snímače polohy vačkové hřídele
a novinka:
přišel jsem k aute a nová baterie úplně vybitá
jeden uživatel psal o sceniku jemu se to stávalo že zůstával viset elektromagnetický ventil přesuvníku....
Máte ještě někdo zkušenosti s občasným náhlým vybitím autobaterie?
Už mě to začíná zlobit....
Díky za jakoukoliv radu
mám další problém který se mám takový pocit pořád motá kolem jednoho.
mám problém s přesuvníkem vačkové hřídele (občasné zarachocení při startu)
diagnostika mi vyhodila chybu snímače polohy vačkové hřídele
a novinka:
přišel jsem k aute a nová baterie úplně vybitá
jeden uživatel psal o sceniku jemu se to stávalo že zůstával viset elektromagnetický ventil přesuvníku....
Máte ještě někdo zkušenosti s občasným náhlým vybitím autobaterie?
Už mě to začíná zlobit....
Díky za jakoukoliv radu
Renault Megane II Grandtour combi 1.6 16V dynamique lux r.v.2005
Re: Vybíjení baterie
Tomu nevěř, to je blábol...chyba by musela být v ECU nebo SW.Creamer píše: jeden uživatel psal o sceniku jemu se to stávalo že zůstával viset elektromagnetický ventil přesuvníku....
Díky za jakoukoliv radu
Pokud ti něco bere štrum, vyhazuje se postupně jedna pojistka po druhé a nahrazuje ampérmetrem, až to najdeš...
A přesuvník se musí vyměnit...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Chlapi,
něco musí zůstat někdy viset protože když se vymlátí baterka najednou tak to podle mě musí něco zůstat zaseklý... jedu s autem poslední dobou den jedu den stojí, den jedu den stojí... a najednou po dnu staní baterka prázdná... kdyby mi něco žralo při stání proud bude to vybitý pokaždý při stání auta a ne až po čtrnácti dnech ne...
to že den jedu znamená delší trasu cca 50km...
jedině že by to bylo něco ne pozemského
něco musí zůstat někdy viset protože když se vymlátí baterka najednou tak to podle mě musí něco zůstat zaseklý... jedu s autem poslední dobou den jedu den stojí, den jedu den stojí... a najednou po dnu staní baterka prázdná... kdyby mi něco žralo při stání proud bude to vybitý pokaždý při stání auta a ne až po čtrnácti dnech ne...
to že den jedu znamená delší trasu cca 50km...
jedině že by to bylo něco ne pozemského
Renault Megane II Grandtour combi 1.6 16V dynamique lux r.v.2005
Kouslo - nekouslo - vetsina techto "bazmegu" jsou stridy, ty nikdy nejsou pod stalym napetim. Klidne si ten elmag. ventil odpoj - je tam obycejny "zacvakavaci" dvojpin. Sice ti budou svitit emise, ale aspon se ujistis, ze to tim neni. Taky si myslim, ze je to slepa stopa...Navic v i kdyby se to "kouslo" a permanentne "zralo" (coz je ale skutecne nesmysl), nema podle ten ventil sanci baterii za noc vybit - ten ventilu ma minilani odber. Ja bych sel po nejakem ukostreni, alternatoru a tak...
Baterie je nova cca 14dní... kamarad ma scenika z 2004 a povídal mi že se mu to taky jednou stalo a že si myslí že mu zůstalo něco rozsvíceno v interiéru a od té doby auto pořád zamyká i v garáži aby mu všechny světla vevnitř zhasnuli a má klid...
Ten přesuník bych rád opravil jde jen o prachy....
Ten přesuník bych rád opravil jde jen o prachy....
Renault Megane II Grandtour combi 1.6 16V dynamique lux r.v.2005
Pokud ti to dělá jen občas, bude se slepovat nějaké relé nebo to taky rády dělají rádia (obecně, ne u M II).
Taky někdo tady kdysi psal, že to udělal poškozený zámek palubní schránky a že mu pak svítilo světlo, ale to myslím nepřipadá v úvahu, protože UCH ho časem vypne spolu se zbytkem auta.
Až se ti to stane, dobij baterku a měř odběry nejdřív z baterie, pak přes ty 3 velké pojistky, pak v ochranné a pínací jednotce a nakonec u pojistek v autě.
A najdeš to.
wecka
Taky někdo tady kdysi psal, že to udělal poškozený zámek palubní schránky a že mu pak svítilo světlo, ale to myslím nepřipadá v úvahu, protože UCH ho časem vypne spolu se zbytkem auta.
Až se ti to stane, dobij baterku a měř odběry nejdřív z baterie, pak přes ty 3 velké pojistky, pak v ochranné a pínací jednotce a nakonec u pojistek v autě.
A najdeš to.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
No wecka,
díky za radu až bude trocha času asi se na to podívám.
V jednom topicu jsem našel že je to taky jednomu stávalo
a zůstávalo viset relé.... byl tam celej návod s fotkema jak
oddělat pojistkovou skříň u motoru aby se k tomu rele dalo dostat.
Nejdřív zkusím pořešit vyčištěním ten snímač vačkové hřídele
a pak se dostanu tady na to.
Já nevím že s autem sou problémy vždy jen v zimě
díky za radu až bude trocha času asi se na to podívám.
V jednom topicu jsem našel že je to taky jednomu stávalo
a zůstávalo viset relé.... byl tam celej návod s fotkema jak
oddělat pojistkovou skříň u motoru aby se k tomu rele dalo dostat.
Nejdřív zkusím pořešit vyčištěním ten snímač vačkové hřídele
a pak se dostanu tady na to.
Já nevím že s autem sou problémy vždy jen v zimě
Renault Megane II Grandtour combi 1.6 16V dynamique lux r.v.2005
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv led 22, 2009 13:14
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
vybití baterie
Ahoj Chlapi
Mě se to stalo taky byla sobota zaparkoval jsem před barákem a v neděli jsem nenastartoval.
Ještě to provázela jedna podezřelá věc a to že megan nebyl zamklý.
Po nabití baterky a připojení se rozsvítily světla a už jsem věděl co se stalo
Problém byl v tom že při parkování mi zdechl motor a já už jsem ho nestartoval. Vyndal jsem kartu bouchl dveřma a šel domů.
Když nekorektně ukončíšchod motoru tak si palubní počítač furt myslí že má zasunutou kartu a že běží motor.Zůstanou svítit světla a palubní síť pod napětím jak dlouho to chudák baterka může vydržet?
Než prodiagnostikuješ majlant Zapřemýšlej zda se ti nestalo to samé.
S pozdravem Staňa
Mě se to stalo taky byla sobota zaparkoval jsem před barákem a v neděli jsem nenastartoval.
Ještě to provázela jedna podezřelá věc a to že megan nebyl zamklý.
Po nabití baterky a připojení se rozsvítily světla a už jsem věděl co se stalo
Problém byl v tom že při parkování mi zdechl motor a já už jsem ho nestartoval. Vyndal jsem kartu bouchl dveřma a šel domů.
Když nekorektně ukončíšchod motoru tak si palubní počítač furt myslí že má zasunutou kartu a že běží motor.Zůstanou svítit světla a palubní síť pod napětím jak dlouho to chudák baterka může vydržet?
Než prodiagnostikuješ majlant Zapřemýšlej zda se ti nestalo to samé.
S pozdravem Staňa
renault megan 1.4 16V Grandtour rv2006 90000km
Čau. Ak sa Ti vybíja akumulátor a vrčí ti elektromagnetický ventil vačkovej hriadele, tak uvolni stredný zväzok na riadiacej jednotke.Ak tak urobíš tak budeš počuť ťuknutie. Upevni zväzok naspäť a elektromagnetický ventil by mal biť vypnutý. Ak sa tak stane tak musíš si dať preinštalovať softvér riadiacej jednotky. To iste som mal aj ja, a menil mi aj čidlo vačkovej hriadele. Nevravím že máš to isté, ale príznaky mi pripomínajú moje vybíjanie akumulátora. Skús uvídiš.
MEGANE II 1.6 16V HB 2003
Re: Vybíjení baterie
Dobrý den.
Jsem na těchto stránkách poprve a hned prosím o radu.
Mám Renault Megane 1,6 benzín ,r.v 2007. Nepravidelně musím dobíjet akumulátor,přestože mi kontrolka od dobíjení nesvítí. Již za 2 roky mám koupené 2 nové akumulátory, v servisech Renault a Bosch mi řekli, že je auto v pořádku, žádnou chybu nenašli. Jsem bezradný. Prosím, jestli máte někdo podobnou zkušenost, čím by to mohlo být. Děkuji.
Jsem na těchto stránkách poprve a hned prosím o radu.
Mám Renault Megane 1,6 benzín ,r.v 2007. Nepravidelně musím dobíjet akumulátor,přestože mi kontrolka od dobíjení nesvítí. Již za 2 roky mám koupené 2 nové akumulátory, v servisech Renault a Bosch mi řekli, že je auto v pořádku, žádnou chybu nenašli. Jsem bezradný. Prosím, jestli máte někdo podobnou zkušenost, čím by to mohlo být. Děkuji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů