zbláznila se elektrika - Vyřešeno

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
iwi
Člen RCČR
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

zbláznila se elektrika - Vyřešeno

Příspěvek od iwi » sob říj 30, 2010 14:45

Byl jsem dnes na myčce, všechno v pohodě, dojel jsem do pneuservisu na přezutí, všechno v pohodě, vyjel jsem ven, zaparkoval, šel jsem zaplatit. Vrátil jsem se k autu, odemčel, dal kartu, nastartoval a začala šou, zapnuly se stěrače, spustil se ventilátor na chladiči, rožnuli se světla a na dipleji vyběhla hláška Bordelektronik defekt. všechny kontrolky svítili, ručičky běhali nahoru a dolů a nešlo to ani chcípnout, musel jsem to zdechnout přes kvalt a odpojit baterku aby to přestalo svítit a stírat a vůbec. Po cca 40 minutách jsem baterku zase připojil a teď už to nejde ani nastartovat jen se opakuje celé to divadlo. Má někdo nějaký nápad? Všechno se to stalo na Mégane II 1,4 16V r.v. 2002
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » sob říj 30, 2010 14:54

Podla mna zatiekla voda z umyvarky do elektriky v motorovom priestore. Bude to treba vsetko asi poodpajat a vysusit :wink:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
iwi
Člen RCČR
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iwi » sob říj 30, 2010 15:37

To mě napadlo taky, ale co jsem kontroloval svazky k ŘJ a co jsem zahlídl tak všude bylo sucho. Kapota otevřená nebyla, ale je fakt že jsem to vzal nejdřív lehce wapkou a pak jsem to šupnul do kartáčů....
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno

Matias.N
Advanced member
Příspěvky: 324
Registrován: ned lis 02, 2008 11:41
Bydliště: Tepe
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matias.N » sob říj 30, 2010 15:49

Zkus se podívat na UCH. Já jsem měl stejný problém, teda částečně, když jsem čistil poprvý klimu pěnou. Dal jsem krapýtek víc pěny a přes ventilační otvory mi to vlezlo na uch. Po asi hodině vysušení byl klid a maká dodnes.

Uživatelský avatar
iwi
Člen RCČR
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iwi » sob říj 30, 2010 16:51

Jednak nemám tušení kde se k UCH dostanu ;-) a hlavně od cca 11:00 to stojí na sluníčku. Spíš mě zaráží že kdyby to bylo tou vodou proč se to neprojevilo hned jak jsem odjel z myčky ale asi až za hodinu potom co jsem odjel z pneuservisu...
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » sob říj 30, 2010 18:28

Jestli to spouští ventilátor motoru, tak je za to zodpovědná jednotka vedle baterky u levého blatníku. Už se to tady řešilo, že nešel ani vypnout motor a auto si v podstatě dělalo co chtělo. Někdo to pak dával do igelitky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
iwi
Člen RCČR
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iwi » sob říj 30, 2010 18:38

Jj chovalo se to přesně jak píšeš, nešlo to chcípnout. Jednotka co je jakoby na držáku baterky je úplně suchá, měl jsem venku všechny 3 konektory a bylo tam sucho, kontroloval jsem i konektory u hlavních pojistek, ale taky ani známka po vodě. To jsem z toho jelen
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » sob říj 30, 2010 18:41

Ta co je za baterkou, ta ne, to je jednotka vstřikování. Ale ona je přímo u blatníku, taková černá krabice. Nahoře je víko, dá se otevřít - vede do toho spousta drátů. Když se mrkneš do tématu o pojistkách, tak to je ona. Jak otevřeš to víko, tak uvidíš pojistky a je na ní asi tak deset konektorů. Kolem toho víka je sice nějaké "těsnění", ale moc bych tomu nevěřil. Po faceliftu je jednotka otočená dolů, proč asi.
Voda nebude u konektorů, ale zateče dovnitř, pod bakelitový kryt. Pak si to začne dělat co chce.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
iwi
Člen RCČR
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iwi » sob říj 30, 2010 18:52

Tak to by snad mohlo být ono, takže ideálně buď nechat samovolně vyschnout, nebo opatrně rozebrat a vyfoukat stlačeným vzduchem je tak?
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » sob říj 30, 2010 18:59

Já bych to vytáhl, opatrně to rozebral z krytu a nechal to doma na stole. Nefoukat na to. Maximálně to dát na pár minut do trouby, která pojede na padesát stupňů, ale byl bych opatrný.
Jako podle všeho to vypadá na tu jednotku, protože požadavek na sepnutí ventilátoru dává sice jednotka vstřikování, ale dává ho právě téhle jednotce, která sepnutí provede. Stejně tak přední světla a stěrače. Ta jednotka vytváří propojení mezi kabinou a motorovým prostorem a veškeré požadavky z kabiny jdou přes ní, včetně požadavku na spuštění motoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
iwi
Člen RCČR
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iwi » pát lis 05, 2010 12:39

Tak nakonec to bylo opravdu jen zatečená voda, díky za rady ;-)
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno

Uživatelský avatar
Mirek9
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon čer 14, 2010 12:34

Příspěvek od Mirek9 » pát lis 05, 2010 17:48

Koukam, ze radeji prestanu jezdit s Meganem do mycky :shock: :D
Renault MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw, r.v. 11/2007

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů