STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Hela333
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv led 27, 2022 12:54

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Hela333 » ned pro 17, 2023 09:56

wimpi píše:
úte črc 14, 2020 19:10
Tak dnes po 2 dnech stání proběhl start. Relativně dlouhý a motor chytil na 550ot a třásl se. Sám se nesrovnal. Když sem prošlápl plyn, tak se otáčky zvedli na 750ot a motor se uklidnil. Druhý start naprosto precizní.
Před startem sem si opsal údaje z čidel a pak je porovnal s údaji na zahřátém motoru.

Studený motor

Teplota vzduchu 24,2°C (venku bylo 26)
Voda 22°C
Atm. tlak 947 mBar
Tlak v sání 949 mBar
Lambdy obě 459mV

Ohřátý motor

Po cca 3 minutách běhu sem odečetl
Voda 55°C
Vzduch 24,8°C
Atm. tlak 943 mBar
Tlak v sání 385mBar
První lambda regulovala mezi 80-750mV
Druhá stále na 459mV
Vstřik cca 3600us
Volnoběh 720ot
Vypočtený průtok vzduchu 10Kg/h

Svíčky jsou zánovní Denso K20PR-U
Cívky Beru, všechny mají odpor primáru 1Ohm, sekundár všechny 6,7kOhm

Takže, co teď?
Ahoj, jestli se tu ještě vyskytuješ na foru, můžeš mi potvrdit, že problém byl v palivovém čerpadle? Mně se to chová úplně stejně, ale protože se ozývají i ventily, kvůli špatnému přesuvníku vačky, tak jsem předpokládala, že kolísání otáček bude taky od přesuvníku. Nicméně tvůj popis problému je naprosto shodný s mým. Kolísání otáček, rozběh motoru na 500ot, občas chcípnutí, když se podaří rychle přidat po startu plyn, tak se motor uklidní a dá už jede bez problémů.

wimpi
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: čtv čer 11, 2015 19:42

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od wimpi » úte pro 19, 2023 11:41

Potvrzuji, že dlouhé starty a chcípání bylo způsobeno vadným čerpadlem. Zřejmě bylo někde prasklé, nedokázalo udržet tlak paliva.
Výměna za nové Magneti Marelli a i teď vše v pořádku. Po vypnutí motoru tlak v systému zůstává a neklesá

Odkaz na moje měření zde https://m.youtube.com/shorts/d4-gvK_5dKs

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů