Zdravím, vážení,
nechal jsem se inspirovat postupem při odstranění vrzání v B sloupcích (navalit do mechanizmu zámku olej - funguje - díky WCko!!!! ) a totéž jsem udělal i se zámkem kufru. A ejhle - to neustálé vrzání při sebemenším pohybu auta, nemluvě o přejezdu nerovností/vjíždění na patník je pryč!!!
Bylo to takové zapeklité, protože ten pazvuk jakoby vycházel od střešního čalounění, což vcelku logicky vyvolávalo obavy ohledně tuhosti karoserie, ale teď už je vše v pohodě
To auto mi začíná dělat radost - po odstranění problému s brzdami a nízkým volnoběhem mám teď vevnitř ticho jak v kostele (i v Praze na dlažkách!!!). Teď ještě to třískání od LP kola a mám hotovou limuzínu
Hatchback - odstranění vrzání od 5. dveří
Moderátor: Moderators General
Ja som zase vyskumal inu pliagu - ked idem mojim 3-dverakom po jemnom strku, tak ako sa kamienky lepia na zadne kolesa a frkaju a narazaju do umeleho krytu podblatnika, tak v interieri to pocujem, akoby kamienky frkali az kdesi hore od strechou. Zrejme tam vyssie chyba nejaka vypln v dutinach karoserie a takto sa to prenasa az hore.... Taka drobnost. 5-dveraky tym asi netrpia.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
ja keď som kupil čisto nové, tak mi vrzgali a buchali zadné dvere, zistil som že medzi zadným zámkom vo dverách 5 dverí a tou tyčkou na karoserii je voľa. (to je také účko, tam zacvakáva zámok) Tak som chytil izolačnú pásku a omotal 3závity o tú tyčku advtedy nebucha, ale každý rok treba omotať znova,lebo sa zoderie tá páska
Scenic Grand 1.9 96kW 2010
Megane Grand 1.5 66kW 2011
Megane Grand 1.5 66kW 2011
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů