EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Moderátor: Moderators General
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Tak, vo stvrtok cestou z prace po kratkom zastaveni na benzinke auto (Megane II 1.9 dci) uplne stratilo vykon, cesta domov bola strasna, ledva som dosiel. V servise po diagnostike mi vyhodilo vadny egr ventil, a mechanik hned ze vymenit a zaplatit cca 150-200 € po preluskani tejto temy som sa dnes rozhodol egr vycistit. Pristup k nemu je sice trochu blby ale zvladol som to, a zas..ty bol teda kvalitne. Po dvoch hodinach prace aj s kavickou auto jazdi ako ma. Takze velka vdaka vam za toto forum, cenne rady a usetrene peniaze a nervy!
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Zdravim. Regis24 napis mi prosim nazov programu,
ktorym ste odstranili problem z EGR.
Za sa mi, ze ELM 327 na to stacit nebude. Dakujem.
ktorym ste odstranili problem z EGR.
Za sa mi, ze ELM 327 na to stacit nebude. Dakujem.
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Zdravim. To vážne nik nevie poradiť, ktorým programom dokazem spraviť offset na EGR ventil.
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Po problémech s výkonem a svítícím žhavení sem nechal čistit EGR ventil, nepomohlo, tak sem nechal celý vyměnit. Výkon je o poznání lepší, nicméně když šplhám do kopce, nebo nejedu na optimální otáčky, žhavení se opět rozsvítí. Vyměněny též svíčky a vzduchový filtr. Nevíte kde by mohla být ještě chybka?
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Zdravim.Niekedy sa mi stane ked dupnem na plyn to je 3,4 aj 5 stupen na 3000-3500 otacok potom preradujem, ked potrebujem rychlo prebiehat tak vyskoci chyba vstrekovania a stop.ale tak za 2 sec. to zasa zmizne.Co mam auto 5 rokov tak mi to vyskocilo cca 5x za celu dobu.Tak ma napadlo ci to nemoze byt EGR.Este nebol cisteny.
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Ahoj, nechci zakládat nové téma a sem se to asi hodí.
Poslední půl rok mi auto dost kouří, a mám lehce zas**ny i zadní nárazník. Tak mě napadlo, zda nemůže být zanesený egr ventil. Na diagnostice nic vidět není dokud se nerozsvítí kontrolka. Také se mi zdá vetší prodleva na plyn. Vstriky by měly být taky ok, netankuju žádný sajrajt a olej to nežere. Děkuju za odpověď a nápady.
Poslední půl rok mi auto dost kouří, a mám lehce zas**ny i zadní nárazník. Tak mě napadlo, zda nemůže být zanesený egr ventil. Na diagnostice nic vidět není dokud se nerozsvítí kontrolka. Také se mi zdá vetší prodleva na plyn. Vstriky by měly být taky ok, netankuju žádný sajrajt a olej to nežere. Děkuju za odpověď a nápady.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2041
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Preventivním vyčištěním určitě nic nezkazíš.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Mata: A co takhle že to není kouř ale pára. Nemáš prasklou hlavu nebo těsnění pod hlavou ? Já měl podobnou závadu u R21 Nevada někdy v dávnověku, skončilo to opravou hlavy u firmy Pejšek.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Na páru se mi to nezdá. Chladící kapalina taky neubýva a hlavně na nárazníku se dělá černý mastný povlak. A kouří to pri akceleraci, to by tam muselo jit hodne vody.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Mata: Pak už mě napadá jen problém v okolí turba nebo opravdu EGR systém. Ale v takové míře jak píšeš se mi to na egr nejeví.
Jak se spotřebovává olej ?
Jak se spotřebovává olej ?
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Olej to nebere vůbec. Zkusím tedy nechat vyčistit egr a uvidím.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
dobry deň
vidim, že tu je už veľa skúseností s egr tak Vás poprosím o pomoc. Mal som problem s egr a povedali mi aby som kupil novy, že ten starý bol uplne v prdeli.. tak som kúpil čisto nový nechal si ho namontovať ale kontrolka motora a servis mi stále svietilo aj keď sa chyba vymazala. Tak som šiel za chlapíkom elektrikárom čo kedysi pracoval v renaulte a ten mi to cez jeho diagnostiku nejak nakonfiguroval a že to vraj niektore modely potrebuju a až potom bude fungovať a nebude mi vypisovať chybu. Všetko bolo okey tak tri týždne kedy som šiel s plným autom asi 150 kilometrov tam a potom aj spať a pri predbiehaní mi asi 4 krát zasvietilo servis a vypialo injection fault.. mam taky pocit alebo check injection teraz si niesom istý a auto tak na jednu dva sekundy stratilo víkon ale hneď potom to zmizlo a išlo ďalej akoby nič. No a na druhy deň ráno mi zasvietila kontrolka motora a servis. Napojil som to na svoju diagnostiku domacu a tam mi vypisalo chybu.
p0487 Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A"/open
takze v preklade je to asi toto
P0487 - ISO polohování škrtící klapky zpětného vedení výfukových plynů
chybu som zmazal ale naskakuje mi to tam stále dookola.
tak som chciac nechciac skusil to egr vytiahnuť a pozrieť sa kde je problem či nahodou sa nezaspinilo ale nic take tam nebolo tak som to len trosku umyl od sadze ale všimol som si tam jednu vec. a na to sa chcem opýtať ľudí čo si to čistili už a funguje im ďalej.
http://www.ebay.co.uk/itm/281822922114? ... rmvSB=true
moje egr vizera asi nejako takto mam megane 2 1.9 dci 2004 88 kw.
tak a vlastne moja otazka znie ked som ho čistil tak ked som ho potiahol za tu skrutku na konci otvoril sa ale ta skrutka je privarena k tej hriadelke kde je ta pruzinka ale mne sa volne lahko otacala cela ta hriadelka a tie dve tanieriky alebo ako to nazvat co sa tam otvaraju sa tiez dost volne hýbali a menili trosicku polohu a prislo mi to ze vobec tam nejak dobre nepriliehaju ked su take voľné. nemalo by to byť trošku viac utiahnute? nikdy som nijake ine funkcne egr nevidel tak nemam paru či je to dobre alebo nie či sa náhodou nepovolila ta šrubka aj z celou hriadeľkou. vie mi niekto poradiť?? za každu radu vopred ďakujem.
vidim, že tu je už veľa skúseností s egr tak Vás poprosím o pomoc. Mal som problem s egr a povedali mi aby som kupil novy, že ten starý bol uplne v prdeli.. tak som kúpil čisto nový nechal si ho namontovať ale kontrolka motora a servis mi stále svietilo aj keď sa chyba vymazala. Tak som šiel za chlapíkom elektrikárom čo kedysi pracoval v renaulte a ten mi to cez jeho diagnostiku nejak nakonfiguroval a že to vraj niektore modely potrebuju a až potom bude fungovať a nebude mi vypisovať chybu. Všetko bolo okey tak tri týždne kedy som šiel s plným autom asi 150 kilometrov tam a potom aj spať a pri predbiehaní mi asi 4 krát zasvietilo servis a vypialo injection fault.. mam taky pocit alebo check injection teraz si niesom istý a auto tak na jednu dva sekundy stratilo víkon ale hneď potom to zmizlo a išlo ďalej akoby nič. No a na druhy deň ráno mi zasvietila kontrolka motora a servis. Napojil som to na svoju diagnostiku domacu a tam mi vypisalo chybu.
p0487 Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A"/open
takze v preklade je to asi toto
P0487 - ISO polohování škrtící klapky zpětného vedení výfukových plynů
chybu som zmazal ale naskakuje mi to tam stále dookola.
tak som chciac nechciac skusil to egr vytiahnuť a pozrieť sa kde je problem či nahodou sa nezaspinilo ale nic take tam nebolo tak som to len trosku umyl od sadze ale všimol som si tam jednu vec. a na to sa chcem opýtať ľudí čo si to čistili už a funguje im ďalej.
http://www.ebay.co.uk/itm/281822922114? ... rmvSB=true
moje egr vizera asi nejako takto mam megane 2 1.9 dci 2004 88 kw.
tak a vlastne moja otazka znie ked som ho čistil tak ked som ho potiahol za tu skrutku na konci otvoril sa ale ta skrutka je privarena k tej hriadelke kde je ta pruzinka ale mne sa volne lahko otacala cela ta hriadelka a tie dve tanieriky alebo ako to nazvat co sa tam otvaraju sa tiez dost volne hýbali a menili trosicku polohu a prislo mi to ze vobec tam nejak dobre nepriliehaju ked su take voľné. nemalo by to byť trošku viac utiahnute? nikdy som nijake ine funkcne egr nevidel tak nemam paru či je to dobre alebo nie či sa náhodou nepovolila ta šrubka aj z celou hriadeľkou. vie mi niekto poradiť?? za každu radu vopred ďakujem.
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
keinskill:
Tak tohle asi vlastním vadným egr ventilem nebude, ale přímo to s ním souvisí.
1) Těžko se mi souhlasí s trvzením, že starý originál byl "v prdeli". Tam není co. Je třeba ho dobře a odborně vyčistit a prozkoušet elektroniku, tam se nemá co zničit. Doporučuji si ho vyžádat zpátky, pokud ho nemáš.
2) Ten "nový" nemusí být 100% kompatibilní, i když vypadá a pasuje tam. Výrobek 3. strany, čína, apod.
3) Pokud chybu vymažeš a ona se objeví znovu, znamená to, že problém trvá a závada není odstraněna. Klidně to může být i uhnilými kabely v konektoru - špatné spoje, někde na vedení přerušený drát.
Můj návrh: než budeš utrácet peníze za nový, tak:
a) zkontrokuj konektor, ověř, jestli uvnitř nejsou uhnilé dráty v dutinách. Navenek to nemusí být vidět!.
b) Vyměň dráty až k dalšímu uzlu. (je jich tam jen několik (asi 4).
c) Vypsaná chyba nemusí nutně být EGR, ale i něco, co je s EGR přímo svázáno. Mě tato chyba (Exhaust Gas Recirculation) svítila při závadě tlakového snímače klimatizace !!. Může to být i váha vzduchu, chce to všechno proměřit a nejdřív vyloučit to, co to není. Moje blbá rada zní: jezdit, nezmatkovat, pomalu to nastudovat, ptát se procházet fóra. Většina závad je někde popsaných.
d) Vem zrcadlo a vhodnou lampičku abys tam viděl a vyčisti i dosedací plochy EGR ventilu v troubě. Tam bývá bordelu ! Jestli to "odborník" nevyšistil i v té troubě, tak to (???) může být úplně zarostlý i tam a pak to logicky nemůže fungovat.
Případně sem napiš postup řešení, osobně mě to zajímá.
Tak tohle asi vlastním vadným egr ventilem nebude, ale přímo to s ním souvisí.
1) Těžko se mi souhlasí s trvzením, že starý originál byl "v prdeli". Tam není co. Je třeba ho dobře a odborně vyčistit a prozkoušet elektroniku, tam se nemá co zničit. Doporučuji si ho vyžádat zpátky, pokud ho nemáš.
2) Ten "nový" nemusí být 100% kompatibilní, i když vypadá a pasuje tam. Výrobek 3. strany, čína, apod.
3) Pokud chybu vymažeš a ona se objeví znovu, znamená to, že problém trvá a závada není odstraněna. Klidně to může být i uhnilými kabely v konektoru - špatné spoje, někde na vedení přerušený drát.
Můj návrh: než budeš utrácet peníze za nový, tak:
a) zkontrokuj konektor, ověř, jestli uvnitř nejsou uhnilé dráty v dutinách. Navenek to nemusí být vidět!.
b) Vyměň dráty až k dalšímu uzlu. (je jich tam jen několik (asi 4).
c) Vypsaná chyba nemusí nutně být EGR, ale i něco, co je s EGR přímo svázáno. Mě tato chyba (Exhaust Gas Recirculation) svítila při závadě tlakového snímače klimatizace !!. Může to být i váha vzduchu, chce to všechno proměřit a nejdřív vyloučit to, co to není. Moje blbá rada zní: jezdit, nezmatkovat, pomalu to nastudovat, ptát se procházet fóra. Většina závad je někde popsaných.
d) Vem zrcadlo a vhodnou lampičku abys tam viděl a vyčisti i dosedací plochy EGR ventilu v troubě. Tam bývá bordelu ! Jestli to "odborník" nevyšistil i v té troubě, tak to (???) může být úplně zarostlý i tam a pak to logicky nemůže fungovat.
Případně sem napiš postup řešení, osobně mě to zajímá.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
ok jasne budem pisat ako som postupoval.
ide o to ze to auto proste tri tyzdne islo bez problemov a zrazu táto chyba zas a ešte mi to píše otvorené??? neviem nemalo by to byť trošku viac pritiahnute? ako ta šrubka v tom egr?
stare egr nemam na diagnostike mi povedali, že problem nie je v mechanizme lebo bol cisteny ale v tej druhej časti v tej cievke preto som kupil nove egr a po namontovani mi mechanik zmazal chybu a nič nesvietilo čiže pri otazke čo so starym som jasne povedal vyhodiť veď mam nove. Asi to bola chyba, ale už to nezmenim teraz .. teraz musim riešiť to čo možem. Problem je, že mi konči stk aj emisna osmeho januara čiže to musim riešiť dosť rychlo. Kabelaž vyzera ok pozeral som na to a v lete som mal agragat vonku a kabelaž mi mechanik kontroloval a nenašiel nikde nič tak neviem či v tom može byť problem. inač ak to pomože egr je od vyrobcu meat and doria. Neviem nikdy som o tom nepočul ale sam chlapik v mototechne mi ho odporucil, zo vsetkych moznych ze je vraj dobre preto som ho kupil. Fakt neviem čo ďalej. Za každu radu som vďačný.
ide o to ze to auto proste tri tyzdne islo bez problemov a zrazu táto chyba zas a ešte mi to píše otvorené??? neviem nemalo by to byť trošku viac pritiahnute? ako ta šrubka v tom egr?
stare egr nemam na diagnostike mi povedali, že problem nie je v mechanizme lebo bol cisteny ale v tej druhej časti v tej cievke preto som kupil nove egr a po namontovani mi mechanik zmazal chybu a nič nesvietilo čiže pri otazke čo so starym som jasne povedal vyhodiť veď mam nove. Asi to bola chyba, ale už to nezmenim teraz .. teraz musim riešiť to čo možem. Problem je, že mi konči stk aj emisna osmeho januara čiže to musim riešiť dosť rychlo. Kabelaž vyzera ok pozeral som na to a v lete som mal agragat vonku a kabelaž mi mechanik kontroloval a nenašiel nikde nič tak neviem či v tom može byť problem. inač ak to pomože egr je od vyrobcu meat and doria. Neviem nikdy som o tom nepočul ale sam chlapik v mototechne mi ho odporucil, zo vsetkych moznych ze je vraj dobre preto som ho kupil. Fakt neviem čo ďalej. Za každu radu som vďačný.
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
keinskill:
Těžko říct, zkus ale opravdu - jak píšu, prohlídnout jak to vypadá uvnitř té trouby, co se do ní nasazuje egr ventil, jestli tam není napečený bordel jako za tím ventilem nebo jestli není ucpaný ten malý otvor. Zkontroluj jestli není praklé potrubí, i to je možné.
Jinak já bych se měření emisí tak nebál. Vymaž chyby a jeďt tam. U motoru F9Q jsou myslím jenom 3 readlines kódy, tohle se tam více-méně neřeší. Nesmí být chyby v OBD, slušný technik na emisích to vymaže. Jinak STK pak už je oK.
- Někdy prý pomůže auto hodně vytočit - jeď na trojku ve vysokých otáčkách do vršku aby to jelo na velké otáčky - velký výkon. Jeden technik mi kdysi řekl, že tohle často pomůže, proč ? to nevím, i když se problematikou zabývám. Doporučuji - zkus to.
- Zkontoluj, jestli je tam správně dané těsnění, jestli kolem něj nejde parazitní vzduch.
- A nakonec, nemáš náhodou zasranej vstupní vzduchový filtr ???????? - vyndat, prohlédnout, vyfoukat nebo vyprat normálně v pračce s prádlem, ať o tom stará neví, neser se s tim.
- A jak píšu dříve, může to být i váha vzduchu. To všechno se musí změřit !.
Těžko říct, zkus ale opravdu - jak píšu, prohlídnout jak to vypadá uvnitř té trouby, co se do ní nasazuje egr ventil, jestli tam není napečený bordel jako za tím ventilem nebo jestli není ucpaný ten malý otvor. Zkontroluj jestli není praklé potrubí, i to je možné.
Jinak já bych se měření emisí tak nebál. Vymaž chyby a jeďt tam. U motoru F9Q jsou myslím jenom 3 readlines kódy, tohle se tam více-méně neřeší. Nesmí být chyby v OBD, slušný technik na emisích to vymaže. Jinak STK pak už je oK.
- Někdy prý pomůže auto hodně vytočit - jeď na trojku ve vysokých otáčkách do vršku aby to jelo na velké otáčky - velký výkon. Jeden technik mi kdysi řekl, že tohle často pomůže, proč ? to nevím, i když se problematikou zabývám. Doporučuji - zkus to.
- Zkontoluj, jestli je tam správně dané těsnění, jestli kolem něj nejde parazitní vzduch.
- A nakonec, nemáš náhodou zasranej vstupní vzduchový filtr ???????? - vyndat, prohlédnout, vyfoukat nebo vyprat normálně v pračce s prádlem, ať o tom stará neví, neser se s tim.
- A jak píšu dříve, může to být i váha vzduchu. To všechno se musí změřit !.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Pokud smažeš chyby, tak se ty readiness kódy vymažou taky. Ty průběžné se načtou asi hned, čtvrtý bude právě egr - neprůběžný. A pokud je tam chyba, tak se ten test neprovede. Pokud technik na emisích ty chyby vymaže, moc si nepomůže, protože readiness.
Jinak chyba obvodu snímače polohy egr má asi další tři podzávady. Chtělo by to lepší diagnostikou více přiblížit.
Jinak chyba obvodu snímače polohy egr má asi další tři podzávady. Chtělo by to lepší diagnostikou více přiblížit.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Ahojte, mám chybu na EGR na Megane II 1.9dCi 2004, len som sa v manuálne Jak na to dočítal aj o EGR, ktoré je spojené s chladiacim systémom tak neviem, že ktoré mám.
Chlapík predáva toto, je to presne z Megana II 1.9dCi 2004 88kW, to isté čo mám ja, vyzerá to nasledovne:
http://dejvid15.rajce.idnes.cz/EGR/
Na fotkách kde je celý motor, to sú už moje fotky motora.
Bude to pasovať na môj motor, keď je to to isté? Ďakujem
Chlapík predáva toto, je to presne z Megana II 1.9dCi 2004 88kW, to isté čo mám ja, vyzerá to nasledovne:
http://dejvid15.rajce.idnes.cz/EGR/
Na fotkách kde je celý motor, to sú už moje fotky motora.
Bude to pasovať na môj motor, keď je to to isté? Ďakujem
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
winprog15: prosímtě co to máš za historickej kousek motoru ? To vypadá na F8 nebo F9 ?
Já bych ten originál EGR z tvého původního motoru demontoval, prověřil zda není prasklý, , !! vyčistil!!, přetěsnil a znovu namontoval. To co ukazuješ bych zatím nekupoval, to je jenom "železo", to ti nepomůže.
Já bych ten originál EGR z tvého původního motoru demontoval, prověřil zda není prasklý, , !! vyčistil!!, přetěsnil a znovu namontoval. To co ukazuješ bych zatím nekupoval, to je jenom "železo", to ti nepomůže.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Je to Megane II GrandTour rv. 2004, 1.9dCi 88Kw (120k)
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
winprog15:
To je motor F9Q.
nevím, večer se ti podívám a napíšu. První moje reakce je ale taková, že tam není takováto kulisa. Je tam zastrkávací EGR, nejsem si jist, ale je určitě stejný jako je na fotkách v mých příspěvcích v tomhle vláknu. EGR by měl být stejný v F9Q a K9K (bez záruky). dej mi do soukromé zprávy mail a já ti pošlu kus dat ze servisního manuálu. A podívej se do TK jestli je to opravdu motor F9Q.
Ještě P.S: Původní EGR vyndej, vyčisti ve směsi líh-aceton-benzín (nenamáčet černou část). Po rozpuštění šroubovákem nadzvednout pístek, vyčistit i dosedací plochy. Tím bych začal. Pak jak píšu - vyndat potrubí a prověřit. Nové věci kupovat až přijdeš na příčinu.
To je motor F9Q.
nevím, večer se ti podívám a napíšu. První moje reakce je ale taková, že tam není takováto kulisa. Je tam zastrkávací EGR, nejsem si jist, ale je určitě stejný jako je na fotkách v mých příspěvcích v tomhle vláknu. EGR by měl být stejný v F9Q a K9K (bez záruky). dej mi do soukromé zprávy mail a já ti pošlu kus dat ze servisního manuálu. A podívej se do TK jestli je to opravdu motor F9Q.
Ještě P.S: Původní EGR vyndej, vyčisti ve směsi líh-aceton-benzín (nenamáčet černou část). Po rozpuštění šroubovákem nadzvednout pístek, vyčistit i dosedací plochy. Tím bych začal. Pak jak píšu - vyndat potrubí a prověřit. Nové věci kupovat až přijdeš na příčinu.
Naposledy upravil(a) analytic dne úte úno 07, 2017 13:00, celkem upraveno 1 x.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Ved presne preto sa mi to nezdalo, tie fotky "kusu zeleza" sa mi zdaju z ineho motoru, ako z F9Q. Technicak hovori F9Q B8 ako typ motora.
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Podľa diagnostiky je chyba v EGR, svieti kontrolka motora aj Check Injection na displeji, diagnostiku robil autorizovaný servis Renault, tak mi ešte napadlo vybrať EGR, samozrejme vyčistiť a vyskúšať premerať odpor na cievke na pinoch 1 a 5 a dať 12V na piny 1 a 5 či sa EGRko otvorí.analytic píše:winprog15:
Ještě P.S: Původní EGR vyndej, vyčisti ve směsi líh-aceton-benzín (nenamáčet černou část). Po rozpuštění šroubovákem nadzvednout pístek, vyčistit i dosedací plochy. Tím bych začal. Pak jak píšu - vyndat potrubí a prověřit. Nové věci kupovat až přijdeš na příčinu.
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
winprog15:
přesně tak, musíš hledat. "<Potěšim tě: >" popisovaná závada vůbec nemusí (ale může samozřejmě) být v tělese EGR. Ta chyba Check injection je OBD chyba a může být v diagnostice s něčím sloučená (nevim z hlavy, třeba s váhou vzduchu ale klidně i s ventilem klimatizace). Proto se stejně nevyhneš hledání. Ta chyba je emisně relevantní, takže kdybys jel na TK tak smazat těsně před měřením. Já bych smazal a pozoroval kdy znovu naskočí (za jakých podmínek a po jaké kilometráži). Možná by se k tomu mohl vyjádřit Zefek.
přesně tak, musíš hledat. "<Potěšim tě: >" popisovaná závada vůbec nemusí (ale může samozřejmě) být v tělese EGR. Ta chyba Check injection je OBD chyba a může být v diagnostice s něčím sloučená (nevim z hlavy, třeba s váhou vzduchu ale klidně i s ventilem klimatizace). Proto se stejně nevyhneš hledání. Ta chyba je emisně relevantní, takže kdybys jel na TK tak smazat těsně před měřením. Já bych smazal a pozoroval kdy znovu naskočí (za jakých podmínek a po jaké kilometráži). Možná by se k tomu mohl vyjádřit Zefek.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
EGRko som vybral, vycistil, bolo trosku zanesene ale urcite nie natolko aby nefungovalo, skusil som EGRko napojit priamo na 12V, otvaralo ako ma, cievka premerana a hodnoty su v norme, tj. to EGRkom asi nebude. Co som si vsimol, ze vidiet dym pri nastarovanom aute z hrdla oleja pod vieckom, tipujem to na bud zanesene hadicky odvetravania klukovky alebo prinajhorsom piestne kruzky viete mi povedat, ako dal dole odlucovak oleja, pripadne ako ho vycistit? video ako to vyzera som dal do novej temy http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=93367. dakujem za rady
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
Re: EGR - DEMONTÁŽ, ČISTENIE...
Problémy vyriešené:
Check Injection - 3 žhaviče zo 4 úplne mŕtve, stačilo vymeniť všetky 4 a hláška zmizla
Kontrolka emisií - prvotne som vybral EGRko, prečistil, premeral odpory na cievke, všetko sa mi zdalo v pohode, no potom som si uvedomil, že som pozeral normohodnoty z iného modelu, kúpil som druhú cievkovú čast EGRka, premeral, tá mala hodnoty v norme, takže som vymenil len cievku na EGRku, odpojil som baterku na 4h aby sa zmazala pamäť DTCčiek a nič už nesvieti
Ďakujem všetkým za rady
Check Injection - 3 žhaviče zo 4 úplne mŕtve, stačilo vymeniť všetky 4 a hláška zmizla
Kontrolka emisií - prvotne som vybral EGRko, prečistil, premeral odpory na cievke, všetko sa mi zdalo v pohode, no potom som si uvedomil, že som pozeral normohodnoty z iného modelu, kúpil som druhú cievkovú čast EGRka, premeral, tá mala hodnoty v norme, takže som vymenil len cievku na EGRku, odpojil som baterku na 4h aby sa zmazala pamäť DTCčiek a nič už nesvieti
Ďakujem všetkým za rady
Renault Megane II 2004 GrandTour 1.9dCi 88kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů