dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » čtv pro 02, 2010 18:52

Zefek píše:Spíš byl požadavek na levnější výrobu. Však to nějak vydrží :) ...
no jo ale pak se vše kazí a renomé značky je v pr...

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

Příspěvek od suchojik » pát pro 03, 2010 08:39

Kuno píše:
Zefek píše:Spíš byl požadavek na levnější výrobu. Však to nějak vydrží :) ...
no jo ale pak se vše kazí a renomé značky je v pr...
a servis jasa :D
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

Uživatelský avatar
Diesel
Advanced member
Příspěvky: 408
Registrován: pon kvě 30, 2005 23:08
Bydliště: LM, Slovakia

Příspěvek od Diesel » pon pro 13, 2010 15:09

A JE TO TU ZAS :x :evil: :x :evil: :x :evil:

Dnes ráno pri ceste do Žiliny som začal cítiť, že auto nezrýchluje plynule, ale ako keby "pohopsávalo", hneď som vypol rádio a v pozadí bolo počuť kovový zvuk, také ako kovové klopkanie, ktoré sa menilo s otáčkami - rovnaké príznaky, ako keď ľahla klukovka.

Od repasu motora prešlo len cca 28000 km, dal mi tam podšálky so zámkami, používam predpísaný olej elf, tak čo to má k*rva znamenať ?! Začínam byť poriadne podráždený, najradšej by som to podpálil.

Takže volal som tomu mechanikovi čo mi to robil a povedal, že tak sa môže prejavovať aj vadný vstrek. V stredu idem na diagnostiku vstrekov v ZA a potom 100 km domov, snáď to vydrží. Čo vy na to, môže to byť tým vstrekom ? Ak nie, tak je to koniec motora, pretože ďalší výbrus sa už nedá robiť a ani sa s tým nemienim trápiť.
Megane Grandtour 2005 Dynamique Luxe, 1.9 dCi

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » pon pro 13, 2010 15:23

to mne mrzí i za Tebe.
něco bych napsal ale renaultáci by se na mna mohli zlobit.:)

Každopádně Ti přeji aby to byla jen nějaká banalita,i když jak píšeš,že to zle akceleruje..... :cry:

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pon pro 13, 2010 15:48

Za 45 litrov maju po havarke BMW Z3 Roadster, 6 valec 3liter, motor a prevodovka neporusene, tak ak by sa zmestil.... :wink:
Ale ne, sorry za nemiestnu srandu. Snad to nebude nic vazne :?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » pon pro 13, 2010 16:20

teda za vsetkych dufam, ze to bude nieco ine, alebo zla praca mechanika. Par ludi investovalo dost penazi do repasu tychto chrochtakov a ak to ma byt na par tkm .... . Ja som myslel, ze to auto si necham dlhsie ako 5r a stale ma tu presviecate, ze ku koncu zaruky rychlo z domu :-)
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
Diesel
Advanced member
Příspěvky: 408
Registrován: pon kvě 30, 2005 23:08
Bydliště: LM, Slovakia

Příspěvek od Diesel » pon pro 13, 2010 16:23

Ja dúfam, že to bude "len" vstrek, ale to by nebolo počuť ten kovový zvuk, nie ? Oprava určite sfušovaná nebola, ten mechanik mi je rodina a sú na neho veľmi dobré referencie...tak ja neviem, či to vyrábajú z blata...v stredu budem snáď múdrejší :roll:
Megane Grandtour 2005 Dynamique Luxe, 1.9 dCi

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » pon pro 13, 2010 18:33

Také se přikláním k názoru,že kvalitou provedené práce to nebude.
Při takovýchto úkonech se špatná práce projeví velmi brzy,někdy už i po prvním nastartování.

U jedné nejmenované značky byly také problémy s porézností jednoho z válců-i po zajetí nadměrná spotřeba oleje, ale byl to problem jenom určité serie. Řešilo se to výměnou celých bloků v záruce.

Čím dál víc si myslím,že renault má také takovou svoji "serii",proto jsem chtěl abychom tu vypsali r.v a modely aut u kterých se takovéto nepříjemné závady projevily.

tomz
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: ned úno 07, 2010 18:51
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem

Příspěvek od tomz » pon pro 13, 2010 18:46

Nedávno jsem mluvil s jedním starším pánem, jehož kamarád si koupil nového Passata a během půl roku volal třikrát odtahovku.
Renault Espace 1.9dCi Expression 2003 ex
Renault Clio 1.2 16V Expression 2006
Renault Laguna 2.0T Expression 2006
Renault Espace 3.0dci Initiale 2007

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » pon pro 13, 2010 19:00

to je možné ale omlouvat to chlácholit se tím,že jiné značky se také kazí,tím problém nevyřešíme.

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » pon pro 13, 2010 21:06

Kuno, s tym valcom sa to riesilo u spickovej T....y a motoru 1.8 ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » pon pro 13, 2010 21:21

Miro_ba píše:Kuno, s tym valcom sa to riesilo u spickovej T....y a motoru 1.8 ?
Ne asi myslím jiný případ,řešil jsem to několikrát osobně :D ale u jiné značky. :D

Uživatelský avatar
Diesel
Advanced member
Příspěvky: 408
Registrován: pon kvě 30, 2005 23:08
Bydliště: LM, Slovakia

Příspěvek od Diesel » stř pro 15, 2010 17:52

Tak nakoniec som nebol diagnostikovať tie vstreky, lebo že ak by to nestihli, tak auto tam musí ostať a ja som musel ísť domov. Podujal som sa na strastiplnú 100 km cestu. 90 km bolo celkom v pohode, v pozadí klasický kovový klapot, ktorý občas zmizol, občas sa objavil...išiel som úplne defenzívne, max. do 2000 rpm, nikoho som radšej nepredbiehal, ale 10 km pred cieľom sa pridalo ku klepotaniu aj nejaké hučanie ako vysavač, to sa premenilo na zvuk podobný ako keď sypete piesok po plechu, alebo keď sa šúcha kov o kov. Keby som býval o pár km ďalej tak asi nedojdem. Myslím, že je po motore. Ráno, ak naštartujem s tým idem do renaultu do LM, v podstate viem, čo mi povedia, už len si môžem tipnúť koľko budú pýtať. V Nitre pred 2 rokmi chceli 88000 sk bez práce. Neviem, či to dať vôbec opravovať, robiť výbrus sa už nedá a zas by to vydržalo 25000km, na to sa môžem ... som znechutený. Keď už ani kus ocele nevedia vyrobiť tak, aby vydržal, ako je na tom asi s kvalitou ten zvyšok ?[/img]
Megane Grandtour 2005 Dynamique Luxe, 1.9 dCi

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » stř pro 15, 2010 19:05

hmm..tak to je jasné. :cry:

......ako je na tom asi s kvalitou ten zvyšok ?
ako-furt to tu tvrdím. :D :D :D


Jak už jsem kdesi psal,koupil bych starší 1.9 dti i megane I a překopal to.
tak,že bych z něho použil spodek a blok. Hlavu a C.R system původní.

Starým M.I dti lze ještě věřit,že něco vydrží.


anebo tvé auto koupím. :D

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 480
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Příspěvek od trichopter » stř pro 15, 2010 22:39

Predaj to na nahradne diely,len na čom sa budeš voziť teraz.

Kopec dielov ale z tvjho auta ešte určite využijú,skús ho predať teda ty sám na diely a nie ako celok.

Ja by som možno bral ,biely pásik pod volantom ,pomaly už dosluhuje.
Ale je to škoda.Škoda že tu ten Kuno nechodil skôr,možno by som megana nekupil,ale teraz sa už nedá cúvať a mne zatial ide v pohode.
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » čtv pro 16, 2010 08:10

ty KOKSO :shock: :shock: :shock:
a nemas to v zaruke ????
ja mam po GO necelých 4000km a mam na to zaruku tusím 2 roky ny vabrus kluky a vsetky loziska ,zamky. to samotne ma stalo tusím 1000€

ale dost km si presiel od kedy sa ti to ozvalo a som zvedavy co ti povedia v servise
DAJ VEDIET :!:
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

Uživatelský avatar
Diesel
Advanced member
Příspěvky: 408
Registrován: pon kvě 30, 2005 23:08
Bydliště: LM, Slovakia

Příspěvek od Diesel » čtv pro 16, 2010 08:56

Záruka...no..ako som už spomínal, robil mi to mechanik z rodiny, má dobré meno a a s vecami čo robil na predošlých autách neboli už nikdy problémy, podľa mňa je problém inde.
Teraz som bol s tým v origo servise, tam sa im to nechcelo ani rozoberať, vraj ak to spravilo druhýkrát tak je problém s mazaním, môže byť upchatý nejaký kanálik a mám sa poobzerať po inom motore.
Ale zas si môžem povedať, že mám turbo, vstreky, zotrvačník atď , čo prežili 2 generálky motora, kto z vás to má, pánové ? :D
Megane Grandtour 2005 Dynamique Luxe, 1.9 dCi

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » čtv pro 16, 2010 10:15

ti robil aj vybrus ? ja som musel aj kluku za 190€ kupit druhu
ako budes postupovat dalej ??? motory sa daju zohnat za 1000€ ak natrafis :) mal som na ruke za 300€ ale bol to len spodok 1,9dCi 88kw
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Příspěvek od martinecondrej » čtv pro 16, 2010 10:23

kvůli tomuhle mě mechanik přesvědčil na spodek motoru z bouračky. Bylo to levnější a mám 35000 km od opravy a zatím dobrý. Říkal něco o kovových šponách v mém starém motoru a že se to nemusí dobře vyčistit atd.

Uživatelský avatar
jozefr
Advanced member
Příspěvky: 346
Registrován: úte led 26, 2010 10:23
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od jozefr » čtv pro 16, 2010 10:48

Kua dost ste ma tymito problemami teraz vystrasili, mam nieco preventivne riesit aj ja ? Olej bol v aute meneny kazdych 20tkm, ja teraz menim kazdych 15tkm alebo rok. Davam ELF 5W40 ale minuly rok som mal ELF 10W40. Mi to cele pripada ako hop alebo trop len cakat na tzv rychlu smrt, ze mozno raz sa to stane a mozno nikdy.
Renault Megane II Grandtour 1.5dci 78kW 6st man., chip 89kW/301NM. Obrázek

Uživatelský avatar
Diesel
Advanced member
Příspěvky: 408
Registrován: pon kvě 30, 2005 23:08
Bydliště: LM, Slovakia

Příspěvek od Diesel » čtv pro 16, 2010 12:36

Jozefr: Preventívne to nemá zmysel riešiť, hrabať sa v tom keď to funguje a privyrábať si ďalšie problémy, načo ?

Všimol som si, že sa to týka hlavne ročníkov 2004 a 2005 88kW. Novší 1.9 dci ale už mal 96kW, šlo by to vymeniť ? Čo by na to povedala elektrika, RJ ?
Megane Grandtour 2005 Dynamique Luxe, 1.9 dCi

neshoda
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: úte bře 03, 2009 18:58
Bydliště: BB SR

Příspěvek od neshoda » čtv pro 16, 2010 12:42

Diesel Trabi to zisťoval a vymeniť to nejde je tam iná elektronika
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440

Uživatelský avatar
jozefr
Advanced member
Příspěvky: 346
Registrován: úte led 26, 2010 10:23
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od jozefr » čtv pro 16, 2010 12:43

sak prave to je moj pocit, babrat do niecoho co ide je stale riziko. Ja len ci sa da nieco spravit naviac...

A trabi myslim ze riesil aj to ci sa da vymenit 88kW za 96kW ale neskor na to zanevrel spominal ze to tam nepasuje, trebalo by vela veci vymenit.
Presne ti ale nepoviem.
Renault Megane II Grandtour 1.5dci 78kW 6st man., chip 89kW/301NM. Obrázek

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » čtv pro 16, 2010 13:36

noo ono by to aj slo ale chcelo by to rozbitého Megana z komplet predkom a človeka čo by sa na to odhodlal vymenit komplet moto,rj a veci s tym suvisiace.
1. ale je iny kod motora coz by mohol byt teoreticky problem pri prepise a podobnych administratívnych veciach .
2. ale je ze ak kupis cele auto pri predaji ostatnych dielou sa ti oprava moze financne dost oplatit ale treba mat na to miesto a dlho rozpredaj trvá.

nakoniec som to zavrhol aj ked zena nasla na predaj buraneho megana 2006 s 96kw motorom za 1200€ !!!!
88kW verzie su hned predane ak sa objavia !!!
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » čtv pro 16, 2010 13:38

Já jsem rozhodnutej ty ložiska preventivně vyměnit. Mám sice 1.5 ale problémy tam jsou stejný.. Nejvíc mě v mým nárzoru na preventivní výměnu utvrdil ten odkaz tu na dlouhodobý test LIII po 100tkm, ty ložiska fakt vypadali příšerně. Nejhorší je, že psali že to fakt nebylo poznat, na brzdě stejný výkon, zátah motoru stejný, jen jednoho dne prostě drc a konec, to mě na tom děsí nejvíc, ten můj taky jezdí pořád skvěle. Nikde jsem neslyšel žádnej rozumnej argumetn proč to nevyměnit, akorát ta investice, ale 4000 mě fakt nevytrhnou v porovnání s GO motoru. Jen čekám až bude trochu tepleji abych to mohl vyměnit:?
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 28 hostů