dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
rmata
Junior member
Příspěvky: 220
Registrován: čtv říj 24, 2013 14:22

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od rmata » sob lis 15, 2014 17:05

Coz to asi ne, ale jde o to proč se to stalo, nebo stane.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » sob lis 15, 2014 18:56

rmata píše:Coz to asi ne, ale jde o to proč se to stalo, nebo stane.
protože je to z výroby budto silně poddimenzované nebo vyrobené z aušusových materialů. Jiná auta se takto hromadně nekazí.

rmata
Junior member
Příspěvky: 220
Registrován: čtv říj 24, 2013 14:22

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od rmata » sob lis 15, 2014 19:20

To jo, ale myslim si ze kdyz už to clovek vi, ze ten problém existuje tak je asi lepsi je rovnou vyměnit. Ono kdyby to renault vyresil svolavaci akci (už drive) tak by bylo vše Ok. Nejhur jsou na tom ty lidi co vubec netusi ze se necco takovyho deje. A tech bude bohuzel asi nejvic.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Šamša » sob lis 15, 2014 21:08

V Renaultu o tom ví a mají akce za 7000Kč výměnu pánví s olejem a filtrem. Není to moc a hlavně oficiální záruka na další rok.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

rmata
Junior member
Příspěvky: 220
Registrován: čtv říj 24, 2013 14:22

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od rmata » sob lis 15, 2014 21:15

Fakt? Mně napsali, ze za vymenu ojnicnich lozisek chteji 10000kč, a ještě bych musel zaplatit olej a filtr. A ta zaruka je asi jen v pripade, ze jsem do te doby servisoval v renaultu ne?
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno

Uživatelský avatar
mato823
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: čtv říj 28, 2010 13:59
Bydliště: SK - Nitra

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od mato823 » ned lis 16, 2014 09:22

ja som kontaktoval dva renault servisy a ze o "akcii" na vymenu tychto lozisk nevedia a nepoculi.. je mozne ze na SK o tom ozaj nemaju info alebo su len slendriani? :)
inak,do informacneho mlynceka pridavam:
Obrázek
Obrázek
Megane II Sedan - 2006 - 1.5dCi/60kW - 290tkm

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Šamša » ned lis 16, 2014 12:58

Mě to nabízeli ve FranceCaru v HK, už je to 3 měsíce, možná to byla cena bez DPH. Záruka se vztahuje na práci a pánve.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
mato823
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: čtv říj 28, 2010 13:59
Bydliště: SK - Nitra

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od mato823 » úte lis 18, 2014 11:48

nechcem robit reklamu,ale dostal som odpoved od Renault Auto Ideal Bratislava:
Dobry den.
Vymena ojnicnych lozisk spolu s novym olejom v motore.
Material 155,- s DPH
Práca 142,- s DPH.
Je to praca na jeden cely den.
Mate s nimi niekto skusenost?
Megane II Sedan - 2006 - 1.5dCi/60kW - 290tkm

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Rado77 » úte lis 18, 2014 17:58

Ja som u nich kupil Flu a aj tam chodim servisovat, resp. opravovat vady v ramci zaruky. Dobry pristup, davaju si zalezat na zakaznikovi: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=4&t=76134
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Zefek » sob lis 29, 2014 13:53

Už tady padla možnost, že by to mohlo být vadným vstřikem, který nad pístem vytváří nestlačitelnou směs nafty, ... Probral jsem se spoustou materiálu kolem vstřikování CR a možná to má s vadným vstřikem opravdu souvislost. U CR vstřikování totiž nedochází pouze ke vstříknutí hlavní dávky, ale existují až dva předvstřiky, pak následuje hlavní dávka a pak ještě dovstřik. Předvstřik má za úkol zahřát spalovací prostor na vyšší teplotu. Ale je tam ještě jedna funkce. A to je snížení rozdílu tlaku po vstříknutí hlavní dávky. Pokud by tam předvstřik nebyl, tak jde píst nahoru a stlačuje vzduch. Kousek před horní úvrati dojde ke vstříknutí dávky a jejímu vznícení. Na píst působí tlak, který ho vrací zpět dolů. Předvstřik způsobí to, že hořící nafta předvstřiku zvýší tlak ve válci a zpomaluje pohyb pístu. Zvýšeným tlakem pak také dojde k lepšímu vznícení nafty v hlavní vstřiku.

Motor má díky předvstřiku tišší chod - právě proto, že rozdíl mezi tlakem vzniklý hořením pilotní dávky a hlavní dávky je nižší, než rozdíl mezi tlakem, který vzniká kompresí a hlavní dávkou. A teď ta otázka do úvahy, pokud by haproval předvstřik (problém na vstřikovači), mohlo by to způsobovat výraznější rozdíl tlaku ve válci a tím i "mlácení" motoru. Otázkou je, nakolik by tento prudký rozdíl mohl poškodit ložiska na ojnicích.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » ned lis 30, 2014 13:58

.............že by to mohlo být vadným vstřikem, který nad pístem vytváří nestlačitelnou směs nafty, ..PROBOHA! kdo takovou hloupost vyplodil? Doufám,že ne Ty.....
Jakou nestlačitelnou směs? Jedině,že by tam nebyl žádný vzduch pouze nafta ale to je prakticky nemožné. Kdyby tam byla pouze nafta (což si také za chodu motoru nedovedu představit) bez vzduchu,ohne se při taktu ojnice a je po motoru.

Každý diesel stříká před HÚ,to se učí v prvním ročníku uč.oboru bez ohledu na to kolik dávek stříká a věř,že to se zadíráním šálů má společného asi jako tlak pneu v levém zadním kole.
K čemu jsou takové "úvahy". :D :D :D

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Šamša » ned lis 30, 2014 20:33

On se asi špatně vyjádřil, měl zřejmě na mysli, že pokud vstřik hodně dávkuje(propouští), mohlo by ve velkém předstihu dojít k detonačnímu spalování hodně před horní úvratí a detonační spalovaní není zrovna vhodný jev v jakémkoli motoru, tedy mimo raketového :-D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » ned lis 30, 2014 21:35

Šamša píše:On se asi špatně vyjádřil, měl zřejmě na mysli, že pokud vstřik hodně dávkuje(propouští), mohlo by ve velkém předstihu dojít k detonačnímu spalování hodně před horní úvratí a detonační spalovaní není zrovna vhodný jev v jakémkoli motoru, tedy mimo raketového :-D
Kdyby propouštěl,auto nepojede,bude kouřit..atd.časem dojde k poškození pístu nebo i jeho zadření (nespálené palivo smyje ol.film válců) ale nikdy se z toho důvodu nezadřou šálky. :)

Uživatelský avatar
mato823
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: čtv říj 28, 2010 13:59
Bydliště: SK - Nitra

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od mato823 » úte pro 16, 2014 11:08

Kontaktoval som renault nech mi zistia cenu ojnicnych lozisk... z dvoch servisov (NR a Vrable) mi prisla odpoved ze cena za sadu je 35e s dph.. Z Euromotor Plus Banska Bystrica mi zaslali ze cena je 113e... no comment
Cislo dielu je 121504680R. (pre moj motor K9K722)
Tesnenie olejovej vane mi nacenili na 32e :) takze tam supnem od vyrobcu Elring,dakych 10e.. Neviete,je potrebny aj tmel pri montazi?
Inak volal som s jednym panom,podla jeho skusenosti z praxe su odidene saly vzdy len dosledok.. Pricina zacina v slabom mazani.
Teda v prvom rade overit tlak oleja (cez otvor na cidlo tlaku oleja).
Teplota motora:
* min.80 ° C, alebo pred zapnutim ventilátora chladenia motora *
Tlak oleja:
* Voľnobeh: min 1,2 bar *
* Pri 3000 ot / min 3,5 bar *
Mozte to prosim niekto overit ci uvadzam spravne hodnoty? Merali ste to? Ake ste mali vy hodnoty? Meral niekto cistonove cerpadlo?


Spekulacia znela na vadne serie olejovych cerpadiel (rychle opotrebenie),zanedbane/neskore vymeny oleja,kvalita olejovych filtrov,kvalita oleja,podtacanie atd atd... A teda,ze mozno vsetko so vsetkym suvisi :)
Megane II Sedan - 2006 - 1.5dCi/60kW - 290tkm

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » čtv pro 18, 2014 19:50

Hlásím další "chytlý" motor 1.9DCI. V pondělí nebo přes víkend dodám odstrašující foto.

Shimaczech
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pát pro 19, 2014 20:26

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Shimaczech » sob pro 20, 2014 21:25

TTT
Naposledy upravil(a) Shimaczech dne pát zář 18, 2015 05:23, celkem upraveno 1 x.

rmata
Junior member
Příspěvky: 220
Registrován: čtv říj 24, 2013 14:22

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od rmata » sob pro 20, 2014 21:41

Tak to by mě kleplo. Muže to být i náhoda, že se to vysypalo zrovna když jsi to koupil. Co se tu řešilo je, že když se nevymění celá klika tak to prej stejně nevydrží. Kolik to má najeto a po kolika byl měněnej olej? Já stále nerozumim tomu, že renault neudělal svolávací akci, on o tomto problemu moc dobře ví. Chyba asi byla dát to nějakému neznámému člověku na opravu, kdo ví jak to tam nastraží. Přeju hodně štěstí s řešením a pevný nervy. Člověk má adost z "novýho" auta a tekhle mu to zkazí blbá porucha, které se dá předejít.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Šamša » ned pro 21, 2014 02:15

Určitě tento ročník neměl mít olej 5W30, ale 5W40. Servis v každém případě sis měl sehnat sám a nespoléhat se na druhou stranu, která vždy chce za každou cenu vybruslit levně, nebo vůbec.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

rmata
Junior member
Příspěvky: 220
Registrován: čtv říj 24, 2013 14:22

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od rmata » ned pro 21, 2014 09:55

Myslíš ze o trochu jiny olej to mohl způsobit? To podle mě ne. Jako kdyby tam byl úplně jinej. Já dávám 10w40 je taky i v prirucce. Je jich tam víc.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Zefek » ned pro 21, 2014 10:02

5W30 do toho motoru určitě nepatří. 5W, nebo 10W je jedno, ale musí to být 40. Taky je otázka, jak to bylo servisováno před tím, než jsi to koupil. A to bohužel nikdo neví.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » ned pro 21, 2014 20:58

Marin: Je naprosto jedno,jaký jsi tam dal olej,to není pro soudní spor důležité. Důležité je abys závadu-tedy to co se stalo (stačí napsat auto klepe,nejede...atd) PÍSEMNĚ doporučeným dopisem vytkl tomu od koho bylo auto koupeno. Pokud to byla soukromá osoba musíš tak učinit do 6 měsíců od koupě,pokud firma,do 12 měsíců. Záruku uplatnovat na tzv.skrytou vadu.
Při soudním projednávání je důkazní břemeno na straně prodávajícího-tzn.,že on,ona bude muset u soudu DOKAZOVAT,že ta závada (v tomto případě vůle v šálech,nekval.material...atd) u auta v době prodeje NEBYLA.
No a to je podle mne nemožné,takže příp.spor o odstoupení od K.S nebo přiměřenou slevu musíš vyhrát.
Mám s podobným sporem osobní zkušenost. :)

Divím se,že Ti to co píšu neřekl Tvůj právník.

Shimaczech
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pát pro 19, 2014 20:26

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Shimaczech » ned pro 21, 2014 21:06

Když jsem auto kupoval 21.1.2014, na tachometru bylo kolem 137000km ( Najeli jsme s ním cca 2000km ), smlouvu má právník, tak se můžu podívat zítra, mám s ním totiž schůzku. Na faktuře ohledně oleje je datum z 1.11.2013. Auto podle slov známého bylo připraveno tak, že bych nemusel nic dělat do času servisu. Na displeji tam bylo cca 27000km. Záleží taky, jak to v Itálii servisovali, naposled se měnil olej v autorizovaném servisu v roce 2010. Prostě potřebuji od Renaultu zaslat celou historii a hlavně, co přesně se stane, když se protočí šálky. Oni to zřejmě moc dobře ví.... a možná chrání prodejce. Dovozce a známý si myslí, že to bylo tím, že jsem načepoval nekvalitní naftu. Dal jsem to na opravu, protože to bylo v záruce. Jezdím hodně služebně pryč, tak jsem na to neměl moc času. Každopádně pochybení na mé straně rozhodně není, krom možná toho, že jsem naletěl dobře organizovanému gangu, který si dováží auta z Eu a neplatí DPH z prodeje. Jsem sám zvědavý, jak to vše dopadne. Každopádně před soudem bude i ten, který to dělal, necháme ho předvolat. Pokud budou stále zapírat a popisovat chybu úplně jinak, zavezeme auto do značkového servisu Renault ( ne do Nového Jičína ) a necháme rozebrat motor znovu. Měly by tam být udělané zámky, aby k tomu prý v budoucnu nemohlo dojít, které tam být předtím nemohly. Jak ovšem vypadá opravená ojnice, to nikdo neví. Nemám v to důvěru a nerad bych, aby to manželka s 3 letou dcerou odskákala! Ono to auto již od začátku není v pořádku, jak jsem psal- první displej, pak přední dálkové a přední mlhové přestaly svítit... Sem tam se po vytažení karty z přístrojovky auto začalo zamykat a odemykat cca 5 minut. Že by byla i elektrika v háji, vytopené vozidlo? Pevně věřím, že Renault CZ nezklame a poskytne nám všechny informace k tomuto vozidlu a k protočení šálků všeobecně! Díky za každý názor a radu.

S pozdravem

Martin

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » ned pro 21, 2014 21:09

Chtěl bych vědět jaký je rozdíl mezi oleji 5W-40 a 5W-30, s fatálním vlivem na zadření pánví. :D

Shimaczech
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pát pro 19, 2014 20:26

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Shimaczech » ned pro 21, 2014 21:18

Jak jsem psal, auto leželo ladem 1 měsíc v servisu u majitele JOCARU-Autobazar (kamarád dovozce, vozí spolu auta a je nyní jako svědek ohledně vzorku nafty, kdy jsem samozřejmě u toho nebyl, takže je to tvrzení proti tvrzení) od předání vozidla známému. Po dohodnutí opravy jsem vyhotovil 2 předávací protokoly, kde byly uvedeny všechny závady, které byly opraveny a musí být opraveny. Posílal jsem po ženě a ta to předala v obálce známému, ten to měl předat žalované. Volal jsem si s dovozcem a ten se mi do telefonu vysmál, že by tohle nikdy nepodepsal... mám jako důkazy sms atd., tak snad to bude OK. Oficiálně jsem tedy protokol udělal, jestli mu to nepředal, to už další věc, musí dokázat proč. Druhá strana se odvolává, že známý nebyl nikdy oprávněná osoba k převzetí vozidla do opravy a že jsem závadu nikdy nereklamoval u žalované. První opravu - kdy odešel displej prý řešil známý na své triko a dovozce s tím nemá nic společného. Je to dost zamotané, ale myslím si, že pravda vyjde najevo a soudní spor se nepovleče nějak dlouho. Již tak auto nemáme skoro rok! Jak jsem psal, teď se musí Renault CZ postavit čelem k problému " vadný materiál" na šálcích....Právník ví, ale nevíme, co přesně se stalo. Oni to můžou hrát na něco jiného... Díky moc pane Kuno!
Naposledy upravil(a) Shimaczech dne ned pro 21, 2014 21:30, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » ned pro 21, 2014 21:21

Martin: Hmm..jestli u soudu neprokážeš,žes závadu reklamoval do 6 měsíců od koupě prodávající-mu-např.ústřižkem dop.dopisu,příp.jeho podpisem,že reklamaci převzal..atd,nebo jestli se závada projevila až po 6-ti měsíční záruce tak bohužel u soudu nemáš šanci i kdybys prokázal,že historie vozu nesedí..atd. Záruční doba už minula.
Renault ČR Ti nijak nepomůže,nepřiznají,že se ty auta zadírají díky materialu,budou "hrát" na zanedbanou údržbu,příp.Tvoji chybu-což ani nemusí být pravda. Bude Tě to stát pouze peníze a čas. Jedině k prodávajícímu poslat na "návštěvu" třeba Ivana a Sergeje a jejich vhodnou domluvou by se situace mohla vyřešit. :D

Kvalita nafty může mít vliv na cokoliv jiného ale na zadření šálků-to je blbost jak mraky.

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů