dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Moderátor: Moderators General
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Coz to asi ne, ale jde o to proč se to stalo, nebo stane.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
protože je to z výroby budto silně poddimenzované nebo vyrobené z aušusových materialů. Jiná auta se takto hromadně nekazí.rmata píše:Coz to asi ne, ale jde o to proč se to stalo, nebo stane.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
To jo, ale myslim si ze kdyz už to clovek vi, ze ten problém existuje tak je asi lepsi je rovnou vyměnit. Ono kdyby to renault vyresil svolavaci akci (už drive) tak by bylo vše Ok. Nejhur jsou na tom ty lidi co vubec netusi ze se necco takovyho deje. A tech bude bohuzel asi nejvic.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
V Renaultu o tom ví a mají akce za 7000Kč výměnu pánví s olejem a filtrem. Není to moc a hlavně oficiální záruka na další rok.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Fakt? Mně napsali, ze za vymenu ojnicnich lozisek chteji 10000kč, a ještě bych musel zaplatit olej a filtr. A ta zaruka je asi jen v pripade, ze jsem do te doby servisoval v renaultu ne?
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
ja som kontaktoval dva renault servisy a ze o "akcii" na vymenu tychto lozisk nevedia a nepoculi.. je mozne ze na SK o tom ozaj nemaju info alebo su len slendriani?
inak,do informacneho mlynceka pridavam:
inak,do informacneho mlynceka pridavam:
Megane II Sedan - 2006 - 1.5dCi/60kW - 290tkm
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Mě to nabízeli ve FranceCaru v HK, už je to 3 měsíce, možná to byla cena bez DPH. Záruka se vztahuje na práci a pánve.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
nechcem robit reklamu,ale dostal som odpoved od Renault Auto Ideal Bratislava:
Mate s nimi niekto skusenost?Dobry den.
Vymena ojnicnych lozisk spolu s novym olejom v motore.
Material 155,- s DPH
Práca 142,- s DPH.
Je to praca na jeden cely den.
Megane II Sedan - 2006 - 1.5dCi/60kW - 290tkm
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ja som u nich kupil Flu a aj tam chodim servisovat, resp. opravovat vady v ramci zaruky. Dobry pristup, davaju si zalezat na zakaznikovi: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=4&t=76134
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Už tady padla možnost, že by to mohlo být vadným vstřikem, který nad pístem vytváří nestlačitelnou směs nafty, ... Probral jsem se spoustou materiálu kolem vstřikování CR a možná to má s vadným vstřikem opravdu souvislost. U CR vstřikování totiž nedochází pouze ke vstříknutí hlavní dávky, ale existují až dva předvstřiky, pak následuje hlavní dávka a pak ještě dovstřik. Předvstřik má za úkol zahřát spalovací prostor na vyšší teplotu. Ale je tam ještě jedna funkce. A to je snížení rozdílu tlaku po vstříknutí hlavní dávky. Pokud by tam předvstřik nebyl, tak jde píst nahoru a stlačuje vzduch. Kousek před horní úvrati dojde ke vstříknutí dávky a jejímu vznícení. Na píst působí tlak, který ho vrací zpět dolů. Předvstřik způsobí to, že hořící nafta předvstřiku zvýší tlak ve válci a zpomaluje pohyb pístu. Zvýšeným tlakem pak také dojde k lepšímu vznícení nafty v hlavní vstřiku.
Motor má díky předvstřiku tišší chod - právě proto, že rozdíl mezi tlakem vzniklý hořením pilotní dávky a hlavní dávky je nižší, než rozdíl mezi tlakem, který vzniká kompresí a hlavní dávkou. A teď ta otázka do úvahy, pokud by haproval předvstřik (problém na vstřikovači), mohlo by to způsobovat výraznější rozdíl tlaku ve válci a tím i "mlácení" motoru. Otázkou je, nakolik by tento prudký rozdíl mohl poškodit ložiska na ojnicích.
Motor má díky předvstřiku tišší chod - právě proto, že rozdíl mezi tlakem vzniklý hořením pilotní dávky a hlavní dávky je nižší, než rozdíl mezi tlakem, který vzniká kompresí a hlavní dávkou. A teď ta otázka do úvahy, pokud by haproval předvstřik (problém na vstřikovači), mohlo by to způsobovat výraznější rozdíl tlaku ve válci a tím i "mlácení" motoru. Otázkou je, nakolik by tento prudký rozdíl mohl poškodit ložiska na ojnicích.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
.............že by to mohlo být vadným vstřikem, který nad pístem vytváří nestlačitelnou směs nafty, ..PROBOHA! kdo takovou hloupost vyplodil? Doufám,že ne Ty.....
Jakou nestlačitelnou směs? Jedině,že by tam nebyl žádný vzduch pouze nafta ale to je prakticky nemožné. Kdyby tam byla pouze nafta (což si také za chodu motoru nedovedu představit) bez vzduchu,ohne se při taktu ojnice a je po motoru.
Každý diesel stříká před HÚ,to se učí v prvním ročníku uč.oboru bez ohledu na to kolik dávek stříká a věř,že to se zadíráním šálů má společného asi jako tlak pneu v levém zadním kole.
K čemu jsou takové "úvahy".
Jakou nestlačitelnou směs? Jedině,že by tam nebyl žádný vzduch pouze nafta ale to je prakticky nemožné. Kdyby tam byla pouze nafta (což si také za chodu motoru nedovedu představit) bez vzduchu,ohne se při taktu ojnice a je po motoru.
Každý diesel stříká před HÚ,to se učí v prvním ročníku uč.oboru bez ohledu na to kolik dávek stříká a věř,že to se zadíráním šálů má společného asi jako tlak pneu v levém zadním kole.
K čemu jsou takové "úvahy".
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
On se asi špatně vyjádřil, měl zřejmě na mysli, že pokud vstřik hodně dávkuje(propouští), mohlo by ve velkém předstihu dojít k detonačnímu spalování hodně před horní úvratí a detonační spalovaní není zrovna vhodný jev v jakémkoli motoru, tedy mimo raketového
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Kdyby propouštěl,auto nepojede,bude kouřit..atd.časem dojde k poškození pístu nebo i jeho zadření (nespálené palivo smyje ol.film válců) ale nikdy se z toho důvodu nezadřou šálky.Šamša píše:On se asi špatně vyjádřil, měl zřejmě na mysli, že pokud vstřik hodně dávkuje(propouští), mohlo by ve velkém předstihu dojít k detonačnímu spalování hodně před horní úvratí a detonační spalovaní není zrovna vhodný jev v jakémkoli motoru, tedy mimo raketového
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Kontaktoval som renault nech mi zistia cenu ojnicnych lozisk... z dvoch servisov (NR a Vrable) mi prisla odpoved ze cena za sadu je 35e s dph.. Z Euromotor Plus Banska Bystrica mi zaslali ze cena je 113e... no comment
Cislo dielu je 121504680R. (pre moj motor K9K722)
Tesnenie olejovej vane mi nacenili na 32e takze tam supnem od vyrobcu Elring,dakych 10e.. Neviete,je potrebny aj tmel pri montazi?
Inak volal som s jednym panom,podla jeho skusenosti z praxe su odidene saly vzdy len dosledok.. Pricina zacina v slabom mazani.
Teda v prvom rade overit tlak oleja (cez otvor na cidlo tlaku oleja).
Teplota motora:
* min.80 ° C, alebo pred zapnutim ventilátora chladenia motora *
Tlak oleja:
* Voľnobeh: min 1,2 bar *
* Pri 3000 ot / min 3,5 bar *
Mozte to prosim niekto overit ci uvadzam spravne hodnoty? Merali ste to? Ake ste mali vy hodnoty? Meral niekto cistonove cerpadlo?
Spekulacia znela na vadne serie olejovych cerpadiel (rychle opotrebenie),zanedbane/neskore vymeny oleja,kvalita olejovych filtrov,kvalita oleja,podtacanie atd atd... A teda,ze mozno vsetko so vsetkym suvisi
Cislo dielu je 121504680R. (pre moj motor K9K722)
Tesnenie olejovej vane mi nacenili na 32e takze tam supnem od vyrobcu Elring,dakych 10e.. Neviete,je potrebny aj tmel pri montazi?
Inak volal som s jednym panom,podla jeho skusenosti z praxe su odidene saly vzdy len dosledok.. Pricina zacina v slabom mazani.
Teda v prvom rade overit tlak oleja (cez otvor na cidlo tlaku oleja).
Teplota motora:
* min.80 ° C, alebo pred zapnutim ventilátora chladenia motora *
Tlak oleja:
* Voľnobeh: min 1,2 bar *
* Pri 3000 ot / min 3,5 bar *
Mozte to prosim niekto overit ci uvadzam spravne hodnoty? Merali ste to? Ake ste mali vy hodnoty? Meral niekto cistonove cerpadlo?
Spekulacia znela na vadne serie olejovych cerpadiel (rychle opotrebenie),zanedbane/neskore vymeny oleja,kvalita olejovych filtrov,kvalita oleja,podtacanie atd atd... A teda,ze mozno vsetko so vsetkym suvisi
Megane II Sedan - 2006 - 1.5dCi/60kW - 290tkm
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Hlásím další "chytlý" motor 1.9DCI. V pondělí nebo přes víkend dodám odstrašující foto.
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát pro 19, 2014 20:26
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
TTT
Naposledy upravil(a) Shimaczech dne pát zář 18, 2015 05:23, celkem upraveno 1 x.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Tak to by mě kleplo. Muže to být i náhoda, že se to vysypalo zrovna když jsi to koupil. Co se tu řešilo je, že když se nevymění celá klika tak to prej stejně nevydrží. Kolik to má najeto a po kolika byl měněnej olej? Já stále nerozumim tomu, že renault neudělal svolávací akci, on o tomto problemu moc dobře ví. Chyba asi byla dát to nějakému neznámému člověku na opravu, kdo ví jak to tam nastraží. Přeju hodně štěstí s řešením a pevný nervy. Člověk má adost z "novýho" auta a tekhle mu to zkazí blbá porucha, které se dá předejít.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Určitě tento ročník neměl mít olej 5W30, ale 5W40. Servis v každém případě sis měl sehnat sám a nespoléhat se na druhou stranu, která vždy chce za každou cenu vybruslit levně, nebo vůbec.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Myslíš ze o trochu jiny olej to mohl způsobit? To podle mě ne. Jako kdyby tam byl úplně jinej. Já dávám 10w40 je taky i v prirucce. Je jich tam víc.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
5W30 do toho motoru určitě nepatří. 5W, nebo 10W je jedno, ale musí to být 40. Taky je otázka, jak to bylo servisováno před tím, než jsi to koupil. A to bohužel nikdo neví.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Marin: Je naprosto jedno,jaký jsi tam dal olej,to není pro soudní spor důležité. Důležité je abys závadu-tedy to co se stalo (stačí napsat auto klepe,nejede...atd) PÍSEMNĚ doporučeným dopisem vytkl tomu od koho bylo auto koupeno. Pokud to byla soukromá osoba musíš tak učinit do 6 měsíců od koupě,pokud firma,do 12 měsíců. Záruku uplatnovat na tzv.skrytou vadu.
Při soudním projednávání je důkazní břemeno na straně prodávajícího-tzn.,že on,ona bude muset u soudu DOKAZOVAT,že ta závada (v tomto případě vůle v šálech,nekval.material...atd) u auta v době prodeje NEBYLA.
No a to je podle mne nemožné,takže příp.spor o odstoupení od K.S nebo přiměřenou slevu musíš vyhrát.
Mám s podobným sporem osobní zkušenost.
Divím se,že Ti to co píšu neřekl Tvůj právník.
Při soudním projednávání je důkazní břemeno na straně prodávajícího-tzn.,že on,ona bude muset u soudu DOKAZOVAT,že ta závada (v tomto případě vůle v šálech,nekval.material...atd) u auta v době prodeje NEBYLA.
No a to je podle mne nemožné,takže příp.spor o odstoupení od K.S nebo přiměřenou slevu musíš vyhrát.
Mám s podobným sporem osobní zkušenost.
Divím se,že Ti to co píšu neřekl Tvůj právník.
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát pro 19, 2014 20:26
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Když jsem auto kupoval 21.1.2014, na tachometru bylo kolem 137000km ( Najeli jsme s ním cca 2000km ), smlouvu má právník, tak se můžu podívat zítra, mám s ním totiž schůzku. Na faktuře ohledně oleje je datum z 1.11.2013. Auto podle slov známého bylo připraveno tak, že bych nemusel nic dělat do času servisu. Na displeji tam bylo cca 27000km. Záleží taky, jak to v Itálii servisovali, naposled se měnil olej v autorizovaném servisu v roce 2010. Prostě potřebuji od Renaultu zaslat celou historii a hlavně, co přesně se stane, když se protočí šálky. Oni to zřejmě moc dobře ví.... a možná chrání prodejce. Dovozce a známý si myslí, že to bylo tím, že jsem načepoval nekvalitní naftu. Dal jsem to na opravu, protože to bylo v záruce. Jezdím hodně služebně pryč, tak jsem na to neměl moc času. Každopádně pochybení na mé straně rozhodně není, krom možná toho, že jsem naletěl dobře organizovanému gangu, který si dováží auta z Eu a neplatí DPH z prodeje. Jsem sám zvědavý, jak to vše dopadne. Každopádně před soudem bude i ten, který to dělal, necháme ho předvolat. Pokud budou stále zapírat a popisovat chybu úplně jinak, zavezeme auto do značkového servisu Renault ( ne do Nového Jičína ) a necháme rozebrat motor znovu. Měly by tam být udělané zámky, aby k tomu prý v budoucnu nemohlo dojít, které tam být předtím nemohly. Jak ovšem vypadá opravená ojnice, to nikdo neví. Nemám v to důvěru a nerad bych, aby to manželka s 3 letou dcerou odskákala! Ono to auto již od začátku není v pořádku, jak jsem psal- první displej, pak přední dálkové a přední mlhové přestaly svítit... Sem tam se po vytažení karty z přístrojovky auto začalo zamykat a odemykat cca 5 minut. Že by byla i elektrika v háji, vytopené vozidlo? Pevně věřím, že Renault CZ nezklame a poskytne nám všechny informace k tomuto vozidlu a k protočení šálků všeobecně! Díky za každý názor a radu.
S pozdravem
Martin
S pozdravem
Martin
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Chtěl bych vědět jaký je rozdíl mezi oleji 5W-40 a 5W-30, s fatálním vlivem na zadření pánví.
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát pro 19, 2014 20:26
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Jak jsem psal, auto leželo ladem 1 měsíc v servisu u majitele JOCARU-Autobazar (kamarád dovozce, vozí spolu auta a je nyní jako svědek ohledně vzorku nafty, kdy jsem samozřejmě u toho nebyl, takže je to tvrzení proti tvrzení) od předání vozidla známému. Po dohodnutí opravy jsem vyhotovil 2 předávací protokoly, kde byly uvedeny všechny závady, které byly opraveny a musí být opraveny. Posílal jsem po ženě a ta to předala v obálce známému, ten to měl předat žalované. Volal jsem si s dovozcem a ten se mi do telefonu vysmál, že by tohle nikdy nepodepsal... mám jako důkazy sms atd., tak snad to bude OK. Oficiálně jsem tedy protokol udělal, jestli mu to nepředal, to už další věc, musí dokázat proč. Druhá strana se odvolává, že známý nebyl nikdy oprávněná osoba k převzetí vozidla do opravy a že jsem závadu nikdy nereklamoval u žalované. První opravu - kdy odešel displej prý řešil známý na své triko a dovozce s tím nemá nic společného. Je to dost zamotané, ale myslím si, že pravda vyjde najevo a soudní spor se nepovleče nějak dlouho. Již tak auto nemáme skoro rok! Jak jsem psal, teď se musí Renault CZ postavit čelem k problému " vadný materiál" na šálcích....Právník ví, ale nevíme, co přesně se stalo. Oni to můžou hrát na něco jiného... Díky moc pane Kuno!
Naposledy upravil(a) Shimaczech dne ned pro 21, 2014 21:30, celkem upraveno 1 x.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Martin: Hmm..jestli u soudu neprokážeš,žes závadu reklamoval do 6 měsíců od koupě prodávající-mu-např.ústřižkem dop.dopisu,příp.jeho podpisem,že reklamaci převzal..atd,nebo jestli se závada projevila až po 6-ti měsíční záruce tak bohužel u soudu nemáš šanci i kdybys prokázal,že historie vozu nesedí..atd. Záruční doba už minula.
Renault ČR Ti nijak nepomůže,nepřiznají,že se ty auta zadírají díky materialu,budou "hrát" na zanedbanou údržbu,příp.Tvoji chybu-což ani nemusí být pravda. Bude Tě to stát pouze peníze a čas. Jedině k prodávajícímu poslat na "návštěvu" třeba Ivana a Sergeje a jejich vhodnou domluvou by se situace mohla vyřešit.
Kvalita nafty může mít vliv na cokoliv jiného ale na zadření šálků-to je blbost jak mraky.
Renault ČR Ti nijak nepomůže,nepřiznají,že se ty auta zadírají díky materialu,budou "hrát" na zanedbanou údržbu,příp.Tvoji chybu-což ani nemusí být pravda. Bude Tě to stát pouze peníze a čas. Jedině k prodávajícímu poslat na "návštěvu" třeba Ivana a Sergeje a jejich vhodnou domluvou by se situace mohla vyřešit.
Kvalita nafty může mít vliv na cokoliv jiného ale na zadření šálků-to je blbost jak mraky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů