dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
murnik01
Advanced member
Příspěvky: 310
Registrován: pát říj 01, 2010 17:08
Bydliště: Znojmo

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od murnik01 » čtv srp 13, 2015 19:09

Ještě ten problém nenastal, ale chystám se na tu výměnu. Psal jsem do Renaultu do Brna a bylo mi odepsáno, že cena výměny je 10 000,-. Je to adekvátní? Ložiska samotná stojí prý 1380,-. Olej jsem si již koupil, ale prý není problém ho dovézt a že mi ho tam dají. Co na to říkáte?
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX

Vasator
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Vasator » sob srp 15, 2015 11:55

Ahoj všem,
bohužel se přidávám do klubu vymlácených ojnic, Renault Grand Scenic 1.9 DCI, 85kw, rok 2005, dle TP motor F9Q D 8. Tedy ne přesně já, ale můj nový švagr. Při cestě na moji svatbu, na sjezdu z dálnice, začalo něco klepat v motoru. Po příjezdu na obřad, po cca 50ti km, švára s kamarádem automechanikem přišli na to, že v motoru chybí 1,5l oleje (od výměny oleje najeto 1500km) - kontrolka mazání nesvítila. Dolili tedy olej, klepání nepřestalo. Společně jsme se shodli, že se nejspíše bude jednat o dieselový vstřik. Po obřadu se jelo na svatební hostinu, švára má tři děti a k tomu plné auto, zvolna tedy dojel také. Druhý den auto absolvovalo ještě 50km do servisu Bosch Diesel servis, kde to technik rovněž typoval na vadný vstřikovač. Vstřikovače zkoušeli 2x a jsou v naprostém pořádku, načež došlo zkusmo na proměření vůle píst/klikovka. Jistě víte, na co se přišlo ...

- jak asi bude vypadat motor, po ujetých cca 150km s přetočeným šálkem na ojnici? Bouchá to opravdu mocně, motor jemně kouří, netáhne a hůř startuje.

- jak je to s reklamací na skryté vady? Vozidlo bylo koupeno před 9-ti měsíci z autobazaru (dovoz), je možné nárokovat reklamaci na skryté vady? Po koupi prošlo servisem, před 1,5 měsícem proběhla výměna olejů a filtrů - vůz tedy v rukou majitele nijak zanedbán nebyl.

- šli byste do opravy nebo do jiného, neznámého, motoru? Bohužel jak jsem koukal do inzerce, motor 85kw se shání poněkud hůře. Je možné blok motoru zaměnit z jiné verze?

- doporučíte mi nějakého dobrého servisáka v okolí Brna? Který tyto motory zná a umí je. Při nedostatku času samozřejmě rád pomůžu s opravou, zručný jsem dostatečně a rád se přiučím. Přítěží rozhodně nebudu.

Já se zabývám renovacemi historických vozidel, karburátorové motory znám jako své boty, ovšem moderní DCI jde trošku mimo mě. Do opravy se klidně pustím, nicméně prvně bych rád zjistil informace od vás, zkušenějších. Budu moc rád za každou radu. Švagr má 3 děti, peníze na opravu se tedy budou hledat špatně. Ovšem prodávat vůz s obrovskou ztrátou je ještě hloupější. Pro svoji rodinu prostě velký vůz potřebuje.

Díky všem

rmata
Junior member
Příspěvky: 220
Registrován: čtv říj 24, 2013 14:22

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od rmata » sob srp 15, 2015 12:18

murnik01 píše:Ještě ten problém nenastal, ale chystám se na tu výměnu. Psal jsem do Renaultu do Brna a bylo mi odepsáno, že cena výměny je 10 000,-. Je to adekvátní? Ložiska samotná stojí prý 1380,-. Olej jsem si již koupil, ale prý není problém ho dovézt a že mi ho tam dají. Co na to říkáte?
Mně to vyměnil znamej mechanik za nějaký 3-4000Kc. Mel jsem tam více veci takže je to takovej hrubej odhad. Jinak šály stojí 900kc dávaly se tam (nevím jestli to píšu dobře) golden Schmidt. Prý je lidi berou nejvíc a tahle firma se zabývá hlavně motorovyma soucastkama a dodává je i do prvovýroby. Další celkem velikou polozkou je těsnění vany, to stalo 1130kc čili více než samotné šály. No a nějaká prace cca, 2000kč. Takže v renaultu to mají dost přestřelený. Celkem jsem za výměnu ojničních lozisek, všech brzdových destiček, oleje a filtru dal 8955kc což si myslím ze celkem jde.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno

Vasator
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Vasator » sob srp 15, 2015 12:27

Ceny Szakal Metal:
- ojniční pánve King Bearings cca 700kč
- Těsnění hlavy Victor Reinz cca 1000kč
- Těsnění motoru kompletní, bez těsnění hlavy, cca 3000kč
- Pístní kroužky Goetze cca 1000kč
- Šrouby hlavy cca 700kč
- Rozvodový řemen Contitech cca 800kč

Ceny "cca" kvůli tomu, že já u nich mám slevu - pro mne by to tedy bylo levnější

Ovšem nenašel jsem, kolik stojí ojnice, ví to někdo? :-)

murnik01
Advanced member
Příspěvky: 310
Registrován: pát říj 01, 2010 17:08
Bydliště: Znojmo

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od murnik01 » ned zář 27, 2015 09:42

Tak 7.10. jsem objednaný na výměnu ojničních šálků do renault pokorný brno. Máněkdo z vás zkušenosti s tímto servisem? Předběžná cena kolem 9 tisíc.
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Zefek » ned zář 27, 2015 09:46

http://servis.nazory.cz/auto-pokorny-s- ... ni-872-25a

Můžeš tam potom přidat i svou zkušenost.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Rado77 » ned zář 27, 2015 19:26

Osobne mat 8-rocne dCi, tak ho v momente predam, nech si tie loziska riesi dakto iny, a celkovo opravy na dvojkovych dCi autach :-)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

rmata
Junior member
Příspěvky: 220
Registrován: čtv říj 24, 2013 14:22

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od rmata » ned zář 27, 2015 19:32

Myslím že není důvod to prodávat, když je o to staráno tak je to ok. Osobně nemam žádný problém ani nikdo v mým okruhu známých.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno

murnik01
Advanced member
Příspěvky: 310
Registrován: pát říj 01, 2010 17:08
Bydliště: Znojmo

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od murnik01 » pon zář 28, 2015 11:10

Já právě vím, že auto ještě dobrých 5 let prodávat nebudu, mám ho 5 let a vše v naprostém pořádku. Měním jen spotřební věci (kotouče, destičky, tlumiče čepy), s motorem nikdy nic nebylo. Ale pro můj klid to udělám. Olej měním každých 15 tisíc. Budeme stavět dům a zbytečné peníze na auto prostě pár let nebudou.
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX

perfe11
Junior member
Příspěvky: 201
Registrován: pát dub 13, 2012 07:34

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od perfe11 » pon říj 05, 2015 14:35

Rado77 píše:Osobne mat 8-rocne dCi, tak ho v momente predam, nech si tie loziska riesi dakto iny, a celkovo opravy na dvojkovych dCi autach :-)

Prave som pozeral peknu reportaz ze nieje to problem len DCI Renault Megane II.
Mini Cooper S ma presne ten isty problem :) a je to benzin a to je auto za trosku viac penazi:)

A hlavne upozornenie je olej, olej a olej pravidelne menit :)
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Rado77 » pon říj 05, 2015 21:07

Mini bolo jedno z najkazovejsich aut vobec. Tam bol benzin motor 1,6 BMW spolupraca s Peugeot (resp. Peugeot ich tiez montoval istu dobu, vyrobca bolo BMW), a tie motory boli neskutocny hnus. Peugeot potom prestal tie motory montit a pozmenil ho na svoj vlastny (dal rozvod remenom miesto povodnej retaze), a ten motor uz bol potom konecne ok. Ale do Mini veselo tie zle BMW motory montili dalej...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

perfe11
Junior member
Příspěvky: 201
Registrován: pát dub 13, 2012 07:34

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od perfe11 » úte říj 06, 2015 08:13

Ohladom rozvodov neviem ale co som pozeral tak presne vyberal z motora salky ktore mali presne ten isty problem ako DCI :)
A vyjadrenie servisaka ze klasicky problem pri tychto motoroch :)
Ja len ze nieje to le o Diesloch :)
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Rado77 » úte říj 06, 2015 15:30

A to sme este nemali ten Mercedes Class A (to vajicko).....tak to bol tak kazovy stroj ze az :-)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

murnik01
Advanced member
Příspěvky: 310
Registrován: pát říj 01, 2010 17:08
Bydliště: Znojmo

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od murnik01 » čtv říj 08, 2015 23:33

Tak šálky vyměněny. Tři byly vydřené tak nějak úměrně kilometrům (158 tisíc) a jeden nebyl vydřený, nýbrž vyštípnutý na dvou místech. Páni technici mi říkali, že jsem přijel včas, že to mohlo dopadnout hůře. Celková cena výměny i s olejem byla 9250, -. Olej jsem měl vlastní. V servise jsem platil 7750,-. Auto Pokorný Brno mohu jen doporučit.
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Shenkyy » stř lis 25, 2015 18:14

Tak hlásím problém u 1.9dCi..sice to asi nebude zadřené na ojničních, vypadá to asi na prasklou ojnici, klínek na rozvodech u kliky je střihnutej a poposunutej, a to nejlepší nakonec..Měl jsem tam jednohmotový setrvačník, všech 7 šroubů o pevnosti 12.9 se ustřihnulo. Nechápu proč :)..Kdyby se někomu stalo něco podobnýho, tak dejte vědět, docela by mě zajímalo, čím to bylo.

Obrázek
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

Vasator
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Vasator » stř lis 25, 2015 19:16

Osobně bych to viděl tak, že v minulosti někdo vyměnil dvouhmotu za jednohmotu (kvůli úspoře nákladů) a šrouby setrvačníku dotáhnul hulvátsky pneumatickým rázovým utahovákem. A nebo naopak dal šrouby na lepidlo a utáhnul je málo, načež se to rázy prostě střihlo. Těžko říct, každopádně to není pěkná podívaná ...

Kdyby jsi potřeboval ojnice, písty, olejové čerpadlo, holý blok motoru (čistě pouze blok, bez ničeho), vanu, prsa ... dej mi vědět. Náš Grand Scenic 1.9dCi zaklepal na ojnici, jedna ojnice to odnesla, k tomu to komplet odnesla klikovka, dvouhmota se ukázala taky v háji, no radost. Nakonec se krom hlavy dělala komplet generálka (bez výbrusu, ale s překrouškováním). Nedařilo se sehnat jinou použitelnou klikovku, takže jsem byl donucen koupit celý polomotor a kliku použít z něj. Naštěstí na něm byla i komplet zánovní jednohmotová spojka, takže jsem nadále dvouhmotu už neřešil :)

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Shenkyy » stř lis 25, 2015 19:44

Já už to neřeším, auto je na prodej..jen mě zajímalo, jestli se někomu stalo něco podobného :)
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

R@ZOR
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv říj 17, 2013 02:06

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od R@ZOR » čtv lis 26, 2015 21:48

Trosku to tady ozivim. O vikendu jsem taky (nejspis preventivne) vymenil ojnicni loziska. Poznate nekdo jestli uz byly KO? Jo a jestli jsou origo, nebo uz to nekdo delal? Menili jste nekdo i loziska na klice, nebo ty se nemeni? Pak se mi zdal trosku volnejsi retez na olejovym cerpadle, ma nejakej iterval vymeny? Asi jsem se mel ptat driv, ale uz jsem to potreboval vymenit. Manzelka s tim jezdi do prace. Kdyztak to v lete jeste kuchnu.. Dik

http://ulozto.cz/xCpVpBVb/imag2155-2-jpg

http://ulozto.cz/xN8v6Low/imag2161-1-jpg

http://ulozto.cz/xZZbZib5/imag2149-1-jpg

Vasator
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Vasator » čtv lis 26, 2015 22:34

Na ložiskách je jasná stopa po opotřebení, které by tam rozhodně být nemělo. Ano, byli chycené.

R@ZOR
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv říj 17, 2013 02:06

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od R@ZOR » čtv lis 26, 2015 22:55

Ok, super, tak to jsem rad, ze jsem je nemenil zbytecne. Ta stopa je vicemene vzhledova, ani nehtem tam ten flek citit neni. Zajimalo by me jestli jsou original, auto ma najeto 154tkm, aspon podle tachometru :-)

Vasator
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Vasator » čtv lis 26, 2015 23:21

A ta oleštěná pánvička je spodní, že.
Zda jsou originál nepoznám.

R@ZOR
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv říj 17, 2013 02:06

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od R@ZOR » čtv lis 26, 2015 23:31

Ta olestena byla nahore. Je to asi i logicky, vetsi tlaky jsou kdyz expanze tlaci pist dolu. Byly na vsech ojnicich stejny, jedna (horni) olestena a dolni jako nova..

Vasator
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Vasator » pát lis 27, 2015 12:32

Sorry, jasně že horní :D

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 311
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od vlastikd » pát lis 27, 2015 14:07

Pokud by někdo chtěl, mám k dispozici 1,5 dci 105k polomotor. najeto 130tis.
měnil jsem celý polomotor, tak ten původní mám k dispozici. klika je přebroušená u Pavlíčka v Bosonohách.
na ceně se domluvíme.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Šamša » sob lis 28, 2015 00:55

Shenkyy píše:Tak hlásím problém u 1.9dCi..sice to asi nebude zadřené na ojničních, vypadá to asi na prasklou ojnici, klínek na rozvodech u kliky je střihnutej a poposunutej, a to nejlepší nakonec..Měl jsem tam jednohmotový setrvačník, všech 7 šroubů o pevnosti 12.9 se ustřihnulo. Nechápu proč :)..Kdyby se někomu stalo něco podobnýho, tak dejte vědět, docela by mě zajímalo, čím to bylo.

Obrázek
Pokud ti praskla ojnice a neprošla blokem, tak asi následek je utržený setrvák, to mžikové zastavení přeneslo takovou setrvačnou sílu na šrouby, které to nemohli přežít i když byli pevnostní, nebo jak psal uživatel výše, nedotahovalo se momentem, ale na hulváta.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů