dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
vilik13
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: úte čer 15, 2010 16:56

Příspěvek od vilik13 » úte zář 07, 2010 15:33

Tak se přidám, najeto 170000 km najednou mi to chcíplo na křižovatce, po nastartování to jelo ale nějak škubavě při zátěži no a po cca 10 km to zaklepalo a už sem stál. Po rozebrání v servisu verdikt - vylágrovaný spodek. Zatím tedy nová klika + šály + další mat. cca 20 kkč a za práci chtějí dalších 10 kkč. Teď chtějí abych ještě vyměnil komplet rozvody. Myslíte že je to nutné? Na stávajících je cca 50 tisíc.

Jo R Megane II Grantour 1,5 dci 78KW 1/2006
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » úte zář 07, 2010 15:39

Tak toto je sila vazeni !!! To uz fakt prestava byt iba nahoda !
Co sa tyka rozvodov, ja by som len kukol stav komponentov a ak su ok tak nechal tak, max. by som supol novy remen
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » úte zář 07, 2010 16:50

Je fakt ale smutný že se od toho Renault distancuje, nikde není ani žádný doporučení a svolávačka už vůbec ne - to celkem chápu, to by zkrachovali.. Mě by fakt zajímalo kdy přesně se začali do K9K dávat ty kvalitnější šály, je smutný že mi to potrvdil i mechanik v Renaultu, ale taky nevěděl přesně ale trvdil něco o začátku 2008.
Vilik13: za tu cenu opravy to ber všema dvaceti a rychle utíkej ne si to rozmyslí, to jen mě za preventivní výměnu šálek si řekli 5000 materiál a 3000 práce. Nechápu jak se do této částky mohou vejít i s novou klikou. Kde ti to opravují? A neříkal mechanik nic o tom co to způsobuje? Jestli za to opravdu může ta bídná kvalita šál? Po kolika jsi měnil olej?
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

vilik13
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: úte čer 15, 2010 16:56

Příspěvek od vilik13 » úte zář 07, 2010 17:29

samtrix píše: Vilik13: za tu cenu opravy to ber všema dvaceti a rychle utíkej ne si to rozmyslí, to jen mě za preventivní výměnu šálek si řekli 5000 materiál a 3000 práce. Nechápu jak se do této částky mohou vejít i s novou klikou. Kde ti to opravují? A neříkal mechanik nic o tom co to způsobuje? Jestli za to opravdu může ta bídná kvalita šál? Po kolika jsi měnil olej?
Mechanik nic neříkal, ale tvrdil něco o tom že došlo k protočení šály - teď po pročtení diskuze už tomu začínám rozumět. No a co se týče servisu moc sem na výběr neměl, prostě jsem to odtáhl do nejbližšího servisu :? co byl kde mi to kleklo. Ovšem zatím nebudu nic šířit, ještě to není hotové a nepadla konečná suma. Až to budu mít tak to zveřejním :wink:

Jo olej sem měnil vždy u autorizovaného servisu Renault po 20 tisících
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » úte zář 07, 2010 19:15

kolko ta vyde kluka ????? ja ju potrebujem surne ale na 1,9 !!!
ak si menil ty rozvody tak by som vymenil len remene ,ked to mas vonku kukni spojku a zotrvak ja to sice nerad ale mením
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

vilik13
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: úte čer 15, 2010 16:56

Příspěvek od vilik13 » úte zář 07, 2010 21:56

trabi píše:kolko ta vyde kluka ????? ja ju potrebujem surne ale na 1,9 !!!
ak si menil ty rozvody tak by som vymenil len remene ,ked to mas vonku kukni spojku a zotrvak ja to sice nerad ale mením
Jak jsem psal 20kkč komplet materiál na spodek, kupovali ji u renaulta replika pry není.
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » stř zář 08, 2010 13:34

20kkč :arrow: hmm a to je aká suma :?: :?:

a co konkretne to je komplet spodok ?
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » sob zář 11, 2010 23:01

Tyhle obrázky jsem už někde viděl :wink: je to pořád dokola, co na to říct..jinak k těm rozvodům, kdyby to auto stálo u mě tak bych rozvody dal komplet nový, neznám pojem kontrola kladek atd..... znovu to dopneš tak jak je předepsáno a ejhle kladka může po pár tis km odejít, ale jak kdo chce :) je to věc názoru. :)
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » ned zář 12, 2010 08:31

Já jsem teď hledal nějaká čistící aditiva do nafty a narazil jsem na aditiva do olejů. Nejvíc mě zaujal Ceratec od Liqui Moly, přidá se to do oleje a vytvoří to v trhlinkách keramickou vrstvu, která zabraňuje odírání, zlepšuje to mazivost oleje, atd... Životnost toho aditiva je 50tisíc km.. Myslíte že by to mohlo pomoci od přetočení těch šálek? To aditivum stojí nula nula prd. :)
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » ned zář 12, 2010 09:44

osobne .motoru to neuskodí ale ci zabrani to asi nie ale treba menit olej po 15tis km. s aditívami do nafty mam dobre skusenosti ale do oleja som nic este nedaval
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » ned zář 12, 2010 10:17

samtrix píše:Já jsem teď hledal nějaká čistící aditiva do nafty a narazil jsem na aditiva do olejů. Nejvíc mě zaujal Ceratec od Liqui Moly, přidá se to do oleje a vytvoří to v trhlinkách keramickou vrstvu, která zabraňuje odírání, zlepšuje to mazivost oleje, atd... Životnost toho aditiva je 50tisíc km.. Myslíte že by to mohlo pomoci od přetočení těch šálek? To aditivum stojí nula nula prd. :)
toto je téma hodně rozporuplné,ale konečně atˇmá každý svou volbu : něco na bázi keramického či jiného aditiva co má přilnout do poškozených míst v systému motoru a potom se to bez možnosti reklamace nekontrolovatelně urve a vydře třeba drážku do válce by mně osobně nasralo, tak já tam kromně toho předepsaného oleje nic nebudu lít..a pokud nějaká" keramická vrstva vznikne..." a zabrání odírání třeba hliníkového pístu tak jsem asi málo informován o materiálech jako takových...
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned zář 12, 2010 10:43

Nejlepší prevence je zkrátit lhůtu výměny oleje na 10 tis. km nebo 1 rok pokud se tento počet nenajede.
!Nevěřit na "marketing" výdrže náplně 30 tis. km!
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » ned zář 12, 2010 10:54

Šamša píše:Nejlepší prevence je zkrátit lhůtu výměny oleje na 10 tis. km nebo 1 rok pokud se tento počet nenajede.
!Nevěřit na "marketing" výdrže náplně 30 tis. km!
Ano taky menim 10000-15000KM
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » ned zář 12, 2010 11:21

pivi píše:
Šamša píše:Nejlepší prevence je zkrátit lhůtu výměny oleje na 10 tis. km nebo 1 rok pokud se tento počet nenajede.
!Nevěřit na "marketing" výdrže náplně 30 tis. km!
Ano taky menim 10000-15000KM
Já taky jsem zkrátil na 10000, ale chtěl bych pro prevenci udělat ještě víc..
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » ned zář 12, 2010 13:05

jasně že každý chce preventivně udělat co nejvíce, to je jen dobře.pokud ale výrobce udělal konstrukční pochybení u šálků na klice, tak to nejspíš nespraví aditivum,ale kopanec do zadnice tomu konstruktérovy :)
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Uživatelský avatar
izi
Advanced member
Příspěvky: 431
Registrován: ned srp 05, 2007 23:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od izi » ned zář 12, 2010 18:06

Motory do GT sa vyrabali tam kde do HB, sedan a kabrio?
mohlo by sa to zistit nejakym vyrobnym cislom motora... ak sa to bude lisit je jasne, ze do tej tovarne dodavali nejake smejdy...

sedan bol robeny urcite v turecku ale ci aj motor? asi ano to by asi nedovazali zo spanielska do turecka...ci?
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané

Spolu takové 683 konové stádo :D

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » ned zář 12, 2010 20:00

Kdyby různé přípravky do oleje byla takový zázrak jak je prodejci vychvalujou, proč je nepředepisuje rovnou výrobce ?? :) Jednou u nás byla taková předváděčka, trvalo to zhruba dvě hodinky na přívod paliva se připojil ten jejich sajrajt místo benzínu, mělo to myslím 3 fáze, je fakt, že karbon to nějakej rozpustilo, protože motor pak žral olej,totalne to ucpalo katalyzátor a hulilo jak zetor :)) celá ta sranda stála asi 2500,- . No kolega byl z toho maličko nešťastnej šestválec Ford a už to byl druhej motor, tak tam šel třetí :)) Osobně bych se na tyhle přísady z vysoka vykašlal, pokud je motor dobře udělaný a složený vůbec to nepotřebuje a vydrží nesmysl.. Jinak co jsem já měl na svém motoru, tak bych neřekl, že se šály protočily, bylo by to vidět, spíš se přikláním k porušenému olejovému filmu, odpovídal by tomu stav ostatních šál, kdy bylo vidět jak dochází k nedostatečnému mazání a povrch je mírně vytrhaný. Pokud se šála protočí, podíval, bych s e zda není natažené oko ojnice, což bude chtít překontrolovat tak jako tak. Jak Jsem ještě nějaký čas jezdil s tím pokakaným motorem, tak ostatní šály po 10 tis. vypadaly hrozně, vytrhaný film, někdy i několik vrstev , jak když je díra v ojnici lehce oválná a ne kulatá, ale je to jen moje uváha, takže to nikomu nenutím, co kus to může být jinak. Zase na druhou stranu, šála by se mohla protočit tehdy pokud by docházelo k nedostatečnému mazání a přidření na klice, pak by se mohla v oku protočit.. ale jen tím, že tam nejsou zámky ? spíš tam není středový kanalek na mazání, jen díra a ta nemusí stačit :)
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Marianos » pon zář 13, 2010 19:27

pivi píše:
Šamša píše:Nejlepší prevence je zkrátit lhůtu výměny oleje na 10 tis. km nebo 1 rok pokud se tento počet nenajede.
!Nevěřit na "marketing" výdrže náplně 30 tis. km!
Ano taky menim 10000-15000KM
Měním taky takto !!!!! max. 15.000 km.
Renault Austral iconic Tce 160

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » úte zář 14, 2010 20:09

Já už jsem vyměnil :lol:
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » úte zář 14, 2010 22:07

tpolak píše:Já už jsem vyměnil :lol:
šály, olej nebo značku?? :lol:
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » stř zář 15, 2010 10:59

Nejdřív všechny šály ...i olej a nakonec značku :D
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

vilik13
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: úte čer 15, 2010 16:56

Příspěvek od vilik13 » čtv zář 16, 2010 16:50

Takže jak jsem slíbil, až to bude opravené dám vědět.

Takže co tam všechno šlo:

Klika + šály 15000 (repas od Rendlíků)
rozvody bez vodní pumpy 3000
vstřik 1 9200 (prý byl vadný)
spojkový ložisko 3000
těsnění, tmely, šrouby, zabroušení a tlakování hlavy 5000
olej a filtr 1400
ostatní spotřebák 1560

celkem materiál: 38160
celkem práce: 12800

Sečteno krásných 50960

prostě na posrání :?

Nejhorší je že tomu motoru už nevěřím a bojím se jet dál než po kraji :cry:
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006

trabi
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: ned led 03, 2010 11:17
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trabi » čtv zář 16, 2010 17:29

Klika + šály 15000 (repas od Rendlíků) :arrow: to ti ako v renaulte robili ?? kluka druha ci povodna ??
ja stojím na kluke lebo sa mi ju nedarí zohnat .ja som kupil spojkove lozisko za 53€ + zotrvak so spojkou LUK za 620€
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » čtv zář 16, 2010 18:48

Vilik13: hmm..tak to Ti nezávidím.Doufám,že mne nic podobného v budoucnu nepotká.
No ale...co jsme chtěli,to máme.

vilik13
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: úte čer 15, 2010 16:56

Příspěvek od vilik13 » čtv zář 16, 2010 18:58

trabi píše:Klika + šály 15000 (repas od Rendlíků) :arrow: to ti ako v renaulte robili ?? kluka druha ci povodna ??
Když píšu repas tak repasovaná, stará de protihodnotou jak to už u repasovaných dílů bývá zvykem :wink:
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů