dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Moderátor: Moderators General
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
A mohl by jsi mi pak dát vědět jak to dopadlo a třeba vyfotit ty starý+ něco z výměny? Jen by mě to zajímalo, taky chci udělat max pro to abych ho měl co nejdýl bez problémů. A s těma vw T5 je to špatný. Ted máme bi-turbo s dsg, cekám to každou chvíli když by jsi byl ochotnej to poslat dal bych ti třeba mail. To grand vitara co máme tak to je kvalitně oproti vw uplně jiná, po 7mi letech se menily jen kotouce a desticky.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Áno, to je mi jasné. Skutočné čísla sa nikdy nedozvieme, nie sú to veci, s ktorými by sa výrobca chválil, radšej zaujme polohu zdochnutého švábarmata píše: s tim 1% jsem to placnul, treba jich tolik neni.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Tady je příklad od škodováků, myslím, že se u toho čtení spousta lidí zapotí a zdá se mu o čertech http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
No taky pekny, prostě ted si moc nevyberes. Všechno jsou to spotrebaky a zadnej výrobce nema ve vlastnim zajmu aby to vydrzelo pul mega jako dřív
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Pánové-já těch zadřených motorů měl za poslední rok na servisu pět a to nejsem žádný specialista na Renaulty. Prostě-jak se říká zákazníci "z ulice".
Jistě-každá značka má "něco" ale zadírajíci se motory to je teda hodně velké "něco".
Jo...a konejšit se skutečností,že i druzí přece mají "něco" není to trochu pokrytecké?
Jistě-každá značka má "něco" ale zadírajíci se motory to je teda hodně velké "něco".
Jo...a konejšit se skutečností,že i druzí přece mají "něco" není to trochu pokrytecké?
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Nikdo se tu preci nekonejsi tim, ze i jine znacky maji taky problemy, je to jen konstatovani toho, jak se veci maji a jak tu bylo receno, ty doby, kdy auta vydrzela v pohode 500 000 a vic, je uz davno pryc, nic vic, nic min. Vemte si napr., kolik se driv na znakovych pneu najelo? Kdyby to tak bylo i dneska, tak asi vsichni vyrobci pneu krachnou nebo nebudou vydelavat balik, no spis „mamon”. Znam pripad, kdy si jedna mistni firma pri rozjezdu koupila sluzebniho Zigula kombi, aby meli cim jezdit chlapi na montaze, po 110 000 km ho prodavali na origo pneu Michelin a nikdo je nesetril, vozili v tom tezkej nerez a ridil kde kdo, dneska? 20 max 30 a je po.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Co se týká těch pneu, tak máme auto 2002 (sedmý měsíc). Na pneumatikách je 3302 (33. týden rok 2002). Auto má najeto 138 tisíc km (poctivých).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
A o jaky auto se jedna?Zefek píše:Co se týká těch pneu, tak máme auto 2002 (sedmý měsíc). Na pneumatikách je 3302 (33. týden rok 2002). Auto má najeto 138 tisíc km (poctivých).
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Thália I. 1.5dci.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Neverim, ze je to mozny, na nakladaku jo, ale u osobaku nesmysl.Zefek píše:Thália I. 1.5dci.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Chceš fotku? Ty pneu určitě ještě tak ze dvě zimní sezóny odjedou. Ale jsme tu dost OT.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
F9Q E 804 96kW - 136 000km "poctivych" nemeckych a zatial ziadne problemy s klukovkou, uvidime co bude dalej
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
zdravim vyberam stary motor zo zaklepaneho scenika uz mam vsetko von zostavaju mi len lanovody na prevodovke ale neviem ako ich odpojit v manuale su odlisne na fotkach a ja mam take ako na fotke nevie niekto poradit ?
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ten horni lanovod se podle me odpoji primo na tom kulacku u paky,dole bude si myslim matka,tu povolis,vysroubujes a kulacek vypadne,ten spodni lanovod ma tusim nejakou jako rychlospojku,u Megana sem ji spatne zacvak a pak mi tam sla nekdy blbe 6 a jeste asi 5,nez sem na to prisel,ale nepamatuju si presne,je to na ty fotce spatne videt.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
dikNenča píše:Ten horni lanovod se podle me odpoji primo na tom kulacku u paky,dole bude si myslim matka,tu povolis,vysroubujes a kulacek vypadne,ten spodni lanovod ma tusim nejakou jako rychlospojku,u Megana sem ji spatne zacvak a pak mi tam sla nekdy blbe 6 a jeste asi 5,nez sem na to prisel,ale nepamatuju si presne,je to na ty fotce spatne videt.
podarilo sa mi to vybrat na tom kulacku srubovakom som to jemne podpacil a pekne vyskocily
akurat som sa bal aby som tie plastove dzigvajsi nepolamal
takze uz len povolit silenbloky a vyberam
dufam ze zajtra uz budem skladat este rozvody akurat som sa rozhodol ze nebudem preventivne
menit loziska a risknem to
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Kdyz uz bych mel motor venku,tak bych se na ne aspon podival pro svuj klid,to uz neni zas tolik prace a venku to bude uplna pohodicka.Tohle bych fakt neriskoval,jak sam rikas, ale to je jen muj nazor, ja osobne ho mit venku, tak je vymenim.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
zdravim tak konecne mam nahodeny novy agregat 1.9 dci 88kw GS
akurat mam problem z odvzdusnenim spojky
pedal je na podlahe maximalne sa mi ho podari dostat do polovice ( ze sa sam vrati ) smerom hore
ked na predoslom agregate spojka isla uplne lahucko bez problemov
ma niekto nejaku radu ako postupovat pri odvzdusneni postup renault ako na to
som skusal no nepomohlo
este nieco nema niekto fotku schemu ako zapojit podlakove hadicky
niesom si isty ci ich mam vsetky spravne a ci spojka potrebuje podtlak od agregatu
vdaka
akurat mam problem z odvzdusnenim spojky
pedal je na podlahe maximalne sa mi ho podari dostat do polovice ( ze sa sam vrati ) smerom hore
ked na predoslom agregate spojka isla uplne lahucko bez problemov
ma niekto nejaku radu ako postupovat pri odvzdusneni postup renault ako na to
som skusal no nepomohlo
este nieco nema niekto fotku schemu ako zapojit podlakove hadicky
niesom si isty ci ich mam vsetky spravne a ci spojka potrebuje podtlak od agregatu
vdaka
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Spojka není s podtlakem spojená.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Tak mám za sebou zřejmě úspěšnou výměnu ojničních ložisek u svýho Avantimu 2.2 dci po 180 000 km, ale byl sem překvapenej, co sem vyndal, šály byly jako nový. http://img16.rajce.idnes.cz/d1603/9/967 ... .jpg?ver=0 Kdybych do toho viděl, tak bych se na to vykašlal, ale když sem tu viděl některý ty šály, co ste měli v motorech, to mi prostě nedalo spát a pustil sem se s kámošem do toho, prostě pro klid na duši, protože nechat to zaklepat kdo ví kde, o to fakt nestojím. Dělalli sme to poprvý, tak žádnej chvat, pěkně v klidu s rozvahou, aby bylo všechno, jak má bejt, jen nevím, jestli sou šály přesně vystředěný proti sobě, zas tak moc místa tam není, když ji vkládáte do ojnice v motoru, tak je to prostě podle oka, doufám, že to nebude zas tak vadit. Všechno bylo otázkou 3h na pohodu. Než sme nastartovali motor, protočili sme ho starterem bez zapnutýho zapalování kvůli natlakování oleje, aby hned nechyt a zbytečně to neklepalo, než začne mazat a pak po cvaknutí hned chytil a jen před, žádný zaklepání, byl motor úplně vykapanej, prázdnej filtr, tak z toho sem měl trochu obavy, ale bylo to prostě super. Pak sem ještě vyměnil celou brzdovku a vyrazil na projížďku, která dopadla dobře a snad to bude všechno tak, jak má bejt a najedu bez obav spoustu km.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Jsi docela odvážnej se do toho pustit takhle sám. A po kolika jsi měnil olej před výměnou? Těm ložiskům co jsi vyndal skoro nic neni, to je dobrý zjištění. Snad ti to bude jezdit bez problému. Je tu z toho udělaná bublina. Ted jsem mluvil s jedním chlapem co má stejnýho megana jako já 1.5 dci 78kw, najeto 260k km a až na normální věci (turbo, spojka, rozvody) všechno v pohodě. Tak kde je ten rozdíl to by mě zajímalo.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Já ho přivez loni na podzim z Německa po vlastní ose, měl 179 000 km,hned sem udělal výměnu oleje, rozvody a byl v háji EGR, tak nový, teď má 184 000 km, tak vlastně po 5 000 km a měnit budu po 10, žádný doporučený výměny po 30 se konat nebudou, totální hloupost, kdo to tak dělá, jeho problém a pak ho nemůže potkat nic jinýho než průser. Viděl sem spoustu motorů s prodlouženýma výměnama long life, je to fakt smutnej pohled, když vidíš motor uvnitř, samej karbon, humus a pak se nemůže nikdo divit, že to někde zakuká a šály, hlavně ojniční potřebujou dobrej, kvalitní olej a ne přepálenej černej humus připomínající spíš vazelínu. Ty šály co jsem vyndal byly fakt jak nový, kompozice všude a neporušená, buď to někdo dělal v Německu, což pochybuju, nebo majitelka, měla to baba, tomu dávala, co se dávat má a za to sem rád. Motor šlape jak hodinky, olej nežere, chytá na cvrnknutí, zátah jak má bejt a myslím, že i spotřeba je slušná. Sem spokojenej. Kdybych ty šály viděl, tak bych je neměnil a po pravdě na tý výměně nic není, když víš, o co de a jak to funguje.
- fyluta
- Advanced member
- Příspěvky: 414
- Registrován: stř bře 28, 2012 18:12
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
217 000 puvodka a olej po 12-15max
diky EU a vsemu se pise 30tis, ideal PDF,FAP .. ale ze jezdi zbytek sveta vc. ameriky v 8litrech a cina v... je jedno.. hlavne ze nas to stoji prachy ...
ps: diky tomu TATRA konci s vyrobou motoru , euro 6 neda. (tezky vyvoj) uz to ani necoudne (pritom euro 5 uz taky ne - mame v praci terrno na ADBLUE)
Tatra Phenix jiz s motorem daf
ps2:http://www.hwag.com/media/archive2/Abga ... _Euro6.jpg
sr za OT
diky EU a vsemu se pise 30tis, ideal PDF,FAP .. ale ze jezdi zbytek sveta vc. ameriky v 8litrech a cina v... je jedno.. hlavne ze nas to stoji prachy ...
ps: diky tomu TATRA konci s vyrobou motoru , euro 6 neda. (tezky vyvoj) uz to ani necoudne (pritom euro 5 uz taky ne - mame v praci terrno na ADBLUE)
Tatra Phenix jiz s motorem daf
ps2:http://www.hwag.com/media/archive2/Abga ... _Euro6.jpg
sr za OT
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
No jo, tak to prostě tady je, je to všechno postavený na hlavu, stejně to všichni z aut vyndavaj a v počítačích rušej, je to k h...u, jen to víc žere, motoru bere výkon a když to má za sebou, kterej blázen by si to kupoval nový za ty nehorázný prachy?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Já jsem fap řešil na několika autech, bohužel nikdy jsem to zdárně nevyřešil, protože auto nebylo moje a taky za sebou nemám zázemí servisu, abych si mohl dovolit měnit součástky a zkoušet, takže jsem vždycky lidi jen navedl jak to řešit. Závada byla pokaždé stejná - ucpaný fap. Tak jsem to přes diagnostiku vypálil, vypálit to šlo, gramáž během vypalování klesla na hodnoty, které po vypálení mají být. Jenže po rekonfiguraci jednotky po vypálení se objevila v hodnotách gramáž zaneseného filtru a závada stále trvala. Pokud se fap vypálil, tak nemohl být po vypálení zanesený a vždycky jsem tak usoudil, že je vadný snímač rozdílového tlaku měřící tlak před a za fapem. Z toho se totiž odhaduje hodnota sazí. Nikdo ten snímač nevyměnil, protože na vrakáčích není k sehnání a nový stojí asi 5 tisíc. Za to všichni nechávali fap kuchat za cenu 10 tisíc kč. Přijde mi to trochu kontraproduktivní. A potvrzuje to tady i pivi, že vyloženě zničený filtr (přímo filtr) na renaultu v servise ještě neviděl.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Pánové jste tak trochu
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů