CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Moderátor: Moderators General
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Tygrík: Vyvinul jsem snahu a oslovil své dodavatele ohledně Tvé zapalovací lišty a zjistil jsem:
Dodávala ji Fy VALEO ale v současné době už není a ani nebude. Bohužel.
Dodávala ji Fy VALEO ale v současné době už není a ani nebude. Bohužel.
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Kuno píše:Tygrík: Vyvinul jsem snahu a oslovil své dodavatele ohledně Tvé zapalovací lišty a zjistil jsem:
Dodávala ji Fy VALEO ale v současné době už není a ani nebude. Bohužel.
ako nebudu?....tak niekde sa vzdy zohnat musia cize v renaulte...takze nic ine my potom neostava...
megan coupe 2,0 150 Ps
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte pro 29, 2009 11:45
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
viem zohnat original cievky, ktore stoja v renaulte 94€ keby ktosi potreboval viem zabezpecit.Na cene sa dohodneme.
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
za kolko vies zohnat cely ten panel na 2 liter 16v z cievkami...?
megan coupe 2,0 150 Ps
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte pro 29, 2009 11:45
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
myslim takuto
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
A navyse tuto beznu maju v autokelly za 1500 SK, ale da sa aj lacnejsie pozhanat Origo Renaultacke su Sagem, co je vlastne zaroven aj najhorsia varianta co sa znacky tyka
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte pro 29, 2009 11:45
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
vyrobca sa uz zmenil nie su Sagem.A aku by si potreboval? hod foto!
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Kuk na predoslu stranu Tigrik-ove fotky. Napis mu pripadne SZ a dohodnite sa
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Zdravim, mam obdobny problem jako ostatni zde. Auto se po nastartovani chveje, motor take, vyfuk dela takove to "puf-puf-puf" (je to slyset uz kdyz stojim u zadnich dveri). Auto take znatelne tahne mene. Auto je stare cca 6 let, megane 2, 1.4/16V, najeto asi 90k. Jakmile to zacalo delat, okamzite jsem poznal, ze je neco v neporadku.
Bratr, co prodava nahradni dily do aut, to odhadl, ze motor bezi jen na tri valce, ale kdyz se vsechny ctyri civky promeril, odpor obou okruhu, jak primarni, tak i sekundarni byl v toleranci hodnot zde uvadenych (alespon mi to tak rikal, u mereni jsem nebyl).
Kdyz jsme postupne odpojovali civky (vzdy jen jednu), tak u dvou motor po dvou sekundach zdechl, u dvou zbyvajicich se zacal "jeste vice trast", ale nezdechl.
Myslite si, ze to porad muze byt nejakou civkou?
Bratr, co prodava nahradni dily do aut, to odhadl, ze motor bezi jen na tri valce, ale kdyz se vsechny ctyri civky promeril, odpor obou okruhu, jak primarni, tak i sekundarni byl v toleranci hodnot zde uvadenych (alespon mi to tak rikal, u mereni jsem nebyl).
Kdyz jsme postupne odpojovali civky (vzdy jen jednu), tak u dvou motor po dvou sekundach zdechl, u dvou zbyvajicich se zacal "jeste vice trast", ale nezdechl.
Myslite si, ze to porad muze byt nejakou civkou?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Niekedy namerias na cievkach ok ale aj tak je jedna z nich zla. Ideal mat 1 novu v ruke a postupne menit miesto prvej, nastartovat, pojazdit. Potom miesto druhej, nastratovat, pojaz....atd. Ja som tu vadnu takto vzdy "trafil" na prvy al. druhy pokus Ale to som si bol fakt isty ze je problem v cievke
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Přesně to se mě stalo dnes. Auto nejelo třáslo se pufalo do výfuku. Dvě nové cívky vozim sebou. Měl jsem to asi 10 km k domovu. Hned jsem zajel za svým opravářem a on proměřil cívky. Všechny ukazovali stejně!! Tak začal postupně měnit starou cívku za novou na každém válci. Byla to samozřejmě ta čtvrtá. Vyměnil je v páru a chystám se koupit ještě ty zbylé dvě. Byli tam všechny 4 značky sagem. V takových situacích jsou informace hodně důležité proto díky všem co píšou zde své zkušenosti.
twingo 1.3 , fabia 1.4 , scenic II 1.6 16V
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Snad to bude tim. V utery dorazi nova civka, takze vyzkousim. Snad to bude tim a nebude to nic vaznejsiho Jake je vlastne parovani tech civeK 1-4 a 2-3?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Hej také je presne to poradie.Ale nechápem ak je vasná a merakom ju zmerám musí byť vidieť rozdiel.Poškodená nemôže mať logicky odpory ako dobrá...
Vidím že tieto su lepšie ako na Seatoch.Kamošovi pri oboch náhla zdochol motor a už sa nepohol pri tej druhej sa mu začalo dokonca dymiť z motora-zhorela.
Vidím že tieto su lepšie ako na Seatoch.Kamošovi pri oboch náhla zdochol motor a už sa nepohol pri tej druhej sa mu začalo dokonca dymiť z motora-zhorela.
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Může mít stejný odpor jako dobrá, pokud je nějak poškozeno jádro cívky. Nejde to poznat, snad jen nějakým měřením magnetického toku.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Dnes jem z dlouhé chvíle pracoval......
R Kangoo 1.4 obtížné starty,po zahřátí chvilku jel,pak sezačly snižovat otáčky,jakoby vynechávaly válce...po zvýšení otáček díra v akceleraci chvíli o.k pak zase vynechával,někdy zdechl.
šel jsem prvně po svíčkách,kabelech,pal filtru,potenciometru škr. klapky- vše beze změny.
Nekonec jsem se donutil zajet domů pro noták a testovat.
Chybový kod: nesprávný signál snímače atm.tlaku.
Náhodou jsem měl potřebný v šuplíku .
Po výměně a přechozím smazání závad byl chod motoru ve všech režimech O.K.
Symptomy závady byly stejné jaké tu mnozí popisujete,proto zde tuto zkušenost postuji.
R Kangoo 1.4 obtížné starty,po zahřátí chvilku jel,pak sezačly snižovat otáčky,jakoby vynechávaly válce...po zvýšení otáček díra v akceleraci chvíli o.k pak zase vynechával,někdy zdechl.
šel jsem prvně po svíčkách,kabelech,pal filtru,potenciometru škr. klapky- vše beze změny.
Nekonec jsem se donutil zajet domů pro noták a testovat.
Chybový kod: nesprávný signál snímače atm.tlaku.
Náhodou jsem měl potřebný v šuplíku .
Po výměně a přechozím smazání závad byl chod motoru ve všech režimech O.K.
Symptomy závady byly stejné jaké tu mnozí popisujete,proto zde tuto zkušenost postuji.
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Ja len mozno doplnim - to vynechavanie cievky sa prejavuje ako kratulinke sklbnutie (100-tina sekundy). Pri akceleracii ako keby na 100-tinu sekundy niekto tukol na brzdu, taky zasklb to je. Samozrejme akceleracia auta je potom mizerna, ked to pri rozbehu sklbne cca kazdu sekundu, niekedy aj viac krat za sekundu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Tak bracha to vymenil, jsou tam ted 2x civky Valeo (á 550 Kč) a prý ted vsechno vypada normalne, takze uvidim. Vecer si pro nej jedu.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Tak mne sa dnes tiez objavila hlaska Check injection a skoro som vyskocil z koze, ze co zas! Isiel som iba kratku vzdialenost po meste, auto som vobec nevytacal (Megane II 1,9 dci 2003), teplota von -6. Ked som zastal, tak som skusil este raz nastartovat a hlaska zmizla. Ale aj tak ma to stvalo. Prebehol som cele forum a zda sa mi, ze mam z toho krasny gulas Rozmyslal som uz davnejsie, ze vymenim zhavice, ale ja uz vlastne ani neviem co to je. Cital som tu o zhaviacich svieckach, cievkach a neviem com vsetkom. Dal by ma niekto na pravu mieru, ze co si vlastne kupit pri vymene zhavicov? Mozno hlupa otazka, ale ak sa nespytam, nebudem vediet. Vdaka
Renault Megane II 2003, 1,9 dCi 88 kW
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Caver, kvoli tej hlaske kukni global temu o chybovych hlaskach: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=12334
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
to som samozrejme hned spravil
Renault Megane II 2003, 1,9 dCi 88 kW
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Diesle maju zhavice=zhaviace cievky, a benziny maju obycajne cievky+sviecky. Je fakt ze o zhavicoch je v tejto teme minimum informacii...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Rado:Diesle majú žhaviace SVIEČKY, nie cievky.
Ale to je detail.
Ale to je detail.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
A ty svíčky fungují na principu odporového drátu, který se průchodem elektrického proudu zahřívá. Svíčky tedy fungují podobně jako plotýnka na elektrickém sporáku, jen jsou v menší ploše a zahřejí se doslova až do červena, nebo do žluta. Že jsou vadné se dá poznat jednoduše. Stačí vzít žárovku, odpojí se žhavící svíčka. Vezme se drát, jedním koncem se strčí do konektoru a druhým na žárovku. Pak se vezme druhý drát, připojí se na druhý kontakt žárovky a druhým koncem na žhavící svíčku - jednoduše řečeno, zapojí se do série. Druhý člověk zapne zapalování a jestli se žárovka rozsvítí, je svíčka v pohodě. Jestli ne, je vadná. Další možností je přeměřit odpor svíčky mezi tím koncem, kde je nastrčený konektor a kostrou baterie, případně blokem motoru. Odpor by měl být přibližně 0,6 ohmů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Proč tak složitě?
Sundám konektor "měřené" žhavicí svíčky,vezmu metr drátu,jeden konec na Plus pol baterie,druhým škrtnu o místo (střed) kde byl před tím připojený konektor. Pokud zajiskří,je žhavič O.K
Dělám to tak od té doby,kdy jsem měřil způsobem,jak popisuje kolega Zefek a přesto,že se kontr.žárovka rozsvítila,žhavič byl kaput.
Já jsem díky tomu hledal závadu jinde a promarnil jsem tak celé odpoledne.
A...od té doby "měřím žhaviče zátěžovým testem."
Sundám konektor "měřené" žhavicí svíčky,vezmu metr drátu,jeden konec na Plus pol baterie,druhým škrtnu o místo (střed) kde byl před tím připojený konektor. Pokud zajiskří,je žhavič O.K
Dělám to tak od té doby,kdy jsem měřil způsobem,jak popisuje kolega Zefek a přesto,že se kontr.žárovka rozsvítila,žhavič byl kaput.
Já jsem díky tomu hledal závadu jinde a promarnil jsem tak celé odpoledne.
A...od té doby "měřím žhaviče zátěžovým testem."
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů