Návod na demontáž palubní desky
Moderátor: Moderators General
Návod na demontáž palubní desky
Vítám Vás v klubu šílenců, kteří se rozhodli na chvíli přeměnit část auta na kupu šrotu a zpět .
Budeme potřebovat torxy a velkou golu na povolení volantu, šroubováčky a nějaké kravinky, co časem vyplynou.
Není špatný foťák pro posílení paměti a aspoň 3 krabičky na šroubky a čudlíky (mimo čistých skleniček).
Přitel a láhev dobré whisky nejsou na překážku.
Jdeme na to !
Zvedneme kapotu, sundáme dekel z baterky, odpojíme ji a počkáme aspoň půl hodiny.
Tunel řadící páky
Pootočením za současného tahu vzhůru shodíme hlavici řadící páky (jde to blbě), kroužek manžety (dole) podebereme nožíkem obaleným v hadříku a on vyskočí. Otevřeme loketní opěrku a nehtem podebereme tu šikmou stěnu, co s ní leze brzda (pozor na 4 gumy - neztratit). Pak opatrně vytáhneme ten malý vydutý panýlek. Přizvedneme horní kryt tunelu a opojíme zapalovač. Panel sundáme i s krytem diiagnostické zásuvky. Posuneme sedačky vpřed a z boku opěrky za sedadly jsou dva šrouby a další dva vepředu u diag. konektoru. Vyhodíme celý tunel ven.
Panel klimatizace
Obaleným nožem opatrně podebereme horní víko ( ve škvíře nad výduchy nad ovládáním klimatizace) a lehce jej nadzdvihujeme. Vyskočí a za ním i víko s displayem. Pozor na čudlík uprostřed palubky – není to jen tak nějaký obyčejný čudlík, ale čidlo osvitu! Tzn odpojit, nezničit, jinak láhev padne na smutek Pokud se rozskočí na sklíčko a čidlo, secvaknout zpět. Odpojíme i display. Nyní musíme vytáhnout rádio. Je třeba vyrobit dvě U spony z drátu tl cca 3 mm (svařovací drát) a ty vrazíme do 4 dírek v rádiu. Poté rádio vytáhneme. Jde to i 4 mi šroubováky, ale blbě (+3 pulky) a navíc ohnout dva kousky drátu trvá 5 minut, tak se to určitě vyplatí. Vyhodíme i malou schránku u rádia. Dva šrouby jsou dole pod čtečkou, dva u schránky zešikma – povolíme a vytáhneme střední panel. Pak povolíme dva šrouby u ŘJ klimy a dva nahoře nad ventilací, která nám tímto vypadne ven. Odpojíme vše co najdeme. Pouze konektor čtečky jde blbě (trpělivost a střízlivost to chce, nebo vytáhnout čtečku z držáku a nechat viset - můj případ), konektory ŘJ klimy jsou stejné jako na budících.
Jestli tam není automatická klima, bude potřeba odpojit lanka. Ta poznačit a nepoplést !!!!
Za panelem klimy je jeden šroub palubní desky a to více vpravo(povolit !!!!)
POZOR. Tento plastový xxxxxxx neboli sestava středního panelu je to, co v Meganech vrže. Při montáži je potřeba všechno z toho rozebrat a všecko napiplat vazelínou. Ale všechno, co na sebe doléhá !!!! I čtečku v úchytu. A bude navždy klid.
Boční kryty palubní desky
Prsty opatrně podebereme černou prahovou lištu na zemí – ta vyskočí a tahem vycvakneme zakulacené plastové kusy prahových lišt vepředu dole vlevo i vpravo. Boční kryty palubní desky se podeberou a vyklopí. Pozor na konektor vypínače airbagu u spolujezdce – opatrně otevřít a odpojit. Jde to dobře. Pod kryty jsou ještě čtvercové zapuštěné plastové spony, tak ty taky vytáhneme ven (pouze pokud chceme demontovat celou palubku).
Obložení sloupků
Sklopíme clony proti oslnění, šroubovákem obaleným kapesníkem na každé straně opatrně podebereme záklopku uprostřed krajních úchytů a ona se vyklopí dopředu a uvolní úchyt. Clonky dáme bokem. Chytneme se za těsnící gumu dveří a stáhneme ji z obložení sloupku. Pak to obložení čistýma rukama chytneme a potáhneme směrem ke střeše. Obložení vyjede ze zámků a vyskočí. Zpět se pouze nacvakuje kolmo na sloupek. Nezkoušeje to nikdo dělat jinak. Uberete si rok života nadávkami, whisky v láhvi a ještě to můžete polámat. Kupodivu je to dost odolné
Kdybyste kryty zbabrali, perfektně do běla je vyčistí vanish.
Volant
Zezadu volantu v jeho dolní části je dírka. je třeba povolit dole na krytu za volantem ě šroubky a spodní dekel shodit. Do malého otvoru zezadu volantu vrazíme šroubovák a tlačíme plíšek vevnitř. Položíme ruku na volant, stiskneme mírně houkačku a tlakem vzhůru vysuneme airbag volantu. Odpojíme oba konektory SRP a to tak, že musíme nejdřív vytáhnout barevné spony(části) uprostřed konektorů airbagu. Je to sponka, která jej zajišťuje. Zbytek pak půjde hravě. Odpojíme konektor houkačky a zemnění volantu. Povolíme matici a shodíme volant. Zespodu povolíme 2 šrouby a shodíme kryty sloupku volantu. Kroužek vypínání blinkrů přilepíme lepicí páskou k tělesu páček tak, aby se pokud možno nepootočil. Shora, šroubovákem ze strany od spolujezdce povolíme šroub, který vytočíme asi 8 mm a potlačíme do něj. Za současného tahu tak demontujeme systém páček pod volantem, odpojíme všechny 4 konektory.
Dolní levý kryt pal. desky
Opatrně vytrhneme kryty uprostřed palubky dole – u plynového pedálu a na opačné straně. Odklopíme kryt pod volantem. Pod bočním krytem jsou 2 šroubky a další 3 jsou pod odklápěcím krytem. Odklopíme celý kryt a odpojíme konektor regulátoru výšky světel, osvětlení palubky a příp. ASR.
Příruční schránka - kastlík
Odšroubujeme 1ks šroubku pod bočním krytem (spodní), 3 šroubky jsou ve stropu příruční schránky a jeden je pod tou uměleckou obdélníkovou krytkou vlevo, haha… Na zdraví a na krytky! (humus) Schránku pak volně vysuneme vpřed.
Airbag spolujezdce
Se nevytahuje, pouze odpojí . Je přišroubován na palubce.
Nakloníme se dolů pod palubku do prostoru kde byla schránka. Pozor na nevolnost.... Uvidíme obrovskou rezavou trubku. To je normální. Nad ní je airbag. Je přišroubován k té trubce přes takovou konzolu šroubem M5, tak ten povolíme, odpojíme jednu samici – uzemnění SRP a vytáhneme OBA konektory SRP a to tahem. Nic světoborného to není. Odpojíme ještě osvětlení schránky.
Budíky
Vybereme střízlivějšího a ten to provede:
Citlivou ale prudkou ránou zespodu do stínítka budíku toto ochotně vyskočí. Budíky drží na 1 šroubu a ještě jsou tam takové 2 spony po stranách. Zezadu jsou 2 konektory – mají páčku, ta se musí otočit a konektor vyjede. Sranda…
Pozor – pod budíky je jeden šroub palubní desky. Povolit, vyhodit !
Repráky.
Výškové repro vytáhneme lehce. Šroubováčkem podebereme mřížky, pak repráčky a odpojíme konektory. Při nasazování desky si nezapomeňte vytáhnout drátky na repráky a čidlo osvitu, protože pak už je ven nedostanete !!!
Palubní deska
Z boku jsou 2 plastové spony (takové čtvercové, zapuštěné) a vedle po jednom šroubku. Dáme vše pryč a palubku tahem k sobě vyhodíme ven.
Dopijeme zbytek láhve a skládání necháme na zítra.
Radost nad rozebráním auta umocněná vypitou láhví whiskey nezná mezí
Zpět to je v obráceném pořadí, všechno, co na sobě leží mazat vazelínou. Nakonec se to opucuje tech. benzínem.
Bez láhve se to dá udělat za 2 hodiny, napodruhé za hodinu.
S tou láhví si to fakt netroufám odhadnout
čaute
wecka
upraveno 10.3.09 po druhé demontáži (pozn. auora)
Budeme potřebovat torxy a velkou golu na povolení volantu, šroubováčky a nějaké kravinky, co časem vyplynou.
Není špatný foťák pro posílení paměti a aspoň 3 krabičky na šroubky a čudlíky (mimo čistých skleniček).
Přitel a láhev dobré whisky nejsou na překážku.
Jdeme na to !
Zvedneme kapotu, sundáme dekel z baterky, odpojíme ji a počkáme aspoň půl hodiny.
Tunel řadící páky
Pootočením za současného tahu vzhůru shodíme hlavici řadící páky (jde to blbě), kroužek manžety (dole) podebereme nožíkem obaleným v hadříku a on vyskočí. Otevřeme loketní opěrku a nehtem podebereme tu šikmou stěnu, co s ní leze brzda (pozor na 4 gumy - neztratit). Pak opatrně vytáhneme ten malý vydutý panýlek. Přizvedneme horní kryt tunelu a opojíme zapalovač. Panel sundáme i s krytem diiagnostické zásuvky. Posuneme sedačky vpřed a z boku opěrky za sedadly jsou dva šrouby a další dva vepředu u diag. konektoru. Vyhodíme celý tunel ven.
Panel klimatizace
Obaleným nožem opatrně podebereme horní víko ( ve škvíře nad výduchy nad ovládáním klimatizace) a lehce jej nadzdvihujeme. Vyskočí a za ním i víko s displayem. Pozor na čudlík uprostřed palubky – není to jen tak nějaký obyčejný čudlík, ale čidlo osvitu! Tzn odpojit, nezničit, jinak láhev padne na smutek Pokud se rozskočí na sklíčko a čidlo, secvaknout zpět. Odpojíme i display. Nyní musíme vytáhnout rádio. Je třeba vyrobit dvě U spony z drátu tl cca 3 mm (svařovací drát) a ty vrazíme do 4 dírek v rádiu. Poté rádio vytáhneme. Jde to i 4 mi šroubováky, ale blbě (+3 pulky) a navíc ohnout dva kousky drátu trvá 5 minut, tak se to určitě vyplatí. Vyhodíme i malou schránku u rádia. Dva šrouby jsou dole pod čtečkou, dva u schránky zešikma – povolíme a vytáhneme střední panel. Pak povolíme dva šrouby u ŘJ klimy a dva nahoře nad ventilací, která nám tímto vypadne ven. Odpojíme vše co najdeme. Pouze konektor čtečky jde blbě (trpělivost a střízlivost to chce, nebo vytáhnout čtečku z držáku a nechat viset - můj případ), konektory ŘJ klimy jsou stejné jako na budících.
Jestli tam není automatická klima, bude potřeba odpojit lanka. Ta poznačit a nepoplést !!!!
Za panelem klimy je jeden šroub palubní desky a to více vpravo(povolit !!!!)
POZOR. Tento plastový xxxxxxx neboli sestava středního panelu je to, co v Meganech vrže. Při montáži je potřeba všechno z toho rozebrat a všecko napiplat vazelínou. Ale všechno, co na sebe doléhá !!!! I čtečku v úchytu. A bude navždy klid.
Boční kryty palubní desky
Prsty opatrně podebereme černou prahovou lištu na zemí – ta vyskočí a tahem vycvakneme zakulacené plastové kusy prahových lišt vepředu dole vlevo i vpravo. Boční kryty palubní desky se podeberou a vyklopí. Pozor na konektor vypínače airbagu u spolujezdce – opatrně otevřít a odpojit. Jde to dobře. Pod kryty jsou ještě čtvercové zapuštěné plastové spony, tak ty taky vytáhneme ven (pouze pokud chceme demontovat celou palubku).
Obložení sloupků
Sklopíme clony proti oslnění, šroubovákem obaleným kapesníkem na každé straně opatrně podebereme záklopku uprostřed krajních úchytů a ona se vyklopí dopředu a uvolní úchyt. Clonky dáme bokem. Chytneme se za těsnící gumu dveří a stáhneme ji z obložení sloupku. Pak to obložení čistýma rukama chytneme a potáhneme směrem ke střeše. Obložení vyjede ze zámků a vyskočí. Zpět se pouze nacvakuje kolmo na sloupek. Nezkoušeje to nikdo dělat jinak. Uberete si rok života nadávkami, whisky v láhvi a ještě to můžete polámat. Kupodivu je to dost odolné
Kdybyste kryty zbabrali, perfektně do běla je vyčistí vanish.
Volant
Zezadu volantu v jeho dolní části je dírka. je třeba povolit dole na krytu za volantem ě šroubky a spodní dekel shodit. Do malého otvoru zezadu volantu vrazíme šroubovák a tlačíme plíšek vevnitř. Položíme ruku na volant, stiskneme mírně houkačku a tlakem vzhůru vysuneme airbag volantu. Odpojíme oba konektory SRP a to tak, že musíme nejdřív vytáhnout barevné spony(části) uprostřed konektorů airbagu. Je to sponka, která jej zajišťuje. Zbytek pak půjde hravě. Odpojíme konektor houkačky a zemnění volantu. Povolíme matici a shodíme volant. Zespodu povolíme 2 šrouby a shodíme kryty sloupku volantu. Kroužek vypínání blinkrů přilepíme lepicí páskou k tělesu páček tak, aby se pokud možno nepootočil. Shora, šroubovákem ze strany od spolujezdce povolíme šroub, který vytočíme asi 8 mm a potlačíme do něj. Za současného tahu tak demontujeme systém páček pod volantem, odpojíme všechny 4 konektory.
Dolní levý kryt pal. desky
Opatrně vytrhneme kryty uprostřed palubky dole – u plynového pedálu a na opačné straně. Odklopíme kryt pod volantem. Pod bočním krytem jsou 2 šroubky a další 3 jsou pod odklápěcím krytem. Odklopíme celý kryt a odpojíme konektor regulátoru výšky světel, osvětlení palubky a příp. ASR.
Příruční schránka - kastlík
Odšroubujeme 1ks šroubku pod bočním krytem (spodní), 3 šroubky jsou ve stropu příruční schránky a jeden je pod tou uměleckou obdélníkovou krytkou vlevo, haha… Na zdraví a na krytky! (humus) Schránku pak volně vysuneme vpřed.
Airbag spolujezdce
Se nevytahuje, pouze odpojí . Je přišroubován na palubce.
Nakloníme se dolů pod palubku do prostoru kde byla schránka. Pozor na nevolnost.... Uvidíme obrovskou rezavou trubku. To je normální. Nad ní je airbag. Je přišroubován k té trubce přes takovou konzolu šroubem M5, tak ten povolíme, odpojíme jednu samici – uzemnění SRP a vytáhneme OBA konektory SRP a to tahem. Nic světoborného to není. Odpojíme ještě osvětlení schránky.
Budíky
Vybereme střízlivějšího a ten to provede:
Citlivou ale prudkou ránou zespodu do stínítka budíku toto ochotně vyskočí. Budíky drží na 1 šroubu a ještě jsou tam takové 2 spony po stranách. Zezadu jsou 2 konektory – mají páčku, ta se musí otočit a konektor vyjede. Sranda…
Pozor – pod budíky je jeden šroub palubní desky. Povolit, vyhodit !
Repráky.
Výškové repro vytáhneme lehce. Šroubováčkem podebereme mřížky, pak repráčky a odpojíme konektory. Při nasazování desky si nezapomeňte vytáhnout drátky na repráky a čidlo osvitu, protože pak už je ven nedostanete !!!
Palubní deska
Z boku jsou 2 plastové spony (takové čtvercové, zapuštěné) a vedle po jednom šroubku. Dáme vše pryč a palubku tahem k sobě vyhodíme ven.
Dopijeme zbytek láhve a skládání necháme na zítra.
Radost nad rozebráním auta umocněná vypitou láhví whiskey nezná mezí
Zpět to je v obráceném pořadí, všechno, co na sobě leží mazat vazelínou. Nakonec se to opucuje tech. benzínem.
Bez láhve se to dá udělat za 2 hodiny, napodruhé za hodinu.
S tou láhví si to fakt netroufám odhadnout
čaute
wecka
upraveno 10.3.09 po druhé demontáži (pozn. auora)
Naposledy upravil(a) wc dne úte bře 10, 2009 21:29, celkem upraveno 6 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- KarelJ
- Experienced member
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
supr navod jen by to chtelo nejake fotky.
sorry za hloupou otazku, ale co se nakonec opucuje technickym benzinem?
neznici nebo nenarusi vazelina ty plasty?
sorry za hloupou otazku, ale co se nakonec opucuje technickym benzinem?
neznici nebo nenarusi vazelina ty plasty?
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997
Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav
nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035
Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav
nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035
Re: Návod na demontáž palubní desky
Clovece, asi jsem byl moc mekkej, ale kdyz jsem se tohle viko pokousel sundat, tak se mi pri nejlepsi vuli povedlo odcvaknout pouze predni dve zapadky a mile viko na palubce drzelo porad, asi za to zadni viko. Zepredu slo trochu odchlipnout, ale to bylo cely. Zadni viko (to s tim cidlem osvitu) drzelo tuplem jak pribity.wc píše: Panel klimatizace
Obaleným nožem opatrně podebereme horní víko (nad ovládáním klimatizace) a lehce jej nadzdvihujeme. Vyskočí a za ním i víko s displayem.
Nastesti jsem ho tenkrat nepotreboval sundat cely, potreboval jsem tam jen nasoukat TMC prijimac od Tomtom navigace, ktery mam upraveny na pripojeni pres Y kabel k antene k autoradiu (na ten kousek spagatu co ma jako original antenu je totiz hluchy jak poleno).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Néééé to néééé....maže se všechno, co na sebe doléhá a jen zespodu. Bohužel se nepodaří udržet díly v čistotě když to tam pasuješ, tak je pak palubka hodně poťapaná. Ideální je, když to jeden maže a druhý skládá. To by bylo super. Hlavně je třeba namazat ty plasty uprostřed, protože vržou jako blázen. Zbytek ani tak není třeba.KarelJ píše:supr navod jen by to chtelo nejake fotky.
sorry za hloupou otazku, ale co se nakonec opucuje technickym benzinem?
neznici nebo nenarusi vazelina ty plasty?
fotky nebudou, to bych to musel rozebírat znovu
ledažeby to někdo nafotil a nacpal sem do toho návodu, případně ho ještě upravil, kdybych na něco zapomněl
Ale podle tohoto to rozebere každý. Já neměl nic a taky jsem to zvládnul.
čaute
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Re: Návod na demontáž palubní desky
Zdar kmartykmarty píše: [Clovece, asi jsem byl moc mekkej, ale kdyz jsem se tohle viko pokousel sundat, tak se mi pri nejlepsi vuli povedlo odcvaknout pouze predni dve zapadky a mile viko na palubce drzelo porad, asi za to zadni viko. Zepredu slo trochu odchlipnout, ale to bylo cely. Zadni viko (to s tim cidlem osvitu) drzelo tuplem jak pribity.
Nesmíš se s tím moc sr..
Stačí to trochu podebrat příborovým nožíkem a potáhnout. A když se to pak mázne, jde to podruhé rozebrat úplně lehce rukou!
Pokud nemáš odvahu, na to tam je ta láhev
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Vcera som pozeral vnutorne poistky. Ked som lepsie pozrel na spodok plastu palubovky, zbadal som cosi ako vyrezy na dalsi plast. Moja otazka:
Nema byt nahodou nejaky plast priamo nad pedalmi? Mal by ist "vodorovne s cestou" a mal by sa opierat aj niekde o stenu co oddeluje motor a "kokpit" Auto mam po predoslom majitelovi, takze neviem, ci nad pedalmi je nejaky origo plast. Ale vsetko nasvedcuje tomu, ze tam nejaky mal byt. Pre objasnenie co presne myslim - keby som chcel od pedalov strcit ruku zozadu palubky, ze chcem vypojit napr. konektor od nastavenia vysky svetiel, tak tam by mal byt nejaky plast, ktory by najprv bolo treba zhodit, aby som tam mohol pichnut ruku
Mal by mat mozno aj vyrez na packu, ktorou sa otvara kapota...?
Tu je obrazok s vyznacenym plastom... : http://imajr.com/plast-1205459
Je tam?
Nema byt nahodou nejaky plast priamo nad pedalmi? Mal by ist "vodorovne s cestou" a mal by sa opierat aj niekde o stenu co oddeluje motor a "kokpit" Auto mam po predoslom majitelovi, takze neviem, ci nad pedalmi je nejaky origo plast. Ale vsetko nasvedcuje tomu, ze tam nejaky mal byt. Pre objasnenie co presne myslim - keby som chcel od pedalov strcit ruku zozadu palubky, ze chcem vypojit napr. konektor od nastavenia vysky svetiel, tak tam by mal byt nejaky plast, ktory by najprv bolo treba zhodit, aby som tam mohol pichnut ruku
Mal by mat mozno aj vyrez na packu, ktorou sa otvara kapota...?
Tu je obrazok s vyznacenym plastom... : http://imajr.com/plast-1205459
Je tam?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Kabrnacek
- Starting member
- Příspěvky: 69
- Registrován: stř zář 03, 2008 11:37
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím autora návodu a gratuluju... dobrá práce, dobrej článek a snad byla dobrá i ta lahvinka po akci...
Mám dotaz: jedna část návodu je i o vyndání schránky před spolujezdcem. Myslíš že by šla ven i bez "razborky" celé palubky? Jde mi o to, že předchozí majitel byl asi velký silák a zničil mechanizmus zavírání schránky v jejích dvířkách. Myslel jsem že dvířka rozeberu a opravím co je třeba. Jenže dvířka jsou ze dvou dílů plastu a zřejmě navěky slepený , takže by možná byla šance dvířka sehnat na vrakáči a vyměnit. Pokud to neznamená celou palubku ven...
Mám dotaz: jedna část návodu je i o vyndání schránky před spolujezdcem. Myslíš že by šla ven i bez "razborky" celé palubky? Jde mi o to, že předchozí majitel byl asi velký silák a zničil mechanizmus zavírání schránky v jejích dvířkách. Myslel jsem že dvířka rozeberu a opravím co je třeba. Jenže dvířka jsou ze dvou dílů plastu a zřejmě navěky slepený , takže by možná byla šance dvířka sehnat na vrakáči a vyměnit. Pokud to neznamená celou palubku ven...
Renault 19 Chamade, 1.8, rv.1994 >> Renault Mégane II sedan Privilege, 1.6 16V, rv.2003
Jj, jde sundat sama o sobe. Akce na jednu minutu vcetne ty flashky .Kabrnacek píše:Mám dotaz: jedna část návodu je i o vyndání schránky před spolujezdcem. Myslíš že by šla ven i bez "razborky" celé palubky?
P.S.: Nevyhnes se kapitole "Boční kryty palubní desky ". Tedy na prave strane.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Ahojda...Kabrnacek píše: Zdravím autora návodu a gratuluju... dobrá práce, dobrej článek a snad byla dobrá i ta lahvinka po akci...
Mám dotaz: jedna část návodu je i o vyndání schránky před spolujezdcem. Myslíš že by šla ven i bez "razborky" celé palubky? Jde mi o to, že předchozí majitel byl asi velký silák a zničil mechanizmus zavírání schránky v jejích dvířkách. Myslel jsem že dvířka rozeberu a opravím co je třeba. Jenže dvířka jsou ze dvou dílů plastu a zřejmě navěky slepený , takže by možná byla šance dvířka sehnat na vrakáči a vyměnit. Pokud to neznamená celou palubku ven...
Taky mi to prrrrrr dlo
Schránku vyhodíš ven normálně, sundá se jenom dole ten plastík vedle spolujezdcovy pravé nohy a ten boční deklík, co je v něm vpínač airbagu.
Pak ji v poho vyndáš za 5 minut.
Počkej, budu ta dvířka rozdělávat a opravovat, tak sem potom dám návod jak na to.
Už je tady více stížností na zlomené zavírání, asi je to nějaké slabééé..
čauec
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Kabrnacek
- Starting member
- Příspěvky: 69
- Registrován: stř zář 03, 2008 11:37
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím...wc píše:Počkej, budu ta dvířka rozdělávat a opravovat, tak sem potom dám návod jak na to.
...další moooc silnej
Tak já ještě vydržím. Už jsem se pokusil o lehce nátlakovou akci na dvířka, ale nechtělo se jim od sebe. Ty dva díly jsou asi slepené nebo svařené, čert ví jak to tvůrce vymyslel... Po pár zapraskáních jsem toho raději nechal...
A ještě dotaz k jinému tématu (viewtopic.php?t=19086). Nevíš kde se nacházejí ty šrouby sloupku řízení někde u pedálů? Nenarazil jsi na ně při téhle akci, když ti ve výhledu nepřekážela palubka?:-)
Renault 19 Chamade, 1.8, rv.1994 >> Renault Mégane II sedan Privilege, 1.6 16V, rv.2003
- Kabrnacek
- Starting member
- Příspěvky: 69
- Registrován: stř zář 03, 2008 11:37
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, WeCko... nepustil ses ještě do opravy dvířek kastlíku před spolujezdcem, resp. jejich pochroumaného zámku? Rozčiluje mě to čím dál víc...wc píše:čoveče ani ne, prasklo to únavou.
Jednou jsem přišel do auta, chěl schránku otevřít a byla zlomená
K těm šroubům sloupku - nevím a myslím si, že je to blbost.
wecka
Zas taková blbost to nebyla, od utažení šroubů sloupku řízení mám klid... a nejen já....
Renault 19 Chamade, 1.8, rv.1994 >> Renault Mégane II sedan Privilege, 1.6 16V, rv.2003
System Pacok
Ahoj Wecko,
mam problem zhodit dole system pacok.
Docital som sa, ze treba povolit sroub zospodu,
je to ten, ktorym je stiahnuta spona okolo volantovej tyce?
No aj ked so ho odsroboval, stale to tam nieco drzi a polamat to nechcem
Nemoze to byt tym, ze je zamknute riadenie?
Dik
mam problem zhodit dole system pacok.
Docital som sa, ze treba povolit sroub zospodu,
je to ten, ktorym je stiahnuta spona okolo volantovej tyce?
No aj ked so ho odsroboval, stale to tam nieco drzi a polamat to nechcem
Nemoze to byt tym, ze je zamknute riadenie?
Dik
Jej,
diky moc za rychlu odpoved, auto mi stoji rozobrate
na ulici, fuj uz som bol z toho chory, esteze som nasiel tento thread
Akurat som dnes zacal rozoberat pristrojovku,
chcem pozriet klapky ventilacie, lava strana mi zle fuka,
stale prepusta vzduch na nohy, tipujem ze tam bude kilo skla z havarky
este ked sa to doviezlo.
Nemas nahodou aj skusenosti s rozoberanim kurenia? Nejake nastrahy od priatelov Francuzov?
Dik moc
diky moc za rychlu odpoved, auto mi stoji rozobrate
na ulici, fuj uz som bol z toho chory, esteze som nasiel tento thread
Akurat som dnes zacal rozoberat pristrojovku,
chcem pozriet klapky ventilacie, lava strana mi zle fuka,
stale prepusta vzduch na nohy, tipujem ze tam bude kilo skla z havarky
este ked sa to doviezlo.
Nemas nahodou aj skusenosti s rozoberanim kurenia? Nejake nastrahy od priatelov Francuzov?
Dik moc
Jéé, tak to Tě zklamu, topení jsem nerozdělával.
Jestli mš autoklimu, je to všechno na motorky, tak zkus shodit schránku a pod ní je vzduchovod dozadu na nohy. když budeš měnit směr výduchu, bude ta klapka chodit tam a zpět od zavřené po otevřenou. podle toho zjistíš, že funguje i ten zbytek.
Jinak rozdělovací a směšovací motorek jsou vlevo od řidiče.
wecka
Jestli mš autoklimu, je to všechno na motorky, tak zkus shodit schránku a pod ní je vzduchovod dozadu na nohy. když budeš měnit směr výduchu, bude ta klapka chodit tam a zpět od zavřené po otevřenou. podle toho zjistíš, že funguje i ten zbytek.
Jinak rozdělovací a směšovací motorek jsou vlevo od řidiče.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Junior member
- Příspěvky: 119
- Registrován: stř pro 31, 2008 10:31
- Bydliště: Bratislava, Prešov
Re: Návod na demontáž palubní desky
Panel klimatizace
Obaleným nožem opatrně podebereme horní víko (nad výduchy nad ovládáním klimatizace) a lehce jej nadzdvihujeme. Vyskočí a za ním i víko s displayem.[/quote]
som asi blby, ale nechapem kde mam strcit ten noz. do tej medzery medzi vyduchmi a vikom na ktorom je display?
Obaleným nožem opatrně podebereme horní víko (nad výduchy nad ovládáním klimatizace) a lehce jej nadzdvihujeme. Vyskočí a za ním i víko s displayem.[/quote]
som asi blby, ale nechapem kde mam strcit ten noz. do tej medzery medzi vyduchmi a vikom na ktorom je display?
Renault Megane II, 1,6 16V, Confort Dynamic
Re: Návod na demontáž palubní desky
jo. úchyty jsou po stranáchsonick píše: :som asi blby, ale nechapem kde mam strcit ten noz. do tej medzery medzi vyduchmi a vikom na ktorom je display?
přečti si to prosím znova, absolvoval jsem to podruhé a trošku jsem návod poopravil...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Kabrnacek
- Starting member
- Příspěvky: 69
- Registrován: stř zář 03, 2008 11:37
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím...
Díky problémům s baterkou v kartě jsem si všiml, že mi po vložení karty nesvítí čtečka karet, ale auto o vložené kartě ví. Podezírám tedy žárovku, že se odbrala do věčných lovišť...
Víte někdo kde žárovka je a jak se k ní dostat? Jak tady čtu o demontáži palubky, orosil jsem se i na fotce v občance...
Díky problémům s baterkou v kartě jsem si všiml, že mi po vložení karty nesvítí čtečka karet, ale auto o vložené kartě ví. Podezírám tedy žárovku, že se odbrala do věčných lovišť...
Víte někdo kde žárovka je a jak se k ní dostat? Jak tady čtu o demontáži palubky, orosil jsem se i na fotce v občance...
Renault 19 Chamade, 1.8, rv.1994 >> Renault Mégane II sedan Privilege, 1.6 16V, rv.2003
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů