Renault Kestler Ba Petrzalka

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

paloh
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: čtv zář 07, 2006 10:59
Bydliště: pri Pk, Sk

Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od paloh » pon bře 19, 2007 14:34

Skusenosti s opravou a prehliadkou po 30 tis km
Trochu som mal problemy s najdenim terminu opravy, mali toho dost, a aj ja som hocikedy nemohol. Najprv hovorili o trvani opravy az 7 az 10 pracovnych dni, pretoze vraj nemaju vlastnu lakovnu a cely proces vypalovania a neviem coho vsetkeho trva minimalne 2 dni. Napokon v den prijmu skratili dobu na 5 dni a termin dodrzali.
To, co bolo viditelne poskodene, opravili pekne, skontrolovali aj geometriu a ine veci, co mohlo byt v suvislosti s narazom poskodene. Cize som spokojny.
Popri tom mi vymenili olej, doplnili kvapaliny. Co sa tyka oleja, mal so ho riadne cierny, takze som sa ani velmi neobaval, ze by si dovolili vymenit len cast. Dufam, ze ho vymienali poriadne, pocul som, ze su aj nejake vysavace oleja, pri ktorych nemusia davat dolu ten vypustny srob, a nie je to vraj uplne koser (urobili to mojmu kolegovi na Octavii v jednom blavackom autorizovanom servise, a v inom autorizovanom ho na tuto fuserinu upozornili).
Na aute nasli aj chybu. Malo poskodenu spojovacku riadenia, malo volu. Technik to za mna sformuloval, ze pri prejazde cez nerovnosti bucha predna naprava. Ja osobne som necitil nic. Cize prehliadku aspon v tomto vykonali poctivo. Vola vraj mohla byt sposobena prejazdom cez dieru, ktorych mame na nasich cestach pozehnane, ale aj konstrukcnou chybou. V semafore to dali ako oranzovu, cim skor opravit. Na tento diel davaju zaruku az 50 tis km, tak by to mali urobit bezplatne.
Pristup prijimacich technikov bol ustretovy a korektny.
Renault Thalia Expression 1.2 16V 2006

Uživatelský avatar
nisava
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: stř bře 10, 2004 23:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nisava » úte bře 27, 2007 15:51

Co je "spojovacka riadenia"?

a kolko stoji tento diel?
thalia 1.4 16V, RT, 2001

paloh
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: čtv zář 07, 2006 10:59
Bydliště: pri Pk, Sk

Příspěvek od paloh » stř bře 28, 2007 08:39

Presne neviem, mali by to byt nejake tycky spajajuce riadenie s kolesami, ak si dobre spominam. Ale snad to nejaki fachmani vysvetlia lepsie. Kolko to stoji, neviem, v ramci zaruky to bolo zadarmo. Zaruka sa vsak nepredlzila, zostala 50 tis km
Renault Thalia Expression 1.2 16V 2006

tono.s
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon dub 30, 2007 09:23

Příspěvek od tono.s » pon dub 30, 2007 09:36

No ja som si u Renault Kestler kupoval Daciu a teraz ju mam na reklamacii. Natahuju to ako sa len da a podozrive je to, ze mi tiez zistili volu na spojovacke riadenia a pritom som reklamoval prasknute vyfukove potrubie (neviem ale mne sa teda vola vobec neprejavovala) a moje kilometre uz presiahli hranicu 50kkm. Za opravu chceli nieco cez 7000,- co je teda palka ako XXXXX. Ja som si menil sam spojovacku po 130kkm na Felicii a trvalo to asi 3hodiny a stala ma komplet 2.800,- (komplet riadenie) no a co viem, tak ak je tam vola, staci tie tycky vyskutkovat a su tam take silonove puzdra a tie bud vymenit (cena na Feliciu bola 2,- takze nech ma Renault 20,-) alebo iba pridat tuk (je tam tukova napln ktora sa casom strati) a pritiahnut a je po probleme. Takze som im povedal, nemenit. Auto malo byt opravene 20.4.2007 a stale nie je. Nemam z nich dobry pocit. Uvidime ako pochodime - stale sa na nieco vyhovaraju a dovolat sa - je umenie.
Naposledy upravil(a) 100KUC dne sob bře 31, 2012 10:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: prosím bez zbytečných vulgárních výrazů

paloh
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: čtv zář 07, 2006 10:59
Bydliště: pri Pk, Sk

vymena oleja

Příspěvek od paloh » pon dub 30, 2007 10:56

Ja mam zmiesane pocity z vymeny oleja u nich. Hore som pisal, ze som mal pred vymenou olej cierny ako uhol. Ked mi ho vymenili, pozrel som si ho pri preberani, zdal sa mi svetly. Ked som ho po tyzdni kontroloval, bol zas dost cierny. Najazdil som medzitym asi 1000 km. Neviem, ci je to vlastnostou renaultackych motorov alebo slendrianskou vymenou pri slabo zahriatom motore, ci nebodaj len ciastocou vymenou. Ale to s ciastocnou vymenou sa mi nezda, lebo keby vypustili len cast, uvidel by som to asi hned. Volal som teda znamemu mechanikovi, ktory mi opravoval stare auto, on mi hovoril, ze je to velmi kratka doba na zaspinenie oleja. Ale rovno mi povedal, ze nema vyznam sa s nimi dohadovat, lebo taketo veci sa nedaju dokazat na 100 percent.
Co sa tyka cakania na opravu, tiez som mal problem s terminom, napokon som si s nimi dohodol az po dlhych natahovackach taky, ktory mi vyhovoval, bol vsak asi mesiac dopredu.
Co sa tyka dlzky opravy, pri telefonickych kontaktoch mi hovorili cca 2 tyzdne, pri odovzdani auta do servisu skratili na polovicu a termin aj dodrzali.
Autorizovane servisy nemaju dobru povest a tiez som bol nervozny aj pocas dohadovania, aj cakania, aj z vysledku. Po skusenosti s olejom pokojnejsi urcite nebudem.
Ja som si povedal, ze musim preckat nevyhnutnu dobu, kym mam auto z zaruke a na leasing a potom sa uz pustim do auta sam, resp ho zverim do ruk ludom, ktorym doverujem viac, lebo ich aj osobne poznam. Hoci ani im vzdy vsetko nevyslo, bol som si isty, ze to neodflakli a radsej ma poslali niekam, kde vedeli, ze si s tymi vecami dokazu poradit.
Takze asi tak ku Kestleru.
Renault Thalia Expression 1.2 16V 2006

dudy
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř dub 11, 2007 12:57

Příspěvek od dudy » čtv zář 20, 2007 09:33

takze ja som auto u nich kupoval :(
doobjednat doplnky,to uz sa tvarili ako,ze mi robia laskavost, stale niekde niekto nebol, bud na prijme v servise alebo v pokladni
po 7500 km som prisiel,ze mi nieco klepe v motore,ukazalo sa,ze treba vymenit rozvody,co zistili az poobede takze bezplatne zapozicane vozidlo som nedostal.Potom ma 4 dni natahovali,ze auto bude poobede resp. ,ze mi zavolaju (volat som musel ja im),takze 4 dni som bol bez auta.Od vtedy do Kestlera len v absolutnej nudzi.....

Vlad
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte říj 09, 2007 13:25

Renault Kestler Petrzalka(BA)

Příspěvek od Vlad » čtv lis 29, 2007 13:20

Ja som kupoval auto u Kestlera ale oproti Ruzinovskemu cintorinu.Po par dnoch mi odislo tlacidlo vystraznych svetiel.Opravili to v pohode v zaruke.Prehliadku po 30 tis.km som nechal robit tiez u nich, a bolo to uplne v poriadku.Nemal som s nimi ziadny problem, prijali ma normalne, dali mi aj vyhovujuci termin,a dokonca ponukali nahradne auto. Auto sa mi vratilo povysavane a umyte, co ma dost prekvapilo.
Horsie to ale bolo s Kestlerom v Petrzalke, tam som daval robit prehliadku po 60tis.km, ale ci tam vobec nieco urobili neviem, akurat to vyslo cca 9000, co ma dost zarazilo.Nasledne som mal problem s klucom, par krat sa mi stalo, ze neslo nastartovat, akoby sa neodpojil imobilizer.Na druhy den to islo.V servise ma zarazili tym, ze technika tam nemaju, ze auto by muselo cakat do pondelka (bol piatok cca 13:00).V pondelok rano som to auto odviezol a cakal co sa bude diat.Po tom co ho akoze dali na PC, oznamili mi ze je stara baterka, ktora mala cca 3,5 roka, co sa mi vobec nezdalo. Ale kupil som novu baterku, ktora ma vysla cca 2400 SKK, cize som cakal ze to fungovat bude.Po asi tyzdni, sa situacia zopakovala (mal som chut im vynadat), ale kamarat mi povedal, ze Renaulty s tym imobilizerom mozu mat problemy ak niekedy spadne kluc, potom blbne a nehadze spravny kod. Vzal som teda novy kluc a od vtedy je to v pohode.Osobne si myslim ze technik to vedel a naschval mi vnutil novu baterku.Cize tento servis nikdy viac.Co sa tyka personalu, je to tiez ako by ich mechom udreli, zaspati.
Renault Clio II Vision, 1,2 8V 43kw rv. 2003

bobtailik
Starting member
Příspěvky: 97
Registrován: úte srp 07, 2007 09:40
Bydliště: Banská Bystrica

Renault kestler BA petrzalka

Příspěvek od bobtailik » sob dub 12, 2008 08:46

caute, tak ja som tam zatial nic nedaval opravovat ale len ked som prisiel tak som cakal 5 min kym prisiel technik ktory mi nahnevanym hlasom oznamil ze akoze co otravujem a hned ma odpalkoval z blbou odpovedou. Tento tyzden v stvrtok som bol v renaulte na vajnorskej a tam to iste dokonca tam mali na servise zvoncek a zazvonil som v rozmedzi 5 min 2x potom vybehol rozculeny technik ze on vie ze som tu ze nemusim 5x zvonit. No otras a kupoval u nich asi nic nebudem nie to este dat moju lagunku k nim do servisu mam kamosa co ma PC k nemu skocim ked treba nieco a cista pohodka
LAGUNA III , black edition 2.0dci 110kw
Predtym Megane 3 generation 1,6 81kw

Uživatelský avatar
jurinkoba999
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: stř říj 31, 2007 20:28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault kestler BA petrzalka

Příspěvek od jurinkoba999 » úte kvě 13, 2008 14:56

bobtailik píše:caute, tak ja som tam zatial nic nedaval opravovat ale len ked som prisiel tak som cakal 5 min kym prisiel technik ktory mi nahnevanym hlasom oznamil ze akoze co otravujem a hned ma odpalkoval z blbou odpovedou. Tento tyzden v stvrtok som bol v renaulte na vajnorskej a tam to iste dokonca tam mali na servise zvoncek a zazvonil som v rozmedzi 5 min 2x potom vybehol rozculeny technik ze on vie ze som tu ze nemusim 5x zvonit. No otras a kupoval u nich asi nic nebudem nie to este dat moju lagunku k nim do servisu mam kamosa co ma PC k nemu skocim ked treba nieco a cista pohodka
tak to by si mohol hodit kontakt na toho kamosa, nakolko pri renaultoch sa vzdy zide. A co sa týka servisu autorizovaného , iba !no comment!.
Renault Megane II, 1,6 16V, 11/2002, full

andrej_sag
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř úno 25, 2009 13:56

Servis brzd - Petrzalka

Příspěvek od andrej_sag » pát úno 27, 2009 09:42

Ja som si u nich nechal menit brzdy na espase. Prve co ma zarazilo ze mi vratili ohnuty kluc od auta. Nechapal som ako sa im to mohlo podarit ale dobre, ohli mi ho spet. Odisiel som zo servisu a pri ostrejsom prechode zakrutou buchot od kolesa. tak som isiel do najblizsieho servisu ( nie renault) a zistili ze mi zabudli dotiahnut sroby na kolese. Od vtedy do ziadneho servisu a veci si robim sam.

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » čtv kvě 28, 2009 08:50

mna tam uz poznaju:) ja som tam prisiel narobil rozruch a hned su ku mne mili:)
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
Casey
Junior member
Příspěvky: 184
Registrován: pon led 26, 2009 11:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Casey » stř čer 24, 2009 20:24

opytam sa narovinu....idem dat do tohoto servisu auto na opravu skrabanca na dverach.....kazdy ma presviedca aby som si poznacil seriove cislo baterky a oznacil neako kolesa a hlavne rezervu pre pripad ze by mi tieto veci servise vymenili za stare lebo auto tam bude az 3 dni. Myslite ze take nieco este v dnesnej dobe hrozi ? Znamemu v servise KIA na tiez 3 mesiace starom aute vymenili baterku a vzduchovy filter za stary......takze by som nerad dopadol ako on :(
Renault Clio Grandtour 1,2 TCE - spotreba ako 1,2, vykon ako 1,4 a krutak ako 1,6

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » čtv čer 25, 2009 08:40

mne sa tam u nich nestalo ze by mi nieco menili ale zase je pravda ze u mojho auta by to bolo hned vidiet
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » úte srp 18, 2009 18:37

Pripojim moje skusenosti:

servis:

- garancna prehliadka po 30t. km auto Thalia, pristup technikov ako keby som ich obtazoval. Minimum komunikacie. Inak servis asi ok, neviem posudit.
- zarucna oprava lanka kufra bezproblemova, objednanie cez telefon v poriadku. oprava prebehla za 6 hodin. (asi dost na vymenu lanka)

predaj postup:
(Megane III grandtour)

- e-mailova komunikacia super
- cez telefon vzdy ochota, avsak ziadne slubene volanie spat v terminoch, pri volani z mojej strany nikdy nevedel predavajuci o com je rec (asi vela zaujemcov?)
- predvadzacia jazda bezproblemov ochota
- znalosti o vozidle 0 nic (viem islo o novinku)
- pri kalkulacii ceny neskutocne ohovoranie ostatnych znaciek, vyvysovanie renaultu na piedestal (kvalita, znacka!!! :roll: spolahlivost ! )
- ochota predat auto so zlavou oproti tej co im da priamo renault ziadna

PS: auto som nakoniec objednal u ineho predajcu s lepsim pociatocnym pristupom pri predaji
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » úte zář 15, 2009 20:50

pali.sk píše:Pripojim moje skusenosti:

servis:

- garancna prehliadka po 30t. km auto Thalia, pristup technikov ako keby som ich obtazoval. Minimum komunikacie. Inak servis asi ok, neviem posudit.
- zarucna oprava lanka kufra bezproblemova, objednanie cez telefon v poriadku. oprava prebehla za 6 hodin. (asi dost na vymenu lanka)

predaj postup:
(Megane III grandtour)

- e-mailova komunikacia super
- cez telefon vzdy ochota, avsak ziadne slubene volanie spat v terminoch, pri volani z mojej strany nikdy nevedel predavajuci o com je rec (asi vela zaujemcov?)
- predvadzacia jazda bezproblemov ochota
- znalosti o vozidle 0 nic (viem islo o novinku)
- pri kalkulacii ceny neskutocne ohovoranie ostatnych znaciek, vyvysovanie renaultu na piedestal (kvalita, znacka!!! :roll: spolahlivost ! )
- ochota predat auto so zlavou oproti tej co im da priamo renault ziadna

PS: auto som nakoniec objednal u ineho predajcu s lepsim pociatocnym pristupom pri predaji
vsetko mozem len potvrdit a dodat, ze obcas mam pocit, ako by som o aute z netu vedel viac, ako ktokolvek v predajni ci servise :x
a zlava, no najsol ani klucenka gratis a postupne sa vysplhal chalan na 1000 EUR, ale uz bolo neskoro, v HU vtedy vyslo to iste o 4000 EUR lacnejsie. Dnes to uz nieje v HU take ruzove
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

rabcan
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte úno 23, 2010 09:32

Příspěvek od rabcan » úte úno 23, 2010 09:53

Tak ja som si to do Petrzalskeho Renault servisu nechal odtiahnut po dopravnej nehode (kedze auto malo havarijku, bolo mi to jedno). Kedze bol vikend, bolo super ze ma vratnik pustil do strazeneho arealu servisu, kde sme mohli auto nechat.

Tam ale nadsenie skoncilo.
Prijimaci technik (starsi pan, ktoreho oslovovali p. doktor) asi 5 minut nieco stlacal do pocitaca s uplnou ignoraciou ze tam sedim pri jeho okienku.

Potom sme spisali papiere a odisiel som.

O tyzden mi volali ze to auto daju na totalku, ze oprava strasne draha. Samozrejme som si nasiel iny servis, kde mi to spravili asi 1/3 lacnejsie, s tym ze som zaplatil 5 eur manipulacny poplatok a s velkou neochotou ma pustili.

Kym som tam ale sedel, zapocul som nemilu konverzaciu: za vyssie spominanym panom prisiel pomerne dost mlady technik v monterkach s papiermi a otazkou, ze "ci ma naozaj na tom aute spravit toto.. a ze co je toto..." Starsi pan ho vykrical ze co ho akoze otravuje, ze to tam ma jasne napisane. No neviem, dufam ze sa mladenec trafil a vykonal co mal :)

Uživatelský avatar
Speed99
Junior member
Příspěvky: 163
Registrován: pát led 30, 2009 12:42
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od Speed99 » čtv bře 31, 2011 08:22

Takze Kestler Petrzalka - prvy aj posledny krat.

Prisiel som tam s pokazenym ovladanim predneho praveho okna. Pridem do hlavnej casti a tam mi povedali, ze musim ist o 4 dvere dolava, k inemu technikovi. Ten mi vravi, ze najprv musim ist do hlavnej casti, ked som mu povedal, ze tam som uz bol, potom sa ma zacal pytat, co mam za problem. Auto zobrali a zatial som cakal v hlavnej misetnosti. O 20 minut mi volaju, ze je pokazeny motorcek - oprava 320E. Ja ze si to rozmyslim a zobral som si auto. Na fakture vidim ze davali aj oblozenie dveri dole - hore + kontrola kabelaze.
OKNO MI NECHALI DOLU - TAKZE PO DIALNICI (vonku 7 stupnov) SO STIAHNUTYM OKNOM.

Pridem k znamemu, dali sme dolu oblozenie a zistili sme, ze s nim nebolo vobec hybane. Este original stara pena prilepena o plechy.
Skusili sme motorcek napriamo a v pohode fungoval. Takisto aj napajanie do riadiacej bolo v poriadku.
Dali sme okno jednoducho hore a novu riadiacu + motocek budem mat dnes za 50E.

Neviem, za co si vypytali tych 33E, ked s dverami ani nepohli. Urcite im len diagnostika vypisala, ze "zly motorcek" tak vymena.

Viac tam uz ani nepachnem...

Tolko negativnych skusenosti hned po prichode do predajne som este nikde nezazil. (chodim este aj s honodu do OMNIE a to sa neda porovnat).
Ako je mozne ze na Slovensku su taki neoochotni a neprofesionalini ludia ???

Toto je len moja osobna skusenost. Urcite su tam aj pracovnici, ktori si plnia svoje ulohy lepsie. Ale ja uz riskovat nehodlam.
Naposledy upravil(a) Speed99 dne čtv bře 31, 2011 10:30, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane 1.6 16V, 83KW, r.v. 2005, 164 000 km 7,0 l/100km

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od nodak » čtv bře 31, 2011 08:43

tak ja mam zase jednu pikosku:)))
co mam tu prevodovku zlu tak som si povedal ze skusim to na reklamaciu:) a teraz chalani sa podrzte:)
Drziak prevodovky vyreklamovany uplne bez problemov ale pri oprave sa prislo nato ze ako sa mi ulomil drziak tak samozrejme si to odniesol aj zadny sorb prevodovky a je tam utrhnute ucho... co v podstate znamena vymenu obalu prevodovky.Tak drziak mi uznali na zaklade vadneho materialu kedze tam bol bublina a samozrejme sa to ulomilo.Prisiel p. Letrich z renault slovensko a ten povedal ze kludne mam prijst ze obal pojde tiez na reklamaciu tak si nafotil auto a ze mam sa dostavit za dva dni na 8mu rano ze mi rozoberu auto.S tymto som odchadzal zo servisu ze tam mam ist a vela a silno som sa tesil:)tri hodiny nato mi vola nejaky typek z renaultu ze nerpojde to na reklamaciu nakolko mam sportovy podvozok a ze boli viac namahane poloosy a ze preto sa to utrhlo!!!podotykam ze mam papier kde si renault uznal ze vyrobil zly drziak prevodovky:) tak baby a teraz radte ze ako dalej
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Lio
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: sob dub 17, 2010 02:26

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od Lio » čtv dub 07, 2011 13:53

Speed99 píše:Takze Kestler Petrzalka - prvy aj posledny krat.

Prisiel som tam s pokazenym ovladanim predneho praveho okna. Pridem do hlavnej casti a tam mi povedali, ze musim ist o 4 dvere dolava, k inemu technikovi. Ten mi vravi, ze najprv musim ist do hlavnej casti, ked som mu povedal, ze tam som uz bol, potom sa ma zacal pytat, co mam za problem. Auto zobrali a zatial som cakal v hlavnej misetnosti. O 20 minut mi volaju, ze je pokazeny motorcek - oprava 320E. Ja ze si to rozmyslim a zobral som si auto. Na fakture vidim ze davali aj oblozenie dveri dole - hore + kontrola kabelaze.
OKNO MI NECHALI DOLU - TAKZE PO DIALNICI (vonku 7 stupnov) SO STIAHNUTYM OKNOM.

Pridem k znamemu, dali sme dolu oblozenie a zistili sme, ze s nim nebolo vobec hybane. Este original stara pena prilepena o plechy.
Skusili sme motorcek napriamo a v pohode fungoval. Takisto aj napajanie do riadiacej bolo v poriadku.
Dali sme okno jednoducho hore a novu riadiacu + motocek budem mat dnes za 50E.

Neviem, za co si vypytali tych 33E, ked s dverami ani nepohli. Urcite im len diagnostika vypisala, ze "zly motorcek" tak vymena.

Viac tam uz ani nepachnem...

Tolko negativnych skusenosti hned po prichode do predajne som este nikde nezazil. (chodim este aj s honodu do OMNIE a to sa neda porovnat).
Ako je mozne ze na Slovensku su taki neoochotni a neprofesionalini ludia ???

Toto je len moja osobna skusenost. Urcite su tam aj pracovnici, ktori si plnia svoje ulohy lepsie. Ale ja uz riskovat nehodlam.
Ked ako hovoris si mal motorcek v poriadku, tak preco si ho za 50 eur menil ? :rolling:

Uživatelský avatar
Speed99
Junior member
Příspěvky: 163
Registrován: pát led 30, 2009 12:42
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od Speed99 » pon dub 11, 2011 12:52

Lio - Videl si nekedy ten motocek a k nemu riadiacu jednotku? keby si dokazal zohnat len samostatne ten plosak, tak to Ti pogratulujem. Bol som rad, ze som to vobec zohnal. Ak jed s motorcekom, ktory som mimochodom nemenil. Zostal mi ako nahradny diel, kedby sa nieco pokazilo. Len som chcel poukazat na to, ze som za 50E kupil komplet motocek + sasy a v renaulte by ma len motorcek (aj ked sa nemusel komplet menit) stal 320E.
Usetrit 270E + nahradny motorcek nie je podla mna az take zle.
Renault Megane 1.6 16V, 83KW, r.v. 2005, 164 000 km 7,0 l/100km

Uživatelský avatar
Ares
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: čtv říj 12, 2006 14:46
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od Ares » úte kvě 03, 2011 15:40

Pripájam sa s mojími skúsenosťami u Kestlera.

Auto som kúpil so svietiacou kontrolkou airbagov (2005). Vraj stačí vymazať závadu a bude fajn. V renaulte teda auto skontrolovali, našli chýbajúci airbag vo vodičovej sedačke, preto to svietilo. Po celkovej diagnostike a obhliadke mi technici povedali, že auto je po vážnej búračke, ako tak spravené, ale že je čo vylepšvať. Vraj je treba novú jedntku airbagov za cca 15000, ale že keď chcem tak mi tú závadu vedia vymazať neoficiálne aj oni za 3000. (Dúfam, že len nevybrali žiarovku z palubky.
Doplnili teda chýbajúci airbag a začal sa kolotoč opráv:
Postupne mi menili zámok prednej kapoty, otváranie okna u vodiča, montovali Construct a META alarm. Okrem iného zrovnali karosériu a nejaké drobnosti, ktoré boli po búračke u predošlého majiteľa nedorobené. Nutno dodať, že všetky tieto veci robili ako fušku, mimo alebo aj počas pracovnej doby, nikdy som tam neplatil nič iné ako diagnostiku (raz geometriu). Náhradné diely radšej ani nechcem vedieť odkiaľ boli a komu ich vymontovali z auta.
Zámok prednej kapoty viem že bol z nejakého auta, čo sa zamklo a nešlo odomknúť, tak vypáčili kapotu. Zámok samozrejme niekomu vymenili za nový a ten vypáčený si nechali, zrovnali a za pár (vtedy korún) ho ponúkli mne. Nutno dodať, že zámok hrdzavie a teda bude nutné ho ošetriť proti korózii.
Sťahovačka predného okna (motorček aj s vodiacou lištou a tiahlami) u vodiča je vraj tiež z nejakej búračky, pričom súčasne s ňou mi vymenili aj sklo, lebo tam bolo nejaké sklo z Meganu nedopatrním a nepasovala dierka, v ktorej drží ten mechanizmus. Dodnes sa to okno nezatvára ako u spolujazdca, pukoce to v ňom a má akoby problém ten motorček to utiahnuť.
Montáž Constructu na prvý pohľad OK, ale po čase je problém so zamykaním, netrafili správne navŕtať dierku, a teda je nutné riadiacu páku pri zamykaní pridržať. Čo ma však dorazilo, že bez môjho vedomia vyhodili trubky kúrenia čo viedli dozadu popod predné sedačky a nechali tam len diery. Takže distribúcia vzduchu sa nekoná a v zime mi hreje stredový tunel, namiesto toho, aby to fúkalo na nohy do zadu a v lete mi studený vzduch uteká kade tade, len nie tam, kam má.
To najlepšie samozrejme na záver. Keďže som o auto nechcel prísť a vstavaný alarm to nemalo, len chabý imobilizér, rozhodol som sa zainvestovať do alarmu. Výber a montáž som nechal na nich. Čo ma potešilo, dal sa ovládať pôvodným diľkovým, čo som sprvu považoval za prínos. Dnes už viem, že by som si vybral iný alarm, ktorý sa nedá tak ľahko ojebabrať. Dosť na tom, že za prachy ktoré zhrábli za montáž mi nedopojili kontakty zadných dverí a teda alarm ani netušil, ze niekto zadné dvere počas aktívnej ochrany otvoril, kufor detto a pritom je všetko vyvedené na konektore hneď pod prednou palubovkou, stačilo zapojiť dva dráty a nie ich ustrihnúť a tváriť sa, že je všetko v poriadku.
Čo dodať na záver. Kurvítko v podobe magnetického spínača, ktorý mal zvýšiť ochranu proti krádeži, som po dlhom hľadaní identifikoval ako hlavnú príčinu toho, že mi neštartuje auto. Všetko sa tvárilo v poriadku, ale nebolo tomu tak, samozrejme som už medzitým skúsil všetky možné rady, ako skontrolovať káblik ku štartéru, cez výmenu relátok až po repas štartéra. Stáo to nemalé prachy a za toto všetko som si ešte priplatil (už spomínané kurvítko a jeho montáž za 1000Skk) v dobrej viere, že je všetko spravené ako má byť a že to bude dostatočne dlho fungovať.
Odvtedy si elektriku na aute robím sám, a že je toho dosť...
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
bolo: Volvo S80 D5 Momentum MY2007 136kW/185k, manual (chip 151kW/205k) (bez DPF)
Renault Clio 2B, 1.5dCi 48kW/65k, manual (chip) (bez EGR)

Uživatelský avatar
chamo
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: stř srp 18, 2010 20:45

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od chamo » čtv čer 16, 2011 23:26

nedoporučujem !!!
zlí prístup
neochota
zakazník je ten posledný ...
no proste hrúúza,
škoda, ale že toto fórum nevidia majitelia !!!
Scenic 1.5 dci EDC Privilége

daemo77
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte lis 15, 2011 20:00
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od daemo77 » úte lis 15, 2011 22:33

Chcel som od nich kupit fluenca, na ziadost o testovaciu jazdu mi slecna mala zavolat naspat, no nestalo sa tak. Zlavy alebo bonusy nad ramec ziadne (vraj dostanem len povinnu vybavu). Auto som nakoniec kupil v TT car Tnava, kde sa dalo nieco zjednat :).
Co sa tyka pristupu v servise v Kestleri, som ale spokojny. Zimna prehliadka so starsou Thaliou za 7 EUR prebehla bez problemov, zdali sa mi celkom ochotni. Podobne na Fluenci mi niekto skrabol na parkovisku zadny naraznik, musel sa cely menit, obhliadka, oprava, prevzatie bez problemov, ziadne naznaky neochoty (mozem sa stazovat akurat na ceny, ale to sa platilo z havarijnej).
Inak po kazdej navsteve servisu vyvolavaju ludia zo zakaz. centra, ako som bol aktualne spokojny, takze keby sa mi nieco nepacilo, hadam sa to v Renaulte niekto dozvie. ...

xxxx-g-xxxx
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte úno 25, 2014 11:00

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od xxxx-g-xxxx » úte úno 25, 2014 11:09

Cawte :-)

Tak sa s Vami podelim o moje skusenosti (Niesu chronologicky)

Renault Clio 3dv. - Pri kupe mi slubili pomoc so zapisanim 15" diskov. Po predaji 3 mesiace natahovali a zahmlievali, potom priznali, ze to nezvladnu.

Renault Clio 3dv. - Lakovanie pravej bocnice, hrany drsne, odstranili VIN stitok, nedali ho spet. Ked som pri predaji auta, to bol riesit s panom Zachardom, tak na mna zacal kricat, na co som musel eskalovat az na veduceho

Renault Clio 3dv. - Lakovanie prednej kapoty, na prvy krat do laku zalakovali noviny, ked som im to vratil, tak prelestili kapotu, ale poskrabali naraznik, vratil som im to zas, vylestili naraznik , zabudli pripojit ostrekovace,

Renault Clio 3dv. - Po nehode, kde sa poskodila len kapotaz ,predne svetla a chladic, vycisili opravu na 6500Eur (Zahrnalo predny naraznik, predna kapota, predne svetlomety, predne blatniky a chladic) (Pritom nove clio stalo vtedy 7000Eur)

Renault Clio 3dv. - Zacal sa trhat potah na vodicovej sedacke v oblasti klbu, teda konstrukcna vada. V ramci predlzenej garancie + navrhli, ze mi preplatia 20% z vymeny

Renault Fluence - Volala mama do Renaultu, kedze ma od nich viacero aut. Pytala sa na zlavu, pracovnicka zabudla dat "mute", vyjadrenie veduceho bolo citujem "Nejakej zenskej co ma od nas 3 auta, zlavu nedame, kde sme, ponuknite jej zadarmo koberceky"

Renault Fluence - Ziadal som o diagnostiku problemu, diagnostiku vykonali, vytvorili zakazku a objednali nahradne diely o co som ich vobec neziadal a upozornil ich vopred, ze zatial potrebujem iba informativnu diagnostiku. Neskor vymenili Lambda sondu a senzor vackovej hriadele.

Renault Fluence - Po vymene lambda sondy, zacal rezonovat tepelny stit vyfuku. Vykonali opravu, no chceli mi ju nauctovat, aby som ju zaplatil mimo zaruky, kedze islo o "Mechanicke poskodenie". Nechapem ako by taketo poskodenie vzniklo, kedze stit je nad vyfukom a musel by som najprv utrhnut vyfuk o nieco aby som poskodil stit.




Okrem toho musim dodat, ze najlepsiu skusenost mam s IDM car v Malackach.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Renault Kestler Ba Petrzalka

Příspěvek od Rado77 » pát bře 21, 2014 12:11

Tak s Kestlerom v BA mam zlu skusenost. Chcel som kupit noveho Fluenca, a nechali ma pri biznis stoloch cakat cca 15 minut, aj ked sedeli pri stoloch a podla mna nemali moc co robit. A to nevyzeram ako supak, na nohach original Armani. Po 15 minutach sa ma teda konecne jeden tipek spytal ze co chcem, tak som povedal. Ale debata s nim bola asi taka, ako keby v duchu odpocitaval minuty, kedy uz pojde domov. Uz asi v polke debaty mi z toho bolo zle, a v zasade som ani nechcel kupit to auto od nich. Ani som ho tam nekupil. Kupil som ho inde, na co som aj zalozil nove vlakno v tejto sekcii: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=4&t=76134
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů