Lanka řazení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
RomanaR
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon zář 14, 2015 13:22

Lanka řazení

Příspěvek od RomanaR » pon zář 14, 2015 13:32

Nemáte někdo zkušenost s výměnou lanovodů řazení ? Potřebovala bych vědět , jestli se dá sehnat pouze originál Renault , nebo je vyrábí i jiné značky ? Pokud ano , je nějaká značka , kterou byste doporučili ? A také nikde nemůžu najít , jestli se prodávají v páru , nebo jednotlivě . Samozřejmě pro renault Clio III .
Mám problém s řazením - z neutrálu nejde dát jednička , pouze přes dvojku a nebo jde , ale silou , musím ji tam jakoby natlačit . Byla jsem už u mechanika , ten to okouk a doporučil výměnu těch lanek , proto ten dotaz.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Lanka řazení

Příspěvek od kotasekh » pon zář 14, 2015 23:51

Jsem netusil, ze lanovody razeni se mohou opotrebovat ;). Na mondeu, kde jsem to videl, se daly seridit. Nemuze pomoct treba to? Jinak problemy se razenim zpatecky/jednicky mohou byt zpusobene i spojkou.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Lanka řazení

Příspěvek od Zefek » úte zář 15, 2015 00:00