Ja som to meral len raz na 600 Km trase Praha-Poprad, ktora zahrna roznorode typy ciest.Miro_ba píše:treba to skusat aspon na dvoch plnych a nie na spalenych 5l paliva. Tak dochadza k slusnej nepresnosti. Mne bezne PP ukazuje viac nez real, ale s podomnym kratkym meranim vychdzalo, ze PP ukazuje menej ner real. Proste vela urobi spenene palivo. Je istejsie porovnat viac plnych nadrzi.
po 50tkm mam priemerny ochylku na pp +6%. V rezime dialnica keca najmenej a v rezime mesto najviac
Motor 1.2 TCE
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Motor 1.2 TCE
Clio Grandtour ICE 1.2 75k
Re: Motor 1.2 TCE
mate s tym niekto skusenost? http://www.rls-chiptuning.sk/znacka.php ... ault&typ=1
Clio 3, 20th 1,2Tce
Re: Motor 1.2 TCE
tak teoreticky kdyby to bylo dobre odladene primo pro motor... ale ja jezdim docela hodne, tak o tom ani neuvazuju... kdybych jel dvakrat do mesice na vylet 200km tak mozna...
asi zatim zadny odvazlivec si nenechal 1.2TCe nekde "nacipovat"
asi zatim zadny odvazlivec si nenechal 1.2TCe nekde "nacipovat"
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor 1.2 TCE
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor 1.2 TCE
Ten olej tam musí ísť dakde od turba ...lebo iné ma nič nenapadá.... nalievacie hrdlo je v predu...daj dole ten plech a kukni to tam
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
Re: Motor 1.2 TCE
takze nakonec to teklo udajne pres ten sroub / na obrazku je videt jen lehce, brani tam kabel od labmda sondy/ ktery i drzi kryt turba, ten vede pry az do hlavy.
a ze spatne tesnil tak to lehce takhle propoustelo, takze to pry pretesnili a zasroubovali znovu....
a ze spatne tesnil tak to lehce takhle propoustelo, takze to pry pretesnili a zasroubovali znovu....
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor 1.2 TCE
blizi se jaro a stim bysme mohli otestovat maximalku nasich clii, pochlubite se ?
ja jsem pres 200Kmh tacho nedal, 5tka toci malo otacek aby pretlacila odpor vzduchu, a 4ka uz na 6000 ot a dal se mu samozrejmne nechce
ja jsem pres 200Kmh tacho nedal, 5tka toci malo otacek aby pretlacila odpor vzduchu, a 4ka uz na 6000 ot a dal se mu samozrejmne nechce
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor 1.2 TCE
no ak budem mat prilezitost tak to po prezuti pneu skusim ja co to da
Clio 3, 20th 1,2Tce
Re: Motor 1.2 TCE
kdo se neboji muze i na zimakach, ja to zkousel na zimakach a rikal jsem si ze radeji zkouset na letnich ale co uz, hlavne stale se mi nekdo motal do leveho pruhu ja jinak normalne takhle rychle nejezdim, posledni dobou spise takovou pohodu na spotrebu
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor 1.2 TCE
Ja som raz skusal na benzin este max a do 150 to ako tak islo ale potom uz velmi slabo zrychlovalo a nemal som cas to dlho tlacit. Na dovolenke som na chvilu skusil tiez do tych 150 ale ten vreskot motor uz okolo 5300 ci kolko, to je proste neunosne dlhodobo. Tych 130 je uz dost kritickych pri 4300ot...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Motor 1.2 TCE
Tachometrových něco přes 200, ale 210 to nebylo, možná by šlo i těch 210, ale problém spíš je KDE se na takovou rychlost rozjet - i na dálnici mě každou chvíli někdo v tom levým zpomalil třeba na 140 a tlačit to zase zpátky na 200 je jednak úmorný a druhak neekonomický, protože se dělá vír v nádrži a palubní počítač ukazuje stabilně přes 21 litrů aktuální spotřeby
A když jsem jednou dával svižněji dálniční trasu Brno - Praha s rychlostí tak 150 - 160 kde to šlo, tak jsem do cíle přijel s průměrnou spotřebou kolem devíti litrů A to se NEvyplatí
Ale na jaře chci vyzkoušet filtr Green (jen vložku do origo airboxu) tak maximálku určitě znova vyzkouším
A když jsem jednou dával svižněji dálniční trasu Brno - Praha s rychlostí tak 150 - 160 kde to šlo, tak jsem do cíle přijel s průměrnou spotřebou kolem devíti litrů A to se NEvyplatí
Ale na jaře chci vyzkoušet filtr Green (jen vložku do origo airboxu) tak maximálku určitě znova vyzkouším
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1
Re: Motor 1.2 TCE
Nazdar závodníci, taky jsem si teďka zkusil dát rally, ale trochu jinou - eco run Tudle jsem jel v noci po prázdných silnicích, tak jsem u pumpy vynuloval palubní sčjot a že se zkusím přiblížit papírové hodnotě mimo město, kteráž mi na 4.5 l/100 přišla těžko uvěřitelná. Až doteď.
Jel jsem s Cliem GrandTour 1.2 TCe, model 2011, tj. už s delšími kvalty (pětka v 90 km/h točí asi 2000), na zimních gumách, které mám užší (165x65 R15), najeto asi 12000, takže i docela zajeté. Palivo mix přibližně 30% natural 98 a zbytek natural 95. Teplota venku kolem +8. Auto jen s řidičem, řidič + náklad tak do 100 kilo. Trasa asi 50 km po prvotřídkách v kopcovitém terénu, pak asi 120 km dálnice a 20 km městské okruhy, vše plynule bez jediného zastavení. Styl jízdy klobouk, před obcí či před zatáčkou pokud možno nebrzdit, zpomalit jen motorem a včas, pak po dálnici rovinky na pětku 90-100 km/h, do kopce 110 km/h na čtyřku (asi 3100 otáček) a z delších klesání vyřadit a zařadit až když rychlost klesne skoro k 90. Muzika: starší alba od Queen. Za zpěvu "I want to ride my bicycle" jsem dorazil do cíle s těmito hodnotami na PP: Po celkem 190 km byla průměrná spotřeba 4.8 l / 100 km, průměrná rychlost něco přes 80 km/h. Pokud jde o přesnost PP, tak mám zkušenost, že při jízdách mimo město to docela sedí. Podle mě těch 4.5 dosáhnout opravdu jde, protože při nájezdu na dálnici jsem byl na 5.2 a pak to pomalu klesalo. Podmínkou je nulový provoz v lehkém terénu a řidič nihilista
Jel jsem s Cliem GrandTour 1.2 TCe, model 2011, tj. už s delšími kvalty (pětka v 90 km/h točí asi 2000), na zimních gumách, které mám užší (165x65 R15), najeto asi 12000, takže i docela zajeté. Palivo mix přibližně 30% natural 98 a zbytek natural 95. Teplota venku kolem +8. Auto jen s řidičem, řidič + náklad tak do 100 kilo. Trasa asi 50 km po prvotřídkách v kopcovitém terénu, pak asi 120 km dálnice a 20 km městské okruhy, vše plynule bez jediného zastavení. Styl jízdy klobouk, před obcí či před zatáčkou pokud možno nebrzdit, zpomalit jen motorem a včas, pak po dálnici rovinky na pětku 90-100 km/h, do kopce 110 km/h na čtyřku (asi 3100 otáček) a z delších klesání vyřadit a zařadit až když rychlost klesne skoro k 90. Muzika: starší alba od Queen. Za zpěvu "I want to ride my bicycle" jsem dorazil do cíle s těmito hodnotami na PP: Po celkem 190 km byla průměrná spotřeba 4.8 l / 100 km, průměrná rychlost něco přes 80 km/h. Pokud jde o přesnost PP, tak mám zkušenost, že při jízdách mimo město to docela sedí. Podle mě těch 4.5 dosáhnout opravdu jde, protože při nájezdu na dálnici jsem byl na 5.2 a pak to pomalu klesalo. Podmínkou je nulový provoz v lehkém terénu a řidič nihilista
Re: Motor 1.2 TCE
tak tu mu to ide cez 210 ;D musim niekde skusit aj ja ;D ale ta spotreba aktualna je zaujimava ;DDD http://www.youtube.com/watch?v=fJnee0KxtRoabcman píše:Tachometrových něco přes 200, ale 210 to nebylo, možná by šlo i těch 210, ale problém spíš je KDE se na takovou rychlost rozjet - i na dálnici mě každou chvíli někdo v tom levým zpomalil třeba na 140 a tlačit to zase zpátky na 200 je jednak úmorný a druhak neekonomický, protože se dělá vír v nádrži a palubní počítač ukazuje stabilně přes 21 litrů aktuální spotřeby
A když jsem jednou dával svižněji dálniční trasu Brno - Praha s rychlostí tak 150 - 160 kde to šlo, tak jsem do cíle přijel s průměrnou spotřebou kolem devíti litrů A to se NEvyplatí
Ale na jaře chci vyzkoušet filtr Green (jen vložku do origo airboxu) tak maximálku určitě znova vyzkouším
Clio 3, 20th 1,2Tce
Re: Motor 1.2 TCE
on ma kratsi prevodovku, mel 5000 ot v nejakych 180 a se stoupajici rychlosti mu vzrustal i vykon az do tech 6000ot coz bylo tech 210kmh...
ale schvalne to zkus jak se ti povede, kdyz tak i nahravej
jak jsem psal uz vyse....
u nas skoncis pred 200kmh protoze dotocis 4stupen
a na 5tem stupni ti klesnou otacky mimo pasmo maximalniho vykonu, aby to zrychlovalo dale /i kdyz kopec by tomu mohl hodne pomoc/
ale schvalne to zkus jak se ti povede, kdyz tak i nahravej
jak jsem psal uz vyse....
u nas skoncis pred 200kmh protoze dotocis 4stupen
a na 5tem stupni ti klesnou otacky mimo pasmo maximalniho vykonu, aby to zrychlovalo dale /i kdyz kopec by tomu mohl hodne pomoc/
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor 1.2 TCE
Ahoj Cliománci Tak jsem byl v Tropicla islandu. Odjezd z Prahy 8 do tropicalu na zimákách, vzdálenost cca 300 km, doba jízdy 2 hodiny 50 minut (a jedno špatné odbočení ) . Na dálnici jsem na pár minutek v DE zkusil maximálku, od 190 km/h se auto pralo s odporem vzduchu, ale vzdor dlouhé převodovce se podařila ručička tachometru ukecat a vylezla lehonce přes 200 km/h. Byl to jen krátký pokus, aby syn měl radost, že jsme předjeli Porsche 911 s velkým ocasním křídlem . Jinak jízda v rámci limitů, dodržování rychlostí v obcích 50 km/h, mimo obce do 100 km/h a dálnice na tempomat 128 km/h. celková průměrná spotřeba za cestu tam a zpátky 6,5 l. Momentální jízdy do práce, z práce a na chatu v zimním období 5,8 l (nitno podotknout, že se jedná o částečně město a částečně mimo). nejnižší spotřebu jsem měl zatím při cestě z Krkonoš do Prahy cca 140 km trasa, v autě 3 dospělí a 1 dítě + naložený kufr, v rámci předpisů po okreskách od 90 do 110 km/h a spotřeba rovných 5 l.
Re: Motor 1.2 TCE
paradicka tak ja by som mal asi vynulovat to svoje pocitadlo pretoze 7,8l na sto km sa mi nezda ;D ale tak ja som skor mestsky jazdec ale tu maximalku uz musim niekde dat, len skor by som povedal ze nemam kde a prekrocenie o 70 na dialnici neviem za kolko eur je? ;DD
Clio 3, 20th 1,2Tce
Re: Motor 1.2 TCE
v CR ti rozstrihaji ridicak.... uz nad 50Kmh nad limit mimo obed je sebrani ridicaku na 1-6mesicu a myslim ze nekolik tisic kc pokuta taky nebude zanedbatelna...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor 1.2 TCE
Mam realne zkusenosti ze na delsich trasach poklidnejsi jizdou neprekracujic 100kmh se da dosahnout spotrebu pod 6l/100km...
Za cely minuly tyden jsem najel 570km s prumernou spotrebou 5,8l/100km , vcetne par kolon po meste a par predjizdeni pod plnym plynem v 5000ot /ale opravdu jen par/
Za cely minuly tyden jsem najel 570km s prumernou spotrebou 5,8l/100km , vcetne par kolon po meste a par predjizdeni pod plnym plynem v 5000ot /ale opravdu jen par/
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor 1.2 TCE
Hlavne ze vyrobcaa udava 5,4L priemer na tento motor. Utopia. Ja mam mat 4,9L pri 90ke, no tak jedine s vetrom v chrbte a dolu kopcom, ciste klamstvo na zakaznika. 5L mam tak okolo 50-60ky. Staci sa pozriet ako sa stazuju majitzelia novych scenicov 1,6dci na spotrebu. Vyrobca udava okolo 4,4L tusim a real je okolo 6L!!!
My predsa nejazdime v laboratoriu a ani nase auta...
My predsa nejazdime v laboratoriu a ani nase auta...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Motor 1.2 TCE
Je potřeba si taky uvědomit jak výrobce tu udávanou spotřebu měří - auto nikde nejezdí, stojí ve zkušebně na válcích a spotřeba se dopočítává dle vypuštěných emisí. Proto jsou údaje vždycky tak krásné
Nicméně opět jsem znepokojen tím za kolik dokážete jezdit, já se teď při použití klimatizace a kombinaci město + mimoměstské přesuny po rychlostní komunikaci stěží dostanu pod 7,8 - 8 litrů
Nicméně opět jsem znepokojen tím za kolik dokážete jezdit, já se teď při použití klimatizace a kombinaci město + mimoměstské přesuny po rychlostní komunikaci stěží dostanu pod 7,8 - 8 litrů
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1
Re: Motor 1.2 TCE
Je pravda, že tabulkový spotřeby jsou většinou z říše snů, ale třebá já mám při 90 na tempomat aktuální spotřebu po rovině mezi 4,6 - 5,1 l, samozřejmě né v zimě. A tempomat ještě trošku na spotřebě přidává, protože "neumí" s plynem příliš citlivě.septim píše:Hlavne ze vyrobcaa udava 5,4L priemer na tento motor. Utopia. Ja mam mat 4,9L pri 90ke, no tak jedine s vetrom v chrbte a dolu kopcom, ciste klamstvo na zakaznika. 5L mam tak okolo 50-60ky. Staci sa pozriet ako sa stazuju majitzelia novych scenicov 1,6dci na spotrebu. Vyrobca udava okolo 4,4L tusim a real je okolo 6L!!!
My predsa nejazdime v laboratoriu a ani nase auta...
Clio Expression 1.2/55kW 2010
Re: Motor 1.2 TCE
Město s klimou + rychlostní komunikace jsou asi nejhorší trasy na spotřebu. Nejlepší jsou volné prvotřídky třeba v noci nebo o víkendu, kde jedeš do 100 km/h a nemusíš brzdit nebo zastavovat. Rozdíl 2-3 litry na 100 km pak vlastně není tak moc.
Úplně nejhorší je muset brzdit a zastavovat. Na druhém místě je pak rychlost, jel jsem v poslední době 2x stejnou trasu, kde je asi třetina dálnic a zbytek 1. třída a tempem 130-140 dálnice a 100-110 mimo obec mi to vyšlo na 6.7/100 a při další cestě jsem se loudal 110 dálnice a mimo obce 90-100, výsledek je dost jiný, jen 5.5. Jde o Clio Grand Tour TCe s tou novější převodovkou s delšími kvalty. Na dané trase jsem rychlejší jízdou ušetřil asi 10 minut a stálo mě to asi 70 kaček navíc za palivo. Takže s touto károu je hodina ušetřená rychlejší jízdou za asi 400 vočí.
Úplně nejhorší je muset brzdit a zastavovat. Na druhém místě je pak rychlost, jel jsem v poslední době 2x stejnou trasu, kde je asi třetina dálnic a zbytek 1. třída a tempem 130-140 dálnice a 100-110 mimo obec mi to vyšlo na 6.7/100 a při další cestě jsem se loudal 110 dálnice a mimo obce 90-100, výsledek je dost jiný, jen 5.5. Jde o Clio Grand Tour TCe s tou novější převodovkou s delšími kvalty. Na dané trase jsem rychlejší jízdou ušetřil asi 10 minut a stálo mě to asi 70 kaček navíc za palivo. Takže s touto károu je hodina ušetřená rychlejší jízdou za asi 400 vočí.
Re: Motor 1.2 TCE
Jojo 1.2 TCE a dálnice, to je něco.. na trase Brno - Praha jsem se svižnou jízdou (140 - 160) dostal na necelých 9 litrů průměrné spotřeby
Ale tak ono to není primárně auto na dálnice.. a když se člověk krotí tak se dá za 7,5 po té dálnici jet..
Ale tak ono to není primárně auto na dálnice.. a když se člověk krotí tak se dá za 7,5 po té dálnici jet..
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1
Re: Motor 1.2 TCE
tak kdyz se zamyslim nad tim cim jsem jezdil dele, tak jsem vysledoval ze treba v thalii 1.4 8V nebo v cliu 1.2 16V
si pri 160kmh/po dalnici/ bral okolo 10l/100km takze to nesmime mit za zle tcecku...
si pri 160kmh/po dalnici/ bral okolo 10l/100km takze to nesmime mit za zle tcecku...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
- CyberDeath
- Starting member
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř dub 08, 2009 18:31
Re: Motor 1.2 TCE
Nesetkal se nekdo pri tankovani Natural 95 s klepanim motoru ?Po delsi dobe jsem vzal nadrz 95tky a jde to neskutecne slyset v nizkych otackach , hlavne pri rozjezdu. Pri pouziti natural 98 vse OK.
Clio III 3dv. rv2007 1.2TCE
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů