Demontáž pal. čerpadla.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Rapalu
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř úno 09, 2011 21:23

Demontáž pal. čerpadla.

Příspěvek od Rapalu » sob lis 26, 2011 16:16

Zdravím pánové..Může mi někdo vysvětlit jak funguje upínaní hadic na palivovém čerpadle???Jakým stylem to jde odpojit?Jelikož mám čerpadlo v háji a nechci to ulomit.Žádné packy tam nevidím,tak nevím co je to za patent.

Rapalu
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř úno 09, 2011 21:23

Re: Demontáž pal. čerpadla.

Příspěvek od Rapalu » ned lis 27, 2011 08:39

Jo a ještě se mi zdá že auto nemá výkon a spotřeba je vysoká.|Co to může být?Lambda,čidlo teploty vody???Má to někde diagnostickou zásuvku?

Uživatelský avatar
Dan Black
Člen RCČR
Příspěvky: 1830
Registrován: pát zář 14, 2007 14:40
Bydliště: Bílina

Re: Demontáž pal. čerpadla.

Příspěvek od Dan Black » ned lis 27, 2011 12:04

Diagnostická zásuvka je pod kaslíkem u levé nohy řidiče (tam co pojistky).
Vysoká spotřeba můž být lambdou-většinou pak svítí kontrolka "check engine"...ale omrkni i vzduchový filtr.
Kia Rio 2017
Scenic 2001 1.6/16v
Vzpomínáme...Škoda 105 (s něčím se začít musí)...Twingo Helios (prosklená střecha, zdroj potěšení i vzteku)

Obrázek Obrázek

Rapalu
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř úno 09, 2011 21:23

Re: Demontáž pal. čerpadla.

Příspěvek od Rapalu » pon lis 28, 2011 17:22

Vzduchový filtr je nový právě..Kontrolka žádná nesvítí,tak nevím,zkusím to fuknout na diagnostiku..

Rapalu
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř úno 09, 2011 21:23

Re: Demontáž pal. čerpadla.

Příspěvek od Rapalu » úte lis 29, 2011 17:31

Tak čerpadlo i s plovákem vyměněno a vypadá že to ukazuje dobře už..uvidíme no..

mare64
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon bře 25, 2013 10:51

Re: Demontáž pal. čerpadla.

Příspěvek od mare64 » ned kvě 29, 2016 09:41

Zdravím všechny , kdo jsou ochotni poradit. Dcera jela z práce s Twingem (r.v.2003), auto chcíplo a už nejde nastartovat. Při zapnutí zapalování se rozsvítí kontrolky a v druhé poloze startér běží jako by nevyskočil pastorek. Dočetl jsem se zde, že by to mohl být přetržený rozvod. řemen nebo , že palivové čerpadlo nefunguje. Při zapnutí klíčku není slyšet, že by naběhlo. Kde se toto čerpadlo nachází ? Je v nádrži? A jak nejjednodušeji zjistím přetržený řemen? Děkuji za věcné odpovědi.

Odpovědět

Zpět na „Renault Twingo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů