Demontáž pal. čerpadla.
Moderátor: Moderators General
Demontáž pal. čerpadla.
Zdravím pánové..Může mi někdo vysvětlit jak funguje upínaní hadic na palivovém čerpadle???Jakým stylem to jde odpojit?Jelikož mám čerpadlo v háji a nechci to ulomit.Žádné packy tam nevidím,tak nevím co je to za patent.
Re: Demontáž pal. čerpadla.
Jo a ještě se mi zdá že auto nemá výkon a spotřeba je vysoká.|Co to může být?Lambda,čidlo teploty vody???Má to někde diagnostickou zásuvku?
Re: Demontáž pal. čerpadla.
Diagnostická zásuvka je pod kaslíkem u levé nohy řidiče (tam co pojistky).
Vysoká spotřeba můž být lambdou-většinou pak svítí kontrolka "check engine"...ale omrkni i vzduchový filtr.
Vysoká spotřeba můž být lambdou-většinou pak svítí kontrolka "check engine"...ale omrkni i vzduchový filtr.
Re: Demontáž pal. čerpadla.
Vzduchový filtr je nový právě..Kontrolka žádná nesvítí,tak nevím,zkusím to fuknout na diagnostiku..
Re: Demontáž pal. čerpadla.
Tak čerpadlo i s plovákem vyměněno a vypadá že to ukazuje dobře už..uvidíme no..
Re: Demontáž pal. čerpadla.
Zdravím všechny , kdo jsou ochotni poradit. Dcera jela z práce s Twingem (r.v.2003), auto chcíplo a už nejde nastartovat. Při zapnutí zapalování se rozsvítí kontrolky a v druhé poloze startér běží jako by nevyskočil pastorek. Dočetl jsem se zde, že by to mohl být přetržený rozvod. řemen nebo , že palivové čerpadlo nefunguje. Při zapnutí klíčku není slyšet, že by naběhlo. Kde se toto čerpadlo nachází ? Je v nádrži? A jak nejjednodušeji zjistím přetržený řemen? Děkuji za věcné odpovědi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů