Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
Moderátor: Moderators General
Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
Ahoj,teď na jaře si chci pořídít karbec solex 32 dis který bude osazen na motoru 1.4, samo že chci v co nejlepším stavu a na ebay nabízejí z renaulta 18 turbo úplně nový- viz. http://viewitem.eim.ebay.cz/SOLEX-32-DI ... 24847/item zajímá mě jestli to na 1.4 nebude moc velké kafe, plánuji tlačit 1 bar,možná něco málo přes... jde mi hlavně o volnoběh a aby se to neuchlastávalo.
Díky za rady
Díky za rady
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 561
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
S tím uchlastáváním ti neporadím, ale jestli to máš na GTT, tak tam je jiná příruba na to plastové koleno než na R18/R11 PhI.
U R18/R11 phase I je na sponu a u R5 GTT je na tři šrouby. Musel by jsi potom vyměnit ten vršek karbecu nebo sehnat to plastové koleno.
U R18/R11 phase I je na sponu a u R5 GTT je na tři šrouby. Musel by jsi potom vyměnit ten vršek karbecu nebo sehnat to plastové koleno.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
Re: Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
NN,na 5 to nemám,dělám jen pokus s motorem o obsahu 1.4 a zajímá mě jestli to s tímhle nastavením pojede,přeci jen je to na něco větší obsah.
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 561
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
A co je to za motor??
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
Re: Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
Motor Škoda 135, na konec to bude 1.3.
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1244
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
na to aby se to neuchlastávalo potřebuješ ještě z turbo auta (R5,Fuego,R18,R11...) regulátor tlaku benzinu, který udržuje přetlak benzino tuším 0,25bar nad aktuálním tlakem plnění.
Důrazně doporučuju se na to vykašlat a použít vstřikování a upravit to pro dané podmínky, je to podstatně jednodušší a ve finále levnější a naladí to člověk doma sám.
Ovšem motor škoda pokud je klika na 3 hlavních šálách moc nevydrží a udělá pápá, lepší bylo uložení na 5 hlavních čepech než na třech.
Důrazně doporučuju se na to vykašlat a použít vstřikování a upravit to pro dané podmínky, je to podstatně jednodušší a ve finále levnější a naladí to člověk doma sám.
Ovšem motor škoda pokud je klika na 3 hlavních šálách moc nevydrží a udělá pápá, lepší bylo uložení na 5 hlavních čepech než na třech.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
Jistě vstřikování by bylo nej,ale kde sehnat takovou jednotku v ceně karburátoru + plno čidel a pak s tím ještě umět.
Jinak o výdrž motoru se nebojím, na sériovém typu 135 favorit je možné dosáhnout výkonu přes 200ps i se slušnou životností. Je to jen otázka naladění
Jinak o výdrž motoru se nebojím, na sériovém typu 135 favorit je možné dosáhnout výkonu přes 200ps i se slušnou životností. Je to jen otázka naladění
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1244
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaká konfigurace karburátoru solex 32 dis na motor 1.4?
pokud není na vstřikování bude těžko na nějaký ladění....
jako nevidím problém začít s origo jednotkou z felicie MPI a zprvu ji jen piggibackem doladit a pokud by to nestačilo přejít na AEM či Haltech, ladění jednotek je z mého pohledu jednodušší (i amatérsky) než amatérsky ladit karbec.
Mimochodem jsem si tím prošel taky, ale spálit se musí každý sám, tahle zkušenost je nepřenositelná
jako nevidím problém začít s origo jednotkou z felicie MPI a zprvu ji jen piggibackem doladit a pokud by to nestačilo přejít na AEM či Haltech, ladění jednotek je z mého pohledu jednodušší (i amatérsky) než amatérsky ladit karbec.
Mimochodem jsem si tím prošel taky, ale spálit se musí každý sám, tahle zkušenost je nepřenositelná
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host