Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
Moderátor: Moderators General
Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
Zajímalo by mne,jak je to s tvrzením,že čerpadla systému Delphi jsou vyrobena z nekvalitních materiálů a v průběhu jejich používání u nich dochází ke zvýšenému opotřebovávání a tím zničení vstřikovačů kovovým prachem.Dále někdo psal,že u nových dieselových motorů Renault používá čerpadla Siemens.
Může to někdo potvrdit nebo vyvrátit?Čeho se mám obávat u motoru 1.5dci/48kW k9k cca 120.000 km
Prosím znalé o vyjádření.Děkuji.JB.
Může to někdo potvrdit nebo vyvrátit?Čeho se mám obávat u motoru 1.5dci/48kW k9k cca 120.000 km
Prosím znalé o vyjádření.Děkuji.JB.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon črc 23, 2007 22:19
- Bydliště: Spišská Belá Slovensko
je to tak. sam jsem to tu popisoval. videl jsem video, kde byl zadek cerpadla vyroben ze skla. je to tripiste vyrobeno ze slitiny mosazi a asi cinu. stava se to pouze na volnobeh, a vetsinou se to projevi velmi brzo po ujeti prvnich deseti tisic kilometru. pozna se to sponama ve filtru a v nadrzi. system siemens se pouziva posledni asi dva roky, zvlaste kvuli jinemu typu vstriku, ktere dokazou vstriknout naftu az osmkrat na jedno zdvihnuti pistu. jinak renault pouziva snad vsechny dostupne vstrikovaci systemy jake pouzivaji toyota, citroen atd. je jich celkem asi osm, z toho tri typy bosch.
- magorcondoria
- Starting member
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát led 22, 2010 23:28
- Bydliště: Aussig
- Jaromír Novák
- Člen RCČR
- Příspěvky: 319
- Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
- Bydliště: Kámen, okr.Děčín
Ahoj u renault 1,5 dci se používá vstřikování Delphi ,je všeobecně známo,že vstřikování od tohoto výrobce je citlivé na kvalitu nafty .Ale eště sem se nesetkal, že by s tím byl u tohoto motoru problém jak se vstřikovací soustavou tak s turbem.Vím o autě které má s tímto motorem najeto přes 400 000 a pořád bez problémů funguje.
Jinak se požívá Siemens ,ale nevím u jakých motorů .
Co se týká nové laguny tak ta má komplet vstřikování od Bosh.
Jinak se požívá Siemens ,ale nevím u jakých motorů .
Co se týká nové laguny tak ta má komplet vstřikování od Bosh.
Renault Laguna hatchback 2,0 16V 103kW r.v.2000
Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
ahoj mám problém že mi auto cuká jako blázen a vstřiky jsem nechal udělat a zase to dělá,asi to čerpadlo a ty piliny v nádrži!nevíte někdo co mě všechno čeká?a jinak je to 1.9 dci najeto asi 232 tis megan 2 2003
Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
Zdar,odešlo mi čerpadlo total,nejde ani repas je tento typ DEL9042A070A náhrada za čerpadlo stávající???Sceni II 1,5 dci 74 kW.Díky za odpověď.
Renaule Megane Scenic 1998 1.6 55 kw
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní
Zaměnitelnost Vysokotlakého čerpadla Scenic II
Zdar,odešlo mi čerpadlo total,nejde ani repas je tento typ DEL9042A070A náhrada za čerpadlo stávající???Sceni II 1,5 dci 74 kW.Díky za odpověď.
Renaule Megane Scenic 1998 1.6 55 kw
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní
Re: Zaměnitelnost Vysokotlakého čerpadla Scenic II
Vstřikovací čerpadlo DEL9042A070A je náhrada za origo a je o dost levnější já za něj dal 14.500,- Kč má 2 roky záruku.
Renaule Megane Scenic 1998 1.6 55 kw
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní
Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
citace z webu:
V prvých rokoch sa vysokotlaké čerpadlo pomerne často zadieralo, pričom toto riziko významne zvyšovala menej kvalitná-mazivá nafta. Pridierajúce čerpadlo vytvára kovové špony, ktoré následne upchajú-znefunkčia vstrekovače. aj keď sa vstrekovače dajú repasovať, následná oprava je dosť drahá. Zabrániť takémuto scenáru sa dá tankovaním kvalitnej a preverenej nafty, odporúča sa raz za čas primiešať do nafty aj kvalitné aditívum a tiež častejšie vymieňať palivový filter, najlepšie s každou výmenou oleja. Podstatné zlepšenie prišlo až od začiatku roka 2006, kedy bol motor prepracovaný na dve výkonové varianty 63 a 78 kW. Motor má znížený kompresný pomer a citlivé elektromagnetické vstrekovače a čerpadlo Delphi boli nahradené novými rýchlejšími, presnejšími a hlavne odolnejšími piezoelektrickými vstrekovačmi a čerpadlom Siemens (Continental)
V prvých rokoch sa vysokotlaké čerpadlo pomerne často zadieralo, pričom toto riziko významne zvyšovala menej kvalitná-mazivá nafta. Pridierajúce čerpadlo vytvára kovové špony, ktoré následne upchajú-znefunkčia vstrekovače. aj keď sa vstrekovače dajú repasovať, následná oprava je dosť drahá. Zabrániť takémuto scenáru sa dá tankovaním kvalitnej a preverenej nafty, odporúča sa raz za čas primiešať do nafty aj kvalitné aditívum a tiež častejšie vymieňať palivový filter, najlepšie s každou výmenou oleja. Podstatné zlepšenie prišlo až od začiatku roka 2006, kedy bol motor prepracovaný na dve výkonové varianty 63 a 78 kW. Motor má znížený kompresný pomer a citlivé elektromagnetické vstrekovače a čerpadlo Delphi boli nahradené novými rýchlejšími, presnejšími a hlavne odolnejšími piezoelektrickými vstrekovačmi a čerpadlom Siemens (Continental)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW rv 2008@121.000km
Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
takto u 1,5dci do 63kw jsou vstrikovače od delphi nad 63kw od boschJ.Bill píše:Zajímalo by mne,jak je to s tvrzením,že čerpadla systému Delphi jsou vyrobena z nekvalitních materiálů a v průběhu jejich používání u nich dochází ke zvýšenému opotřebovávání a tím zničení vstřikovačů kovovým prachem.Dále někdo psal,že u nových dieselových motorů Renault používá čerpadla Siemens.
Může to někdo potvrdit nebo vyvrátit?Čeho se mám obávat u motoru 1.5dci/48kW k9k cca 120.000 km
Prosím znalé o vyjádření.Děkuji.JB.
Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
Mám 74 kW a mám Delphi,takže nemáš pravdu.
Renaule Megane Scenic 1998 1.6 55 kw
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní
Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
Zdravím mám clio 1 1.9d a zlomila sa mi sroba s čerpadla ktorá ovláda plyn a drží aj taku plastiku o krutú je pripravené plynové lanko chcem sa opýtať ci sa ťa sroba da nejako vymeniť alebo je v riti cele čerpadlo ? Sily moc
Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault
Zdravim nevie nikto poradit menil som motor clio 1.9D auta isli obidve lenze ten motor co som menil mal mechanicke a ja som mal delphi epic motor startuje ale cerpadlo netlaci naftu ked povolim vstriky .Nevie niekto poradit?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host