Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

zahyno
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: úte led 12, 2010 13:44

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od zahyno » čtv lis 28, 2013 20:54

MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2002
TYP: 75 kW
NAJETE KM: 215000
VYMENA TURBA: nie
VYMENA VSTRIKU: nie
ZAVADA NA MOTORU: EGR ventil tento mesiac zaslepený auto ide oveľa lepšie, výmena prevodovky JC5 132, všetko už zatiaľ ide v poriadku

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1258
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od Krovak » pát pro 06, 2013 12:46

MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2001
Výkon: 88 kW, kolem 180tkm čip na cca 110kw
NAJETE KM: 263000
VYMENA TURBA: ve 180tkm za špatně repasované, neustálé padání do nouzáku, cca ve 220tkm nové turbo
VYMENA VSTRIKU: vyčištěné ultrazvukem po 200tkm
ZAVADA NA MOTORU: přetržený drážkový řemen (zanedbaná údržba) který se zamotal do rozvodů- výměna ohnutých ventilů
ZÁVADA NA PŘEVODOVCE : cca ve 240tkm praskla podložka mezi kvalty - výměna

Od 160tkm výměna oleje maximálně po 15tkm.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Akinor
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: ned čer 26, 2011 20:53

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od Akinor » stř kvě 07, 2014 19:25

MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2002
VYKON: 88 kW
TYP:F9QB8
NAJETE KM: 208 000 auto koupeno se 112t km
VYMENA TURBA: ve 130t km do teď funguje bezproblému
VYMENA VSTRIKU: ne
VYMENA OLEJE: 15t km motorový olej značky TRYSK + Militec

Včera po dálnici při 150km/h najednou bílej kouř a díra ve vaně 4x3cm směrem od řidiče všechen olej vytekl:-) zítra nebo pozítří na to kouknu co bylo příčinou. Motor šlapal jak hodinky.

EDIT: vypadá to na jakousi vadu při chlazení prvního válce jelikož se vůbec nechladil tak se rozžhavil tak až se roztavila ojnice(někde praskla někde se ohnula za tepla:-)) a klikovka je vydřená + hlava motoru mezi vanou jak ze předu tak ze zadu obouchaná
Renault Megane II 2002 1.9 dCi 88kW (chip 102kW) 275 000km

Uživatelský avatar
jarda776
Junior member
Příspěvky: 157
Registrován: čtv kvě 17, 2012 16:31

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od jarda776 » pon říj 27, 2014 10:32

Zdarec,
2.0dci, 189tkm, vse puvodni a v poradku :)
Renault Laguna 2.0dci, 2005, spokojenych 205tkm :)
I čtyři válce stačí, když je Garrett tlačí :-)

yoko
Starting member
Příspěvky: 51
Registrován: úte srp 07, 2012 21:37

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od yoko » pon kvě 25, 2015 22:49

MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2003
VYKON: 74 kW
TYP:F9QU760
NAJETE KM: 220 000
VYMENA TURBA: potrebuje repas, v medzichladici je olej, funkcia inak normalna
VYMENA VSTRIKU: ne
VYMENA OLEJE:
Renault Trafic 1,9 dCi 100
vyroba 2003, typ FL
motor 74kW typ F9WQU760

jozka_II
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 14, 2009 12:29

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od jozka_II » ned pro 06, 2015 21:31

Vidim, ze anket porad jede, tak:

MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2000
VYKON: 79 kW
TYP:F9Q
NAJETE KM: 287 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
VYMENA OLEJE: po 10-15000km

Koupeno v roce 2008 (128000km)
ex Laguna Grandtour I 1.9dCi

camel
Junior member
Příspěvky: 189
Registrován: stř pro 30, 2009 19:45
Bydliště: Kroměřížsko

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od camel » pon pro 28, 2015 12:08

Tak se taky přidám
1,9 dCi 88kW r.v. 2001 najeto 294.000km
Turbo - 1x v cca 180.000km
Vstřiky ne
Dvouhmota - total šrot ve 280.000 km
Olej - měněn po 10.000 km
Spotřeba - léto 5,7l, zima 6,1l - nejsem spořínek :lol:
A abych nezapomněl - 285.000 výměna těsnění pod hlavou
Laguna II 1,9dCi Privilege 88kw 6kvalt (2001), GS III 1.6 dCi 96kW, rv 2012

Uživatelský avatar
gumicky.eu
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř úno 20, 2008 09:51
Bydliště: Lešná-Příluky
Kontaktovat uživatele:

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od gumicky.eu » sob črc 08, 2017 22:51

R. Kangoo II, 1.5 dCi 50kw,
r.v. 2010,
najeto 300.850 km
Výměna turba: NE
Výměna vstřiků: NE
Závada na motoru: NE
Výměna každých 20 tis. km: olej ELF 5W40, olej. filtr
40 tis. km: palivový filtr, kabinový filtr
80 tis. km: vzduchový filtr
120 tis. km: chladící kapalina
160 tis. km: rozvody+kladky, řemen pohonu+kladky
Spotřeba 5,8L - 6,2L
Při zakoupení najeto 30km. Prozatím 1x výměna předních brzdových kotoučů, 3x přední desky, 2x zadní desky, 1x tyčky stabilizátoru, 1x čepy řízení, alternátor ve 180 tis. km, páčky stěračů při 120 tis. km začly hořet - výměna, teď zlobí zase i blinkry. Jinak zatím vše ostatní originál.
Dnes se rozsvítla kontrolka airbagu.
Pneuservis
Prodej použitých i nových pneumatik a disků
Půjčovna dodávek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 9543
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od Šamša » ned črc 09, 2017 12:46

MOTOR: 1,9 dCi 79 kw (čip cca 110kW ve 180000km)(poslední verze s plněním 3 bar absolut. cca 120kW)
ROK VYROBY: 2001
TYP: F9Q 754
NAJETE KM: 215 000
VYMENA TURBA: ano, po ujetí cca 155 000 km. Velká vůle v uložení, že začlo pískat.
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne

Aktualizováno 21.8.2013:
NAJETE KM: 272 000
VYMENA TURBA: ne, ale kontrolováno, bez vůlí
VYMĚNA VSTRIKU: ne, vstřiky mechanicky očištěné a ďourky prošťourané tenoulinkým ocelový drátkem, přepady přibližně stejné a korekce totéž.
ZAVADA MOTORU: nové těsnění pod hlavou a přebroušená hlava, vyčištěné sání, oprava rozežrané izolace elektroinstalace (vše ve 265000 km)

Aktualizováno dne 7.12.2015
NAJETÉ KM: 327 500
VÝMĚNA TURBA: ano, ve 323 000 km a hned 2 x vlastní pitomostí, o tom popsáno jinde
VÝMĚNA VSTŘIKU: ne, jen ve 305 000 km přetěsněno čerpadlo CP1
ZAVADA MOTORU: nový snímač otáček kliky, stávalo se, že motor tak 1x do měsíce zhasnul, vždy někde v křižovatce (Murphy).
Co se oleje týče, tak výměna co 10 000 km.

Aktualizováno 9.7.2017
NAJETÉ KM: 370 000
Nové přední kotouče ATE a desky Ceramic ATE.
Přetěsnění víka nádrže(nový okroužek z VK Ložisek) nový originál z Renaultu už nevymezil vůle na plastu a propouštěl jako starý.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 120kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 366000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 198000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 348000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host