Renault 5 1972-1985
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Mam na predaj R5 z roku 1977
Ak by mal niekdo zaujem napiste mi mail a ja Vam poslem fotky. Nejazdil na nej nikto uz asi 3 roky a je bez papierov.
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned črc 04, 2004 13:18
- Bydliště: koseca 784
Re: Mam na predaj R5 z roku 1977
Ahoj, ja by som chcel ten obrazok, alebo obrazky vidiet. Mam okrem dvoch R4 aj 6ks R5 do r. 84, mozno by sa k nim zmestil aj ten siedmy.Flakac píše:Ak by mal niekdo zaujem napiste mi mail a ja Vam poslem fotky. Nejazdil na nej nikto uz asi 3 roky a je bez papierov.
Okrem toho jednu R5 89` a Thaliu. Ale nelakaj sa vsetky stare patky su bez papierov, len s jednou beham (ma cisla z R6). Posli mi to na meil marian.letko@post.sk alebo marian.letko@seznam.cz Ak je to este aktualne. Zdravi Marian
marian
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Měl ji muj kamarád z Košic - Starý otec Renault 5 Turbo koupil ji od ňákýho frantíka co byl na Slovensku, takový předchudce R5 Alpine Turbo to byl jak vzhledově tak výkonově. Zapuštený zadní blatníky do první třetiny zadných kol, dvěre od podlahy po okno v tvaře poloblouku, přední směrovky zapuštený do nárazníku, měl dokonce boční směrovky v tvaru znaku Renault, okrouhlý zpětné zrcátka, překrásný třišroubový hliníkový disky, větší sklo třetího dvírku, jednopřechodová protlaková soustava, vzduchem chlazený turbo Garrett bez označení, osobitný chladič oleje umístněn pod vodním chladičem, zvláštní zapalování - takový jse u žádnýho dalšího Renaultu neviděl. Jěšte odélniková nádržka na vodu do chladiče, okrouhlý analógový hodinky a kruťaťi autorádio s potenciometry jeden z prvních Philipsu no už jsem zažil, že do těchto vozu byli originálky montovány i jiné značky.
Měl předtím asi 20 vozu od škodovek přes fiaty, volkswageny, peugeoty, citroeny, mazdy a buhví co ješte... aha Nissan Sunny jeden z prvních co se podobal na Fuego
Nikdy mu žádné auto nevydrželo déle než rok dva a malé autá tak polovinu tý doby no věřte nevěřte tuhle pětku malinovočervený farby se šnečkem, tykadlem od rádia co vypadalo jako že celý vuz je šnek
a rokem výroby 1980 si nechal neuvěřitelných čtyři a pul roku. Už ji i chtěl mezitím předat, no vždy si to rozmyslel. Hlavní duvod nekorodovala
vubec nekazila se, pouze olej tři žárovky, přilnávací guma na dveře spolujezdce a hadička k ostřikovačum (samozřejmě benzín ) a jinak vubec nic Jěšte i předpotopní záťežový regulátor zadných kol vydržel. Á sakra zapoměl jsem i stěrače vyměnil [/b]
Měl předtím asi 20 vozu od škodovek přes fiaty, volkswageny, peugeoty, citroeny, mazdy a buhví co ješte... aha Nissan Sunny jeden z prvních co se podobal na Fuego
Nikdy mu žádné auto nevydrželo déle než rok dva a malé autá tak polovinu tý doby no věřte nevěřte tuhle pětku malinovočervený farby se šnečkem, tykadlem od rádia co vypadalo jako že celý vuz je šnek
a rokem výroby 1980 si nechal neuvěřitelných čtyři a pul roku. Už ji i chtěl mezitím předat, no vždy si to rozmyslel. Hlavní duvod nekorodovala
vubec nekazila se, pouze olej tři žárovky, přilnávací guma na dveře spolujezdce a hadička k ostřikovačum (samozřejmě benzín ) a jinak vubec nic Jěšte i předpotopní záťežový regulátor zadných kol vydržel. Á sakra zapoměl jsem i stěrače vyměnil [/b]
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak vy hoši jste zřejmě ješte pětku s turbem do roku 1985 asi neviděli
I když uznávam, že muj popis v českým jazyce muže trocha skřeslit
Ale dobrá, že jste to vy tak já vám jednu ukážu
http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm
fotky z prostoru motora, z boku, nebo zezadu na požádání od admina.
velmi vydařená stránka jinak, mnoho z jeho zlepšováku jsem zkusil a neolitoval.
I když uznávam, že muj popis v českým jazyce muže trocha skřeslit
Ale dobrá, že jste to vy tak já vám jednu ukážu
http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm
fotky z prostoru motora, z boku, nebo zezadu na požádání od admina.
velmi vydařená stránka jinak, mnoho z jeho zlepšováku jsem zkusil a neolitoval.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že jste mi otevřel oči, stejně jako ostatním, co do té doby netušili, co " na vyhode vedia šeci..."Anarki píše:Tak vy hoši jste zřejmě ješte pětku s turbem do roku 1985 asi neviděli
Myslíte Renault 5 Alpine Turbo 1397 ccm, s dmychadlem Garett T3 a dvojitým karburátorem, jako předchůdce GTT? Vyráběl se od 1981 do 1984, tak to jsme do příchodu Vašeho nevěděli....hm, já to nevěděl...
Ale pro ty, kteří se rádi na R5GTT ( a nejen ji...) rádi podívají, tak: http://www.gt-turbo.org/
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Čeňku, špatně jsme to pochopili. Jak píše, jedná se o R 5 Turbo, takový předchůdce R 5 Alpine turbo. Pravda je pouze v tom, že R 5 Turbo byl uvedený dřív než R 5 Alpine turbo a to proto, že byl postavený pro sport, kvůli homologaci a testování motorů turbo. Trochu mu to rozhodím R 5 Turbo vznikl z vozu R 5 Alpine a proto nemohl být jeho předchůdce. Vzhledově možná a to jenom z profilu a z dálky si byly podobný. Výkonově už to bylo o něčem jiným. Zapuštěný blinkry v nárazníku měly všechny R 5. Nevím o R5, která by měla boční blinkry, pokud je tam někdo nedodělal. R 5 Turbo neměl tři šrouby. Zadní okna byly všechny stejný. Jednopřechodová protlaková soustava nevím co je. Vzduchem chlazený turba měly všechny R 5, který je měly, vodou chlazený nebylo žádný. Pod vodní chladič se nic nevejde, je tam příčka. Atd, atd, ještě si myslíš, že neznáme R 5? Dvě kontrolní otázky pro Anarkiho: jaký je rozdíl mezi R 5 Alpine a R 5 Gordiny? A jaký je zásadní rozdíl mezi R 5 Alpine turbo a R 5 Turbo? Tak a teď napiš pravdu, co měl ten tvůj kámoš za auto Ahoj.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Vubec nic jste nepochopily
Odpověď pro pana Čenka:
Nemělo to ani Garett T3 ani dvojitý karburátor, to vím na beton i když pocházel z roku kdy to už do R5 Turbo bylo montováno. Byla to stará klasická vzadu nerozšírěná verze s předním náhonem.
Odpověď pro pana Lesshuhn/Moorhuhn(cool gamesky)
Muže být pravda to co říkáte, až na jedinej detail a sice na živo jsem viděl i R5 Turbo(starší) i R5 Alpine Turbo. Právě jak karosársky tak výkonově si byli podobný jak zblízka tak zdaleka. Zapuštění přední blinkry jako
(nebyli těsne pod předními světlami ale trochu níž).
součast předního nárazníku už neměli verze GTT, Boční blinkry byla na R5 samostatní kapitola. Jednak měla výjimku že je mít nemusí, a jednak se dali namontovat jako součást vyšší výbavy (něco jako Raider u posledních GTT). Tři šrouby na kolo měla tak jako i Alpine. U zadního okna si nejsem jist asi máte pravdu. Jednopřechodová protlaková soustava je rozdíl mezi R5GTTPhaseI a R5GTTPhaseII na posledním kloubě prívodu vzduchu z Turba do karburátoru je zboku jen jedna hadička a u fázy 2 sou dva. Vodou chlazený turbo měly všechny R5GTT fázy dvě od roku 1987 Pod vodním chladičem má kamarád namontovaný chladič oleje ze Škody 110RS a inspiroval se právě tím vozem. Zásadních rozdílu mezi R5 Alpine a R5 Turbo od roku 1980 (to na které stále myslíte) byla spousta 110 koní - 160 koní, motor vprědu - motor vzadu, Garett T2 - Garett T3 Hybridní, rovnaká šírka náprav - rozšírěná zadní náprava, tři šrouby na kolo - čtyři šrouby na kolo.......
Pro sprěsnení informací Vám doporučuji obstarat si knihu History of Renault 5 v puvodním jazyku, dá se stáhnout cez overnet zadara.
Díky, že vy takoví odborníci, mechanici od Renaultu jste sticha, nic nepíšete a já podle všeho všudy mechanik Oltcitu(motor Renault 17 Vise)
se tu trápím, vymejšlím koniny a oblbuju lidi
Odpověď pro pana Čenka:
Nemělo to ani Garett T3 ani dvojitý karburátor, to vím na beton i když pocházel z roku kdy to už do R5 Turbo bylo montováno. Byla to stará klasická vzadu nerozšírěná verze s předním náhonem.
Odpověď pro pana Lesshuhn/Moorhuhn(cool gamesky)
Muže být pravda to co říkáte, až na jedinej detail a sice na živo jsem viděl i R5 Turbo(starší) i R5 Alpine Turbo. Právě jak karosársky tak výkonově si byli podobný jak zblízka tak zdaleka. Zapuštění přední blinkry jako
(nebyli těsne pod předními světlami ale trochu níž).
součast předního nárazníku už neměli verze GTT, Boční blinkry byla na R5 samostatní kapitola. Jednak měla výjimku že je mít nemusí, a jednak se dali namontovat jako součást vyšší výbavy (něco jako Raider u posledních GTT). Tři šrouby na kolo měla tak jako i Alpine. U zadního okna si nejsem jist asi máte pravdu. Jednopřechodová protlaková soustava je rozdíl mezi R5GTTPhaseI a R5GTTPhaseII na posledním kloubě prívodu vzduchu z Turba do karburátoru je zboku jen jedna hadička a u fázy 2 sou dva. Vodou chlazený turbo měly všechny R5GTT fázy dvě od roku 1987 Pod vodním chladičem má kamarád namontovaný chladič oleje ze Škody 110RS a inspiroval se právě tím vozem. Zásadních rozdílu mezi R5 Alpine a R5 Turbo od roku 1980 (to na které stále myslíte) byla spousta 110 koní - 160 koní, motor vprědu - motor vzadu, Garett T2 - Garett T3 Hybridní, rovnaká šírka náprav - rozšírěná zadní náprava, tři šrouby na kolo - čtyři šrouby na kolo.......
Pro sprěsnení informací Vám doporučuji obstarat si knihu History of Renault 5 v puvodním jazyku, dá se stáhnout cez overnet zadara.
Díky, že vy takoví odborníci, mechanici od Renaultu jste sticha, nic nepíšete a já podle všeho všudy mechanik Oltcitu(motor Renault 17 Vise)
se tu trápím, vymejšlím koniny a oblbuju lidi
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Kucí, já nějak doteď nevím, wo jakým autě to je vlastně řeč..
Motá se do toho GTT, kterýžto jako Super5ka v tomto topicu je jaxi mimo mísu (..a když už je nakousnuto, i GTT phase1 měla turbodmychadlo s vodním chlazením, začli jej montovat v průběhu roku 1986...já měl zrovna to potěšení toto provedení nějakej ten pátek mít..)
Bavíte se tedy o typu 122B s motorem 840 C-7-26 nebo s C6J Nebo o 8220 Či snad bylo ještě něco mezi 1223 a 122B Že by 122A Když je v Dialogysu 8221 s C7K, asi by byla zmínka i o tomto..
Motá se do toho GTT, kterýžto jako Super5ka v tomto topicu je jaxi mimo mísu (..a když už je nakousnuto, i GTT phase1 měla turbodmychadlo s vodním chlazením, začli jej montovat v průběhu roku 1986...já měl zrovna to potěšení toto provedení nějakej ten pátek mít..)
Bavíte se tedy o typu 122B s motorem 840 C-7-26 nebo s C6J Nebo o 8220 Či snad bylo ještě něco mezi 1223 a 122B Že by 122A Když je v Dialogysu 8221 s C7K, asi by byla zmínka i o tomto..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Prosím Vás, podívejte se na toto a už mlčte!Anarki píše: Vubec nic jste nepochopily
Odpověď pro pana Čenka:
Nemělo to ani Garett T3 ani dvojitý karburátor, to vím na beton i když pocházel z roku kdy to už do R5 Turbo bylo montováno. Byla to stará klasická vzadu nerozšírěná verze s předním náhonem.
http://www.gt-turbo.org/pages/histoire_ ... _turbo.asp
Promiňte znalci R5, jen jsem nevydržel... Ale na těch stránkách i Vy třeba něco pěkného najdete....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Aby nedošlo k mýlce, na tomto konkrétním obrázku je 1223 v prvním provedení, o turbodmychadlu v tý době možná už uvažovali, ale použili jej o něco později jindeČeněk Urbanec píše:
A ještě se vrátím k R5Turbo..nebylo s karburátorem..ani R5Turbo2 ne, to jen Alpine/GordiniTurbo a pak Super5ka GTturbo, a pochopitelně atmosférické verze
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Ten odkaz jsi viděl? Mají důvod lhát? Navíc v Ostravě toto auto někdy kolem 1983 jezdilo...Jan Kalina píše: Aby nedošlo k mýlce, na tomto konkrétním obrázku je 1223 v prvním provedení, o turbodmychadlu v tý době možná už uvažovali, ale použili jej o něco později jinde
A ještě se vrátím k R5Turbo..nebylo s karburátorem..ani R5Turbo2 ne, to jen Alpine/GordiniTurbo a pak Super5ka GTturbo, a pochopitelně atmosférické verze
http://www.r5alpine.com/
http://www.turbozag.com/
Abych řekl pravdu, je mi to jedno, ale ten zvuk turba si opravdu pamatuji - pak se dokonce jezdily závody R5TURBO na ostravském okruhu, asi tři sezony, myslím...
Naposledy upravil(a) Čeněk Urbanec dne stř čer 08, 2005 12:36, celkem upraveno 1 x.
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Čeňku,Čeněk Urbanec píše:Ten odkaz jsi viděl? Mají důvod lhát? Navíc v Ostravě toto auto někdy kolem 1983 jezdilo...Jan Kalina píše: Aby nedošlo k mýlce, na tomto konkrétním obrázku je 1223 v prvním provedení, o turbodmychadlu v tý době možná už uvažovali, ale použili jej o něco později jinde
A ještě se vrátím k R5Turbo..nebylo s karburátorem..ani R5Turbo2 ne, to jen Alpine/GordiniTurbo a pak Super5ka GTturbo, a pochopitelně atmosférické verze
Mýlit se neznamená lhát.
Honzo, je vidět, že dáváš pozor A potom, že neznáme R5 Anarki, sice jsi napsal odpověď delší než já, ale stejně nevím co to vlastně bylo za auto Pokud to nebyl bastard, nesmíš hledat karburátor tam, kde ho máš na GTT. Ten je totiž na druhým konci trubky. A je blbě vidět . A turbo už vůbec nevidíš, protože je ještě níž. Navíc má velkou hlavu, ne takový ventilvíčko jako GTT. Viděl jsi na živo R 5 Turbo a R 5 Alpine turbo, zastav se na očním, potom teprve uvidíš rozdíl. A už se netrap a nevymejšlej koniny a napiš pravdu co to bylo za auto
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Omluva pro pana Čenka = vypadá to že jste to pochopil. Na druhou stranu nezačal jsem proti Vám boj o lepší stránku s Renaulty
Pro pana Leshuhna = to auto jsem viděl i když bylo na kanálu při kontrole,
i když bylo rozebírané kvuli jedný protlakový trubce, viděl jsem turbo a taky karburátor jasně a zrětelně
Taky nemám duvod opsitovat jiné auto než je uvedeno v názvu fóra a speciálně pro Vás opakuji byla to R5 Turbo trochu odlišná než na fotografii pana Čenka. Naživo jsem viděl víc R5 ne jen ty dva co jste napsal
a co se týče mého zraku já nevím kdo si nevšim tříšroubové uchycení kola
na http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm
A co se týče konin:
Vzduchem chlazený turba měly všechny R 5, který je měly, vodou chlazený nebylo žádný.
Pak neexistují žádný R5 GTT Phase II, a já jezdím na Oltcitu
Nic ve špatným
S pozdravem
Pro pana Leshuhna = to auto jsem viděl i když bylo na kanálu při kontrole,
i když bylo rozebírané kvuli jedný protlakový trubce, viděl jsem turbo a taky karburátor jasně a zrětelně
Taky nemám duvod opsitovat jiné auto než je uvedeno v názvu fóra a speciálně pro Vás opakuji byla to R5 Turbo trochu odlišná než na fotografii pana Čenka. Naživo jsem viděl víc R5 ne jen ty dva co jste napsal
a co se týče mého zraku já nevím kdo si nevšim tříšroubové uchycení kola
na http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm
A co se týče konin:
Vzduchem chlazený turba měly všechny R 5, který je měly, vodou chlazený nebylo žádný.
Pak neexistují žádný R5 GTT Phase II, a já jezdím na Oltcitu
Nic ve špatným
S pozdravem
Naposledy upravil(a) Anarki dne stř čer 08, 2005 13:57, celkem upraveno 1 x.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
každý se jednou muze seknout a nemusí mít potíže se zrakem.
Já jsem letadlo a Vás bych za magora taky neoznačil
Čau
Já jsem letadlo a Vás bych za magora taky neoznačil
Čau
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
to jo
promiň mi to zvýraznení
S pozdravem
promiň mi to zvýraznení
S pozdravem
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Čeňku, buď byl autor těch stránek naprostý lajdák, nebo tomu rozumněl ještě míň, jak já. Nepřesností tam lze najít víc, s tou fotkou je ta "bota" snad největší. Navíc snímek je firemní s firemní datovou SPZ-kou, na který snadno přečteš rok 1976..
Takže trošku fototeorie, pokud něco pletu, opravte mě v zápěstí nebo doplňte
R5 Alpine/Gordini R1223 vypadá takto a používala se tato kola , což byly plecháče ve stylu Gordini, mimo jiné se tento typ dával na R12G, R16TX, R17TS..
a tato kola , což byly hliníkáče, které bylo možno spatřit např. i na AlpineA310
R5 AlpineTurbo/GordiniTurbo R122B vypadá takto a používala se tato hliníková kola
Obě tyto 5ky mají kola na 3 šrouby, pochopitelně.
Další odlišnost lze vypozorovat v interiéru, u loga A5 na boku vzadu - toto je Alpine a to logo je větší, barevný linky jsou blíže k sobě. Na AlpineTurbo bylo logo menší a barevný linky byly dále od sebe. No a pak se AlpineTurbo pochopitelně chlubilo štítkem Turbo na masce a vzadu na kufru.
No a na závěr R8220, snímek origoš kol nemám po ruce, ale jsou na šrouby slovy čtyři
Takže trošku fototeorie, pokud něco pletu, opravte mě v zápěstí nebo doplňte
R5 Alpine/Gordini R1223 vypadá takto a používala se tato kola , což byly plecháče ve stylu Gordini, mimo jiné se tento typ dával na R12G, R16TX, R17TS..
a tato kola , což byly hliníkáče, které bylo možno spatřit např. i na AlpineA310
R5 AlpineTurbo/GordiniTurbo R122B vypadá takto a používala se tato hliníková kola
Obě tyto 5ky mají kola na 3 šrouby, pochopitelně.
Další odlišnost lze vypozorovat v interiéru, u loga A5 na boku vzadu - toto je Alpine a to logo je větší, barevný linky jsou blíže k sobě. Na AlpineTurbo bylo logo menší a barevný linky byly dále od sebe. No a pak se AlpineTurbo pochopitelně chlubilo štítkem Turbo na masce a vzadu na kufru.
No a na závěr R8220, snímek origoš kol nemám po ruce, ale jsou na šrouby slovy čtyři
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů