Renault Thalia II
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Re: Renault Thalia II
Určitě vyzkouším až Thálku přivezu z "popáleninového oddělení" . O elektronických a chemických "kunoplaších" jsem se již dozvěděla na dříve zmíněných diskusních fórech. Jedni to vychvalují, druzí jim oponují, jak je to na nic.
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Re: Renault Thalia II
To já netušim, zkušenost nemám. Ale ten WC blok(ikdyby byl třeba k ničemu) tak je prakticky zadarmo a bez práceatak píše:Určitě vyzkouším až Thálku přivezu z "popáleninového oddělení" . O elektronických a chemických "kunoplaších" jsem se již dozvěděla na dříve zmíněných diskusních fórech. Jedni to vychvalují, druzí jim oponují, jak je to na nic.
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv čer 09, 2011 20:39
- Bydliště: české velenice
Re: Renault Thalia II
tak já mám bobika 1.5 diesel je to super auto ale,jedna chyba se vloudila ted nám nechce nastartovat a nikdo neví čím to je poradte ?????????
Re: Renault Thalia II
projdi forum, těch věcí může být velmi velmi mnoho, nezapomeň kouknout i do clio II a megane II je to stále stejný motor Odkdy jí máš? Není ještě v záruce??
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte črc 05, 2011 14:11
Re: Renault Thalia II
dobrý den,
v sobotu si jedu pro novou Thalii LS collection a tak jsem se jala pročítat toto forum...co mě překvapuje - jelikož mám metalízu (šedofialová), tak mě zarazilo, že někdo píše, že se s ní nemá jezdit první rok do myčky? Proč? Opravdu se může nějak výrazně poškrábat?
Jelikož je toto můj první sedan, pan prodejce byl tak laskavý a zdarma přidal parkovací senzory - máte je někdo? Fungují spolehlivě? Moc se na auto těším, je to moje první nové auto, zatím jsem jezdila ve starých šunkách..
a ještě jeden dotaz - dá se tankovat E85? Díky za odpovědi.
v sobotu si jedu pro novou Thalii LS collection a tak jsem se jala pročítat toto forum...co mě překvapuje - jelikož mám metalízu (šedofialová), tak mě zarazilo, že někdo píše, že se s ní nemá jezdit první rok do myčky? Proč? Opravdu se může nějak výrazně poškrábat?
Jelikož je toto můj první sedan, pan prodejce byl tak laskavý a zdarma přidal parkovací senzory - máte je někdo? Fungují spolehlivě? Moc se na auto těším, je to moje první nové auto, zatím jsem jezdila ve starých šunkách..
a ještě jeden dotaz - dá se tankovat E85? Díky za odpovědi.
Re: Renault Thalia II
MadGirlNancy vítej v naší společnosti. Co se týká myčky tak mně už prodejce upozornil na jeden rok bez automatické myčky právě kvůli poškození laku.
Podrobně si pročti manuál k autu - já mám u svého uvedené jen používání benzínu natural 95 a 98.O E85 ani čárku.Senzory nemám,takže snad na ty odpoví někdo kompetentní.
Podrobně si pročti manuál k autu - já mám u svého uvedené jen používání benzínu natural 95 a 98.O E85 ani čárku.Senzory nemám,takže snad na ty odpoví někdo kompetentní.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: Renault Thalia II
K senzorům, já je mám u Laguny, hádám, že tam to budou ty samé a fungují naprosto perfektně...
Re: Renault Thalia II
Myslím si,že už nastal čas napsat svoje zkušennosti.Thalii/základní typ-v jednoduchosti je síla/,vlastním od května 2009.Najeto mám skoro 20 000 km,takže jednoznačně rodinné auto./jsme tři/.Před ní jsem měl dvanáct let Favorita po prvním majiteli.Zde platí-staráš-li se o svoje auto,vydrží/pochopitelně musím znát jeho minulost/.Začnu tím ,co mi vadí.Nemám přední mlhovky , není zámek dveří u spolujezdce,nejsou dělená zadní sedadla a opěradlo nejde normálně vyndat.A pak...připadá mi ,že co kus to originál.Mám třeba kabinový filtr a natažené dráty pro zadní repro,osvětlení kufru ap.Jako autorádio jsem si vybral Lg 5900 a přední reproduktory Magnat Dark power 132.Co se týče cena/výkon-paráda.Zadní zatím neřeším.Jinak mám navíc Defend lock a originál zástěrky.Startuji na první otočení /počkám si až všechno zhasne/,spotřeba 6.4 l/100 km.Praha +dálnice.Asi dvakrát 5.9,jinak je to jako přes kopírák.Benzín beru nejvíce na Krejcárku/Benaz,Benzina a nyní Star/.Na garančce jsem byl u Auto Zeman.V podstatě výměna oleje a nějaké drobnosti.Nemohu si stěžovat.Prostě normální přístup.Máte-li někdo škodovku,doporučuji Autodružstvo Spojovací.Jsou tam starší bardi a moc rád jsem tam s Favoritem jezdil.Zatím nemám důvod si hledat něco nového i když tady každý chválí Brandýs...Jízdní vlastnosti-nedávno jsem četl ve Světě motorů test Thalie a musím říct,že to bylo poslední číslo tohoto časopisu,které jsem si koupil.Víte, ono to chce čas naučit se s tímto autem jezdit.Dnes mohu říct,že snad pouze silný boční vítr na dálnici mi vadí.A to myslím při rychlosti 120-130 km/hod. v místech kde je otevřený terén./Marná sláva,auto je moc lehké/.Jinak si nemohu stěžovat,chová se naprosto předvídatelně,a vím co si mohu dovolit.Prostě je to klasické rodinné auto a ne firemní dálkové vozidlo.Ve všední den na D1 to chce silné nervy.Takže co dodat,mám radost,že mám spolehlivé vozidlo/i když tehdy bylo o něco dražší/ do kterého zatím dávám hlavně benzín.A ještě pořád voní novotou..
Nyklíček
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte črc 05, 2011 14:11
Re: Renault Thalia II
Dobrý den,
zatím jsem s autem spokojená, jede pěkně, živě, spotřeba cca 6,4 litru, pouze když chvátám do práce, tak to vyleze na 7 litrů...Mám LS collection, barva café, moc pěkná. Parkovací senzory jsou OK.
Mám na vás dotaz - co můžu dělat, když se mi ohnul a následně zlomil klíč s dálkovým ovládáním? Zatím odemykám tím zlomeným a startuji náhradním bez dálkového...Nechce se mi dávat tolik peněz za originální klíč s dálkovým. Asi mi nic jiného nezbyde, že?
Pak mám ještě jeden problém - u zrcátka u řidiče mi někdo na parkovišti zlomil a (následně vypadl) kus toho plastu. Je to ten vroukovaný plast, co je kolem něj lak..Omlouvám se za popis, nevím, jak to lépe napsat...Nevíte, zda musím vyměnit celé zrcátko, nebo se dá někde sehnat jenom ten plast? Pokud by nestačil popis, mohu dodat foto, ale teď se mi nechce ven a ještě jedna věc, neexistuje něco, co by zakralo drobné škrábance na laku? ( zatím celkem tři:-)) díky moc. V.
zatím jsem s autem spokojená, jede pěkně, živě, spotřeba cca 6,4 litru, pouze když chvátám do práce, tak to vyleze na 7 litrů...Mám LS collection, barva café, moc pěkná. Parkovací senzory jsou OK.
Mám na vás dotaz - co můžu dělat, když se mi ohnul a následně zlomil klíč s dálkovým ovládáním? Zatím odemykám tím zlomeným a startuji náhradním bez dálkového...Nechce se mi dávat tolik peněz za originální klíč s dálkovým. Asi mi nic jiného nezbyde, že?
Pak mám ještě jeden problém - u zrcátka u řidiče mi někdo na parkovišti zlomil a (následně vypadl) kus toho plastu. Je to ten vroukovaný plast, co je kolem něj lak..Omlouvám se za popis, nevím, jak to lépe napsat...Nevíte, zda musím vyměnit celé zrcátko, nebo se dá někde sehnat jenom ten plast? Pokud by nestačil popis, mohu dodat foto, ale teď se mi nechce ven a ještě jedna věc, neexistuje něco, co by zakralo drobné škrábance na laku? ( zatím celkem tři:-)) díky moc. V.
Re: Renault Thalia II
nevím jak Thalii, ale u Traficu se nám to stalo již dvakrát(zlomit klíč) a vždycky celkem bez problému v servisu vyměnili jenom železo klíče(cena cca kolem pětiset), vlastní tělo s čipem a ovládáním zůstalo původní, jinak kompletní klíč s ovládáním je celkem pálka(kolem čtyřtisíc)
Re: Renault Thalia II
MadGirlNancy klíč se dá elegantně vyřešit takto .Se zrcátkem máš smůlu,zrovna ten kousek co máš zlomený je základ zrcátka-takže jedině výměna(a je dost drahé) nebo vrakoviště.Malé škrabance se dají rozleštit-najdi si v okolí nějakého lakýrníka.
Kód: Vybrat vše
http://auto.aukro.cz/klic-renault-1-tlacitko-230-i2017594952.html
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Re: Renault Thalia II
A já myslel, že tam ty vroubkovaný kraje jsou právě pro jednoduchou výměnu odřených za nové... :/
Renault Thalia 1,2 16 V 03/2011 červená barva.
Zdravím, právě jsem dnes objevil toto fórum a podělím se i já se svými zkušenostmi. Mám 193 cm, takže jsem předloni na podzim poté, co mi dosloužil 20 let starý Peugeot 309, hledal zhruba 5-ti letou ojetinu. Hledal jsem něco menšího, ale u většiny aut mi pravé koleno kolidovalo se středovým panelem autorádia.
Měl jsem v hledáčku asi 5 modelů (mezi nimi byla i Thalia I.) a částku maximálně do 150.000,-- Obcházel jsem jednotlivé bazary a usedal do vystavovaných vozů - při mé výšce podmínka polohování volantu nahoru a dolů a také výškového polohování sedáku.
Pak se objevila v listopadu 2010 masivní předvánoční reklamní akce Renaultu za "109.000" a já na doporučení bratrance navštívil autosalon a poprvé usedl právě do Thalie II. - původně jsem pokukoval po Cliu II. V Thalii je ten středový panel pro mě příjemně zúžen směrem do prostoru k předním sedadlům (s tím jsem měl problém třeba v Fabii I. i II.). Bratranec se znal s prodejcem, takže jsme hned uzavřeli objednávku - mimochodem jsem na auto čekal přes 3 měsíce, takový byl tehdy zájem o Thalie). Mám výbavu Expresion, cena s doplňky těsně pod 190.000,-- na 2-letý úvěr. Mám za 10 měsíců najetou něco přes 5 000 km a jsem s autem za ty peníze spokojený. Bratranec mi tehdy navíc "vyjednal" zdarma zimní gumy a slevu na střešní příčníky.
Některé postřehy:
to marlen:
Nepříjemně odtékající (odkapávají voda) po zdvižení víka kufru do zavazadlového prostoru. Občas mě pak chytá fantas, když voda teče třeba do tašek s oblečením a já nemám čas ani nervy čekat, že při na půl otevřeném kufru pomalu odteče mimo zavazadlový prostor.
Při mé výšce 193 cm se mi občas stane (pedály jsou na mé gusto blízko u sebe), že kromě brzdy se má zimní bota dotýká zároveň i pedálu plynu a když šlapu na plyn a koleno se opírá o středový panel - není tam moc možností, jak jinak na ten plyn šlapat, se levá část boty při sešlápnutí plynu nepříjemně opírá o nějakou kovovou část, která je na zemi mezi pedály - plyn by šel sešlápnout ještě více, ale ta kovová část na podlaze mi to už neumožní (když mám letní boty, tak šlapu plyn v pohodě a bota se tam nešprajcuje).
Ty příčné ochranné prvky v prostoru kufru po vyjmutí zadního sedáku a položení opěradla vpřed - při nejvyšším vysunutí všech 3 zadních opěrech lze opěrák položit téměř do vodorovné polohy se spodní vyztužovací přepážkou - vezl jsem tam už nějaká prkna cca. 1,30 m - docela to lze, ale bohužel při absenci dělených zadních sedadel pak v autě mohou sedět už nanejvýš 2 pasažéři.
Zkoušel jsem rovněž posunout přední sedadla úplně dopředu do nejvíc to dovolí středový panel, pak položit vzad opěradla (při odejmutí opěrek hlavy), ale ta se už bohužel následně o pár centimetrů nesklopí do vodorovné polohy před sedák zadních sedadel, že o nějakém nouzovém spaní v leže nemůže být řeč - toto šlo třeba ve Škodě 120. Směrem do kufru to samozřejmě kvůli horní kovové přepážce mezi zadními blatníky nejde - možná by tam šly prostrčit nohy, ale člověk by se už asi ani neotočil.
Měl jsem v hledáčku asi 5 modelů (mezi nimi byla i Thalia I.) a částku maximálně do 150.000,-- Obcházel jsem jednotlivé bazary a usedal do vystavovaných vozů - při mé výšce podmínka polohování volantu nahoru a dolů a také výškového polohování sedáku.
Pak se objevila v listopadu 2010 masivní předvánoční reklamní akce Renaultu za "109.000" a já na doporučení bratrance navštívil autosalon a poprvé usedl právě do Thalie II. - původně jsem pokukoval po Cliu II. V Thalii je ten středový panel pro mě příjemně zúžen směrem do prostoru k předním sedadlům (s tím jsem měl problém třeba v Fabii I. i II.). Bratranec se znal s prodejcem, takže jsme hned uzavřeli objednávku - mimochodem jsem na auto čekal přes 3 měsíce, takový byl tehdy zájem o Thalie). Mám výbavu Expresion, cena s doplňky těsně pod 190.000,-- na 2-letý úvěr. Mám za 10 měsíců najetou něco přes 5 000 km a jsem s autem za ty peníze spokojený. Bratranec mi tehdy navíc "vyjednal" zdarma zimní gumy a slevu na střešní příčníky.
Některé postřehy:
to marlen:
Nepříjemně odtékající (odkapávají voda) po zdvižení víka kufru do zavazadlového prostoru. Občas mě pak chytá fantas, když voda teče třeba do tašek s oblečením a já nemám čas ani nervy čekat, že při na půl otevřeném kufru pomalu odteče mimo zavazadlový prostor.
Při mé výšce 193 cm se mi občas stane (pedály jsou na mé gusto blízko u sebe), že kromě brzdy se má zimní bota dotýká zároveň i pedálu plynu a když šlapu na plyn a koleno se opírá o středový panel - není tam moc možností, jak jinak na ten plyn šlapat, se levá část boty při sešlápnutí plynu nepříjemně opírá o nějakou kovovou část, která je na zemi mezi pedály - plyn by šel sešlápnout ještě více, ale ta kovová část na podlaze mi to už neumožní (když mám letní boty, tak šlapu plyn v pohodě a bota se tam nešprajcuje).
Ty příčné ochranné prvky v prostoru kufru po vyjmutí zadního sedáku a položení opěradla vpřed - při nejvyšším vysunutí všech 3 zadních opěrech lze opěrák položit téměř do vodorovné polohy se spodní vyztužovací přepážkou - vezl jsem tam už nějaká prkna cca. 1,30 m - docela to lze, ale bohužel při absenci dělených zadních sedadel pak v autě mohou sedět už nanejvýš 2 pasažéři.
Zkoušel jsem rovněž posunout přední sedadla úplně dopředu do nejvíc to dovolí středový panel, pak položit vzad opěradla (při odejmutí opěrek hlavy), ale ta se už bohužel následně o pár centimetrů nesklopí do vodorovné polohy před sedák zadních sedadel, že o nějakém nouzovém spaní v leže nemůže být řeč - toto šlo třeba ve Škodě 120. Směrem do kufru to samozřejmě kvůli horní kovové přepážce mezi zadními blatníky nejde - možná by tam šly prostrčit nohy, ale člověk by se už asi ani neotočil.
Naposledy upravil(a) schmitt dne stř led 18, 2012 20:23, celkem upraveno 1 x.
Trabant 601 Limousine; Trabant 601 Limousine; Trabant 601 Combi; Peugeot 309 1,6 SX; Renault Thalia 1,2 16 V
Velká čelní světla u Thalie II.
Ahoj, bavili jste se tady o velkých čelních světlech u Thalie II. a o tom, jakou jsou pro tento vůz výhodou. Právě by mě zajímalo, kdo má zkušenost se starou Thalií, tak tam byla světla s dvojí optikou. Jedno světlo je pro tlumená světla a druhé pro dálková světla? Podobná světla mají některá "dvojková" Clia a tam prý ta světelnost nebyla moc valná.
Trabant 601 Limousine; Trabant 601 Limousine; Trabant 601 Combi; Peugeot 309 1,6 SX; Renault Thalia 1,2 16 V
Re: Renault Thalia II
Thalia je ješte asi v Turecku , ale už se jí nemůžu dočkat. Zatím teda jenom zopár info o výběru a prodejci. Po novém autě sem se začal poohlížet přibližne před rokem. Zvažoval som např. Chevrolet Aveo, Fabii 1.4 Tdi (samozřejmě ojetou), taky možná ojetou Oktávii ale bál sem se koupit auto v bazaru. V létě 2011 sme byli na dovolené v Chorvatsku a tam sme poznali lidi kteří přijeli novou Thalii. Měla jenom nejnižší výbavu ale její jízdni vlastnosti mně zaujali. Ani na chorvátských kopcech nestrácela dech. Popravdě musím napsat, že sem jí moc nevěřil, ale již první svezení na mně udělalo obrovský dojem. Tam někde se zrodil nápad, že naším novým vozem bude perávě Thalia.
Nápad pomalu dozrával a koncem roku 2011 sme se s manželkou vybrali na okružní jízdu po Plzeňských autosalonech. Teda konkrétně po dvou. Jako první jsme navštívili Renault Liška na Slovanech. Mohu jenom chválit. Příjemný prodejce, ochotný odpovídat na mé dotazy atd. V krámu bylo celkem dost lidí a neměl sem pocit méněcennosti i když sem chtěl "jenom" Thalii.
Po této skvělé skušenosti sme se vybrali do autosalónu Chevrolet v Černicích. Hrůza. Na krámu nebylo ani nohy, ale prodejce se stejně tvářil jako že kolik má práce. Síce mi odpoveděl na všechno co sem se ho ptal no měl při tom v tváři výraz, že mně chuť ptát se docela přešla. Tak sem poděkoval a šli sme dál. Aveo si teda rozhodně nekoupím.
Tato skušenost mě stála tolik sil ,že sem se na další chození po salónech vykašlal.
Po pár dnech sem se vrátil do Renaultu, podepsal sem pár papírů a niní čekám až si budu moci novou Nathálku převzít. Mělo by to být začátkem března.
Dofám že sem se rozhodl dobře. Pak napíšu víc.
Nápad pomalu dozrával a koncem roku 2011 sme se s manželkou vybrali na okružní jízdu po Plzeňských autosalonech. Teda konkrétně po dvou. Jako první jsme navštívili Renault Liška na Slovanech. Mohu jenom chválit. Příjemný prodejce, ochotný odpovídat na mé dotazy atd. V krámu bylo celkem dost lidí a neměl sem pocit méněcennosti i když sem chtěl "jenom" Thalii.
Po této skvělé skušenosti sme se vybrali do autosalónu Chevrolet v Černicích. Hrůza. Na krámu nebylo ani nohy, ale prodejce se stejně tvářil jako že kolik má práce. Síce mi odpoveděl na všechno co sem se ho ptal no měl při tom v tváři výraz, že mně chuť ptát se docela přešla. Tak sem poděkoval a šli sme dál. Aveo si teda rozhodně nekoupím.
Tato skušenost mě stála tolik sil ,že sem se na další chození po salónech vykašlal.
Po pár dnech sem se vrátil do Renaultu, podepsal sem pár papírů a niní čekám až si budu moci novou Nathálku převzít. Mělo by to být začátkem března.
Dofám že sem se rozhodl dobře. Pak napíšu víc.
Thalia 1,2 16V 55 kW/75 k Expression
Re: Renault Thalia II
chcem sa informovať či niekto nemate nejake informácie či bude aj nejaka novšia THALIA III a či sa bude vôbec dovážať na Slovensko. Alebo či sa nechistá nejaka náhrada. ak mate niekto nejake info ta to napíšte.
Re: Renault Thalia II
Tak jsem si pročetl toto vlákno a kapku jsem se zděsil. Thalii Autentique mám objednanou od prosince, přijít má někdy v březnu a přiznám se, že jsem si ji vybral kvůli brutální slevě, kterou mi dal dealer. Ale tady vidím, že to bude nějaké dodo, jako za totáče, když si člověk přivezl škodovku a doma si ji musel dodělat. I když, i pár spokojených se tu najde. Mě jde hlavně o spolehlivost, proto jsem zvolil základ, neb čím víc drátků, tím víc problémů… Že je to malý auto, s tím počítám, stejně jako s tím, že to není žádný závodník. Během lítání po salonech loni na podzim jsem v ní párkrát jel a líbil se mi měkký podvozek. Přesedám z Fiesty, a do ní jsem šel ze Saxa. Když jsem do Fiesty sedl poprvé, tak jsem myslel, že je nějaká porouchaná či co, tak to bylo proti Saxu tvrdý. A nezvykl jsem si ani za pět let, co jsem ji měl… Snad nebudu mít smůlu na nepovedenej kus, nerad jezdím po servisech…
Thalia Autentique 1,2 55kW, RV 2012, červená Vif 727
Thalia Autentique 1,2 55kW, RV 2012, červená Vif 727
Re: Velká čelní světla u Thalie II.
měli jsme doma clio II a řekl bych že svítilo o trochu lépe, na klasická světla asi nastejno, ale na dálkové byla poznat ta H1+H7, to bylo superschmitt píše:Ahoj, bavili jste se tady o velkých čelních světlech u Thalie II. a o tom, jakou jsou pro tento vůz výhodou. Právě by mě zajímalo, kdo má zkušenost se starou Thalií, tak tam byla světla s dvojí optikou. Jedno světlo je pro tlumená světla a druhé pro dálková světla? Podobná světla mají některá "dvojková" Clia a tam prý ta světelnost nebyla moc valná.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Renault Thalia II
edwino píše:Thalia je ješte asi v Turecku , ale už se jí nemůžu dočkat. Zatím teda jenom zopár info o výběru a prodejci. Po novém autě sem se začal poohlížet přibližne před rokem. Zvažoval som např. Chevrolet Aveo, Fabii 1.4 Tdi (samozřejmě ojetou), taky možná ojetou Oktávii ale bál sem se koupit auto v bazaru. V létě 2011 sme byli na dovolené v Chorvatsku a tam sme poznali lidi kteří přijeli novou Thalii. Měla jenom nejnižší výbavu ale její jízdni vlastnosti mně zaujali. Ani na chorvátských kopcech nestrácela dech. Popravdě musím napsat, že sem jí moc nevěřil, ale již první svezení na mně udělalo obrovský dojem. Tam někde se zrodil nápad, že naším novým vozem bude perávě Thalia.
Nápad pomalu dozrával a koncem roku 2011 sme se s manželkou vybrali na okružní jízdu po Plzeňských autosalonech. Teda konkrétně po dvou. Jako první jsme navštívili Renault Liška na Slovanech. Mohu jenom chválit. Příjemný prodejce, ochotný odpovídat na mé dotazy atd. V krámu bylo celkem dost lidí a neměl sem pocit méněcennosti i když sem chtěl "jenom" Thalii.
Po této skvělé skušenosti sme se vybrali do autosalónu Chevrolet v Černicích. Hrůza. Na krámu nebylo ani nohy, ale prodejce se stejně tvářil jako že kolik má práce. Síce mi odpoveděl na všechno co sem se ho ptal no měl při tom v tváři výraz, že mně chuť ptát se docela přešla. Tak sem poděkoval a šli sme dál. Aveo si teda rozhodně nekoupím.
Tato skušenost mě stála tolik sil ,že sem se na další chození po salónech vykašlal.
Po pár dnech sem se vrátil do Renaultu, podepsal sem pár papírů a niní čekám až si budu moci novou Nathálku převzít. Mělo by to být začátkem března.
Dofám že sem se rozhodl dobře. Pak napíšu víc.
Tak dnes byl ten štastný den. Síce se to "trochu" natáhlo, ale Nathálka je už doma. Zatím se jenom spoznávame. Až si na sebe zvyknem, tak napíšu víc.
Thalia 1,2 16V 55 kW/75 k Expression
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Thalia II
Povím Vám příběh o tom, jak jsem nežádal prodejce o slevu.
Byv instruován počátkem června 2012 na srazu Hyundai klubu, kde jsem vicepresidentem o tom, že je doba těžká a že není správné žádat prodejce (myšleno tím prodejce Hyundai) o slevu, vydal jsem se po dlouhém skoro třičtvrtě ročním rozmýšlení, jestli koupit jako třetí vůz do rodiny na denní ježdění do práce pro manželku nový, či ojetý vůz a jaké značky. (Opravdu jsem chodil dlouho kolem Hyundai I 20, ale okukoval jsem i Elantru, zajimal jsem se o Fiat Punto i několik typů od Renaulta, naopak naše Škoda Citigo mě nechala chladnou.) Nakonec jsem se rozhodl více prozkoumat Renault Thalia II a obchod jsem se rozhodl zrealizovat přímo u Francouzů v Renaultu v Praze na Zličíně - je to kvůli tomu, že kolem tohoto dealerství 2 x denně jezdím, jednou do práce, podruhé zpátky. Měl jsem po netu předjednáno auto 1,2 litru v benzinu v červené barvě (VIF), ve střední výbavě s manuální klimoškou (a bez rádia a s plechovými koly 14“), ale v situaci, kdy prodejce dával akční slevu 40 tisíc na každý nový vůz a další slevu 40 tis. Kč v případě, kdy je vůz financován z úvěru nebo leasingem od výrobcem založené finanční společnosti. Kromě stanovené výbavy vozu z fabriky jsem požadoval navíc pouze defendlock na řadící páku a gumové koberce. Cena vozu byla 243 000 a po obou slevách dávaných přímo výrobcem byla prodejní necelých 146 tis. Kč vč. defendlocku a gumových koberců.
Prodejce, aniž bych o cokoli žádal, mi nabídl jiné auto stejného typu, - Tahlia II LS Collection v plné palbě, s elektronovými koly 15“, metalízou, automatickou klimatizací, veškeré hýble v elektrice včetně ovládání rádia pod volantem, rádio integrované v palubní dece, (někdo vůz před pár týdny odřekl). Základní cena vozu byla 267 tis. Kč., k tomu mi nabídl slevu 45 000 akční, dalších 45 000 na dluhové financování, pak ještě sám od sebe přidal 22 tisíc jeho dobrovolnou prodejní slevu a k tomu mi sám od sebe přislíbil dodávku Deffend locku a gumových koberců zdarma (celkem cca 7 tis. Kč). Takže z ceny necelých 275 tis. Kč (vč. dodělávek) se dostal na cenu necelých 155,- tis. Kč neboli jen o 9 tis. Kč více než původní auto, které jsem chtěl a které by bylo o více než 1 level níže výbavou.
Problém je jen trošku v barvě, jsem zavedený na jasně červená auta (tedy hlavně moje žena je zavedená). Tohle auto je kávově hnědé, je to měňavá metalíza, kdy černohnědá barva přechází podle sklonu slunce přes černošedou až švestkově modrošedé.
Protože počítám, že auto bude jezdit po záběhu průměrně 80-100 km denně, takže cca 20 tis. Kč ročně, vzal jsem si jen základní 2 letou záruku, neboť rozšířená je omezena projezdem 60 tis. km bez ohledu na její délku v čase.
Dokonce jsem získal povolení na vlastní pojistku, ne přes finanční společnost, neboť při mojím asi 12 letém bezeškodním průběhu mi pojišťovna vypočítala pojistku (povinné+havarijní) na 3 785,- Kč ročně, zatímco prodejce neuměl jít pod cca 7 400,- Kč. Až budu nahrazovat Hyundai H1, asi ho nahradím Renaultem Trafficem v provedení Long a úplná proměna ve francouzského ďábla bude ukončena. To ale bude ještě pár let trvat.
Zatím mám na Thalii najeto přes 3000 km a všechno v naprostém pořádku. Průměrná spotřeba zatím 5,43 l/100 km. Trochu mi vadí nutnost opírat levou nohu o levé dveře, není to příjemné a pak také úzké pedály. Při šlapání na plynový pedál okrajem boty zabírám i brzdový. Ovšem měřím 185 cm a botu mám o velikosti 45.
Tohle auto opravdu nepokládám za rodinný automobil, na to mám hlavně Hyundai H1 s postelí v ložném prostoru, ale jako provozně nenáročné přibližovadlo do práce a zpátky pro jednočlennou posádku – řidiče je to téměř ideální.
Byv instruován počátkem června 2012 na srazu Hyundai klubu, kde jsem vicepresidentem o tom, že je doba těžká a že není správné žádat prodejce (myšleno tím prodejce Hyundai) o slevu, vydal jsem se po dlouhém skoro třičtvrtě ročním rozmýšlení, jestli koupit jako třetí vůz do rodiny na denní ježdění do práce pro manželku nový, či ojetý vůz a jaké značky. (Opravdu jsem chodil dlouho kolem Hyundai I 20, ale okukoval jsem i Elantru, zajimal jsem se o Fiat Punto i několik typů od Renaulta, naopak naše Škoda Citigo mě nechala chladnou.) Nakonec jsem se rozhodl více prozkoumat Renault Thalia II a obchod jsem se rozhodl zrealizovat přímo u Francouzů v Renaultu v Praze na Zličíně - je to kvůli tomu, že kolem tohoto dealerství 2 x denně jezdím, jednou do práce, podruhé zpátky. Měl jsem po netu předjednáno auto 1,2 litru v benzinu v červené barvě (VIF), ve střední výbavě s manuální klimoškou (a bez rádia a s plechovými koly 14“), ale v situaci, kdy prodejce dával akční slevu 40 tisíc na každý nový vůz a další slevu 40 tis. Kč v případě, kdy je vůz financován z úvěru nebo leasingem od výrobcem založené finanční společnosti. Kromě stanovené výbavy vozu z fabriky jsem požadoval navíc pouze defendlock na řadící páku a gumové koberce. Cena vozu byla 243 000 a po obou slevách dávaných přímo výrobcem byla prodejní necelých 146 tis. Kč vč. defendlocku a gumových koberců.
Prodejce, aniž bych o cokoli žádal, mi nabídl jiné auto stejného typu, - Tahlia II LS Collection v plné palbě, s elektronovými koly 15“, metalízou, automatickou klimatizací, veškeré hýble v elektrice včetně ovládání rádia pod volantem, rádio integrované v palubní dece, (někdo vůz před pár týdny odřekl). Základní cena vozu byla 267 tis. Kč., k tomu mi nabídl slevu 45 000 akční, dalších 45 000 na dluhové financování, pak ještě sám od sebe přidal 22 tisíc jeho dobrovolnou prodejní slevu a k tomu mi sám od sebe přislíbil dodávku Deffend locku a gumových koberců zdarma (celkem cca 7 tis. Kč). Takže z ceny necelých 275 tis. Kč (vč. dodělávek) se dostal na cenu necelých 155,- tis. Kč neboli jen o 9 tis. Kč více než původní auto, které jsem chtěl a které by bylo o více než 1 level níže výbavou.
Problém je jen trošku v barvě, jsem zavedený na jasně červená auta (tedy hlavně moje žena je zavedená). Tohle auto je kávově hnědé, je to měňavá metalíza, kdy černohnědá barva přechází podle sklonu slunce přes černošedou až švestkově modrošedé.
Protože počítám, že auto bude jezdit po záběhu průměrně 80-100 km denně, takže cca 20 tis. Kč ročně, vzal jsem si jen základní 2 letou záruku, neboť rozšířená je omezena projezdem 60 tis. km bez ohledu na její délku v čase.
Dokonce jsem získal povolení na vlastní pojistku, ne přes finanční společnost, neboť při mojím asi 12 letém bezeškodním průběhu mi pojišťovna vypočítala pojistku (povinné+havarijní) na 3 785,- Kč ročně, zatímco prodejce neuměl jít pod cca 7 400,- Kč. Až budu nahrazovat Hyundai H1, asi ho nahradím Renaultem Trafficem v provedení Long a úplná proměna ve francouzského ďábla bude ukončena. To ale bude ještě pár let trvat.
Zatím mám na Thalii najeto přes 3000 km a všechno v naprostém pořádku. Průměrná spotřeba zatím 5,43 l/100 km. Trochu mi vadí nutnost opírat levou nohu o levé dveře, není to příjemné a pak také úzké pedály. Při šlapání na plynový pedál okrajem boty zabírám i brzdový. Ovšem měřím 185 cm a botu mám o velikosti 45.
Tohle auto opravdu nepokládám za rodinný automobil, na to mám hlavně Hyundai H1 s postelí v ložném prostoru, ale jako provozně nenáročné přibližovadlo do práce a zpátky pro jednočlennou posádku – řidiče je to téměř ideální.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Re: Renault Thalia II
Mám Privileg už 3,5 roka a za ten čas mi funguje ako hodinky, žiaden problém, mal som predtým Š. Forman a len som počúval čo sa mi pokazí, no teraz len benzín a ide sa. Mam už najazdených 45 tis. km a v pohode, asi som mal štastie. Som spokojný.
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Thalia II
Já měl s formany dobré zkušenosti, měl jsem celkem 3, jeden jsem koupil nový v r. 1992 a měl jsem ho jen 2 roky, tenkrát ho bylo možno vzhledem k situaci na trhu v r. 1994 prodat o 10 tisíc více, než stál nový, no neprodejte to i když neměl najeto ani 30 tisíc, další jsem ho měl jako druhé auto v rodině od r. 2005 (vůz z r. 1993) do r. 2006 a zničil jsem ho při bouračce, bylo na odpis (havarijně nepojištěný, takže vliv na bonus to později nemělo), oba byly bez závady a třetí (z r. 1996) hned na to koupený týden po té bouračce do r. 2007, u něj jsem měl jen 2 závady - snímač otáček v převodovce a novou vysokonapěťovou cívku. Prodal jsem ho za stejné peníze, co jsem ho koupil v r. 2007, kdy jsem koupil dacii. Ta nová Thalia už má skoro 4 tis. km a zatím skvělé, bez poruch, spotřeba 5,4 litru.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Re: Renault Thalia II
favoriry prosím neřešit, ikdyž na ně mám také dobré vzpomínky....
Jinak k mé thalii jak jsem tady sepisoval kdysi všechny reklamované závady, tak teď už jedu na prodlouženou záruku a mám zatím vyměně silentblok motoru, silentblok výfuku (ten úplně vzadu v tom kovu), něco na převodovce okolo tyče ke kolu, prosakoval tam olej z převodovky (na to všechno přišel servis sám při prohlídce v 60 000Km). No a nejnověší je panel automatické klimatizace, kdy se přestalo zobrazovat jedno číslo a nápis min. No když to sečtu a podrthnu tak těch závad je fakt hodně, většina řešena reklamací, prodloužená záruka již zaplacena i s dražšími serviskami, s autem jsem ale maximálně spokojen a nedávno jsem přemýšlel nad cenami vozidel a stejně bych si koupil zase thalii
Jinak k mé thalii jak jsem tady sepisoval kdysi všechny reklamované závady, tak teď už jedu na prodlouženou záruku a mám zatím vyměně silentblok motoru, silentblok výfuku (ten úplně vzadu v tom kovu), něco na převodovce okolo tyče ke kolu, prosakoval tam olej z převodovky (na to všechno přišel servis sám při prohlídce v 60 000Km). No a nejnověší je panel automatické klimatizace, kdy se přestalo zobrazovat jedno číslo a nápis min. No když to sečtu a podrthnu tak těch závad je fakt hodně, většina řešena reklamací, prodloužená záruka již zaplacena i s dražšími serviskami, s autem jsem ale maximálně spokojen a nedávno jsem přemýšlel nad cenami vozidel a stejně bych si koupil zase thalii
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Thalia II
Někdy se auto nepovede. Nevím s čím to souvisí, možná s tím, že dneska se už netřídí součástky podle tolerancí a nevybírají, jaké k sobě pasují. Nebo měla fabrika nějaké provozní problémy na lince, třeba výpadek zaškolených lidí rychle nahrazených jinými.... Měl jsem kdysi takovou Š 120 z r. 1988, tenkrát byla záruka 1/2 roku, ale když jsem to prodával, mělo to najeto 50 tis. No a pořád se v záruce opravovalo na motoru - těsnění na klikách pro nevyváženou hřídel - asi tak každých 5 tis. km šel motor ven. Tenkrát mi výrobce AZNP Boleslav dal na tuhle závadu neomezenou záruku, když jsem se chtěl soudit, ale motor že prý nevymění kdybych se na hlavu stavěl.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Re: Renault Thalia II
ta moje je jedna z prvních objednávek v čr (nepočítám ty co měli na skladě), takže to přisuzuji tomu,ž e nebyly pořádně seřízené stroje, no a druhá věc je, že jsem klikař a co si koupím to se reklamuje, takže jsem zvyklej
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů