Jaký systém vybrat?
Moderátor: Moderators General
Jaký systém vybrat?
Zdravím Vás plynaři! Uvažuji, že to hodím taky trochu na tu ekologii a hlavně peněženku
Jaký systém byste z této nabídky vybrali vzhledem kvalita,životnost/cena. Děkuji za Vaše názory a příspěvky.
Dobrý den, zasíláme Vám cenovou kalkulaci na montáž LPG
V případě montáže nádrže pod vůz není u Vašeho auta zapotřebí žádná zásadní karosářská změna podlahy. Jen se provede uchycení formou zavěšení na 4 šrouby skrz podlahu a původní koš pro kolo se zdemontuje. Instalace v tuhle chvíli objednaváme až za 14 dní. Doba montáže zabere dva dny.
1. Sekvenční vstřikování plynu STAG 4 Plus, reduktor Alaska , vstřikovače Valtek 30,
nádrž místo rezervního kola cca 40 litrů, koncovka v nárazníku, nyní za cenu 23 500,- Kč
2. Sekvenční vstřikování plynu Lovato Easy Fast, reduktor Lovato, vstřikovače Lovato, řídící jednotka Lovato,
nádrž místo rezervního kola cca 40 litrů, koncovka v nárazníku, nyní za akční cenu 23 500,- Kč
3. Sekvenční vstřikování plynu Landi Renzo Omegas EVO, reduktor LI, vstřikovače AEB, řídící jednotka AEB,
nádrž místo rezervního kola cca 40 litrů, koncovka v nárazníku, nyní za cenu 25 500,- Kč
4. Sekvenční vstřikování plynu BRC SQ 24, reduktor Genius, vstřikovače BRC, standardní řídící jednotka,
nádrž místo rezervního kola cca 40 litrů, koncovka v nárazníku, za cenu 29 900,- Kč ( za příplatek 2 tis kč je možné namontovat vyšší řadu řídící jednotky s označením Plug and Drive, která navíc komunikuje s OBD elektronikou auta)
Za příplatek 500,- Kč můžeme umístit tankovací hrdlo LPG pod víčko plnění benzinu.
Velikost nádrže je orientační. Po přesném zaměření a osobní schůzce, která je před každou instalací velmi důležitá bude velikost upřesněna společně s cenou.
V případě zvolení klasické válcové nádrže objemu 45 litrů se cena sníží o 1 tis kč.
Systém STAG je přední polský výrobek.
Lovato je výborný italský výrobek s dlouholetou tradicí, v současné době spadající do koncernu Landi Renzo.
Landi Renzo je vynikající italský systém, který mimo jiné používá i koncern VW a Opel do nových vozidel.
Italský systém BRC patří mezi absolutní špičku v oboru LPG a je velmi dobře technicky propracovaný.
Ochrana motoru Flash Lube:
Napomáhá motoru v jeho vyšší životnosti, chrání sedla ventilů. Stojí 1600,- Kč v základní sadě.
U vozidel s komplikovaným sáním se navíc používá rozdělovník flash lube za cenu 900,- Kč.
Další možností ochrany motoru je Valve Protector . Ten chrání i plynové vstřikovače. Stojí 4200,- Kč.
Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH, montáže a dokladů k přihlášení. Zdarma je první kontrolní seřízení po montáži.
V případě vrtání do karoserie, veškeré otvory ošetřujeme antikorozním nátěrem.
Jaký systém byste z této nabídky vybrali vzhledem kvalita,životnost/cena. Děkuji za Vaše názory a příspěvky.
Dobrý den, zasíláme Vám cenovou kalkulaci na montáž LPG
V případě montáže nádrže pod vůz není u Vašeho auta zapotřebí žádná zásadní karosářská změna podlahy. Jen se provede uchycení formou zavěšení na 4 šrouby skrz podlahu a původní koš pro kolo se zdemontuje. Instalace v tuhle chvíli objednaváme až za 14 dní. Doba montáže zabere dva dny.
1. Sekvenční vstřikování plynu STAG 4 Plus, reduktor Alaska , vstřikovače Valtek 30,
nádrž místo rezervního kola cca 40 litrů, koncovka v nárazníku, nyní za cenu 23 500,- Kč
2. Sekvenční vstřikování plynu Lovato Easy Fast, reduktor Lovato, vstřikovače Lovato, řídící jednotka Lovato,
nádrž místo rezervního kola cca 40 litrů, koncovka v nárazníku, nyní za akční cenu 23 500,- Kč
3. Sekvenční vstřikování plynu Landi Renzo Omegas EVO, reduktor LI, vstřikovače AEB, řídící jednotka AEB,
nádrž místo rezervního kola cca 40 litrů, koncovka v nárazníku, nyní za cenu 25 500,- Kč
4. Sekvenční vstřikování plynu BRC SQ 24, reduktor Genius, vstřikovače BRC, standardní řídící jednotka,
nádrž místo rezervního kola cca 40 litrů, koncovka v nárazníku, za cenu 29 900,- Kč ( za příplatek 2 tis kč je možné namontovat vyšší řadu řídící jednotky s označením Plug and Drive, která navíc komunikuje s OBD elektronikou auta)
Za příplatek 500,- Kč můžeme umístit tankovací hrdlo LPG pod víčko plnění benzinu.
Velikost nádrže je orientační. Po přesném zaměření a osobní schůzce, která je před každou instalací velmi důležitá bude velikost upřesněna společně s cenou.
V případě zvolení klasické válcové nádrže objemu 45 litrů se cena sníží o 1 tis kč.
Systém STAG je přední polský výrobek.
Lovato je výborný italský výrobek s dlouholetou tradicí, v současné době spadající do koncernu Landi Renzo.
Landi Renzo je vynikající italský systém, který mimo jiné používá i koncern VW a Opel do nových vozidel.
Italský systém BRC patří mezi absolutní špičku v oboru LPG a je velmi dobře technicky propracovaný.
Ochrana motoru Flash Lube:
Napomáhá motoru v jeho vyšší životnosti, chrání sedla ventilů. Stojí 1600,- Kč v základní sadě.
U vozidel s komplikovaným sáním se navíc používá rozdělovník flash lube za cenu 900,- Kč.
Další možností ochrany motoru je Valve Protector . Ten chrání i plynové vstřikovače. Stojí 4200,- Kč.
Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH, montáže a dokladů k přihlášení. Zdarma je první kontrolní seřízení po montáži.
V případě vrtání do karoserie, veškeré otvory ošetřujeme antikorozním nátěrem.
Renault Clio 3
Re: Jaký systém vybrat?
Ja som mal v Clio 3 system nejaky mix, mechanika Tomasetto, elektronika netusim co. Nadrz 51L, natankoval som do 46L. Cim viac tym lepsie... dojazd v zaranici je klucovy. Spotreba do 7L uspornou jazdou vratane dovolniek za 3 roky. Brat ma totozne clio a BRC system, ziadne problemy takisto uz cca 50tis km. Niektory tvrdia ze treba Flash iny nie. Teraz mam Fluence a tam mam Tartarini talian a tvrdili mi ze netreba Flash, tak snad nie. Dolezite je aby system bol spolahlivy a dobra montaz. Ani poliaci nie su zly dnes. Kedze chces setrit vyber si cenovy bonus v cene montaze alebo ak chces auto na 10 rokov potom kludne aj BRC ale prerataj si kedy sa ti to vrati. Kolko najazdis rocne? To je hlavna otazka a kolko si nechas auto. Pri predaji sa prestavba vrati len minimalne. Vravim z vlastnej skusenosti, teraz som predaval clio na LPG...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Jaký systém vybrat?
No většina renaulťáckejch motoru flashlube nepotřbeuje,ale chce se to zeptat,mají na to katalog. Jinak do starších aut stačí levnější podtlak,do novějších sekvenčko.
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Jaký systém vybrat?
takhle moje motorizace nepotrebuje flashlube ale pro klid duse ji tam mam cena sady je postradatelna a napln na 15tis km je cca za 350kc takze je to pro klid duse kazdopadne tim nic nezkazis...co se tyka znacky je to sumak.vsechna segvencni vstrikovani sou na jedno brdo...osobne uprednostnuju firmi solaris, elpigaz a to jen z duvodu kvalitnejsiho propracovani rj na jemnejsi doladeni vstriku a jednotneho softiku.ale zalezi zda taky za kvalitnejsi rj s obd si ochoten si priplatit a samo k tomu koupit i vstriky takze cela prestavba se prodrazi jeste o 5tis...ale ziskas tim mnohem ladnejsi chod na volnobeh rychlejsi varibialitu vstrikovani tudiz odezvu na seslapnutej plyn a hlavne mene castou zajizdku do servisu jelikoz rj si dokazi lehce upravovat sami nastavenou mapu vstrikovani...kazdopadne z vlastni praxe rikam nesetrit!!!jestli das za prestavbu 22 nebo 32tis je rozdil ale do roka pokud ujedes 20tis km mas investici 10tis zpet...jinak doporucuji i kdyz ti budou rikat ze je to zbytecny pri instalaci vymenit vzduchovy filtr a koupit i svicky s vicebodovou elektrodou i kdyby tam byl filtr a svicky jen tyden...a shlednout prez diagnostiku zda zapalovani nak nevynechava at uz civky ci kabely jelikoz na prvnim sestelovani hrozne zalezi a lpg je na tohle mnohem citlivejsi...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: Jaký systém vybrat?
Mám Renault Megane 2001 1,4 16V , systém Solaris OBD,reduktor Tomasetto AT 09,lišta Valtek 30, primazávanie JLM, montované LPG pri 112000 km teraz nabehané 41 000 km na LPG za 9 mesiacov. Spotreba LPG priemer 6,9 l / 100 km,zatiaľ menené len filtre plynnej a tekutej fázy po 15000 km kvôli záruke,ale filtre boli úplne čisté,teraz budem meniť neskôr.Skúsenosti doteraz len pozitívne,štartovanie v zime ok,trochu obťažuje stále tankovanie, ja robím cca 220 km denne a dojazd na nádrž je 450-470 km. Uvidím, čo bude ďalej so životnosťou reduktora a vstrekovačov ale myslím, že náklady na výmenu resp. repas týchto dielov sú pri celkovej úspore takmer minimálne. Zohnal som si origo diely za tieto ceny pre prípad keby niečo... : reduktor - 38 €,opravná sada reduktora s filtrom tekutej fázy - 11 €, lišta Valtek 30. - 28 €,filter plynnej fázy - 1,5 €, filter tekutej fázy - 0,6 € .Čo dodať - som zatiaľ veľmi spokojný s fungovaním a prevádzkovými nákladmi a určite neľutujem montáž LPG systému Solaris, je to síce poľský systém ale chlapik čo to montoval mi ho odporučil s tým, že to funguje v pohode a zatiaľ vyzerá, že mal pravdu... . A ešte poznámka ku kvalite LPG na Slovensku, keďže jazdím denne tú istú trasu zhruba v rovnakom čase a podmienok, môžem porovnať spotrebu pri jednotlivých LPG. Mne to vychádza tak, že rozdiel pri priemernej spotrebe bol cca 0,6 l / 100 km čo je celkom dosť , pričom pri vyššej spotrebe bol aj subjektívny ťah motora horší.Teraz už tankujem len na jednej čerpačke a som spokojný.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Jaký systém vybrat?
Měl bych prosbu- vybírám možnost přechodu na LPG u ClioGrandtour, motor D4F 740, firmy nabízejí:
zařízení od firmy STAG,přimazávání ventilů VAP Saver
velmi chytrý a spolehlivý systém Magic G4
jiná doporučuje Italský systém OMVL /ELPIGAZ/ plně automatický,vstřikovače DREAM,nebo I PLUS se 60 000km zárukou,Reduktor OMVL.
Který z uvedených 3 návrhů realizovat?
zařízení od firmy STAG,přimazávání ventilů VAP Saver
velmi chytrý a spolehlivý systém Magic G4
jiná doporučuje Italský systém OMVL /ELPIGAZ/ plně automatický,vstřikovače DREAM,nebo I PLUS se 60 000km zárukou,Reduktor OMVL.
Který z uvedených 3 návrhů realizovat?
Re: Jaký systém vybrat?
stag raději ne. Elpigaz nebo Lovato. Montuji oba systemy Lovato je klasika,Elpigaz je totéž akorát v jiné "krabičce",má levnější spotř. material a dá se i levněni pořídit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti