LPG - Megane III
Moderátor: Moderators General
Re: LPG - Megane III
Ahoj,
mate niekto LPG system MAGIC 2 G3 resp. G4 na Megane/Fluence? Ako ste snim spokojny?
mate niekto LPG system MAGIC 2 G3 resp. G4 na Megane/Fluence? Ako ste snim spokojny?
Renault Megane III Dynamique 1.6 16v 110k (2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: LPG - Megane III
1/2 lt na 10000 lt. plynu jak uvádí výrobci je možná matematicky správné, ale na mém Meganu III mám namonotovaný systém 4. generace (pplnění plynnou složkou) vč. automatického dávkování (dávám GasLube) přimazávání ventilů. Problém je v tom, že byl systém již 2x přeseřizován a do cca 3700 ot/min. ubývá složka velmi ponmalu. Jakmile se ovšem překročí 3700ot/min (na dálnici v mém případě při jízdě na LPG = cca 125 km/h - dle tacho), tak začne přísada ubývat "zvesela". Vím, že mi zde mnoho lidí napíše, že "to" mám špatně seřízené, ale reálná spotřeba se v mém případě (75% provozu právě po dálnicích) pohubuje někde na dvojnásobku přísady.Gogo_cz píše:Ahoj,
chci si auto Megana III 81 kw předělat na LPG, ale mám obavy o životnost ventilu.
Mám Megane I najeto na LPG 80 000, podle tachometru 230 000, ale bude tam asi 300 000. Ventily seřizuji preventivně každý rok 15000km. Žádný problém s LPG nemám, motor šlape bez problému.
Při koupi MeganeIII jsem počítal, že si auto předělám na LPG. Jenže nedávno jsem čet článek „ ne všechny auta jsou vhodné na LPG“. Problém je v zaklepávání ventilu. Vím, že se používá nap. FLASH LUBE , ale nevím jestli ½ litru na 10000 km ochrání sedla ventilu.
Můžete napsat, kolik máte najeto na LPG u Meganu III? Jak často si necháváte seřizovat ventily ( nevím, jestli u 81kw se neseřizují hydraulicky)? Ptali jste se v renaultu, jestli je tento motor vhodný na LPG?
Děkuji za odpověď
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
LPG - Megane III - Tartarini
Zdravím pánové
Již jsem tady psal pár řádků v minulosti, tak pouze doplňuji nové data : Megane 3 81KW 2011 najeto 75000km z toho 55000 na LPG většinou dálnice ost-olo , spotřeba cca 8 litrů , system Tartarini + flash lube (renault auto pokorný brno 33000kč) . Zatim max. spokojenost jezdim téměř výhradně na LPG benzín na start a občas to protáhnu na dálnici. Co 15 000 výměna oleje a filtrů, flash lube jsem zakoupil 5 litru na zacátku a pořád tam mám ještě polovinu, v autorizovaném servisu jsem byl jednou, zklamán cenou i přístupem. Za měsíc mě čeká další revize tak srovnám ceny, garážmistr vs. autorizovaný servis
Mějte se a ať vám plyn šlape......
Již jsem tady psal pár řádků v minulosti, tak pouze doplňuji nové data : Megane 3 81KW 2011 najeto 75000km z toho 55000 na LPG většinou dálnice ost-olo , spotřeba cca 8 litrů , system Tartarini + flash lube (renault auto pokorný brno 33000kč) . Zatim max. spokojenost jezdim téměř výhradně na LPG benzín na start a občas to protáhnu na dálnici. Co 15 000 výměna oleje a filtrů, flash lube jsem zakoupil 5 litru na zacátku a pořád tam mám ještě polovinu, v autorizovaném servisu jsem byl jednou, zklamán cenou i přístupem. Za měsíc mě čeká další revize tak srovnám ceny, garážmistr vs. autorizovaný servis
Mějte se a ať vám plyn šlape......
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: LPG - Megane III
Při roční revizi přeseřízeno a nyní ubývá přísada velmi zvolna. Sdělím výsledek po delším provozování. Tak ať vám funí plyn nad písty!viktorlorenc píše:1/2 lt na 10000 lt. plynu jak uvádí výrobci je možná matematicky správné, ale na mém Meganu III mám namonotovaný systém 4. generace (pplnění plynnou složkou) vč. automatického dávkování (dávám GasLube) přimazávání ventilů. Problém je v tom, že byl systém již 2x přeseřizován a do cca 3700 ot/min. ubývá složka velmi ponmalu. Jakmile se ovšem překročí 3700ot/min (na dálnici v mém případě při jízdě na LPG = cca 125 km/h - dle tacho), tak začne přísada ubývat "zvesela". Vím, že mi zde mnoho lidí napíše, že "to" mám špatně seřízené, ale reálná spotřeba se v mém případě (75% provozu právě po dálnicích) pohubuje někde na dvojnásobku přísady.Gogo_cz píše:Ahoj,
chci si auto Megana III 81 kw předělat na LPG, ale mám obavy o životnost ventilu.
Mám Megane I najeto na LPG 80 000, podle tachometru 230 000, ale bude tam asi 300 000. Ventily seřizuji preventivně každý rok 15000km. Žádný problém s LPG nemám, motor šlape bez problému.
Při koupi MeganeIII jsem počítal, že si auto předělám na LPG. Jenže nedávno jsem čet článek „ ne všechny auta jsou vhodné na LPG“. Problém je v zaklepávání ventilu. Vím, že se používá nap. FLASH LUBE , ale nevím jestli ½ litru na 10000 km ochrání sedla ventilu.
Můžete napsat, kolik máte najeto na LPG u Meganu III? Jak často si necháváte seřizovat ventily ( nevím, jestli u 81kw se neseřizují hydraulicky)? Ptali jste se v renaultu, jestli je tento motor vhodný na LPG?
Děkuji za odpověď
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: LPG - Megane III
Takže na vozidle instalovaný tlakový systém přimazávání V-LUBE electronic valve protector, není instalovaný před vstřikovače ale rovnou do válců, kde byl použit předchozí "pavouk" z podtlakového přimazávání. Tento systém pracuje i při ustálené jízdě na dálnici ale i všude jinde. Impulsy pro pumpu mám napojené na vstřikovače takže si přístroj bere automaticky přimazávání kolik potřebuje podle délky vstřiků vstřikovačů. Tzn. při volnoběhu velmi pomalu, při razantnější jízdě rychleji ... doseřízení jsem poté provedl sám přes volně dostupný software na internetu. (zakoupil jsem si jen kabel na propojení mezi jednotkou a PC, nic složitého). Zatím to funguje bez problémů a přesně na PC můžu vidět kolik bylo již aditiva spotřebovaného oproti najetým kilometrům takže super kontrola ... (systém se dá tímto sledovat popř. upravit dle vašich požadavků).
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: LPG
Zdravím přátelé Renaultů a LPG, poprosím vás o radu ohledně přestavby na LPG. Mám sice Renault Grandscénic III. r.v. 2011, ale v naší sekci to LPG moc nežije. K mému dotazu:
Mám 2 nabídky přerstavby, nevím pro kterou se rozhodnout, prosím zkušenější o radu.
1) Přestavba v autoriz. servisu Renault Auto Koutek Liberec - italský systém Tartariny, přimazávání Flashlube, plnění pod víčkem - cena 33.300,- Kč. Doba montáže 2 dny. Vozidle již nemám v záruce.
2) Přestavba u plynařů s 20-ti letou tradicí v Liberci - polský systém Stag, přimazávání JLM, plnění pod víčkem - cena 26.000,- Kč. Doba montáže 1 den.
Myslíte si, že se vyplatí připlatit za Tartariny nebo jít do levnějšího Stagu? Rád bych zvolil především "bezstarostný" systém.
Děkuji všem za radu.
Mám 2 nabídky přerstavby, nevím pro kterou se rozhodnout, prosím zkušenější o radu.
1) Přestavba v autoriz. servisu Renault Auto Koutek Liberec - italský systém Tartariny, přimazávání Flashlube, plnění pod víčkem - cena 33.300,- Kč. Doba montáže 2 dny. Vozidle již nemám v záruce.
2) Přestavba u plynařů s 20-ti letou tradicí v Liberci - polský systém Stag, přimazávání JLM, plnění pod víčkem - cena 26.000,- Kč. Doba montáže 1 den.
Myslíte si, že se vyplatí připlatit za Tartariny nebo jít do levnějšího Stagu? Rád bych zvolil především "bezstarostný" systém.
Děkuji všem za radu.
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: LPG - Megane III
Jezdím na ad 2 2,5 roku s přimazáváním JLM /plním ovšem někdy GasLube/ a zatím bez starosti. Ujeto cca 25 tis. km. Chtěl jsem měnit filtry po roce, nebylo třeba, neboť tankuji u Lukoilu a někdy Tomegas a zřejmě u obou stanic je LPG čisté. V Praze jsem platil se skrytým "tankováním" a přimazáváním + 1 lt. JLM přísady 31000 Kč. Zatím max. spokojenost. Dělala to firma specializovaná na LPG ale ne Renault.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: LPG - Megane III
Po roce váhání jsem si tento týden konečně nechal auto předělat na LPG - najeto cca 84 tisíc.
O firmách v Praze jsem slyšel různě strašidelné skazky, i proto jsem hodně dlouho váhal.
Nakonec jsem si to nechal namontovat na doporučení kolegy z práce v Příbrami u pana Bařtipána - firma Ekomont. Sice jsem si musel počkat asi 8 týdnů, než na mě přišla řada a taky z Prahy tam není úplně ideální spojení - do Příbrami v pohodě, po Příbrami peklo , ale musím konstatovat, že to za to rozhodně stálo. Přístup pana Bařtipána i jeho tatínka, se kterým LPG sady montují, byl neuvěřitelný. Cítil jsem se tam jako doma, oba maximálně vstřícní, všechno mi jako laikovi vysvětlili a kvalita provedení instalace ukázková. Zatímco většina firem v Praze to sfoukne za jeden den, u nich trvá instalace 3 dny. Jak mi sami říkali, je v jejich zájmu, aby se jim auta nevracela a zbytečně neblokovala čas pro nové instalace.
Namontovaný systém Landi Rrenzo-Omegas s přimazáváním a 60 litrovým toroidem. Cena 24.500Kč + 1.500Kč za přimazávání. Celkem tedy 26.000Kč.
Byl to jejich první Megane III Grandtour a tak se vloudila jedna "chybička", uložení 60l nádrže není vodorovné - dno kufru se svažuje dopředu - takže při prvním tankování se vešlo jenom 41 litrů, místo cca 50 litrů - plovák je v přední části nádrže. Při servisní prohlídce po 3.000 km se to vyřeší zkrácením plováku. Samozřejmě zdarma.
Trochu mě znervózňuje "nefunkční" ukazatel stavu benzínu, který při jízdě na LPG ubývá (ale ještě jsem nepátral po tom, kdy a jak se "vyresetuje" a ukáže skutečný stav benzínu). Další perličkou bylo, že po odkrytí plastového krytu motoru pod ním bylo cca 0,75l čistého oleje, který mi poslední dobou ubýval - navenek nebylo vůbec nic poznat, ale to snad pořeší autorizovaný servis v rámci prodloužené záruky - pokud tedy najdu v Praze nějaký, kam se může s LPG
O firmách v Praze jsem slyšel různě strašidelné skazky, i proto jsem hodně dlouho váhal.
Nakonec jsem si to nechal namontovat na doporučení kolegy z práce v Příbrami u pana Bařtipána - firma Ekomont. Sice jsem si musel počkat asi 8 týdnů, než na mě přišla řada a taky z Prahy tam není úplně ideální spojení - do Příbrami v pohodě, po Příbrami peklo , ale musím konstatovat, že to za to rozhodně stálo. Přístup pana Bařtipána i jeho tatínka, se kterým LPG sady montují, byl neuvěřitelný. Cítil jsem se tam jako doma, oba maximálně vstřícní, všechno mi jako laikovi vysvětlili a kvalita provedení instalace ukázková. Zatímco většina firem v Praze to sfoukne za jeden den, u nich trvá instalace 3 dny. Jak mi sami říkali, je v jejich zájmu, aby se jim auta nevracela a zbytečně neblokovala čas pro nové instalace.
Namontovaný systém Landi Rrenzo-Omegas s přimazáváním a 60 litrovým toroidem. Cena 24.500Kč + 1.500Kč za přimazávání. Celkem tedy 26.000Kč.
Byl to jejich první Megane III Grandtour a tak se vloudila jedna "chybička", uložení 60l nádrže není vodorovné - dno kufru se svažuje dopředu - takže při prvním tankování se vešlo jenom 41 litrů, místo cca 50 litrů - plovák je v přední části nádrže. Při servisní prohlídce po 3.000 km se to vyřeší zkrácením plováku. Samozřejmě zdarma.
Trochu mě znervózňuje "nefunkční" ukazatel stavu benzínu, který při jízdě na LPG ubývá (ale ještě jsem nepátral po tom, kdy a jak se "vyresetuje" a ukáže skutečný stav benzínu). Další perličkou bylo, že po odkrytí plastového krytu motoru pod ním bylo cca 0,75l čistého oleje, který mi poslední dobou ubýval - navenek nebylo vůbec nic poznat, ale to snad pořeší autorizovaný servis v rámci prodloužené záruky - pokud tedy najdu v Praze nějaký, kam se může s LPG
Megane III Grandtour 1.6 110k Dynamique
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: LPG - Megane III
Chtěl jsem s LPG měnit rozvody /nakonec z prac. důvodů odloženo/, nicméně ochotně mi vyšli vstříc (LPG nevadí) ze servisu: CAR-MEN s.r.o.
Malešická 642/59d
Praha 10 10800
m:602268488
t:274816323
Tak zkuste, leč připomínám, že jsem tam zatím sám nebyl. Jen sdělení, že jim tam Megane III v LPG nevadí.
Malešická 642/59d
Praha 10 10800
m:602268488
t:274816323
Tak zkuste, leč připomínám, že jsem tam zatím sám nebyl. Jen sdělení, že jim tam Megane III v LPG nevadí.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
pro Bobby
Mám variantu 1 od Auto Pokorný Brno cena 33000kč, ztím spokojen najeto na LPG 60 000 Km, neříkám že polský systém musí být špatný jen si myslím že italové mají přeci jen větší praxi v provozu na LPG. Počítej ale že diagnostiku na Tartarini má málokdo a tak budeš odkázán na značkový servis (o tom jsem tady již psal). Osobně po zkušenostech s "autorizovaným" servisem byť jsem se systémem spokojen volil bych např. již zminěný systém Landi Renzo = slušná cena a kvalita, dobré recenze, solidní síť servisů a cca 10 000 Kč uspora oproti TTR.
Zatím hoj a dobře vyber
Zatím hoj a dobře vyber
Re: LPG - Megane III
renault megane III 1.6 81kW 110k LPG prosím o radu jaké jsou vhodne svíčky pro LPG dík.
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: LPG - Megane III
Záleží po kolika km chcete měnit a zda si měníte svíce sám. Já jezdím více jak 30 tis. km na výrobcem standardně doporučované NGK /pokud máte zájem, zítra pošlu přesné značení/ pro provoz na BA 95/98 a nemám s nimi problém. Po zkušenosti s Championy z výroby, které měly dle servisky vydržet 60 tis. /tehdy ještě vůz jezdil 100% na BA 95/ a po 41 000 /náhodnou kontrolovány před zimou/ byly zrezlé až do pl. závitu a elektrody "na šrot" běžné NGK měním po cca 30000 km a v poho. NGK dělá též pro LPG, ale jsou několikrát dražší a mám pocit, že jejich cena jen odráží zvýšený zájem o provoz na LPG/CNG.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: LPG - Megane III
Tak já jsem nechal před dvěma a půl lety přestavět Megane III 1.6 81kw na LPG v Renaultu v Brandýse nad Labem. Systém mám BRC, nádrž místo rezervy.Po 90 tisíci km musím říct, že šlape výborně. Přimazávání jsem měl ze začátku mechanické, ale nádržku nebylo kam umístit než k bloku motoru. Bohužel se po pár km díky vybracím vždy rozštelovala a přestala přimazávat. Po opakovaných reklamacích mi vyměnili systém přimazávání za automatický a od té doby je klid. Jen dolévám aditiva. Motor šlape naprosto bez problémů. Teď jsem byl na emisích a technik říkal, že takhle krásný chod motoru na plyn ještě neviděl.
Spotřeba v létě od 8,6 po v zimě 9,5L/100km. Jezdím mix trochu okresky, pak dálnice a Praha a nemůžu si vynachválit. Zejména starty v zimě a popojíždění v nízkých teplotách.
Cena za přestavbu byla asi 32tisíc, ale vyplatilo se a mimo přimazávání jsem neměl vůbec žádný problém. Svíčky dali v servise originál a olej měním po 20tisíc km.
Jednoznačně bych šel u megana znovu do plynu než do nafty a přestavbu rozhodně udělat kvalitnější BRC.
Spotřeba v létě od 8,6 po v zimě 9,5L/100km. Jezdím mix trochu okresky, pak dálnice a Praha a nemůžu si vynachválit. Zejména starty v zimě a popojíždění v nízkých teplotách.
Cena za přestavbu byla asi 32tisíc, ale vyplatilo se a mimo přimazávání jsem neměl vůbec žádný problém. Svíčky dali v servise originál a olej měním po 20tisíc km.
Jednoznačně bych šel u megana znovu do plynu než do nafty a přestavbu rozhodně udělat kvalitnější BRC.
Kadjar 1.2 TCE EDC
Megane IV 1.6 SCE LPG
Megane IV 1.6 SCE LPG
Re: LPG - Megane III
Zdarec má někdo také vypnuté palivové čerpadlo při jízdě na LPG?
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: LPG - Megane III
ne, nemusí se to dělat, pokud vím. Pokud je zaplé, tak se jen musí udržovat aspoň čtvrtka nádrže benzínu. Pokud se odpojuje, tak je to asi jedno .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - Megane III
jojo s tou čtvrtinou nádrže je to pravda ať se čerpadlo chladí ale raději jsem si to nechal udělat pro svůj klid ... ,-)
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: LPG - Megane III
Dobrý den,
máme Scenica 3, rok výroby 2010. Najeto 95 000Km, plyn montován někde okolo 30 000Km. Bez přimazávání ventilů. Je to polský systém Stag. Motor 1,6 - 83 Kw(přibližně).
Ukazatel benzínu funguje tak zvláštně, někdy ubývá a někdy ne. Vždy po vypnutí zapalování a vždy po vložení kartičky ukazuje benzín správně. Co jsem zvědavý, zda se projeví na ventilech, že nemám přimazávaní. Za dobu používání dvě závady - první odešla cívka z nádrže. Druhá závada byla zanesený plynný rozvod LPG. Vyměněna celá vstřikovací jednotka LPG za 2100Kč. Myslím si, že se zanesla nepravidelnou výměnou filtru na plynné části. Je tam stále stejný, servis ho nikdy nevyměnil. Příští pondělí zakoupím nový. Uvažoval jsem že za cenu 2500 Kč nechám přimazávání namontovat, ale dle výše uvedených zkušenostech asi nemá cenu mechanický na podtlak montovat. Svíčky měněny pouze jednou a to v 60 000Km a dal jsem tam ty samé co tam byli. Bez příklepu, na benzín. Bohužel značku si nepamatuji. Rád prodiskutuji další detaily.
máme Scenica 3, rok výroby 2010. Najeto 95 000Km, plyn montován někde okolo 30 000Km. Bez přimazávání ventilů. Je to polský systém Stag. Motor 1,6 - 83 Kw(přibližně).
Ukazatel benzínu funguje tak zvláštně, někdy ubývá a někdy ne. Vždy po vypnutí zapalování a vždy po vložení kartičky ukazuje benzín správně. Co jsem zvědavý, zda se projeví na ventilech, že nemám přimazávaní. Za dobu používání dvě závady - první odešla cívka z nádrže. Druhá závada byla zanesený plynný rozvod LPG. Vyměněna celá vstřikovací jednotka LPG za 2100Kč. Myslím si, že se zanesla nepravidelnou výměnou filtru na plynné části. Je tam stále stejný, servis ho nikdy nevyměnil. Příští pondělí zakoupím nový. Uvažoval jsem že za cenu 2500 Kč nechám přimazávání namontovat, ale dle výše uvedených zkušenostech asi nemá cenu mechanický na podtlak montovat. Svíčky měněny pouze jednou a to v 60 000Km a dal jsem tam ty samé co tam byli. Bez příklepu, na benzín. Bohužel značku si nepamatuji. Rád prodiskutuji další detaily.
Re: LPG - Megane III
Ten ukazatel benzínu je OK to u Renaultů dělá. Zatím tedy žádnou změnu neregistruješ jo? Myslím tím s ventilama. Po cca 65000 si myslím že už by se něco ukázalo ne? Ale nejsem expert tak nevím. Já mám najeto cca 35000 km na LPG a také jsem žádné filtry zatím neměnil. Ten co mi to montoval říká že pokud se nic nekazí a nic neškube tak to mám nechat tak jak je a do ničeho nerýpat ). Jinak já tlakové přimazávání mám dal jsem ho tam pro svůj klid ). Hlavně ať autíčko šlape jak má a vydrží co nejdéle ... ,-))
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: LPG - Megane III
Jo jinak ty nemáš turbomotor počítám že máš 1,6 81 Kw takže klidně podtlakový systém mít můžeš ... ale musíš počítat s tím že na dálnici při dlouhé jízdě tě to nijak zvlášť chránit nebude páč tam podtlak nebude ...
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: LPG - Megane III
Děkuji za radu. Výše jsem někde právě vyčetl, že jeden měl podtlakový systém a otřesy motoru a karoserie se mu měnily nastavené parametry. Proto se mi do něj nechce. Ale zase mi to připadá zvláštní, stěžovalo by si na to určitě spoustu zákazníků.
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: LPG - Megane III
Ukazatel benzínu mi ukazuje všelijak vždy, když dlouho jezdím pouze na LPG a nedotankuji benzín. Jakmile doplním benzín, tak se ručička chová zase nějakou dobu "mravně". Ovšem diodový ukazatel stavu LPG je od začátku jen velmi, velmi přibližný a často se mi stává, že ujedu-li na nádrž /plná LPG/ více jak 250 km, ukazuje stále "plnou" a pak během 20 km, slítne na "polovinu", aby vzápětí byla zase plná atp. Vzhledem k tomu, že z 90% jezdím na chalupu stále stejnou trasu, tak víme, že po cestě "tam a zpět"+něco málo v okolí mám v nádrži na LPG "menší polovinu". Trochu mi to vzdáleně připomíná dobu, kdy jsem jako student rozvážel u čsl. pošty telegramy a spol. Trabantem a musel jsem si čas od času změřit na rovině zklidněnou "hladinku" v nádrži pravítkem....- což ovšem zde nejde.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: LPG - Megane III
Ukazatel stavu lpg jde pres diagnostiku nastavit. Je to jen v zavisloti na voltazi. Plna voltaz - 4 diody, polovicni voltaz - dve diody, nejnizsi voltaz - rezerva. Staci jen zjistit, jake volty to dava pri ruznych stavech a podle toho dostelovat ukazatel. Na systemu hl propan to tak funguje.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - Megane III
Grafoman má pravdu jde to všechno nastavit podle voltáže ... ale stejně je nejlepší vynulovat denní kilometry vždy při naplnění plné LPG nádrže a vědět kolik cca km můžeš na LPG najet. Tak tě moc zajímat diody ani nemusí ... Já vím že můžu najet 500 km a je to pohoda )
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: LPG - Megane III
Jo, tak nějak to dělám taky.DynamoCI5 píše:Grafoman má pravdu jde to všechno nastavit podle voltáže ... ale stejně je nejlepší vynulovat denní kilometry vždy při naplnění plné LPG nádrže a vědět kolik cca km můžeš na LPG najet. Tak tě moc zajímat diody ani nemusí ... Já vím že můžu najet 500 km a je to pohoda )
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: LPG - Megane III
Taky to delam presne tak, na diody kaslu . Vzdycky tankuju plnou a vim, ze muzu ujet 650km cca. Kdyz uz mam najeto 500, koukam po moznosti natankovat.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů