Framework mi nechcelo nainstalovat, lebo ho uz na notebooku mam, ale inu verziu. napiš mi este ze v akom poradi mam pripajat kabel k PC a k autu a kedy spustit DDTlittleboy78 píše:A při instalaci jsi spouštěl i instalaci Visual Basicu a Framework? Já bych to asi zkusil být Tebou ještě jednou přeinstaloval.PEPE80 píše:adresár som zmazal a nahradil, WIN XP home edition SP3, IE7, mám aj mozillu ale spustam to na exploreri.littleboy78 píše:adresář c:/DDT2000data jsi smazal a nahradil tím v archívu? a co máš za verzi Win a jaký máš IE a jaký máš defaultní prohlížeč na web?PEPE80 píše:prečo to tu všetkým funguje a mne nie? DDT-čko sa vôbec nevie spojiť s autom. driver na FT232 mám, vyberiem serial port COMx a nič. tá žlo-zelená ikonka je v stave not connected (missing). len dva pásiky bez šípok. a ešte tam je aj toto: Define key 'HKEY_CURRENT_USER\Software\VB and VBA Program Settings\DDT\Hardware\AllowUSBDIAGUpdate' as non empty string to authorize USB-DIAG firmware update. čo mám s tým robiť?
OBDII - USB Interface pro DDT2000 - FT232R/SI9243
Moderátor: Moderators General
RENAULT LAGUNA II 1,9dci 120 HP PRIVILEG, Jak na to Renault Laguna II, Dialogys, VISU, DDT2000
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
Podle mě asi bude celej problém v tom Frameworku a Visualbasicu. Při té instalaci bych tam napral i ten starší Framework. Mrkni na ty moje stránky (diag.ic.cz), už jsem s nima kousek pohnul, je tam zmínka i o tom ovladači.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
tak som to skusil aj s inym notebookom. instalacia prebehla v poriadku, aj visual basic a framework, vybral som COM port a po pripojení k autu sa nic nezmenilo. uz som z toho zufaly. dufam ze chyba nebude v kably co som si vyrobil. pomohlo by mi keby mi ho niekto otestoval, ze ci funguje spravne.littleboy78 píše:Podle mě asi bude celej problém v tom Frameworku a Visualbasicu. Při té instalaci bych tam napral i ten starší Framework. Mrkni na ty moje stránky (diag.ic.cz), už jsem s nima kousek pohnul, je tam zmínka i o tom ovladači.
RENAULT LAGUNA II 1,9dci 120 HP PRIVILEG, Jak na to Renault Laguna II, Dialogys, VISU, DDT2000
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
a co jsi stavěl za kabel? Jaké schéma jsi použil?PEPE80 píše:tak som to skusil aj s inym notebookom. instalacia prebehla v poriadku, aj visual basic a framework, vybral som COM port a po pripojení k autu sa nic nezmenilo. uz som z toho zufaly. dufam ze chyba nebude v kably co som si vyrobil. pomohlo by mi keby mi ho niekto otestoval, ze ci funguje spravne.littleboy78 píše:Podle mě asi bude celej problém v tom Frameworku a Visualbasicu. Při té instalaci bych tam napral i ten starší Framework. Mrkni na ty moje stránky (diag.ic.cz), už jsem s nima kousek pohnul, je tam zmínka i o tom ovladači.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
Keď kúpim tento kábel tak mi už stačí len soft (a samozrejme PC) a dá sa spraviť diagnostika vozu alebo k tomu ešte niečo treba? A pasuje vôbec k vozom Laguna II - 2001 prípadne Megane 2005?Dehumanizer píše:ved si kup ten kabel od littleboya, on ho dava lacnejsieVanJ píše:Myslite, ze by mi toto mohlo fungovat?
http://www.mtaplus.cz/?stred=zbozi_info ... zit=&mena=
Renault Laguna II, 1.9 dCi 79kw, PK6, r.v 2001 (dňa 06.08.2016 pri 299 985 KM ukončila svoju púť)
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi 74kw, r.v. 2004
Renault Fluence 1.6 16V 115 Limited, 84kw, r.v. 2016 (nevlastním od 10/2021)
Renault Megane IV Grandtour Blue dCi 115 Limited Plus 85kW, 6st. manual
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi 74kw, r.v. 2004
Renault Fluence 1.6 16V 115 Limited, 84kw, r.v. 2016 (nevlastním od 10/2021)
Renault Megane IV Grandtour Blue dCi 115 Limited Plus 85kW, 6st. manual
použil som schému podla tvojho osadzovacieho plánu http://littleboy78.galerie.cz/3655236-renault#52645644 ale našiel som tam rozdiel v zapojení medzi tvojou schémou http://littleboy78.galerie.cz/3655236-renault#52645649 . 100nF kondík je v schéme zapojený paralélne ku kondíku 4u7 a v osadzovacom pláne je zapojený medzi GND a 7 pin SI9243. ako sa tak pozerám do tvojej druhej shémy http://diag.ic.cz/Data/DDT_Interface_Layout_FT232R.jpg tak tam je ten kondík už na správnom mieste ale paralelne k nemu tam je 47uF a nie 4u7 ako v starej schéme. Ktoré zapojenie je správne?littleboy78 píše:a co jsi stavěl za kabel? Jaké schéma jsi použil?PEPE80 píše:tak som to skusil aj s inym notebookom. instalacia prebehla v poriadku, aj visual basic a framework, vybral som COM port a po pripojení k autu sa nic nezmenilo. uz som z toho zufaly. dufam ze chyba nebude v kably co som si vyrobil. pomohlo by mi keby mi ho niekto otestoval, ze ci funguje spravne.littleboy78 píše:Podle mě asi bude celej problém v tom Frameworku a Visualbasicu. Při té instalaci bych tam napral i ten starší Framework. Mrkni na ty moje stránky (diag.ic.cz), už jsem s nima kousek pohnul, je tam zmínka i o tom ovladači.
RENAULT LAGUNA II 1,9dci 120 HP PRIVILEG, Jak na to Renault Laguna II, Dialogys, VISU, DDT2000
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
Důležitej je 100nF koďan z pinu 17 na zem, jinak ty ostatní součástky jako 10nF, pak tlumivka10uH, 100nF, 4,7uF maj akorát filtrační funkci a měly by v případě zvlněnýho napájecího napětí toto vyhladit. V případě, že by z USB portu šlo 5V nezvněných, a tys tyhle součástky neosadil, tak by se v podstatě nic nestalo, samozřejmě místo tlumivky bys musel nabastlit nějakou drátovou propojku jinak by šváby nebyly vůbec napájený. Tzn. pokud použiješ 4,7uF nebo 47uF nebo 100uF, tak je to jedno, obecně čím vyšší kapacita, tím lépe. V Tvém případě je chyba někde jinde, neotočil jsi třeba nějakého švába, tam by mohla být chyba, nebo jestli nemáš vyšlusnuté nějaké vývody u FT232R. Já už těch kabelů stavěl celkem 30 a všechny chodily na první zapojení.
Takže abychom se pohli, pokud vrazíš interfejs do USB a ve Widlích se objeví VCP např. COM10, tak to vypadá, že prů.er bude za FT232R. Pokud píchneš interfejs do auta tak musí mrkat ledka K-Line při načítání řídících jednotek. Tak a teď nám popiš jak se Ti tochová.
Takže abychom se pohli, pokud vrazíš interfejs do USB a ve Widlích se objeví VCP např. COM10, tak to vypadá, že prů.er bude za FT232R. Pokud píchneš interfejs do auta tak musí mrkat ledka K-Line při načítání řídících jednotek. Tak a teď nám popiš jak se Ti tochová.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
littleboy78 píše:Důležitej je 100nF koďan z pinu 17 na zem, jinak ty ostatní součástky jako 10nF, pak tlumivka10uH, 100nF, 4,7uF maj akorát filtrační funkci a měly by v případě zvlněnýho napájecího napětí toto vyhladit. V případě, že by z USB portu šlo 5V nezvněných, a tys tyhle součástky neosadil, tak by se v podstatě nic nestalo, samozřejmě místo tlumivky bys musel nabastlit nějakou drátovou propojku jinak by šváby nebyly vůbec napájený. Tzn. pokud použiješ 4,7uF nebo 47uF nebo 100uF, tak je to jedno, obecně čím vyšší kapacita, tím lépe. V Tvém případě je chyba někde jinde, neotočil jsi třeba nějakého švába, tam by mohla být chyba, nebo jestli nemáš vyšlusnuté nějaké vývody u FT232R. Já už těch kabelů stavěl celkem 30 a všechny chodily na první zapojení.
Takže abychom se pohli, pokud vrazíš interfejs do USB a ve Widlích se objeví VCP např. COM10, tak to vypadá, že prů.er bude za FT232R. Pokud píchneš interfejs do auta tak musí mrkat ledka K-Line při načítání řídících jednotek. Tak a teď nám popiš jak se Ti tochová.
tak a konecne mi to funguje. chyba bola v tom, ze vodič K-line z DPS na konektor bol prerušený.
RENAULT LAGUNA II 1,9dci 120 HP PRIVILEG, Jak na to Renault Laguna II, Dialogys, VISU, DDT2000
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
softem všechno, hardware je třeba řešit, v zásadě by LagunaII měla jít diagnostikovat v pohodě, problém by mohl nastat u některých ŘJ MOTORU, mrkni na diag.ic.cz, tam jsem to popsal, myslím, že i dost polopatě.Trevor píše:Chcel by som spytat ze co vsetko sa da tymto softwareom pozriet.
Potrebujem prekontrolovat xenony, klimu, airbagy, a automaticku prevodovku. Nechce sa mi to robit ked mi to v podstate nepomoze pri rieseni tychto problemov
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
Příště to bude chtít nějaký jakostnější tkaničky od botPEPE80 píše:littleboy78 píše:Důležitej je 100nF koďan z pinu 17 na zem, jinak ty ostatní součástky jako 10nF, pak tlumivka10uH, 100nF, 4,7uF maj akorát filtrační funkci a měly by v případě zvlněnýho napájecího napětí toto vyhladit. V případě, že by z USB portu šlo 5V nezvněných, a tys tyhle součástky neosadil, tak by se v podstatě nic nestalo, samozřejmě místo tlumivky bys musel nabastlit nějakou drátovou propojku jinak by šváby nebyly vůbec napájený. Tzn. pokud použiješ 4,7uF nebo 47uF nebo 100uF, tak je to jedno, obecně čím vyšší kapacita, tím lépe. V Tvém případě je chyba někde jinde, neotočil jsi třeba nějakého švába, tam by mohla být chyba, nebo jestli nemáš vyšlusnuté nějaké vývody u FT232R. Já už těch kabelů stavěl celkem 30 a všechny chodily na první zapojení.
Takže abychom se pohli, pokud vrazíš interfejs do USB a ve Widlích se objeví VCP např. COM10, tak to vypadá, že prů.er bude za FT232R. Pokud píchneš interfejs do auta tak musí mrkat ledka K-Line při načítání řídících jednotek. Tak a teď nám popiš jak se Ti tochová.
tak a konecne mi to funguje. chyba bola v tom, ze vodič K-line z DPS na konektor bol prerušený.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
- hanzelkaorigi
- Starting member
- Příspěvky: 45
- Registrován: pát úno 19, 2010 22:45
- Bydliště: karlovarsky kraj
Ahoj littleboy78............ chtěl jsem se tě zeptat jestli by mi to šlapalo na řidící jednotku kterou jsem si nechal načíst v servisu a opsal si data té jednotky které jso tyto: R. L II PHO1 (asi phase 1)
System Autoliv ACU 3.
ID: A8209 Verze 01.300
MPR 8200325696
Kod dodavatele 219
Čislo Progr. 0200
VDIAG Identifikace 24
Ver. softw. 00
Nahrávací kod 0000
Ver. hardw. 6845640800
Ver. soft. zabezpeč.funkce FF
Počet ECU kolíku 12
Ještě tam bylo VINko a neaktivní položky, tak Tě prosím jestli to nevíš nebo někdo z fóra díky za odpověd
System Autoliv ACU 3.
ID: A8209 Verze 01.300
MPR 8200325696
Kod dodavatele 219
Čislo Progr. 0200
VDIAG Identifikace 24
Ver. softw. 00
Nahrávací kod 0000
Ver. hardw. 6845640800
Ver. soft. zabezpeč.funkce FF
Počet ECU kolíku 12
Ještě tam bylo VINko a neaktivní položky, tak Tě prosím jestli to nevíš nebo někdo z fóra díky za odpověd
Škoda 120L, BMW320 V6 karburátor
Nissan Primera 1.6 16V, R Scenic 1.6 16V
Nissan P 1.6 16V, R LII 2.2dci,110kW combi expression r.v.2004
Nissan Primera 1.6 16V, R Scenic 1.6 16V
Nissan P 1.6 16V, R LII 2.2dci,110kW combi expression r.v.2004
- magorcondoria
- Starting member
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát led 22, 2010 23:28
- Bydliště: Aussig
tak jsem se trochu hrabal v laguně s noutbukem mazat chyby a vypnout sledování kol a něco se mi stalo se startování: musim šlápnout na brzdu a tlačítko podržet a nastartovat. vý někdo pomoc???? díky
Laguna II 1.9 dCi expresion 2001. všechno se dá opravit a kdyby né tak je tu autorizovaný servis RENAULT
závada vyřešena já jsem si omilem přehodil tip převodovkymilous01 píše:tak jsem se trochu hrabal v laguně s noutbukem mazat chyby a vypnout sledování kol a něco se mi stalo se startování: musim šlápnout na brzdu a tlačítko podržet a nastartovat. vý někdo pomoc???? díky
Laguna II 1.9 dCi expresion 2001. všechno se dá opravit a kdyby né tak je tu autorizovaný servis RENAULT
No takze sa mi podarilo diagnostikovat auto a tymto ma to privitalo
Klima je uz opravena takze to neriesim ale ostatne ma trapia.
Pri havarii mi strelili predne vnutorne predpinace a zadne. Airbagy nastastie zostali na svojich miestach
Motor ide normalne ale ak som to spravne prelozil je to nieco s tlakom paliva ?
Secu enfant je nieco s dietatom takze asi nieco s detskou sedackou ale to ma tiez netrapi deti nevozim.
Spojka/neutral/brzdy je co ?
Vie mi niekto laicky vysvetlit ten obrazok?
Da sa cez ddt200 vyresetovat ecu airbagov alebo ju proste musim zaniest niekomu kto to robi ? V pripade ze to bude treba vymontovat kde sa to presne nachadza nech nerozoberam cele auto.
Odpajanie/pripajanie airbagov a predpinacov treba robit len pri odpojenej baterie alebo je to jedno? v pripade ze bateriu treba odpojit treba pocat nejaku dobu alebo je to hned mrtve ?
Klima je uz opravena takze to neriesim ale ostatne ma trapia.
Pri havarii mi strelili predne vnutorne predpinace a zadne. Airbagy nastastie zostali na svojich miestach
Motor ide normalne ale ak som to spravne prelozil je to nieco s tlakom paliva ?
Secu enfant je nieco s dietatom takze asi nieco s detskou sedackou ale to ma tiez netrapi deti nevozim.
Spojka/neutral/brzdy je co ?
Vie mi niekto laicky vysvetlit ten obrazok?
Da sa cez ddt200 vyresetovat ecu airbagov alebo ju proste musim zaniest niekomu kto to robi ? V pripade ze to bude treba vymontovat kde sa to presne nachadza nech nerozoberam cele auto.
Odpajanie/pripajanie airbagov a predpinacov treba robit len pri odpojenej baterie alebo je to jedno? v pripade ze bateriu treba odpojit treba pocat nejaku dobu alebo je to hned mrtve ?
laguna 2,2dci
Nevim co ti poradit protoze mam podobny problem ...Jen by me zajimalo kde jsi stahl tu slovenskou verzi DDT 2000 . muzes zaslat link ?Trevor píše:No takze sa mi podarilo diagnostikovat auto a tymto ma to privitalo
Klima je uz opravena takze to neriesim ale ostatne ma trapia.
Pri havarii mi strelili predne vnutorne predpinace a zadne. Airbagy nastastie zostali na svojich miestach
Motor ide normalne ale ak som to spravne prelozil je to nieco s tlakom paliva ?
Secu enfant je nieco s dietatom takze asi nieco s detskou sedackou ale to ma tiez netrapi deti nevozim.
Spojka/neutral/brzdy je co ?
Vie mi niekto laicky vysvetlit ten obrazok?
Da sa cez ddt200 vyresetovat ecu airbagov alebo ju proste musim zaniest niekomu kto to robi ? V pripade ze to bude treba vymontovat kde sa to presne nachadza nech nerozoberam cele auto.
Odpajanie/pripajanie airbagov a predpinacov treba robit len pri odpojenej baterie alebo je to jedno? v pripade ze bateriu treba odpojit treba pocat nejaku dobu alebo je to hned mrtve ?
Laguna Grandtour 1,9 dci 88 kw 2001 privileg,225/45/17,xenony,
Spojka/neutral/brzdy - nieco sa RJ na niektorom z tych 3 snimacov nezda, cez UCH si mozes vyskusat ako funguju. Mozno su OK a len nahodou sa to zapisalo. Vymaz a ries az ked sa chyba opat objavi.Trevor píše:... Spojka/neutral/brzdy je co ?
Vie mi niekto laicky vysvetlit ten obrazok?
Da sa cez ddt200 vyresetovat ecu airbagov alebo ju proste musim zaniest niekomu kto to robi ? V pripade ze to bude treba vymontovat kde sa to presne nachadza nech nerozoberam cele auto.
Odpajanie/pripajanie airbagov a predpinacov treba robit len pri odpojenej baterie alebo je to jedno? v pripade ze bateriu treba odpojit treba pocat nejaku dobu alebo je to hned mrtve ?
Co sa tyka airbagov, musis mat zelenych 8 alebo 10 airbagov (ak mas v aute 6 alebo 8 airbagov - predne su dvojite) a myslim 4 predpinace pasov. Myslim ze su prehodene celne airbagy - ked hlasi poruchu spolujazdca tak je to na strane vodica. Prekladal som to z francuzstiny a tam je to tiez tak - treba dat pozor ked sa bude riesit pripadna porucha.
RJ airbagov ma zalohovacie kondiky, aby mohla odpalit airbagy aj pri odtrhnutom akumulatore. Dlho myslim nevydrzia ale naco riskovat, staci jedno kliknutie v DDT a mas to zablokovane. Po oprave to rovnako odblokujes.
Na tlak paliva sa pozri vo vstrekovani, tam to budes mat popisane presnejsie a v slovencine (ak mas preklad) - pred kolkymi km chyba vznikla, ci je problem s nizkym tlakom, vysokym tlakom alebo sa RJ nezdaju hodnoty snimaca (tj iny tlak ako RJ na zaklade riadenia tlaku ocakava), atd.
Naposledy upravil(a) Laco19 dne pát dub 09, 2010 16:44, celkem upraveno 1 x.
Mam dotaz. Bude mi fungovat toto: http://www.aukro.cz/item989056231_elm_3 ... lm327.html
Mam lagunu po faceliftu r.v. 2006. Diky
Mam lagunu po faceliftu r.v. 2006. Diky
S DDT ziadny kabel co ma v nazve ELM fungovat nebude.Legish píše:Mam dotaz. Bude mi fungovat toto: http://www.aukro.cz/item989056231_elm_3 ... lm327.html
Mam lagunu po faceliftu r.v. 2006. Diky
Takze este raz ktomu druhemu obrazku co som sem dal. 4 kolonky mam cervene a to teda znamena co ? Airbag ziadny nestrelil iba trelili predpinace. Predne vymenim a zadne ak sa to bude dat spojazdnit tak to iba opravim a dam tam odpor 5ohm.Laco19 píše:Spojka/neutral/brzdy - nieco sa RJ na niektorom z tych 3 snimacov nezda, cez UCH si mozes vyskusat ako funguju. Mozno su OK a len nahodou sa to zapisalo. Vymaz a ries az ked sa chyba opat objavi.Trevor píše:... Spojka/neutral/brzdy je co ?
Vie mi niekto laicky vysvetlit ten obrazok?
Da sa cez ddt200 vyresetovat ecu airbagov alebo ju proste musim zaniest niekomu kto to robi ? V pripade ze to bude treba vymontovat kde sa to presne nachadza nech nerozoberam cele auto.
Odpajanie/pripajanie airbagov a predpinacov treba robit len pri odpojenej baterie alebo je to jedno? v pripade ze bateriu treba odpojit treba pocat nejaku dobu alebo je to hned mrtve ?
Co sa tyka airbagov, musis mat zelenych 8 alebo 10 airbagov (ak mas v aute 6 alebo 8 airbagov - predne su dvojite) a myslim 4 predpinace pasov. Myslim ze su prehodene celne airbagy - ked hlasi poruchu spolujazdca tak je to na strane vodica. Prekladal som to z francuzstiny a tam je to tiez tak - treba dat pozor ked sa bude riesit pripadna porucha.
RJ airbagov ma zalohovacie kondiky, aby mohla odpalit airbagy aj pri odtrhnutom akumulatore. Dlho myslim nevydrzia ale naco riskovat, staci jedno kliknutie v DDT a mas to zablokovane. Po oprave to rovnako odblokujes.
Na tlak paliva sa pozri vo vstrekovani, tam to budes mat popisane presnejsie a v slovencine (ak mas preklad) - pred kolkymi km chyba vznikla, ci je problem s nizkym tlakom, vysokym tlakom alebo sa RJ nezdaju hodnoty snimaca (tj iny tlak ako RJ na zaklade riadenia tlaku ocakava), atd.
Viem cez DDT odblokovat rj airbagov alebo to musim vymontovat a zaniest niekomu kto to vie robit?
To tlacidlo na blokovanie airbagov sa ako vola? Preklad tam nejaky je ale je len ciastocny a kopec veci to vypisuje po francuzky.
laguna 2,2dci
To znamena: mas Lagunu so 6 airbagmi (nemas zadne bocne, boli za priplatok), mas zoskratovane dva napinace pasov (maju nulovy odpor) ale RJ to ako chybu nevidi. Takze ak si spokojny ze nemas napinace pasov tak ziadny iny problem na casti obrazovky co si dal nevidno.Trevor píše:Takze este raz ktomu druhemu obrazku co som sem dal. 4 kolonky mam cervene a to teda znamena co ? Airbag ziadny nestrelil iba trelili predpinace. Predne vymenim a zadne ak sa to bude dat spojazdnit tak to iba opravim a dam tam odpor 5ohm.
Viem cez DDT odblokovat rj airbagov alebo to musim vymontovat a zaniest niekomu kto to vie robit?
To tlacidlo na blokovanie airbagov sa ako vola? Preklad tam nejaky je ale je len ciastocny a kopec veci to vypisuje po francuzky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů