oprava chladice na espace 2.8 v6

Galerie naší i cizí pitomosti :-)

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
stehlik ondra
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte lis 17, 2009 19:56
Bydliště: hradek nad nisou

oprava chladice na espace 2.8 v6

Příspěvek od stehlik ondra » pon dub 26, 2010 12:29

praskl mi chladic na v6 vzhledem ktomu ze novy stoji 8000 jsem na vrakovisti zakoupil z laguny a vrhll jsem see do uprav hadic usazeni ap.po 2 denni praci jsem nalil vodu a zkusil nastartovat jsem dobrodruh a tak jsem hned vyrazil na 100km trasu kupodivu vse fungovalo a ja dojel bez problemu domu problem vsak nastal doma nechal jsem ho blafat na miste a hoch se zacal zahrivat no toje normalni ze jenze nesep
y chladici ventilatory tak sem to chcipl a co udela blbec?otevrel sem vicko na expanzni nadobce. okamzite se dostavil vysledek mam popaleniny 2 stupne na celim obliceji a skoro nevidim na oko. chlapi bacha.opravil jsem spoustu autaku ale chybu muze udelat kazdej.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » úte dub 27, 2010 08:40

Soucítím s tebou a doufám, že budeš brzo OK.
Jiank chlazení, respektive sahary na E-II 6V jsem řešil teď o víkendu. Ne a ne spínat větráky. Prolezl jsem celé auto 4x, proměřil snad i vodivost laminátu, a když už jsem pomalu rezignoval a chtěl ještě vyměnit pojistku na mlhovky koukám, že větráková pojistka č. 15 prostě CHYBÍ. V tom autě se za poslední rok hrabalo asi 6 elektrikářů, a prostě přehlédli, že v desce není pojistka. :roll: :roll: Samozřejmě, že po jejím osazení není jediný problém, až na bahnitou narezavělou vodu v okruhu díky několikanásobnému málemuvaření. Ještě že to neni moje vozidlo.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

SilverA
Experienced member
Příspěvky: 575
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Re: oprava chladice na espace 2.8 v6

Příspěvek od SilverA » pát říj 25, 2013 19:34

S vriacou vodou mám skúsenosť. Našťastie poranenia boli značne menšie. Megan sa mi stále zavzdušňoval, ale neprehrieval. Princíp bol taký-naštartoval som studený motor a pod palubovkou bolo počuť bublanie-neklamný znak toho že je motor zavždušnený. No motor sa počas jazdy neprehrieval. Ako som neskôr zistil, netesnilo víčko na expanzke. Ale to odbočujem od témy.

Raz sa mi to ale zavzdušnilo až tak, že mi teplota motora šla hore. Mňa blbca napadlo jediné-je to zavzdušnené, treba to odvzdušniť. A už som šahal na odvzdušňovák. Vetráky na sahare bežali, takže motor tých 100°C mohol mať. Ako to bolo všetko natlakované, tak mi odvzdušňovák pri povolení vyletel a už mi ruky umývala vriaca voda.

Výsledok - dva popálené prsty, ktoré som najbližších 5 hodín máčal v hrnčeku s vodou, ktorú som každých 10 minút menil.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň

Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege

Odpovědět

Zpět na „Jakou největší kravinu jsem při opravování auta udělal....“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti