Čau. Máte někdo zkušenost s touto výměnou? Mělo by to bejt K4M F7 do auta namísto K4M D7. Od oka podle fotek se mi ty motory zdají stejné. Mám ve dvojkový Laguně zadřenej motor na klice a možnost mít motor z jedničkový. Ale abych se nezaseknul na nečem, jakože v bloku nebude díra na nějaký čidlo atd.
dík
1.6 16V 79kW z Laguny I do Laguny II
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 1.6 16V 79kW z Laguny I do Laguny II
Je to nelegální zástavba, musí se shodovat všech 5 znaků.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 1.6 16V 79kW z Laguny I do Laguny II
jo, to tak nějak předpokládám, ale to mě teďka tak uplně nepálí, jako spíš to, jestli to tam půjde fyzicky
u těhle starejch kár to nikdo moc nezkoumá, když tam bude správnej štítek
u těhle starejch kár to nikdo moc nezkoumá, když tam bude správnej štítek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů