Svolávací akce
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Svolávací akce
Zdar lidi ,na Auto.cz bylo mezi svátkama psáno mimo jiné o poměru automobilka versus svolávací akce za rok 2016 a světe div se Renault vyhrál.. měl prý asi 30 svolávacích akcí na své modely.. no počítáno asi na celou výrobní škálu od osobních po kamiony.. já tedy mám Megana již třetího, poslední 3. a 4.generaci od novoty ..a na fórum hledím docela často,no o nějakých svolávačkám jsem zde nečetl ani jako majitel jsem nebyl osloven co VY na to..?
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: Svolávací akce
Na http://www.autoojetiny.cz/ jsou svolávací akce rozepsané.
Ale se tam raději nekoukejte, protože pak nebudete mít chuť si koupit nové auto kterékoliv značky.
Vypadá to, jakoby nikdo neuměl vyrobit spolehlivé auto včetně mercedesu
Ale se tam raději nekoukejte, protože pak nebudete mít chuť si koupit nové auto kterékoliv značky.
Vypadá to, jakoby nikdo neuměl vyrobit spolehlivé auto včetně mercedesu
Renault-19 GTS 54kW
Scenic II 1.5 dCi 78kW
Scenic II 1.5 dCi 78kW
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svolávací akce
Hosi na to vůbec nekoukejte! To je jen bulvar, nic jiného. Ty svolavacky neznamenaji to, ze jsou renaulty smejdy!! Tak se to snazi prezentovat media. Renault urcite zadne svolavacky neporada, neposila majitelum dopisy at navstivi servis - to je podle me svolavacka. Je zcela tradicni věc, ze na vyvoji vozu se pracuje i v době jeho prodeje. Jednak se chysta facelift a jednak renault reaguje na připomínky ze servisu napric EU, které notifikuji ruzne mouchy, které se nemusely odhalit při testech. Vyvojove oddeleni na to reaguje a ucini napravu - doplni se nekde drzacek kabelaze, dotáhnou se srouby na jiny moment, atd. atd. Toto se jede prostřednictvím nikoliv svolávacích akci, ale tzv. technických not. Tyto technicke noty se na dany vuz aplikuji automaticky když jede do servisu, majitel se kolikrat o nicem ani nedozvi - objednate se na vymenu oleje, při tom vam vymeni v motorovem prostoru kabelovy svazek nebo nejakou hadičku, atd.
Svědčí to jen a pouze o tom, ze je renault dost aktivni a intenzivne pracuje na pripadnych nedokonalostech ci stížnostech. V žádném případě to neznamená, že musí dělat tolik svolávacích akcí, protože má nedokonalé produkty (třeba jako airbagy Takata, atd.). Cela ta medialni pozornost kolem webu svolavacky je jen cisty bulvar, nic jiného.
Svědčí to jen a pouze o tom, ze je renault dost aktivni a intenzivne pracuje na pripadnych nedokonalostech ci stížnostech. V žádném případě to neznamená, že musí dělat tolik svolávacích akcí, protože má nedokonalé produkty (třeba jako airbagy Takata, atd.). Cela ta medialni pozornost kolem webu svolavacky je jen cisty bulvar, nic jiného.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Svolávací akce
Kdyz mi poprve do Laguny nalepili na podbeh modrou ctvereckovanou nalepku a na ni hrali piskvorky, tak jsem se divil.
Jak vis, ze nase airbagy jsou plne funkcni? Jeste, ze k povinnostem ridice nepatri jejich kontrola pred jizdou.
Ono je to s tim rucenim za vyrobel slozite. V Evrope se stejne niceho nedovolas a do USA se Renaulty nevozi. Kdyby byla u nas ochrana spotrebitele tak prisna a spotrebitele by sva prava vymahali, byla by asi vetsi sranda. Staci, jak se k nam obcas dovozci a servisy v zaruce chovaji. Evropsti vyrobci jdou do "rizika". Ona takova zjistena nevhodna pojistka by mela byt duvodem adresne svolavacky. Takove zahoreni za jizdy neni sranda. Vyrobci se tvari, re se perfektne dodrzuje FIFO a vysledovanost i sebemensiho dilu je v hodinach. Tak tomu verte.
Jak vis, ze nase airbagy jsou plne funkcni? Jeste, ze k povinnostem ridice nepatri jejich kontrola pred jizdou.
Ono je to s tim rucenim za vyrobel slozite. V Evrope se stejne niceho nedovolas a do USA se Renaulty nevozi. Kdyby byla u nas ochrana spotrebitele tak prisna a spotrebitele by sva prava vymahali, byla by asi vetsi sranda. Staci, jak se k nam obcas dovozci a servisy v zaruce chovaji. Evropsti vyrobci jdou do "rizika". Ona takova zjistena nevhodna pojistka by mela byt duvodem adresne svolavacky. Takove zahoreni za jizdy neni sranda. Vyrobci se tvari, re se perfektne dodrzuje FIFO a vysledovanost i sebemensiho dilu je v hodinach. Tak tomu verte.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svolávací akce
To jo, ale tady jde o to, ze media v CZ se zase zaplavila tím, jaké renault dělá sra*ky, že musí mít tolik "svolávaček". Přitom to vůbec žádné svolávačky nejsou... Ostatní výrobci na to třeba kašlou a proto jsou na tom touto optikou lépe... Celý koncept webu svolávačky je blbost.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Svolávací akce
No, pokud se začnou odírat brzdové hadice a může to způsobit nefunkčnost brzd, tak se to řeší v rámci svolávačky. Ale tohle je věc bezpečnosti. Pokud třeba auto vlivem upadlého káblu nenastartuje, to nikdo řešit nebude. Respektive nebude, pokud se to stane u deseti aut. Jakmile se to stane u stovek aut, tak se to začne řešit a upravovat. Ale to nejde v rámci svolávačky, ale v rámci návštěvy v servise. Ale je potřeba mít avízo z těch servisů, které to řešily. Určitě to nefunguje tak, že by se někdo vracel zpět ve vývoji a schválně hledal chyby. To fakt ne. Takže nějaká vylepšení se dějí akorát tak v rámci avíza ze servisů v rámci reklamací.
V rámci úprav při přípravě faceliftu se může stát, že se přijde na nějakou chybku, ale ta se nebude odstraňovat v rámci servisních návštěv, ale odstraní se až s příchodem faceliftu.
Pokud se tedy příjde v rámci servisů na chybu z výroby (v rámci záruky), pak se počítá, u kolika aut se to stane, případně za jakých podmínek může tato chyba nastat. Pokud jde o bezpečnostní problém, pak to má nejvyšší prioritu a majitelům jde dopis. Pokud nejde o bezpečnostní problém, ale vyskytuje se to na velkém počtu aut, pak to jde v rámci servisních prohlídek a majitel auta o ničem neví. Pokud nejde o bezpečnostní problém a vyskytuje se to na malém počtu aut, tak se to ani neřeší - s určitým počtem reklamací se prostě počítá.
Ač jsem fanda značky Renault, tak si nějak přiznávám, že Renault je jako každá jiná automobilka - zisk je pro ni až na prvním místě. A nikdo nebude záměrně hledat chyby, aby se to pak mohlo úplně vychytat do nejmenšího detailu. Jednak to prostě není možné - vždycky tam bude nějaká chyba a bude jen otázkou, zda se projeví nebo ne a pak na to prostě nejsou, hlavně finační, prostředky. A občas to tak prostě je - víme, že je tam chyba, ale pustíme to a uvidíme. Projevit by se to nemělo, nebo maximálně u 5% výrobků
V rámci úprav při přípravě faceliftu se může stát, že se přijde na nějakou chybku, ale ta se nebude odstraňovat v rámci servisních návštěv, ale odstraní se až s příchodem faceliftu.
Pokud se tedy příjde v rámci servisů na chybu z výroby (v rámci záruky), pak se počítá, u kolika aut se to stane, případně za jakých podmínek může tato chyba nastat. Pokud jde o bezpečnostní problém, pak to má nejvyšší prioritu a majitelům jde dopis. Pokud nejde o bezpečnostní problém, ale vyskytuje se to na velkém počtu aut, pak to jde v rámci servisních prohlídek a majitel auta o ničem neví. Pokud nejde o bezpečnostní problém a vyskytuje se to na malém počtu aut, tak se to ani neřeší - s určitým počtem reklamací se prostě počítá.
Ač jsem fanda značky Renault, tak si nějak přiznávám, že Renault je jako každá jiná automobilka - zisk je pro ni až na prvním místě. A nikdo nebude záměrně hledat chyby, aby se to pak mohlo úplně vychytat do nejmenšího detailu. Jednak to prostě není možné - vždycky tam bude nějaká chyba a bude jen otázkou, zda se projeví nebo ne a pak na to prostě nejsou, hlavně finační, prostředky. A občas to tak prostě je - víme, že je tam chyba, ale pustíme to a uvidíme. Projevit by se to nemělo, nebo maximálně u 5% výrobků
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svolávací akce
To je pravda a je to pochopitelné, ta firma musí přežít - musí vydělávat. Takové zhýralosti si může dovolit snad jen Rolls Royce.Zefek píše:Ač jsem fanda značky Renault, tak si nějak přiznávám, že Renault je jako každá jiná automobilka - zisk je pro ni až na prvním místě.
Nicméně Renault přeci jen není jako úplně každá mainstreamová automobilka. Třeba takový VW. Kdo jiný by si dovolil na trh přivádět takové šílenosti jako Avantime, Spider, Wind či Twizy... Tohle umí jen Renault . Další z tohoto ranku je Laguna 2. VW ve své době šetřil na vývoji tak, že stejnou techniku balil do rozdílných karoserii, ale vždy šlo o stejné auto. A třeba různé tlačítka v interiéru byly stejné ať se jednalo o nejlevnější Fabku nebo Bugatti Veyron. Prostě chorobná unifikace. To Renault když zaregistroval průsery s elektronikou Laguny 2 ph1, tak pro jistotu pro facelift vyvinul to auto vlastně úplně znovu - zůstala jen hrubá kastle. To je prostě skvělé
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Svolávací akce
Chlapci, to je porad samy 8DReport, Masname katalogy, kontrola opatreni pri dalsi zasilce, za mesic atd. Subdodavatele jsou biti jak zito, za kazdou chybu pokutovani, na lince pak s tim kmenovi triskaj, subosi to tam pak opravuji. Kvalita je sledovana fest. Vsichni dodavatele dilu vcetne spediteru musi byt certifikovani podle VDA a TS. Interni audit, samohodnotici audit, zakaznicky audit, certifikacni audit, recertifikacni audit. Hodnoceni dodavatelu ABC analyza. Pripadam si jako u Zimmermannu.
Takze pro kvalitu se dela moc. Oni vsak maji svoje ppm a heslo "Nulova chybovitost". Hodne se setri, cas jsou take penize a pritom nektera vec projde pres desitky rukou.
Kdyz se mi neco na Renaulte podela, nejsem nervni, protoze koncernovi maji masla na hlave take hodne.
Takze pro kvalitu se dela moc. Oni vsak maji svoje ppm a heslo "Nulova chybovitost". Hodne se setri, cas jsou take penize a pritom nektera vec projde pres desitky rukou.
Kdyz se mi neco na Renaulte podela, nejsem nervni, protoze koncernovi maji masla na hlave take hodne.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Svolávací akce
Mám známého, který pracuje ve vývoji fabriky co dodává přístrojovky do BMW a tam jsou tlaky na vývoj, aby to nevydrželo 5let, tak se používají podřadné součástky z číny, že i číňani jsou paf co se z toho vyrábí. Tak se není co divit, že mnozí dodavatelé jsou "tlačeni" do kurvítek, aby se točil trh se součástkami. Je to jen o tom jaký k***t drží otěže v té které automobilce. Co jsem zatím četl, tak šéfovi VW v USA hrozí 169let vězení za poškozování životního prostředí a za uvádění veřejnosti v omyl. Takových precedentů by mělo probíhat přes manegment automobilek více a hned by se vyráběli kvalitnější vozy. Nemůže ekonom vymýšlet vymyšlené, ale vždy by to měl být svéprávný konstruktér.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů