Stránka 1 z 1

Neprošlo na emisích

Napsal: čtv čer 22, 2017 15:36
od mathes
Zdravím, mám dotaz - zrovna jsem přijel z STK. Prvně samozřejmě emise... a bum ho, auto mi neprošlo (auto je samozřejmě v naprostém pořádku). Prý místo 0.5 mám 0.86 a níž to nešlo ani za boha. Hledal jsem na netu něco o emisích a narazil jsem na nedávno vydanej článek, že Renault podváděl u několika svých dieslových aut s emisemi, tedy i u Clia IV. Je to rv 2013, 1.5, 66kW, Grandtour. Nyní najeto nějakých 152t. Auto je ještě v záruce, dá se obrátit s tímhle problémem přímo na Renault? Má někdo podobnou zkušenost? Díky za jakékoliv info.

Re: Neprošlo na emisích

Napsal: čtv čer 22, 2017 15:50
od Ivan1
Čo to je v naprostém pořádku? Pri 150tkm už vstrekovače nemusia byť v ideálnej kondícii a nerozprašujú ideálne palivo a hned je problém

Re: Neprošlo na emisích

Napsal: čtv čer 22, 2017 18:29
od kotasekh
Taky zalezi jak se s tim jezdi a zdali bylo auto pred emisemi poradne projeto.

Re: Neprošlo na emisích

Napsal: čtv čer 29, 2017 07:33
od Zefek
Pokud je koeficient kouřivosti 0,5, pak to má FAP filtr a tomu je jedno, v jakém stavu jsou vstřikovače. Tu kouřivost pohltí právě filtr a jakákoliv zvýšená kouřivost se projeví častější regenerací filtru. Takže jediné, co mě napadá, že filtr něco propouští ven a šel bych tedy první po něm - pokud je v záruce, tak by bylo fajn, aby se na to podíval třeba autorizák (ale nevím jak je to s prodlouženou zárukou a na co se vztahuje). Kouřivost 0,86 je docela hodně i na auto bez FAPu, i když by to bylo asi v normě. Takže to pak může být i nějaký vážnější problém. Co koncovka výfuku, jsou na ni saze?

To podvádění s tím nemá žádnou souvislost. Tam šlo hlavně o emise oxidu dusíku - ty se na ME neměří.