Neprošlo na emisích

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
mathes
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv kvě 11, 2017 16:28

Neprošlo na emisích

Příspěvek od mathes » čtv čer 22, 2017 15:36

Zdravím, mám dotaz - zrovna jsem přijel z STK. Prvně samozřejmě emise... a bum ho, auto mi neprošlo (auto je samozřejmě v naprostém pořádku). Prý místo 0.5 mám 0.86 a níž to nešlo ani za boha. Hledal jsem na netu něco o emisích a narazil jsem na nedávno vydanej článek, že Renault podváděl u několika svých dieslových aut s emisemi, tedy i u Clia IV. Je to rv 2013, 1.5, 66kW, Grandtour. Nyní najeto nějakých 152t. Auto je ještě v záruce, dá se obrátit s tímhle problémem přímo na Renault? Má někdo podobnou zkušenost? Díky za jakékoliv info.

Uživatelský avatar
Ivan1
Experienced member
Příspěvky: 770
Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Neprošlo na emisích

Příspěvek od Ivan1 » čtv čer 22, 2017 15:50

Čo to je v naprostém pořádku? Pri 150tkm už vstrekovače nemusia byť v ideálnej kondícii a nerozprašujú ideálne palivo a hned je problém
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 3660
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Neprošlo na emisích

Příspěvek od kotasekh » čtv čer 22, 2017 18:29

Taky zalezi jak se s tim jezdi a zdali bylo auto pred emisemi poradne projeto.
Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
šedá Eclipse B66, Hudba
RV 1. dubna 2009 (Aprílové auto)
Najeto 265 000km

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17507
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Neprošlo na emisích

Příspěvek od Zefek » čtv čer 29, 2017 07:33

Pokud je koeficient kouřivosti 0,5, pak to má FAP filtr a tomu je jedno, v jakém stavu jsou vstřikovače. Tu kouřivost pohltí právě filtr a jakákoliv zvýšená kouřivost se projeví častější regenerací filtru. Takže jediné, co mě napadá, že filtr něco propouští ven a šel bych tedy první po něm - pokud je v záruce, tak by bylo fajn, aby se na to podíval třeba autorizák (ale nevím jak je to s prodlouženou zárukou a na co se vztahuje). Kouřivost 0,86 je docela hodně i na auto bez FAPu, i když by to bylo asi v normě. Takže to pak může být i nějaký vážnější problém. Co koncovka výfuku, jsou na ni saze?

To podvádění s tím nemá žádnou souvislost. Tam šlo hlavně o emise oxidu dusíku - ty se na ME neměří.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host