Zdravim panove,
Mam Mastra 2006 a zlobi me rizeni. Ulomila se mi cestou na Moravu na D1 ojnice olejoveho cerpadla posilovace, remen na cucky, takze to prestalo posilovat a samozrejme dobijet. Nastesti to alespon dojelo k nedalekemu hotelu, kde jsem prespal a zavolal si rano odtah.
Najeto 320K, cerpadlo mi v servisu ukazali a nebylo uz originalni z cehoz usuzuji, ze predchozi majitel uz menil take a mozna i ne jednou. Je mozne / bezne mit s timto najezdem jiz prinejmensim treti cerpadlo?.... a nebo je spis vevnitr v obehu neco diky cemuz ty cerpadla takhle odchazeji? Cerpadlo mi v nedalekem servisu samozrejme ochotne za mrzky peniz vymenili a ted to zas asi chvili bude posilovat, ale je to takove vselijake a i to vydava pri toceni volantem pomerne divne zvuky, mam strach ze mozna odstranili pouze nasledek, nikoliv pricinu.
Muzete mi prosim poradit v radiusu rekneme do 70km okolo Prahy nejaky provereny servis, kam bych s tim mohl zajet. Nekde kde dodavkam rozumi a kde by se mi na to i pripadne na zbytek auta poradne podivali. At zmensime pravdepodobnost, ze me to zas nekde necha.
Nepredstavuiji si tu prohlidku tak, ze ho mistr pripoji na diagnostiku ta nic neukaze a on rekne cajk a bezi vypsat ucet. Takovych prohlidek jsem jiz v poslednich tydnech par absolvoval a tri dny po jedne takove (kde sem mistry zvlast upozornil ze se mi nezda ten posilovac) se stalo to vyse uvedene.
PS: nehledam nejlepsi cenu, hledam odbornost a zkusenosti.
PS2 nespecham na to, auto pouzivam svatecne, kdyz budu muset byt mesic bez nej, preziju v pohode.
Dekuji.
Master 2.5dci G9U servo
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned bře 26, 2017 11:59
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Master 2.5dci G9U servo
Hluk může způsobovat zavzdušněný systém, koukni na hladinu v nádobce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned bře 26, 2017 11:59
Re: Master 2.5dci G9U servo
Tak je tam nove cerpadlo a protoze ten stary pri ulomeni/vyndavani cerpadla vytekl, tak i novy olej. Snad to mistri v ramci toho plneni i odvzdusnili a i kdyz by ne, melo by se to otacenim odvzdusnit samo,... pouze klesnout hladina v nadrzce. Ta je kazdopadne cely cas ukazkove na max, ale cely cas ukazkove na max byla i pred tim "nestestim". Navic jeste v tom predchozim servisu olej taky preventivne vymenili, takze bych rekl ze je to snad i jakz takz proplachnute.
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned bře 26, 2017 11:59
Re: Master 2.5dci G9U servo
No takze panove kdyby to nekomu pomohlo, tak puvodcem vseho nestesti je podle vseho vylagrovana remenice na klikovou hridel. Nechapu jak na to mohli ve dou servisech neprijit, kdyz je to videt z dalky a je toho i plny internet ze to na masterch rado odejde (pravda anglicky).
Mimochodem to si ty dodavky vsichni opravujete doma sami, ze mi vazne nikdo neporadi kam v praze a okoli s Masterm do rozumneho servisu?
Mimochodem to si ty dodavky vsichni opravujete doma sami, ze mi vazne nikdo neporadi kam v praze a okoli s Masterm do rozumneho servisu?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Master 2.5dci G9U servo
U Blonďáků?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned bře 26, 2017 11:59
Re: Master 2.5dci G9U servo
Takze anabaze pokracuje
U blondaku (dik za tip) vymenili remenici od kliky ale uplne koser to rizeni stale neni. 99% casu to funguje dobre, ale nekdy to nejenom ze prestane posilovat, ale jako by to snad az ten volant brzdilo, projevi se to nejradsi v male rychlosti nizkych otackach a velkem natoceni napor rozjezd do zatacky. Taky jsem vysledoval ze se cely remen trochu zahriva takze mi z toho vychazi, ze se cerpadlo oleje (je tam nove) musi z nejakeho duvodu trapit, klima tam neni, takze nic jineho tomu odpor klast nemuze. Altik je taktez novy. Jinak je rizeni pevne (rekl bych) bez vuli a ani neunika olej, hladina se pouze meni v rozsahu cca 5mm podle toho jak se to zahreje. Mejak mechanicky sprajcle to rizeni snad tez neni, protoze kdyz se vypne motor tak to klade rekl bych takovy rozumny odpor a prakticky zadny kdyz zvednu kola do vzduchu.
Je mi jasne ze posledni soucastka ktera zbyva, je hreben rizeni.
Me dotazy:
1) muze pomoci proplach? jako ze tam v okruhu cirkuluje nekde nejaka necistota a stridave to treba ucpava,.... a kdyz ano, tak jak na to a cim proplachovat?
2) nejake dalsi napady co by s tim slo delat mimo vymenit rizeni samozrejme?
3) co si myslite o :
http://www.bestautodily.cz/renault/mast ... ve-serv-4/
a jak to v praxi probiha? Myslim tim hlavne logisticky,..."Řízení není skladem, vždy se repasuje přímo klientovo řízení!" pokud to dobre chapu, tak se musi cele rizeni vyndat, poslat jim a oni casem poslou zpet opravene, ale to pocitam nejakou chvili zabere a s autem se za tu dobu neda nic delat protoze neotaci kolama tak nesjede ani ze zvedaku.
U blondaku (dik za tip) vymenili remenici od kliky ale uplne koser to rizeni stale neni. 99% casu to funguje dobre, ale nekdy to nejenom ze prestane posilovat, ale jako by to snad az ten volant brzdilo, projevi se to nejradsi v male rychlosti nizkych otackach a velkem natoceni napor rozjezd do zatacky. Taky jsem vysledoval ze se cely remen trochu zahriva takze mi z toho vychazi, ze se cerpadlo oleje (je tam nove) musi z nejakeho duvodu trapit, klima tam neni, takze nic jineho tomu odpor klast nemuze. Altik je taktez novy. Jinak je rizeni pevne (rekl bych) bez vuli a ani neunika olej, hladina se pouze meni v rozsahu cca 5mm podle toho jak se to zahreje. Mejak mechanicky sprajcle to rizeni snad tez neni, protoze kdyz se vypne motor tak to klade rekl bych takovy rozumny odpor a prakticky zadny kdyz zvednu kola do vzduchu.
Je mi jasne ze posledni soucastka ktera zbyva, je hreben rizeni.
Me dotazy:
1) muze pomoci proplach? jako ze tam v okruhu cirkuluje nekde nejaka necistota a stridave to treba ucpava,.... a kdyz ano, tak jak na to a cim proplachovat?
2) nejake dalsi napady co by s tim slo delat mimo vymenit rizeni samozrejme?
3) co si myslite o :
http://www.bestautodily.cz/renault/mast ... ve-serv-4/
a jak to v praxi probiha? Myslim tim hlavne logisticky,..."Řízení není skladem, vždy se repasuje přímo klientovo řízení!" pokud to dobre chapu, tak se musi cele rizeni vyndat, poslat jim a oni casem poslou zpet opravene, ale to pocitam nejakou chvili zabere a s autem se za tu dobu neda nic delat protoze neotaci kolama tak nesjede ani ze zvedaku.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů